Miran, wat vreselijk! Heel veel sterkte meid, dikke knuf voor je! En wat naar voor jullie om haar zo te moeten vinden... Lin: wat een schatje is Liv zeg! Van die lekkere dikke beentjes! Juffie: Luca heeft nu 2 tandjes. Hij tijgert nog steeds alleen maar en gaat ook nog niet echt staan. Niet in de box in ieder geval, wel soms aan de bank. Ach, als hij op zijn moeder lijkt, zal hij pas met 18 maanden lopen... Dag: fijn dat je je weer beter voelt meis! En Stan al bijna jarig! Bubsie: ziek maar lekker uit! Je echo komt steeds dichterbij, spannend! All: Luca had gisteravond een enorm bord spinazie met ei, aardappelen en kaas weggewerkt. Vannacht om 3:00 lag hij te huilen en toen ik naar hem toe ging rook ik het al: een megapoepbroek... Lekker hoor met je slaapdronken hoofd midden in de nacht je zoon verschonen. Maar daarna was hij natuurlijk klaarwakker, dus hij heeft nog ruim een uur in zijn bed liggen spelen voordat hij weer ging slapen, dus ik ben wel een beetje gaar nu. Hij huilde weliswaar niet en lag gewoon in zijn eigen bed, maar ik kan toch niet slapen als hij aan het kletsen en lachen is... Spookie!
We hebben de oplossing... Vanmiddag vertellen we de kinderen t. Dan gaat Chris achter in de tuin n speciaal plekje maken waar Minous rustig kan liggen. Chris gaat n gedenksteen maken ( denk van hout) en ik heb al n gedicht gemaakt. Nu nog n foto van mijn kleine lievelingsdiertje. Staat niet meer op de computer maar zeker wel in 1 van mijn 15 foto albums! Zo kan Ebony er bloemetjes bij leggen als zij moeite ermee heeft. Mijn buurvrouw heeft haar hond n paar maanden geleden moeten laten inslapen en die hond heeft ze bij haar schoonouders in de tuin gelegd. Maar ons Ebony mist die hond ook heel erg en kan er nooit naar toe vandaar dat ik ons minousje in de buurt wil hebben. Als ik er de behoefte aan heb kan ik er gewoon naar toe! Ik stelde dit voor aan Chris en zonder pardon zei hij gelijk: is goed... ik maak wel n mooie gedenkplaat! Hij had er ook moeite mee. Hij heeft immers t beestje gevonden. Maar wat mij erg steekt is dat Minous zoveel heeft moeten lijden! Dat gun je toch niemand?... óók niet n huisdier! Misschien vinden jullie t wel gek of stom dat ik er zo over doorraas MAAR mijn poesje was voor mij n klein babytje... ik kon haar op mijn borst leggen en ze verroerde niet! We lagen heerlijk te kroelen altijd.
@ miran, sterkte meid, jeetje het zit jullie ook niet mee zeg. heb gister de dokter gebeld maar als mn koort zo blijft en ik het niet benauwd krijg heb ik niet de mgriep. anders moet ik meteen bellen. nu gewoon goed uitzieken! dus dan doen we dat zeker.
@Miran, ach meis, wat sneu! Dikke knuff voor jou! Moet er niet aan denken dat 1 van onze katten overlijdt... brr... @Linnie, Liv = pretty girlie! --- Moet zo Jamie naar de PSZ brengen, dan ff boodschapjes doen, thuis wat aanmodderen en dan om kwart over 3 Jamie weer ophalen. Verder niks op de planning. Hoe gaat het verder met iedereen? Xx
hoi meiden, Miranda: sterkte hoor!! Bubsie: beterschap!! Linnie: wat een mooi meisje! Schatje hoor! Elise: wij hadden ook een slechte nacht helaas. Tot 12 uur vanacht spoken. Elke keer wakker. Bleek zijn oortje dubbel in zijn helm te zitten Daarna ging hij direct slapen. Mar wel tussen door nog een keer wakker en verder ook nog eens vroeg wakker. Nou ja vannacht vast beter! Lekker he die spinaziepoepbroeken Nathan is ook dol op spinazie.. QB: alles goed met de kids??? Moet zo nog strijken en ook nog voor school aan de bak. dus helaas weer weinig tijd voor tokken.. fijne avond! xxx
@ Juffie, gaaf hoor dat Nathan kruipt. Het gaat dan ook echt in 1x he. Vanisha kan sinds een weekje zitten. EN dan ook van de 1 op de andere dag.
