[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedenavond....

Ik heb n ziek ziek ziek kind op de bank liggen. Vanmorgen kwam ie melden dat ie ziek is maar ik twijfelde toch?!!! Nu vanmiddag koorts opgemeten en toen had ie 39.0 graden koorts. Heb sinasprilletjes erin gegooid en toen ging de temperatuur stijgen naar 39,5 graden. Om half 5 heb ik er 2 sinasprilletjes ingedaan en om half 6 had meneer 39,8 graden. Om 6 uur vanavond nog maar n sinasprilletje erbij gedaan. Net om kwart voor 7 gemeten en toen had ie 39,4 graden. Hang nu inmiddels al n kwartier met de HAP aan de telefoon maar krijg NIEMAND aan de lijn. Mijn zoon eet niet en drinken is erg matig! Ik zit nog steeds met die longontsteking van 2 jaar geleden in mn kielzog! Dat wil ik niet meer meemaken!

Vervolg hiervan volgt nog....

Sorry voor niet reageren, hoofd zit op dit moment op de bank bij mn zoon!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Vanisha heeft waarschijnlijk de 5e of 6e kinderziekte gehad. Was vandaag nog even naar het CB geweest. Het viel gelukkig mee wat ze afgevallen was. Wel moet ze meer groente en fruit gaan eten. Ze eet nu een half groot potje op. En na het avondeten nog een yoghurtje.

@ Linda, gewoon doorzetten dan. En eventueel alleen sochtens borst geven. Dan zal je ook wel flink vol zitten.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    vervolg ziek kind....

hap eindelijk na halfuur te pakken gekregen. Zolang hij geen 40.7 graden koorts of wartaal of last van luchtwegen heeft hoef ik me niet te druk te maken. Wel goed laten drinken (duhh ben moeder van 4 kinders dus weet echt wel dat ik dat goed in de gaten moet houden hahaha) en als de koorts toe blijft nemen mag ik altijd bellen voor n afspraak te maken!
    Maar hij had net om 21.00 uur 39.5 graden koorts en nu rende die ineens naar de wc. Het was alleen water, kan ook niet anders want er zit niks in dat lijfje!
    Dus ben heel alert nu.
    Ik ga lekker naar mn bedje want denk dat ik n vermoeiende nacht krijg.

Fijne avond allemaal en trusten voor strakkies!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    kom morgen eind van de middag of avond weer tokken

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kom alleen ff snel goedemorgen zeggen! :)

Moet snel verder xxx

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemorgen...

vervolg ziek kind...

De koorts is wat afgezakt naar 38.9, gelukkig maar! Hij is al die tijd alert genoeg gebleven dus had n goede nachtrust.
    Hij blijft vandaag lekker thuis onder de wol. Mama is iig weer geruster.

