[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran hoe was K3, wat vond je kleine meid ervan?

drukke dag gehad vandaag.
    Vanmorgen kraamvisite van me werk, heeeel veel cadeautjes gehad van alle collega's! Vanavond met haantje alles uitgepakt.
    Vanmiddag met de kleine naar die "zweverige" vrouw geweest. Was erg bijzonder, ze zei wel veel herkenbare dingen over hem en over mij.

Ga nu me bedje opzoeken. xxx

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Wil iedereen een hele fijne zaterdag wensen!!

xxx

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond....

Boehoe... ik moest jullie zoeken op pagina 2!!!

Even eerst reageren op jullie...

Wendy... gaan jullie voor n brusje??? Wat leuk!!! Niet te flauw he dat jij nu eerder zwanger bent dan ikke he? hahahaha
    Veel klusplezier meis!

Deli.. je hebt helemaal gelijk over die ex. Over mn zoontje dat weet ik inmiddels al 2 jaar en vind t niet eens meer erg. Tuurlijk als je t net hoort is t even slikken en moet je n weekje aan t idee wennen MAAR er veranderd niks aan mijn kind. Ik vind dat je positief moet blijven. Kop op.. tegen de tijd dat mijn zoontje aan kinders wil beginnen is er zoveel veranderd in de medici dat t misschien wel kan!
    We maken er t beste van!!!

All.. ben gisteren bij K3 geweest en t was spectaculair mooi. We zaten vrij dichtbij! We zaten rij 18... ik denk n kleine 50 meter ervanaf! Dus dat was wel om te doen. Mijn dochtertje moest wel huilen. Maar ze wist dus helemaal niks. Toen wij op t parkeerterrein aankwamen kwam n mevrouw naar ons toe en vroeg aan de 2 kinders: gaan jullie ook naar K3? Nee zei Ebony.. wij gaan naar de stad! hahahaha ik zeg nee meis.. nu zitten we bij k3 dat is jouw verrassing. Echt???? vroeg ze verontwaardigd. Ik zeg ja schat. Waar zijn ze dan? Ik zeg dadelijk zie je ze! Nou uiteindelijk begon de show en dan dat gezichtje als die meiden op kwamen. Nou helemaal geweldig. Ze heeft genoten en is overbeladen met kadootjes. Ik heb heel de show gefilmd en hij is nog erg goed gelukt ook nog. Ons meissie heeft n t-shirt van t liedje mamasé, poster met handtekeningen van k3, de doos popcorn waar k3 op staat... veel snoep.. een ballon van k3 en met sinterklaas krijgt ze van mn zus t andere t-shirtje van k3 en van mn moeder de nieuwe cd van k3. Ik zal morgen vertellen waarom ebony moest huilen. Ze vond 1 stukje erg eng.
    Maar ik zit nu op mn moeders verjaardag en mn oma is er nog heel even dus ik ga terug naar beneden en kom morgen als wij weer thuis zijn ( wij blijven hier slapen want morgen is hier sint intocht) kom ik weer even aanwaaien!

Fijne avond allemaal!!! Als ik foto's heb ( mijn zus heeft foto's gemaakt) doe ik wel spammen.

Doei

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: fijn dat jullie zo genoten hebben van K3..

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Iemand nog plannen voor vandaag??

Fijne dag in iedergeval.

xxx

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pluk ons maar weer eens van pagina 2. waar is iedereen??:(

ga zo lekker in bed tv kijken. heerlijk en dan vroeg slapen:)

tot morgen

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    avond...