Mup: hij deed het inderdaad opeens Goed dat Vanisha kan zitten! Verder ook alles goed met haar?? Ben al druk bezig met de kerstviering van school. Heb het nu bijna allemaal op papier staan. haan is weg dus heb alle rust en tijd om er even flink wat aan te doen. zo nog even bank hangen denk ik. want heb wel weer genoeg gewerkt vandaag truste alvast xxxx
All... we hebben t vanmiddag de kinders verteld. Gyani begon als eerste te huilen... gelijk daarna Ebony. Giuliano vertrok geen spier! Didier was maar aan t ijsberen in de huiskamer. Ik zei tegen de kinders... weten jullie waarom ik zo verdrietig was vanmorgen? Laat me raden zei Didier: je hebt weer n miskraam gekregen? Ik zeg: nee, Minous is dood. Hoe weet je dat? Ik zeg papa heeft haar levensloos gevonden. Wat was er dan vroegen ze. WIj hebben gezegd dat ze erg ziek was en dat we geluk hadden dat ze in huis is gestorven want als katten dat aanvoelen gaan ze juist ver van huis weg! Chris zei dat Minous nog in de garage lag en als hun wilden konden ze nog gaan kijken. Ik vond t doodeng want zij heeft haar eigen opgehangen en meestal hebben ze de ogen dan wijd open gespert. Maar haar oogjes waren gesloten en haar pootje lag over haar oogje heen. Dat gaf me n goed gevoel. De kinders hebben Minous nog gezien en ook nog geaaid. Chris ging n kuil graven langs ons bloementuintje. Toen wilde hij Minous in dat gat leggen maar Gyani riep: niet zo Chris... Minous moet wel in n doosje! T was zielig.. t ventje stond te snikken van verdriet. Chris zei: oke ga maar kijken voor n doosje. Wat gingen de 2 jongens nu doen?... ze gooide de bak clicks om en kwamen met die doos naar beneden. Dat kon natuurlijk niet. Toen vroeg Chris aan Gyani: mag t ook zo in n t-shirt gewikkeld? Ja hoor dat was goed! Didier vond t te moeilijk om afscheid te nemen. Hij zat ook vreselijk te snikken. Ebony en Gyani hebben alle2 n schep zand over Minous heen gegooid en Chris maakte t gat verder dicht. De kinders hebben dat hoopje zand bedekt met mooie bloemen uit ons tuintje. Daarna gingen wij naar binnen. Opeens zie ik Ebony weer naar buiten gaan en riep: ik ga even naar Minous toe! geweldig mooi afscheid. Wat achteraf is gebleken... Chris vond onze Minous vanmorgen en heeft haar nog proberen te reanimeren. Mocht jammer genoeg niet baten. Hij heeft toen vreselijk staan huilen. Hij zelf had er ook heel veel moeite mee. En zijn broer en aangetrouwde zus maar zeggen dat Chris niks om dieren geeft! Hahaha dat zal wel! Ik zag hem heel emotioneel en vooral toen de kinders vol schoten en hij ons Minousje in de grond legde. Daarna pakte hij mij heel stevig vast en kuste me op mn voorhoofd! Ik vind t vreselijk dat ze weg is en dat zal de eerste tijd nog wel even blijven. Vanavond zaten wij te eten en gelijk spookte t door mn hoofd... ze zal niet meer tijdens t eten op onze schoot springen om vlees van ons bord proberen te pakken. Dat zal ik missen. Of als ik op de bank lig dat ze dan lekker tegen mij aan komt kroelen en spinnen! Ze kon zo lekker hoog in mn nek gaan liggen... t zelfde als dat je n baby op je borst legt als je lekker languit op de bank ligt. Dat zijn dingetjes die ik ga missen! Mijn andere 2 katten zijn ook helemaal van slag. Onze Harley is onze Minous d'r broer en die loopt altijd weg als je hem probeert te aaien of zo en nu kon ik over zn koppie aaien zo veel als ik wou maar t beestje bleef gewoon liggen en keek me heel doordringend aan! Nu is ie naar buiten maar ik weet niet waarheen! Nou ik ga er weer mee stoppen want ik ga lekker naar mn bedje... ben verschrikkelijk moe! Fijne avond allemaal en slaap lekker
