[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Juffie ik ga zometeen haar eerste bord pap geven dus dan kijk ik even hoe snl dat gaat, maar ik heb nog anderhalve zak voeding tot 6 maanden staan maar op al die pakken staat dat het met opvolgmelk moet, is dat ook zo of kan ik het eerst nog maken met haar melk tot 6 maanden totdie op is???

En nog een vraag, nu ze dan pap krijgt mag ze dan nog wel een beetje rijstebloem in haar laatste fles of is dat dan teveel??

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Linnie, ja,.... hyves sloeg op hol... zit alleen nu een zeur bij mijn bericht op nuij.nl, volgens hem zou ik spammen...

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, ben ik weer :D

Wie geeft mij een kleine update, heb zoveel gemist :( vorige week was ik druk en afg. weekend met vriendinnen weg. Ben gister thuis gekomen en heb mijn mannen echt gemist! Heerlijk om dat kleine ventje weer vast te houden zeg :D

Hoe is het hier?

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha Deli,

Ben er ook iets te weinig geweest om je een update te geven, maar gezellig dat je er weer bent! :)

Was het weekendje leuk? Ohh, snap dat je je mannen flink gemist hebt! Heb ik al na een dag werken! Mag straks mijn kleine meissie ook weer ophalen! :)

Rid; Volgens mij mag je twee of drie keer per dag rijstebloem geven, dus ik denk het wel! Maar zeker weten doe ik het niet! Misschien even de zorglijn bellen?

QB; Ik kan niet registreren, dus kan niet op je stemmen! :( Sorry!

xx

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En hier ook ff, haaaaaaaaai Deli! Leuk gehad! Kan me voorstellen dat je je mannetjes gemist hebt!

@Linnie, geeft nie hoor! Het zij je vergeven! ;) :p

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hi Deli...welkom trerug:D

Ja Linnie volgens mij mag het ook wel hoor maar ff checken haha

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb het zeker heel leuk gehad, echt super. Een weekendje alleen maar doen waar je zin in hebt :D huisje met bubbelbad, zonnenbank, sauna en stoomcabine dus was dubbel genieten :D

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ahhhh heerlijk Deli! Ik zou er ook wel ff lekker tussenuit willen, ben al zo lang niet op vakantie geweest! Een weekendje zou al genoeg zijn :)

Binnenkort maar eens wat boeken samen met het gezinnetje!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Linnie: Nathan dronk ook niet goed uit de fles. Toen ik op een gegeven moment niet meer de borst gaf, toen ging het vanzelf wat beter. nog steeds niet super maar wel wat beter. Inhalen deed Nathan trouwens nooit. Sinds wij overgingen op kv (en toen bijna direct ook gingen bijvoeden) heeft Nathan nooit meer ;s nachts een voeding gehad. Hoop dat het snel beter gaat met drinken!! Vond het ook heel moeilijk hoor om definitief te stoppen met bv!

Rid: 2 x pap mag volgens mij wel hoor. Ik maakte met 4 mnd ook al pap met de gewone melk. Alleen dan pap van rijstebloem.
    Volgens mij moet het ook wel kunnen hoor met gewone melk. gewoon even proberen..

Deli: lekker hoor een weekendje weg!! het is hier niet zo druk dus volgens mij heb je ook niet zo veel gemist.

Zo dat was het even..

fijne avond allemaal!!

xxx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond all...

Deli... heey fijn dat je ook weer even mee komt kletsen hahaha.... nee hoor meis dat was n geintje... lekke rhoor er even tussenuit... Of je wat gemist hebt???... ja 1 dingetje (maar of je dat gemist hebt weet ik niet) Mink is voor 2 weken naar Peru zonder Zoë.... vrienden gingen trouwen en zij en haar man gingen dus weg! Dat vond ze maar niks!
    Verders heb je niet veel gemist hier!

QB... ik kan ook niet stemmen... moet ik me dan eerst inloggen en dus registreren of hoe moet ik dat doen? Voor mn vriendinnetjes wil ik wel stemmen hoor!

All... hier gaat t wel goed hoor! Heb nergens last van... mn ei is weer ns niet gevonden dus ik zit te wachten op mn ei!!! hahahaha is weer ns wat anders dan op je NOD wachten he!!!

Ik kom vanavond nog even tokken

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    weinig tijd om uitgebreid te tokken dus kom jullie even een goede nacht wensen!

xxx

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

hoe gaat t met iedereen?
    Hier heb ik n twijfelgevalletje...
    mn zoontje is bijna nooit ziek. Nu heeft ie 38.1 verhoging.... keelpijn... buikpijn en hij zegt dat ie BIJNA moest overgeven. Nu ben ik iemand van "niet te flauw doen" maar ik weet t nu even niet meer. Ik heb al gezegd paracetamol erin en proberen maar hij vraagt waarom mag ik niet thuis blijven voel me echt niet lekker! En ik moet werken dus zei al... probeer t en lukt t niet kunnen ze me mobiel bellen dan kom ik gelijk naar huis!
    Wat zouden jullie doen???? Kind thuis laten of naar school sturen en aankijken hoe t gaat?

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Pooh; Hoe gaat het met de kleine stoere man?

Rid; Ik hoorde van mijn tijdelijke oppasmoeder dat zij ook altijd pap maakte met gewone melk, schijnt veel lekkerder te zijn. Dit wil ik straks 's ochtends gaan geven als Liv een beetje gewend is aan het eten met een lepel!

