Meiden, Ff een vraag! Vanaf wanneer mag Liv in de wandelwagen? Ze groeit bijna uit de reiswieg en vindt het ook niets om daar in te liggen.. Ze wil liever zitten en alles zien! Kan ze in de wandelwagen en dan in de ligstand? Graag jullie advies! xx
Linda: wat een prachtige foto's!!! nathan is ook redelijk vroeg naar de wandelwagen gegaan. Hij vond het ook niets in de reiswieg en wilde gewoon zitten. In de wandelwagen op ligstand kan prima hoor. zolang ze nog neit zo goed zelf kan zitten moet je haar gewoon nog niet te lang in zitstand zetten.
Jippie ik kan er weer op! ZP was net echt onbereikbaar. @foto's: Wat een mooie plaatjes!!! Juffie...ik heb de oproep voor Stan ook binnen en ook wij laten hem enten. Miran..wat een narigheid dat minoes er niet meer is. Sterkte er mee! @linnie....ik had Stan ook al snel in de wandelwagen. Stan vond zitten ook prettiger. Net wat juffie zegt....zo lang als ze zelf nog niet goed kan zitten moet je haar gewoon niet al te lang achtereen in zitstand zetten. Het ligt denk ik ook een beetje aan wat voor wandelwagen je hebt. Ik zou zeggen probeer het gewoon een keer Ik ga nu lekker naar bed. Tok snel weer!
goedemorgen, Gisteravond was ZP hier ook onbereikbaar.. Wil iedereen een fijne dag wensen! Tot vanavond xxx
Meiden, thanks voor jullie tips! Ik heb een Koelstra Flexxo, zo'n driewieler zeg maar! Maar ik ga de wandelwagen erop zetten, LEUK! Wat wordt ze ineens groot dan! *zucht* Ohhh, heeft 1 van jullie weleens borstontsteking gehad? Ik ben nu helemaal gestopt met de borstvoeding door steeds minder te kolven, maar mijn rechterborst is keihard en doet ontzettend veel pijn... Morgen maar ff bij de dokter navragen.. Bah! Fijne dag allemaal!
Mogguh! Weer een dagje vrij! Straks tegen 10u komt ons oudbuurmeisje ff op de koffie, daarna om 13u Jamie naar de PSZ en ikke om 1430u weer naar de tandarts.. zo geen zin in, maarja, wat moet dat moet! Iedereen een fijne dag vandaag! Xx
Mogguh Allemaal @Linnie....wauw wat een mooie foto's zeg, mag ik vragen hoe je dat doet?? wil ik ook! Een ontsteking kan Linnie, ze zeggen weleens onder een warme douche staan en dan zachtjes masseren maar als het echt een ontsteking is moet je even langs de ha en krijg je een atibioticakuurtje denk ik Ja Rayven moet ook in de wandelwagen nu..leuk man Verder gaat het sinds gisteren wat minder met haar helaas, we haalden haar op gisteren van de creche en toen was ze vreselijk aan et huilen en kreeg ze een fles wat helemaal niet klopt om half 6 's avonds hadden ze haar 2x 60ml extra melk gegeven maar ik hoorde meteen dat het een buikpijn huil was dus meteen die fles eruit gehaald en haar buikje gewreven en gewiegd en toen was het meteen goed dus wel gezegd dat niet meer te doen, thuis maar meteen in bed gelegd met haar pooh-doekje want anders wil ze niet meer slapen maar vannacht bijna om het uur wakker, niet huilen hoor maar kletsen en onrustig en dan weer slapen en vanochtend toen ik wegging bij de creche begon ze ineens enorm te huilen toen ik wegging wat ze nog nooit heeft gedaan dus arme kind zit niet lekker in haar vel, of het nou tandjes zijn, een sprongetje of de eenkennige fase weet ik niet maar vind et helemala niet leuk om haar niet happy te zien
Ik kom vanavond weer even meekletsen! Ben vandaag begonnen met meerijden als taxichauffeuse en heb nu dus weinig tijd! Fijne dag en tok strakkies Ow hoe vinden jullie mijn kaartje???? (Op FF)
je kaartje ziet er toch nog wel goed uit hoor miran. is in ieder geval nog boven de cover lijn. als hij bij mij naar beneden ging werd ik wel ongie. hopelijk is het bij jou niet zo! ego: heb waarschijnlijk de m griep! dus dat wordt visite afbellen voor het weekend. want denk dat het dan niet kan of wel. hoe lang blijf je eigenlijk besmettelijk weet iemand dat. er was toch nog iemand hier met de m griep. ik ben ziek vanaf zondag. zaterdag al niet lekker. (
bubsie...Beterschap!! en die visite zou ik ook even afbellen. Linnie...borstontsteking is erg vervelend. Je bent er flink ziek van, je hebt een branderig gevoel en soms heb je rode plekken en zelfs pus wat er uit komt. Ik heb 1 keer echt borstontsteking gehad en toen was het net alsof ik griep had. Als hij echt hard en pijnlijk is maar je hebt verder geen klachten zou ik inderdaad eens masseren onder een warme douche proberen. Je moet dan van buiten naar binnen masseren dus naar je tepelhof toe. Als het dan niet minder is zou ik snel een afspraak maken bij de ha!