Goedemorgen, Miranda: afscheid nemen is gewoon moeilijk Jullie hebben het wel mooi gedaan hoor.. nou ga aan het werk. Fijne dag! xxx
Hey Meiden @Miran...ahhh meis dat is niet leuk nee, ik heb ook vaak afscheid moeten nemen van mijn katten dus weet hoe kl*te het is...sterkte! @Linnie...wat een plaatje van een meisje zeg...en mooie foto ook zo! @All...hier alles ok, rayven eet sinds twee dagen zelf haar liga op...dacht zal een halfje in haar hand geven en de andere helft voeren en ik had nog geen stukje afgebroken of mevrouw had al een halve liga in haar mond haha erg leuk....verder is ze nog steeds erg aan et rochelen maar ze is niet ziek maar duurt wel lang hoor maar ja.... Nou meiden ik ga hier weer ff verder werken fijne dag!
hoi meiden, zo wat een storm zeg Net Nathan opgehaald bij de gastouder met de fiets. Maar we zijn lekker thuis nu. Rid: wat goed dat Rayven zelf een liga kan eten. Leuk he??
Hoi meiden, Miran: wat een schattige foto. Ik was helemaal ontroerd van je verhaal van de "begrafenis"van Minous. Hoe gaat het nu met je? En ik vind het niet raar dat je zo verdrietig bent hoor; ik moet er ook niet aan denken dat mijn kat zoiets overkomt... Juffie: leuke foto van jullie samen zeg! Nathan kijkt echt lief! Hoe gaat het nu met je nu je met de pil gestopt bent? Voel je je nu minder moe? All: morgenmiddag moet ik met Luca naar de huisarts voor de inenting voor de Mexicaanse griep en de huisarts raadde mij aan om mijzelf ook in te enten aangezien ik een groot risico loop om het op werk op te lopen. Ik had gebeld omdat het echt hard toeslaat nu op werk en ik heel bang ben dat Luca het krijgt, dus toen mochten we morgen al komen in plaats van volgende week. Dus morgen krijgen we allebei een prik... vind het wel een beetje spannend!
Miranda: schattige foto!! Elise: voel me wel beter ja! Ga nog steeds wel op tijd naar bed maar ben niet de hele dag bekaf meer.. Spannend morgen allebei een prik. ik word niet ingeent. de ergste griep is bij ons op school ook weer voorbij nu. wij laten Nathan wel inenten trouwens, de oproep is al binnen..
Hallo meiden, Miran, wat een verhaal joh.. Wel goed hoe jullie het hebben gedaan voor de kids! Dikke knuffel! Juffie: Leuke foto van jullie! Wat een vent wordt het alweer! Rid; Wat leuk dat Rayven zelf haar liga eet! Wat wordt ze groot he?! Elisa; Ahhh, moet Luca voor een prikje.. Maar wel voor een goed doel! Volgens mij moeten haantje en ik ook All; Hier alles supergoed! Liv is super opgewekt en dat maakt mama ook heel blij! Verder heeft ze nu echt haar handjes ontdekt en pakt alles wat los en vast zit! Ze ligt nu lekker te slapen, kan haar tegenwoordig gewoon in het ledikantje leggen en dan gaat ze zelf slapen TROTS! Nu alleen nog doorslapen en dan is mama SUPER blij! xxx