ben ikke weer.
    Ebony moest huilen omdat er n akelige mevrouw op t podium kwam en die heette Kassandra met n letter K. DIe had gekeken naar K2 zoekt K3 en zij vond dat zij beter bij K3 hoorde dan Josje! Nou had Karin n deal gesloten met Kassandra... als Kassandra net zo'n mooie stem zou hebben als Josje dan mocht zij n keer mee optreden. Al met al had Kassandra natuurlijk n toverdrankje dat de stemmen van Josje en Kassandra kon verwisselen. Natuurlijk dronk Josje zonder pardon dat drankje op en na 965 tellen was Josje haar stem verwisseld met die van Kassandra. Ebony begon te huilen en kroop bij mij op schoot. Karin moest haar belofte jegens Kassandra nakomen en dus deden ze 1 liedje samen. Daarna hadden ze de grote boeken verwisseld zodat Josje t toverboek in handen had en haar toverdrankje kon maken om haar stem weer terug in te pikken. Tuurlijk lukte dat en zo had Josje haar eigen Josjestem weer... Ebony kon weer lachen!

Zo dit was over K3....

Verders gaat t hier wel lekker zit vandaag op DPO 9 dus wachten wachten wachten.
    Heb nergens last van als n mega opgezette buik! Verders erg rustig hier!

Hoe is het met jullie?
    Fijne avond allemaal... ik ga zo slapen ben best moe na zo'n druk weekend!

doei

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Heb jullie lichtelijk verwaarloost! SORRY! Maar zie dat het rustig is geweest, dus jullie hebben me vast niet gemist! :)

Hier alles goed! Ben definitief gestopt met BV, wel vreemd hoor! Maar met Liv gaat het ineens ook een stuk beter! Drinkt al 150 cc uit te fles zonder moeite! :D We beginnen ook echt een ritme te krijgen! :) Fijn!

Hoe is het met jullie? Lekker weekend gehad?
    xx

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh! Er was trouwens niets met haantje! Hij was gewoon druk met Liv en had zijn telefoon stil staan! :)

Hihi, hysterische mama ben ik toch! :)

xx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

LindaS... dat is normaal hoor dat je je eigen zo druk kan maken om niks! Dat hebben heel veel mama's inculde me!!!
    Lekker zeg dat ze nu meer drinkt... weer n zorg minder.
    Yes... we hebben n ritme! goed hoor... keep going girl!
    Dikke knuffel

11. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi Kippies,
    hoe gaat het met jullie? Hier weer een lekker weekend gehad; haantje was zaterdag vrij en we zijn lekker wezen shoppen in Leiden, erg gezellig! Gisteren op visite geweest en lekker thuis geweest en toen was het alweer maandag!
    Alles gaat prima hier; Luca slaapt nog steeds lekker door en wij beginnen daardoor nu ook lekker bij te komen! Ik voel nu alleen een bobbel van een tandje linksboven en hij is vannacht snotverkouden geworden, dus ben bang dat het van de week wel weer een paar nachten spoken wordt... Maar we zien wel!
    Ik ga even de badkamer doen!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden!
    Ben gelukkig weer beter! Nu weer aan het werk. Aangezien ik er 1.5 week niet geweest ben ligt er heeeeeel veel werk op me te wachten dus helaas geen tijd om te tokken.
    Dikke knuff aan iedereen en tot snel!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Linda: zo goed zeg van Liv dat ze al zo goed drinkt!! En fijn hoor een ritme. Wel wennen he opeens geen bv meer. Nathan had al heel snel geen behoefte meer aan mijn borst. De eerste week zocht hij ze nog wel op met douchen en zo:D

Miranda: ga me weer suf veren voor je hoor!!

Elise: gaat snel he het weekend? vooral als het zo gezellig is! dus weer een tandje in aantocht?? Nathan heeft er nu 4. hoeveel heeft Luca er?

Dag: fijn dat je weer beter bent! hoe gaat het met Stan?? 11 maanden al zie ik.. Bijna jarig dus:)

All: Nathan kruipt opeens! Gister nog alleen maar tijgeren en sinds vandaag kruipt hij alleen maar:) Oh en hij staat soms ook al een tijdje los.. Trotse mama hoor;)

fijne avond allemaal!!

xxx

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... dankje dat je je suf gaat veren. Ben er eigenlijk niet zo mee bezig op t moment! Onze dwergpapegaaitjes hebben 2 eitjes gelegd en ik ben helemaal in mijn sas daardoor!

