[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo allemaal,
    nou, Luca is geslaagd voor zijn Jippie 1 diploma hoor:D! Het was heel leuk; echt afzwemmen en zijn opa en oma's en tante en pappa waren er en na afloop een echte diploma uitreiking en hij mocht een kadootje uitzoeken. Ik was erg trots en Luca genoot van de aandacht. Daarna met de familie wat gedronken en toen kreeg hij nog meer kado's! Daarna gingen we bij mijn ouders eten, maar Luca stortte in, dus hem daar even lekker op bed gelegd. Was een superdag!
    En vandaag ben ik samen met een vriendin naar de jonge gezinnenbeurs geweest; ook erg leuk. En ik ben goed geslaagd voor Sinterklaas en Kerst alvast en weer allemaal leuk gratis leesvoer voor mamma's meegekregen. Nu zitten haan en kleine haantje lekker in bad:). Dus een superweekend hier!
    Juffie: Luca heeft een vliegtuig van little people en daar is hij helemaal gek op. Het vliegtuig krijgt kusjes en hij haalt de poppetjes eruit en sleept ze overal mee naartoe. Voor Sinterklaas krijgt hij de boerderij. Spannend, weer gestopt met de pil, ook al gaan jullie er niet in volle vaart voor. Ik hoop dat je je beter gaat voelen! (Of je bent over een paar maanden nog moeier omdat je weer zwanger bent, haha)
    Mink: spannend hoor; ik wil je nog even heel veel plezier wensen; geniet ervan! Tja, Luca heeft vaak last van onrust; hij verwerkt alles gewoon 's nachts. Verder is hij supermakkelijk en lief en hij slaapt overdag wel goed, dus ik vind het niet zo erg.
    QB: lekker gezwommen?
    Miran: klus ze;)!
    Bubsie: ben je er al uit met de buikband? Een vriendin van mij had "kiekeboe, ik kom met kerst" erop staan; ook een leuk idee (al komt jou kindje niet met kerst, maar dan kan je gewoon de datum invullen).
    Nou, ik ga mijn kleine mannetje even uit bad halen, zodat mijn grote mannetje nog even languit kan!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond all...

Mink... nogmaals n hele fijne vakantie meid en geniet daar van t weer (daar is t nu toch supergoed weer of niet?)

Juffie... idd little people is kei leuk voor kleine kindjes en ja hij heeft er nog geen benul van van sinterklaas dus dat maakt ook niks uit. Zo heb ik gezegd hier in huis dat ze bij ons niet veel krijgen... financieel is t niet echt haalbaar en daarbij wij zijn gescheiden ouders dus de kinderen hebben sowieso al 3 oma's, dan de peettante's en oom's en de vader/moeder. Het is wel goed met ze! Dan komt er nog ns bij dat wij voor de kerst n wii onder de boom hebben staan met ALLES erop en eraan!!! Dus ik vind t wel goed zo!

Elise en Juffie... bedankt voor t aanmoedigen hahahaha
    Ik hoop dat ik vanavond kan klussen als ie dat wil! Moeten we maar even zien en anders morgenavond. Heb gisteren nog geklust dus dat zwemt nog wel even hahahaha.

QB... hoe was t zwemmen? Wat vonden Jamie en Britt ervan? Waren ze erg moe? en papa en mama?

All... ik ga lekker naar bed want mn lievelingskroelkatje wil niet bij chris liggen maar alleen bij mij hahaha dus ik neem haar nu mee naar bed.. welterusten allemaal en n fijne avond!!!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Wil iedereen even een fijne dag wensen!!

Elise: Gefeliciteerd met het zwemdiploma:D Goed gedaan!! Klinkt als een gezellig weekend!!

nou ik ga naar mijn werk.

xxx

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Elise... ben je helemaal vergeten te feliciteren met je zoontjes zwemdiploma! Alsnog gefeliciteerd!
    Gaaf hoor!!!

Juffie... n fijne dag toegewenst

All... ik ga er weer vantussen moet zometeen werken!
    doei

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

een heel druk weekend gehad dus ben helemaal niet langs geweest...

Vanochtend naar het CB en alles gaat heel erg goed gelukkig, daar nog even over haar voeding en zo gehad maar kom er nog steeds niet helemaal uit omdat ze nu ook pap moet hebben maar dat wil ik niet 's ochtends doen want dat red ik niet dus wil ik dat naar de midadg schuiven, ik hoef haar niet wakker te maken als ze slaapt maar ze moet wel haar groente/fruit/brood hebben elke dag dus dan moet ik bijv. minder fles geven en dan fruit of brood erbij...ik doe het dan ongeveer zo denk ik

07.30 fles melk 220 ml
    10.00 fruithap
    12.00 opvolgmelk met pap
    15.00 brood of rijstewafel met diunken
    18.00 avondeten (potje)
    20.00 fles 180 met beetje rijstebloem

Zou dat een beetje kunnen zo, gaat het dan goed denken jullie??:(

en als ze slaapt de voeding die ze gemist heeft zeg maar bij de volgende geven maar minder van dan mlk bv.

pffff vind dit zo moeilijk:(

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, gefeliciteerd met de baan! En veel klus plezier haha

Mink, is ook best spannend allemaal maar gaat helemaal goed komen meid!

