[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zo broodjes heb ik achter mijn kiezen. Waren heerlijk! Ik ga ook nog maar eens even hard aan het werk. Maandag de grote verhuizing dus wil zo veel mogelijk af hebben voor het weekend!
    Kom strakkies nog ff kijken.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Juffie fijn zeg vakantie! Gaan jullie ook nog weg?

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou meiden, ik tok af.

Ik ga zo opruimen en lekker naar huis. Fijn weekend en veel plezier morgen met kippendag.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden, ik ben me toch druk geweest vanmiddag :D

Ga zo ook lekker richting huis! Zie sommige van jullie morgen, leukkkkkkkkkkkkkkk! Ik kom als het goed is iets voor 11 uur aan op het station :D
    Neem de telefoonnummers wel mee want straks verdwaal ik ;)

Iedereen die niet mee gaat, jammerrrrrrrrrr we gaan jullie missen en aan jullie denken!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kippetjes HEEL VEEL PLEZIER MORGEN EN IK DENK AAN JULLIE!

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemiddag kippetjes

Ik ben nog ff bijlezen hoor, had het vandaag op mijn manier heeeeel druk ;)

Tok zo....

Knuf Liena

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :oops: Thanks Mink.
    Mijn bh's zaten ook al snel niet lekker meer, heb nu meegroeibh's gekocht, wat een verademing zeg ;) .
    Spannend maandag de echo, en wie weet zijn het er idd wel twee, al kunnen het natuurlijk ook je darmen zijn die opzetten. Ben benieuwd ;) .......

@ Yojo, wat fijn dat Barry in ieder geval wer thuis is....
    Vanmorgen dus met een iets iets lekkerder gevoel opgestaan?
    Alleen idd heel erg vervelend dat je dan weer een brief krijgt en dan zo vaak moet vertellen wat er aan de hand is, kan me indenken dat je daardoor ff verdrietig was. Maar dan toch wel fijn dat ze in ieder geval daarna wel begrip voor de situatie op konden brengen. Hoe is het nu met je?

@ Maria, gaaf hoor dat je een angelsound hebt. Ik heb er het weekend een te leen gekregen van mijn nichtje en heb woensdag ook zelf thuis het hartje kunnen horen. Jij kon hem dus ook al vinden?
    Hoe gaat het nu met je heupen? Is de pijn weer wat afgezakt?

@ Mupkuh, zou wel leuk zijn als je ook mee kan de volgende kippendag. Ik denk dat het ook heel lastig wordt om op een andere dag af te spreken dan op zaterdag.
    Hoe gaat het vandaag? Wordt het vloeien al minder?

@ Juffie, Heerlijk joh, 6 weken vrij! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik graag een poosje zou gaan werken hoor ;) . Meis geniet er lekker van.

@ Miranda, ik heb je er ook vast bij geschreven, gewoon onder voorbehoud. Hoop ook dat je idd mee kan de volgende keer!
    En meis geniet lekker van je vrije dagen!

@ Deli, wat ontzettend lief van je schoonvader zeg, dus toch al binnenkort de keuken helemaal af. Ontzettend gaaf hoor. Weer lekker gekookte aardappeltjes eten ;)

@ Dagdromer, met mij gaat het goed hoor :D , alleen af en toe duizelig en als ik druk ben geweest last van mijn banden. Maar verder gaat ie lekker.
    En met jou ook? Alleen het slapen wil niet helemaal lukken? Morgen maar weer een beetje bijkomen. Veel plezier trouwens met het "feestje" van je haantje !
    Ben benieuwd naar je buikfoto.......... ;)

@ Riddle, o wat heerlijk zeg zo'n vakantie en dan ook nog in een eigen appartement? Klinkt helemaal goed. Fijn dat je al bent geslaagt met de kleding. Nu nog op zoek naar een leuke bikini dus....
    Gaaf hoor. Hoe is het bevallen van de week op het werk?

@ Pooh, hoe was je eerste rijles vanmiddag?

@ Queenbee, nog druk bezig meis? Komt nog heel wat werk kijken he bij zo'n verhuizing! Heel veel suc6 meis...

@ Nata, hoe gaat het bij jou met de verhuissstress?
    Komt ook al heeeel dichtbij. Is het gelukt met de foto's?

Alle andere kippies...
    Een heeeeeeel dikke kippenknuffel......

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena Gaat wel lekker vandaag. Maar ja heb eigenlijk ook niemand anders gesproken als die mensen aan de telefoon. Heb hier in huis vanalles gedaan en het behang van de "baby"-kamer gehaald. We willen deze toch gewoon texen omdat mijn zus haar kamertje kwijt moet en nergens op kan slaan. We hebben er toen voor gekozen om het dan toch maar vast neer te zetten. Is zonde dat ze het weg zou moeten doen terwijl wij het heel graag willen hebben.