ola chickens!! Hier even een berichtje vanuit Peru. Alles gaat hier goed. we hebben een hele mooie bruiloft gehad en gelukkig mooi weer. Ik ben een dag ziek geweest, door hoogteziekte, maar gelukkig gaat het nu weer goed. Ik heb niet alles meegelezen hoor!! hahaha dat doe ik als ik thuis kom. Ik hoop dat alles heel goed met iedereen gaat. Maandag avond ben ik weer thuis en dan mag ik mijn meissie weer vasthouden. Ik mis haar wel hoor!! ben er gewoon ziek van geweest en doe dit nooit meer zolang. Het is een super ervaring, maar nooit meer zonder mijn meissie. Tok gauw chika´s en een heel dikke knuffel uit Peru
hey Mink!! Wat super dat je vanuit Peru even een berichtje plaatst!! Geniet er nog even van en dan maandagavond lekker weer naar Zoë!! Dikke knuf!
ik zit nog effies te spieken, Mir: heel veel sterkte met het verlies van jullie katjes, niet leuk. Wat een mooi foto´s zeg. Wat worden onze kids toch snel groot zeg... Lin: wat zei de dokter? borstontsteking nou nu ga ik echt, dus tok laters
Linda: zou ook even de ha bellen... Voor je er straks nog meer last van krijgt. Ik ben blijven kolven tot ik geen stuwing meer voelde. Masseren onder een warme douche schijnt ook te helpen inderdaad. Bubsie: beterschap!! Rid: vervelend dat je meisje evne niet zo lekker in haar vel zit. Altijd vervelend, vooral als je dan ook nog moet werken. Miranda: je temp zit nog boven het kruis, dus dat is goed toch?? Hoop dat de temp mooi hoog blijft! QB: hoe was het bij de tandarts?? heb nogal hoofdpijn dus ga er op tijd in. bijna geen pauze gehad vandaag dus zal daar wel door komen... nog 1 dagje en dan is het lekker weekend!! xxx
Goedenavond all... Mink... idd erg leuk dat je ONS nog maar liefst mailt vanuit Peru... hahaha wij zijn ook wel erg belangrijk voor elkaar he Maar wel knap van je dat je t zolang volgehouden hebt (oke op de heimwee na naar je kleine meis) ik had t niet gekunt meid! gelukkig kan je je meissie maandag helemaal vol kussen en knuffelen! Geniet nog even van de laatste dagen meis! Juffie... goedenavond. Hoe is het met je gastouder? Nog steeds ziek? Linnie... auw auw dat lijkt me pijn doen... gelukkig heb ik nog nooit borstontsteking gehad. Wat n prachtige foto's van Liv... heb jij die zelf zo mooi gemaakt? Deli... bedankt voor je reactie op mn hyves bij mijn blog! Erg lief van je!!! Hoe gaat t met de huizenjacht? Hoe gaat t nu allemaal met Wesley? Ik hoop voor je dat t einde nu in zicht is meis! Dag... n hele goede avond! Stan ook alweer bijna 1 jaar?!! Wat vliegt de tijd zeg! Bubsie... ik zou de dokter maar ns goed navragen of t niet kwalijk kan die mgriep omdat je zwanger bent. Ik denk dat als jij de mgriep hebt ook geen echo krijgt in zkh is t wel? Jeetje ook dat nog erbij! Goed uitzieken dan meis! Dikke knuffel voor je! All... Chris is helemaal van slag! Hij heeft de poes gevonden al hangend aan de verwarming. Hij had zitten huilen. Dinsdagnacht had ie geen oog dicht gedaan omdat ie steeds n kattebelletje hoorde. Hij wou s'nachts nog even t grafje open maken om te kijken of Minous niet stiekem gedraaid was. Chris heeft er continu moeite mee en slaapt slecht en eten kan ie al helemaal niet.. hij ziet steeds dat beeld voor zn ogen! Onze Harley (dat is onze kater, t broertje van Minous) ligt steeds in de badkamer en is heel aanhalig (wat ie nooit geweest is) onze Kawasaki, wat denken jullie: wat n namen? hahaha, is steeds op zoek naar Minous. Krabt haar grafje open.. is steeds aan t zoeken... ligt steeds bij de deur. De beestjes zijn helemaal van slag! En ik???... ik ben op zoek naar n klein kitten. Nu heb ik er n paar gevonden MAAR wat me opviel was dat ik steeds naar grijze tijgerpoesjes aan t zoeken ben en ik wil ABSOLUUT geen vervangster hebben voor ons Minousje! Nu heb ik bij ons in de buurt n poesje gevonden die is helemaal zwart met witte pootjes én t is n poes! Hopelijk reageert die vrouw/man op mijn mail! Ik wil ons Minous niet vervangen MAAR ik MIS dat gekroel!!! Ik wil weer n beestje hebben die lekker in mn nek komt gekropen en dan lekker gaat liggen spinnen! Verders gaat t hier zn gangetje!
@miran, ja heb ik nagevraagd or. dat is waar ik het me ook zo'n zorge om maakte maar je hebt als zwangere meer kans om er een longontsteking bij te krijgen. en verder kan het eigenlijk geen kwaad. mn koorts was vandaag wel al gezakt dus was al weer een goed teken. en je bent ongeveer 6 dagen besmettelijk dus dan zou ik zondag niet meer besmettelijk zijn. dus kan ik woensdag gewoon voor de echo.
haha jij met je (jes) haha. ja als het goed is kan ik dan gewoon or. ik ga gewoon hoe ziek ik ook ben. ik wil het nu wel eens zien or!! haha