Elise/Luca, Gefeliciteerd met het behalen van het zwemdiploma. Super gedaan Luca!

Bubsie, is ook best prijzig zo'n buikband, dus je wilt wel een tekst die overal leuk is. Ik had tenminste houdbaar tot en dan de uitgerekende datum en een streepjescode. Misschien voor de hand liggend maar kreeg wel veeeel leuke reacties erop!

Juffie, toch spannend dat je gestopt bent met de pil. Misschien is het deze keer meteen raak haha

QB, was het zwemmen leuk?

Rid, klinkt als een goed schema lijkt mij! Hoe gaat de borstvoeding, is het nog goed opgang nu je minder BV geeft?

Hier een heerlijk weekend gehad! Zaterdag naar auto's wezen kijken (ik wil een nieuwe/grotere) en bij me schoonouders langs geweest. 's avonds bij mijn ouders gegeten en daar tot 23 uur blijven hangen, was gezellig! Zondag met z'n drietjes lekker heel de ochtend in bed geknuffeld. Toen Ryan ging slapen hebben papa en mama ook nog even geknuffeld hihi
    's middags met z'n drietjes in bad geweest. 's avonds visite gehad van me zwager. Lekker rustig dus en lekker met z'n drietjes!
    We zijn aan het rond kijken voor een andere auto voor mij, met wat meer ruimte. Haantje wil graag een station wagen maar vind nu een Zafira ook wel wat. Ik vind het erg moeilijk, wil wel een beetje een stoere (in ieder geval sportstoelen want dat zit heerlijk) wil veel ruimte voor de kleine, de hond en evt in de toekomst nog een kleintje..... Vind het ook prettig om iets hoger te zitten dan in een gemiddelde auto. pfff moeilijk zeg. zijn ook bij de zaak geweest waar we mijn auto gekocht hebben en als ik bij hun een auto koop krijg ik best veel voor mijn oude auto terug. We willen me auto ook op marktplaats zetten en kijken wat er geboden wordt. Dus van de week ga ik h'm poetsen en mooie foto's maken. Iemand nog tips voor een gezinsauto haha?

Ryan heb ik vanmiddag naar bed gebracht, hij ging huilen toen ik weg ging. paar keer terug gegaan en een aai over z'n bol gegeven. Daarna de kookwekker op 3 min gezet, toen die ging ben ik gaan kijken en hij sliep. Ben best een beetje trots op mezelf!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ehhh ik geef geen borstvoeding:D

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, ik :) las BV maar jij bedoelde bijvoorbeeld.... ik heb duidelijk te snel gelezen ;).
    Ik wil namelijk wel BV blijven geven maar misschien niet op me werk gaan kolven dus dan zal het wat terug lopen en misschien helemaal stoppen. Vind het best lastig allemaal.

Had ik een kolf via marktplaats gekocht, doet ie het niet meer.
    1 keer heeft ie het goed gedaan maar daarna al wat minder, ik ging zelfs denken dat mijn BV terug liep. Dat was dus zonde van me geld!
    Maar om nu een dure aan te schaffen tewijl ik niet zeker weet of ik op me werk lang blijf kolven... En via marktplaats durf ik nu niet meer.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Rid: lijkt mij een prima schema hoor..Je zou ook 's ochtends een papfles kunnen geven. Pap uit een bordje hoeft echt niet persee volgens mij hoor. dan zou je om 12 uur een broodje kunnen doen met een fles.. Er zijn zat kindjes die nu nog geen pap krijgen 's ochtends volgens mij. Maar je moet doen waar jij en Rayven zich prettig bij voelen natuurlijk! Hier gaat pap er trouwens zo in. nathan heeft binnnen 10 minuten zijn bordje pap op.. Dus dat gaat net zo snel al een fles..

Pooh: heb maar 2 weken op mijn werk gekolfd ofzo. vond het helemaal neits. Kon wel voldoende kolven maar vond het gewoon neit prettig om het op mijn werk te doen. Had zelf een avent elektrische kolf. ging prima!

hoe is het verder hier??

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Wip ff vlug aan, leg lappie zo weer aan de kant, heb het lampie wel een beetje uit.... morgen weer een dagje vrij gelukkig!

Zwemmen was gister gezellig, de kids vond en het super! Hoe gekker Jamie deed, hoe harder Britt lachtte, zo lief! Britt was knockout en lag al om kwart voor 7 op bed, haha! Heb nog wat foto's gemaakt, zal er morgen wel ff eentje plaatsen!

Heb ff snel gescrolled, dus niet echt teruggelezen... Juffie is inmiddels onderweg naar Peru toch? Mocht je het nog lezen meis heel veel plezier! En Luca heeft zijn zwemdiploma, goed hoor!

Voor iedereen, een hele dikke knuff van mij!

Xx

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

QB... hahahaha je kan merken dat je lampie idd uit gaat hahahaha t is niet JUFFIE die naar Peru is maar MINK!!!