All... mijn tempkaartje klopt volgens mij niet helemaal... ik heb van 8 november heb ik zelf hoger gezet die temp want eigenlijk was die 36.9 en ik heb m gezet naar 37.1, ik voelde ook daadwerkelijk die dag mn ei dus weet niet zeker. Maar zet ik m terug naar 36.9 dan heb ik tot op de dag van vandaag nog geen ei gevonden!

Ik ga even spelletje spelen. kom strakkies nog even doei zeggen

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hallo dames .
    hoe is het hier??

hier een flinke griep te pakken.
    kreeg geen meldingen meer vandaar dat ik hier lang niet meer geweest ben.
    kga nu weer naar bed, slaap de hele dag al.

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
  17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Onze kleine 'dikzak' ;)

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen... nouja laat de goede er maar af want ik heb n MEGA KUTDAG! sorry voor mn taalgebruik...

Chris stapte vanmorgen om half 5 uit bed om zn eigen klaar te maken voor t werk. Komt ie nadat ie naar de wc was gegaan terug naar boven. Hij maakt me wakker en zegt: Minous is DOOD... ze heeft haar eigen opgehangen aan de verwarming. (moet je begrijpen dat Minous iedere avond tegen mij aan kwam liggen om te kroelen of op mn borst slapen... t voelde als mijn kind... ze liet zich ook als n babytje vasthouden enz) Haar kettinkje was tussen de verwarming geschoten en gedraaid. Minous is dus van de verwarming afgeglipt en tja... de rest snappen jullie zelf wel. Ik kwam beneden en zag haar stokstijf liggen. Ik schiet in tranen uit. Chris mij troosten, hij zou eigenlijk werken tot 18.00 uur vanavond maar komt nu om 14.00 uur terug naar huis. Hij vind t klote voor mij. T was MIJN kroelkatje! MIJN lievelingetje... MIJN allebeste vriendinnetje... nu moet ik nog maar 2 schoteltjes zetten ipv 3. Ik zit er enorm doorheen en weet mn kerstkadootje al... ik wil n bedeltje van n poes met ons Minousje dr naam en sterfdatum! Dadelijk met de dierenarts bellen wat nu de beste manier is om te begraven. In de tuin is ook weer zo wat... daar lopen we steeds overheen. De kinders vertellen wij vanmiddag samen want ik kan t niet... shit zit ik weer te huilen zeg... Chris rijdt dan ook mee naar de dierenarts want ook dat kan ik niet! Onze Minous ligt nu in de garage te wachten op haar laatste rustplaats.
    Sorry als ik vandaag veel afwezig ben.

Bubsie.... jeetje meis alweer bijna 8 weken! Wat gaat dat hard zeg! Ben je bij de dokter geweest voor die griep? Mijn cliente is zondag opgenomen in ziekenhuis... had ook griep maar nu ligt ze op IC. Of ze heeft n bacteriele infectie of de Mgriep! Pas jij wel op meis? Nog maar 8 dagen en dan zien jullie je kleintje!!! Ben echt benieuwd of t er 2 zijn!!!!

LindaS... wat n prachtmeissie zeg... en helemaal niks DIKKERTJE... ze is GAAF! Het is n knappe meissie!

Alll... ik ga me weer even opfrissen misschien tot straks!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ahhh Miran, wat naar zeg.. :( Vind het zo ontzettend klote voor je! Kan je helemaal begrijpen hoor! Sterkte en een dikke knuffel van mij!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    LindaS... dankje meis! Als ik naar de wc moet zie ik steeds die verwarming en dan moet ik aan haar denken. Als ik langs de garage loop dan weet ik gewoon dat ze daar ligt. Ik vind t kei KUT...
    Ik zou poetsen maar ook daar heb ik even totaal geen zin in! Moet mn eigen er even toe dwingen!
    Ga t nu toch maar proberen!

Deel Deze Pagina