Gisteren had ik flinke ruzie met Chris zn ex! Ik heb me elke keer nog netjes tegenover haar gehouden. Ik krijg namelijk iedere keer als mevrouw iets niet zint de volle laag aan de telefoon. Bijv... vorig jaar (didier was toen 12 jaar) vroeg didier aan mij of ik zijn nagels wilde knippen. Ik zei toen: heeft je moeder je dat nooit geleerd hoe je dat moet doen? Ik zei t rustig tegen hem. Toen hij naar zn moeder ging voor n weekendje en hij dat zo zei dat ik dat gevraagd had aan hem belde ze me zwaar gepikeerd op. En hoe dat ik dat in mn hoofd haalde om dat te zeggen WANT didier heeft spierziekte en dat kan niet met zn handjes want dat verkrampt bla bla bla. Toen zei ik rustig: luister zet dat kind onder de douche en na t douchen zijn de nagels altijd soepeler dus makkelijker te knippen en als ie onder de warme douche heeft gestaan kan ie ook geen last hebben van zn spieren want die zijn net lekker opgewarmd. Ow ja... dat kan natuurlijk ook zo doen! Ik dacht nog DUUUUUHHHH, ben jij moeder van 7 kinderen!!!
    Nu is t verhaal zo...
    Chris en ik hadden gesprek op school over didier en daar kregen we te horen dat ie zn moeder heel erg miste. Kan! Ik in de auto tegen Chris: ALS ie zn moeder heel erg mist waarom gaat ie niet dan N KEER op N WOENSDAG naar zn moeder toe?!! Dat kan toch ook dat ie dan daar mee blijft eten en na t eten weer naar huis komt. Ja zei Chris dat kan! Dus ikke thuis tegen didier dit verteld. Didier had dit tegen zn moeder verteld en die had t zo opgepakt dat didier nu IEDERE woensdag komt. Chris had nog tegen didier gezegd: dit gaat niet iedere woensdag gebeuren he vent! zeg dat ook maar tegen je moeder. Nu is didier dat vergeten te zeggen tegen zn moeder. Dus gisteren belde ze op. En Chris zat nog langs mij... ik pakte de telefoon aan en zei: even wachten hier heb je de baas! Dus toen vroeg ze of didier nog kwam.... ow zei chris ik heb hem er niet meer over gehoord. Dus t gesprek was goed zo... Cris moest wel didier terug laten bellen maar heeft dat niet gedaan omdat didier dan ineens weer beseft dat ie zn moeder "mist". Nadat Chris naar zn werk is gegaan belde mevrouw weer terug. Ik zeg die is buiten spelen. Ow zei ze... ik dacht dat ie iedere woensdag zou komen. Ik zeg: nee hoor. Wij hebben gezegd tegen didier dat dit niet iedere woensdag zou gebeuren en dat ie dat tegen jouw moest zeggen. FIJN... dat heeft ie dus niet gedaan. Ik zeg; je weet hoe je zoon is als je hem n zin verteld onthoudt ie maar 2 woorden. (didier heeft lichte vorm van autisme) Toen werd ze me kwaad en had ze de hoorn erop gegooid. Dus ikke terug gebeld en begon gelijk met: laat je mij nu uitpraten want ik laat jouw wel altijd uitrazen maar jij geeft mij die kans niet. DUs nu ben ik aan t woord.... ik zeg ik heb idd gezegd dat ALS didier jouw mist dat ie best N WOENSDAG naar jouw toe kan gaan MAAR ik heb NEVER NOOIT NIET gezegd IEDERE woensdag!!!! Nou ik was pisst-off op haar. Ik zei: IK heb t altijd gedaan bij jouw! Als er jouw iets niet zint ben ik de schuldige! Ja jij doet je ook als ouder voor dan moet je dat maar niet doen!!! Ik zeg: luister ns heel goed, wat hier gebeurd in huis wordt beslist door chris en mij samen! Wij bespreken dat samen en gaan er ook samen mee akkoord. Ik zeg: ik heb jouw nog nooit zo opgebeld als mij iets niet zinde want dan dacht ik bij mijn eigen dat gebeurd in jouw huis en niet bij ons! Dan had je mij wel moeten bellen zei ze. Ik zeg dan kan ik iedere 2 weken wel aan de telefoon hangen met je! Maar ik ben zo niet! en bij jouw krijg altijd ik t te horen. Ik zeg waarom denk je dat ik net tegen jouw zei hier heb je de baas?!! Ik ben t n keer beu dat je zo doet tegen mij! en nu is dat die bekende druppel! Na nog wat over en weer hebben we opgehangen. Ik had EINDELIJK ns n keer mn mond open gedaan tegen de persoon die t ook daadwerkelijk verdiende. Die middag was ik de relaxedheid zelve. Ik heb n SUPERMIDDAG gehad met de kinders! Didier en ik hebben gelachen!!!! en n supergesprek gehad! Ik mailde chris over mn gesprek met zn ex en hij zei: goed gedaan t werd onderhand n keer tijd. Normaal val je dan tegen mij uit en nu niet! Laat haar maar in haar sop gaar koken nu!
    IK WAS GISTEREN BEST TROTS OP MN EIGEN. Zij had altijd gezegd dat didier bij chris kwam te wonen en nu moet zij zijn opvoeding afdragen aan chris en mij en dat bevalt haar niet. Zij denkt hier nog de lakens uit te kunnen delen... jah FOUT dus!!!

Maar goed... einde verhaal ruzie met chris zn ex!!! hahahaha
    Ik heb naderhand nog lekker met de buurvrouw over na zitten praten en haar mond viel open van verbazing dat ik dit tegen zn ex heb gezegd. Zij had dit allang gedaan!