All... helaas klussen ging niet door! Meneer keek liever naar n film dan naar mij *boehoe* en nu ben ik n beetje boos op m. Meneer wil wel overwerken en niet zomaar n paar uurtjes nee hoor... gewoon n kleine 16 á 20 uur per week overwerken. Hij heeft 3 dagen dienst en dan 2 dagen vrij, die 2 vrije dagen vult ie ook op door overwerk. Ik had m van de week al gewaarschuwd dat ie op tijd zn rust moet nemen! Wat denk je... eindelijk is ie op tijd thuis en hebben we samen tijd ligt ie al de hele tijd lui op de bank en niet wakker te krijgen... MAAR als ik dan rond 22.00 uur vraag of ie mee naar bed gaat dan moet ie toch eerst film afkijken tot half 12 en smorgens gaat om half 5 de wekker weer voor hem! Dat gaat niet he?!!!
    EN als je dan vraagt of ie je wil helpen met tafel dekken blijft ie liever achter de pc hangen... GRRRRRRRRRRRRRR nu ben ik echt boos! Ik wil dat ie gewoon zn rust neemt op zn tijd en dat doet ie dus niet! Dat neem ik m erg kwalijk!

Zo das lekker dat is eruit! Maar t voelt nog niet opgelucht!
    En als ik dan boos kijk en doe naar m dan kijkt ie me met knipperende hondenogen en n big smile aan zodat ik toch moet lachen terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil! Van binnen kook ik nog steeds van boosheid!

Maar goed... ik heb t er morgen nog wel over met m!
    Ik ga me nu maar op n spelletje storten zodat ik wat kalmeer!

Fijne avond allemaal en voor strakkies... WELTRUSTEN!!!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oh echt? Oh jee... Nou, Mink, btje laat, maar heel veel plezier in Peru! Geniet ervan!

@Miran, kan me voorstellen dat je daar boos van wordt idd.. even overwerken is niet zo erg, maar zoveel uur! Hij moet zichzelf niet voorbij lopen natuurlijk.

En dat van die knipperende ogen ken ik hier ook... als ik boos op hubje ben, komt niet heel veel voor gelukkig, ben ik altijd erg koppig. Zit ik aan de achtertafel en hij voor in de kamer en kijkt hij me ook aan met van die bambi-ogen, of gaat naar me toe en begint me te kietelen, terwijl ik eigenlijk boos wil blijven maar dat lukt dan niet meer.. *zucht*.. rare wezens hoor, die kerels... ;)

@All, een hele goeiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeemorgen!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Hoe is het met jullie? En met de kleintjes?

Ik ben sinds gisteren gestopt met het 'live' voeden.. Liv blijft de fles weigeren en drinkt 's avonds bij aan de borst.. Op deze manier kan ze nooit wennen aan de fles natuurlijk! Vind het wel heel moeilijk, want ik vond het altijd wel fijn.. Maar ze krijgt overdag maar 30 cc binnen met de fles en dat is echt te weinig! Ik ben dus nu aan het kolven zodat ze eventueel wat van mijn melk uit een flesje kan drinken vanmiddag, maar geen borst meer! Raar idee hoor! Maar hopelijk krijgen we snel een ritme nu!

Heeft iemand nog gouden tips?

xx

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ook ik ben te laat, maar Mink; VEEL PLEZIER!!! Geniet ervan!

:D

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Linnie, heej meis! Toen ik met Jamie's bv stopte, ben ik ook af gaan bouwen dmv afgekolfde melk in een flesje, geloof dat ik toen om en om deed, de ene voeding borst, de andere afgekolfd in een flesje.. Op den duur krijgt ze echt wel honger en hapt ze wel aan haar flesje! Suc6 ermee in elk geval! ;)

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
  17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik weer even na een vakantietje en een week een heel ziek kindje te hebben gehad.

Gelukkig is Vanisha weer een stuk beter.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linda, een gouden tip heb ik niet voor je want Vanisha weigert de fles nog steeds. Ga het nu ook niet meer proberen. Ze kan al best goed uit een bekertje drinken inmiddels. Ze krijgt nog steeds borst. Maar ik zou zeggen gewoon doorzetten, ze heeft toch honger en komt er vanzelf achter dat een fles eigenlijk veel makkelijker drinkt ;) Het is even moeilijk. Maar het komt helemaal goed.

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Wat sneu dat Vanisha ziek was! Was ze jullie hele vakantie ziekjes..? Gelukkig gaat het nu beter met haar!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Bianca, ik zal zo stemmen! Moet ook wel na 5 Hyvesberichtjes ;) Voel me bijna bedreigd ;) Whahahahaha *lol*

Mup; Ahhh, Vanisha ziekjes? Bah! Had ze ook een griepje? Fijn dat het weer beter gaat! Liv drinkt op zich wel redelijk uit de fles, maar ze is erg slim en weet gewoon dat ze 's avonds de borst weer krijgt. Dus mevrouw drinkt gewoon overdag heel weinig, waardoor ze ook weer erg weinig slaapt! Dus geen borst meer voor mijn kleine deugniet!

Hoor trouwens net dat ze de fles helemaal leeg heeft gedronken en nu slaapt als een roosje! :) Whahaha!

xx

Deel Deze Pagina