Juffie; Oh, dat is fijn om te horen! Vind het nog steeds wel vreemd om niet meer de borst aan te bieden, maar het is beter zo!

Miran; Nog geen ei.. Balen! Gewoon goed blijven klussen! Heb je al iets gehoord over je baantje?

Deli; Hoe gaat het nu met Wesley? Heb je nog iets gehad aan die tips van de WVK? Hope so!

Had ik al verteld dat Liv gisteren worteltjes heeft gegeten! Ze at het hele potje op en deed elke keer haar mondje open als ik de lepel ervoor hield! Ze zat te smullen! Daarna zelf een fles met 150 cc BV gegeven en die dronk ze zonder moeite leeg! HEERLIJK! Ik wil dit ritme een beetje gaan aanhouden met Liv:

6 uur; fles BV
    9 uur; fruithapje
    11 uur; fles KV
    15 uur; fles KV
    17 uur; groentjehapje
    Badje
    18 uur (of iets later); fles BV en naar bedje
    23 uur (door wakker maken); fles BV met rijstebloem

Waar doen jullie het papje met rijstebloem geven?

Liv komt nu nog vaak voor een nachtvoeding, maar hopelijk gaat dit een beetje over als we in dit ritme zitten!

Vannacht was het rommelig... De buurman was gisteravond aan het klussen (lees; onwijze herrie aan het maken) en Liv werd dus wakker.. Kreeg haar niet meer in slaap, dus heb haar maar meegenomen naar de huiskamer! Vriendinnetje helemaal blij, want Liv was helemaal in haar nopjes! Haha! Maar daardoor kwam ze slecht in slaap en heeft ze onrustig geslapen vannacht. Had haar dit keer ook niet wakker gemaakt voor de laatste voeding omdat ze al wakker was geweest, vond het zo sneu... Maar ik ga haar vanavond weer wakker maken hoor!

xx

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Latig Miran... Jij kent je zoon het beste, is hij echt flink ziek of denk je dat hij het wel kan proberen... Want dan kun jij iig aan het werk en als het echt niet anders kan ga je gewoon weer naar huis! Maar dan ben je in elk geval ff geweest!

Succes!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Latig Miran... Jij kent je zoon het beste, is hij echt flink ziek of denk je dat hij het wel kan proberen... Want dan kun jij iig aan het werk en als het echt niet anders kan ga je gewoon weer naar huis! Maar dan ben je in elk geval ff geweest!

Succes!

Ja Linda... hij gaat t nu gewoon proberen en mocht t echt niet gaan bellen ze me maar terug naar huis! Ik zie aan hem eigenlijk dat ie t aan t proberen is om te kijken of ie voor elkaar kan krijgen dat ie thuis kan blijven maar aan de andere kant het is geen flauw menneke... hij is bikkelhard en nu is ie echt n softy dus dit is echte twijfel!!!!
    Maar hij gaat t proberen... wil niet zeggen dat mama nu geruster is dat niet!

16. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Miran: bij ons op school moeten kinderen met koorts boven de 38 sowieso thuis gehouden worden en helemaal nu met de Mexicaanse griep. Jij kent je kind het beste en kan dus ook het beste inschatten of hij echt ziek is of alleen maar niet lekker.
    Lin: schema van Liv ziet er goed uit! wat een vervelende buurman zeg! Hij weet toch dat er een baby vlakbij woont? Grr...
    All: net weer wezen babyzwemmen en de onderwaterfotograaf was er. Luca is onder water op de foto gegaan; moest ie een paar meter vanuit de armen van de juf naar mij toe zwemmen. Ik vond het eng, maar hij deed het super. Volgens de fotograaf kunnen ze makkelijk 30 seconden onder water blijven, maar toch... We zijn ook nog samen geweest; moesten we samen onder water naar hem toezwemmen. De foto's worden vanmiddag op internet geplaatst; ik zal dan de link even plaatsen hier; dan kunnen jullie het resultaat ook bewonderen, hihi... Hij ligt nu uitgeteld in bedje!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Elise; Wat leuk! :) Hopelijk zijn het leuke foto's geworden! En nu is hij dus lekker bekaf! Hihi!

Ja inderdaad, vervelende buurman.. Mijn vriendin belde direct bij hem aan, maar hij had er echt lak aan.. BAH! Hopelijk vanavond een betere avond!

Zag trouwens dat je uit Alphen komt, ik kom uit Bodegraven! Toevallig zeg!

xx

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi Lin,
    ik woon vlakbij Alphen in Hazerswoude. Grappig; jij woont aan de ene kant van de N11 en ik aan de andere kant, kunnen we zwaaien, haha!
    En... het is nu ruim 2,5 uur later en hij slaapt nog steeds. Zit me gewoon een beetje te vervelen, hihi! Denk dat ik mijn hyves maar eens bij ga werken...

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kom alleen ff hallo zeggen! Heb flink de buikgriep te pakken dus duik zo het bed weer in.

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Gewone melk?...jullie bedoelen melk wat wij ook drinken?

Nee doe het nu nog met haar melk maar die tot 6 maanden omdat ik daar nog anderhalve zak van had en wil het straks met haar opvolgmelk gaan doen....dacht dat zij nog geen "volwassen" melk mocht namelijk?
    Heb het trouwens idd vanochtend gegeven en dat gaat prima qua tijd alleen eet ze niet haar hele bord leeg als het zo vroeg is...ze poept trouwens wel veel meer nu ze fruit/brood en groente krijgt hahha

Deel Deze Pagina