Kan me wel voorstellen dat je graag zou willen werken. Wat deed je voorheen eigenlijk? En zijn er wel weer plannen in de toekomst om te gaan werken?

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, het vloeien word nog niet echt minder. Baal er wel van. Maar hopelijk neemt het nu in het weekend snel af.

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mupkuh: ik hoop voor je dat het vloeien gauw over is.Hoe gaat het nu met je?

Ik ben flink ongi, woensdag begon het licht, donderdag en vandaag hevig! Het bloedverlies is dus hevig wnat heb eigenlijk haast of helemaal geen krampen, gelukkig. Moet erg vaak verschonen, dat is wel irritant.
    Maar hoop gauw mijn ei te hebben straks..ben erg benieuwd hoe lang mijn cylcus wordt. Dit was mijn 1e menstruatie na mijn bevalling.

Vind het wel weer spannend!

Liefs
    Syl

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Yojo, ik werkte via het uitzendbureau in de kinderopvang. Dit vond ik heel erg leuk, maar door e dystrofie in mijn voet zit ik al meer dan een half jaar thuis.. Maar het gaat de goede kant op.
    Ook sta ikingeschreven bij een gastouderbureau. Dat wil ik straks eigenlijk gaan doen. Dat lijkt me ook erg leuk en is goed te combineren met een eigen kleine. Heb ook al een aantal keren telefoon gehad van het GOB, maar eerst moet mijn voet beter zijn en nu mss zelfs wel w88 tot januari......

@ Mup, dat hoop ik ook voor je want het lijkt me erg vervelend en boven dien lijkt het me dat je je er ook niet echt fit door gaat voelen als je zoveel bloed verliest. Sterkte meis..

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena Ja dat is zeker leuk werk. Alleen als gastouder verdien je een stuk minder als wanneer je bij een kinderdagverblijf werkt. Maar ja als dat niks uit maakt is het ideaal. En zeker goed te combineren met de kleine dadelijk!
    Hoop dat je voet snel de goede kant op gaat!

Wie gaan er morgen eigenlijk allemaal met jullie naar de kippendag?

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zoals het nu lijkt gaan we met zijn 5 en.
    Deli, Juffie, Daydreamer, Mink en ik.....

En ik verdien idd niet zo veel als via het kdv, maar vind dat niet erg ik ban dan wel gewoon lekker thuis en kan doen wat ik wil. Ik mag dan 4 kinderen opvangen en verdien ong. 3,50 per kind per uur bruto.....

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oke leuk clubje!

Ja dan is het goed toch! Het is belangrijker dat je iets doet wat je leuk vind als veel geld verdienen toch?

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja daar ben ik het helemaal mee eens :D , en ik vind kinderen heel erg leuk, maar vind het weer niet leuk om straks mijn eigen kind weg te moeten brengen naar een oppas terwijl ik dan op kinderen van anderen pas ;) .

Kippies heb ff advies nodig, wel off topic maar zit er wel een beetje mee :(
    Gisteren en vandaag waren er meiden die mij op Hyves toe wilden voegen. Nu heb ik ze beide geaccepteerd, maar weet nie of dat wel verstandig is. Ik ken hen beide nl uit de tijd dat ik opgenomen was voor mijn eetstoornis. Nu heb ik daar geen last meer van ;) , maar merk toch dat het wel wat met me doet? Had ik mss beter niet kunnen doen he?
    Nou ja sorry, jullie kunnen hier ws niets mee, maar moest het ff kwijt ;) . Dat lucht wel op :D

Kippetjes hebben jullie ook al zin in morgen?

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames! Ik ben lekker thuis, weekeeeeend :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena het is niet mijn schoonvader die de tegels komt zetten maar de schoonvader van mijn broer :D als mijn schoonvader het zou moeten doen........................ :) kwam het denk ik niet goed, het is een beste man maar dat soort dingen....Nee!

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O deli lekker hoor, geniet ervan zou ik zeggen................

Gaan we elkaar morgen in het echt zien :D , heb er echt zin in. Weet je al op welk station je aankomt?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey ik snap je probleem... Vind het alleen moeilijk om advies te geven?! Als jij het gevoel hebt dat je door hen teveel bezig bent met je vroegere eetstoornis zou ik ze uit je vrienden gooien (met uitleg waarom) maar als je het gevoel hebt dat het je niet stoort dan zou ik het lekker laten zo want Liena is een sterke kip die ver boven die eetstoornis staat! TOKKA!

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Oke, laat de schoonvader van je broer het dan maar doen :D , anders straks alles schots en scheef ;) ?

Deel Deze Pagina