Kom strakkies weer even tokken... moet kind klaar maken voor school

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ZO wat een verhaal Miran...maar zo te lezen heb je het inderdaad goed afgehandeld!!:D

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Beterschap met de kleine Miranda. En jij sterkte weet hoe het voelt. Heb van dinsdag tot zaterdag met een ziek meisje gezeten.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Miran, beterschap voor je zoontje! En wat een naar mens, die ex! Bah!

Meiden, maak me zorgen.. Haantje heeft papadag en ik kan hem al een hele tijd niet bereiken.. :( Hij neemt altijd zijn telefoon op.. Zit helemaal in de stress en wil het liefst naar huis toe..

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhh meissie misschien is hij ze telefoon vergeten en is ie ff lekker weg met haar...anders had hij heus wel gebeld

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippz! ;)

Net een sippe Jamie van de PSZ gehaald... hadden ze vorige week een paraplu van karton geknutseld met allemaal plaatjes erop geplakt, was die van hem nu weg... de juffen snapten er niks van.. Dus heeft 1 van de juffen terwijl wij ons klaar maakten om weg te gaan nog ff gauw een lege paraplu inelkaar gezet en allemaal stickertjes in Jamie zijn rugtas gedaan zodat we thuis samen een nieuwe kunnen knutselen. Toch wel lief, maar wel raar dat zijn eigen knutsel weg was... naja...

Bah, wat een zeikweer is het de hele dag al, wordt er poepiesjaggerijnig van...

--

@Linnie, kan idd zijn dat hij met Liv op pad is, en zijn telefoon of vergeten of batterij leeg... maar kan me je gevoel nu goed voorstellen hoor, ik zit vaak al snel aan de ergste dingen te denken als ik oma of papa niet kan bereiken als ze bij de kids zijn. Knuff voor jou!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    avond...

Linnie... ja die ex is idd n naar mens maar goed. Meningsverschil qua opvoeden betreft! En waar was papa met meisje naar toe? Was ie weg of was ie met haar bezig en hoorde de telefoon niet?

QB... dat is idd erg sneu voor Jamie zeg! Ik heb dat ook wel ns gehad maar weet nu niet met welk kind dat was. Kreeg ook n vel stickers mee en n nieuwe ding wat ze gemaakt hadden.
    Maar heb je wel lekker geknutseld met m?????
    Ik had van de week de stoomboot van sinterklaas geknutseld met mn dochtertje! DIe staat nu in de schouw hahahaha
    Ook erg leuk om te doen!

All... ben vanmiddag met giuliano bij n endocrinoloog geweest. Het was n heel gesprek! Ik moet ervanuit gaan dat ie NOOIT kinderen van zn eigen zal kunnen krijgen... dat wist ik al en daar houd ik me ook maar aan vast. Ik zei tegen haar: geeft niet! En hoe bedoel je dat vroeg ze. Ik zeg: nou wij zijn gescheiden ouders en als je ziet hoe Chris mijn dochtertje en zoontje opneemt alsof t van hem zelf is... dat kan bij giuliano dadelijk toch ook met n andere zaaddonor! Ik moet toch positief blijven voor t ventje anders komt hij dadelijk negatief in de wereld te staan en daar hebben we allemaal niks aan. Sow, zei ze, dat zijn maar weinig mensen die zo praten! Maar je hebt wel helemaal gelijk!
    Nou al met al... als giuliano gewoon "normaal" rond de 12e leeftijd haargroei krijgt en rond zn 13de penisgroei en balgroei heeft dan hoeft ie in principe geen testosteron toegespoten te krijgen. Lukt dit niet bij hem en moeten ze hem n handje helpen tja dan krijgt ie IEDERE 3 WEKEN n injectie!!!! Dus sta me alsjeblieft bij dat giuliano wel op tijd zn haargroei enz enz krijgt. Zij kunnen nu nog niks doen. Ze kunnen hem pas op zn 12e weer zien om te kijken hoe t ervoor staat!
    Zo dat was mn verhaal weer!

Verders gaat t lekker... heb in FF mn temperatuur 1tje wat hoger van gemaakt want toen voelde ik mn ei en als ik m had laten staan die temperatuur dan had ik nu nog geen ei gehad!!!
    Dus ik zit nu op dag 6 DPO. Ben benieuwd... zal wel niet hoor!

Owja... morgenvroeg vertrek ik naar helmond om mn zusje en peetkindje op te halen en dan gaan we naar K3!!!! Mijn kleine meis weet NOG STEEDS NIET dat we naar k3 gaan. Zij denkt dat we de stad ingaan en dat ze dan make-up krijgt hahahahahaha dat is wel erg geinig natuurlijk!
    EN mijn zieke knulletje die mag lekker bij oma op de bank kruipen en dan blijft ie daar slapen want zaterdag gaan we toch weer terug want dan viert mn moeder haar verjaardag!

Ik wens jullie allemaal n fijne avond... ik ga lekker n mooie romantische komedie dvd kijken

Slaap lekker voor straks!!!

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    druk druk druk, kom zo snel mogelijk weer.

Denk wel aan jullie!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

hier nog iemand die druk, druk, druk is:(

Hoop ook snel weer wat meer te komen tokken.. Nu lukt het helaas niet. Maar morgen weekend dus wie weet!

Fijne dag!

xxx

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Hier iemand die haar eigen DRUK MAAKT hahahaha Ik heb spanningen in mn buik!!! Wij gaan zo naar Helmond rijden en dan lekker naar K3!!!!
    Mijn dochtertje is supermooi aangekleed en die heeft helemaal zin in de stad! Zij wil met tante Nicole (mn zus) make-up kopen en aangezien mn zus alleen maar van goed spul *lees: dure spullen* houdt moet dat helemaal goed komen hahahaha
    Ik heb tegen Chris gezegd dat ie de mobiel aan moet zetten want geheid zeker dat Ebony papa wil bellen dat ze ipv in de stad naar K3 is!

Kom vanavond in kleuren en geuren vertellen hoe t was!!!

Doei, fijne dag allemaal en diegene die moeten werken:kop op... t is vrijdag en dus bijna weekend!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kippies, ik heb jullie van pagina 2 geplukt :(

Hoe is het hier?
    Ik zit op mijn werk en mijn mail ligt eruit dus zit ff vast en heb eindelijk tijd (nou ja, eigenlijk nog niet echt natuurlijk) om even te komen :( mis jullie wel hoor!

Ga ff lezen, hopelijk kan ik zo nog reageren.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, goed dat je een keer je mond los hebt gedaan! Zij moet dingen met Chris afhandelen en niet tegen hem haar mond houden en jou als stront behandelen! En van je zoontje dat is wel een schok zeg, hopen dat het allemaal mag meevallen en hij toch ooit kindjes kan krijgen! Al is wat jij zegt natuurlijk helemaal waar! Maar ik help het jullie hopen!

@ Linnie, waar was papa nou gister? Waarom kon je hem niet bereiken?

Meiden, ik laat het ff hierbij. Ga nog even naar de wc en dan maar naar huis denk ik. Ik heb al vanaf gister hoofdpijn, bleh!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hoi meiden,

Miranda: jij zit lekker bij K3!! Hoe vond je dochtertje het??

Deli: he bah hoofdpijn. niet ziek worden hoor..

all: had vandaag maar 13 kids in de klas. 1/3 was ziek. Vanmiddag had ik groep 7/8 er ook bij. Ook maar 13 kinderen want daar is meer dan 50% ziek. inclusief mijn collega dus de griep slaat hier goed toe. Wel een hele gezellig middag gehad trouwens:)

nou ga nathan eten geven en kom vanavond nog wel even tokken.

xxx

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Lady's!!!

Miranda leuk gehad?

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippz!

Heb de hele avond in de lounge gehangen, en met mijn nog 160 gebruikers... enne, weekend!

Miran, hoe was K3?

Wen, leuk zeg, jullie gaan voor een brusje!

Linnie, waar zat je haantje gister? Ohja, heb nog aan je gedacht vanmorgen toen ik naar mijn werk reed. Er waren wat mensen aan de kant van de weg aan het graven en er was vanalles afgezet met borden, en daar stond jouw achternaam 'B.V.' op, hihi!

---

Nou, ik ga ff verder koekeloeren!

Deel Deze Pagina