Tja ik kan er niks aan doen... dat gevoel heb ik bij jouw! Sorry hoor. hahahaha Ik zou t geweldig vinden! Bij mij is nog geen ongi te bekennen... wel veel witvloed verliezen maar goed kan ook mn ongi zijn die eraan zit te komen. Ik ben nu ook niet bezig daarmee... ik ben nog steeds bezig met mn lievelingspoes. Ik ga nu lekker slapen en kom morgenavond pas weer tokken want ik moet morgenvroeg om 06.00 uur beginnen tot 09.30 uur met de taxi mee dan om 09.30 uur moet ik poetsen bij mijn cliëntje tot 12.00 uur daar komt Chris mij ophalen dan ben ik thuis tot 14.00 uur en dan komt die taxichauffeur mij weer ophalen en ben ik weer op de rit tot 18.00 uur. Dus ik zal bekaf zijn maar goed het levert wel centjes op! En in de taxi hoef ik alleen maar te zitten en meer niet! hahahaha Ow jawel... kleppen/mauwen/tetteren. hahahaha en daar ben ik goed in! Trusten allemaal en nog n fijne avond!
Hallo? Is daar iemand????? Tjonge jonge... ik moest ons gewoon zoeken op pagina 2! Ach, t is weer bijna weekend he dus dan komen we wel weer kleppen allemaal even! Hier iemand die al vanaf vanmorgen 6 uur aan t werk is. Ben nu 1,5 uur thuis maar om 14.00 uur komen ze mij ophalen en dan rijdt ik 2 ritjes mee en dan kan ik MIJN busje ophalen. Maandag rijdt ik ZELF n eigen rit! Ik ben helemaal in mijn sas!!!! Ik kom strakkies wel weer kleppen maar nu moet ik zo werken en dán ga ik onze kitten ophalen! Zij is 3,5 maand oud dus ben heel benieuwd! Ik kom haar vanavond wel spammen! Fijne dag allemaal!
En up maar weer! Pagina 2... 't wordt steeds rustiger idd... Hoe is het nu met je Miran? Leuk zeg, een kitten, ben benieuwd naar je spamactie! --- Zit nu op mijn werk, tis een echte vrijdagmiddag zeg maar.. kan de klok wel voorbij kijken, helpt alleen niet echt, haha! Xx
Wat een rust hier vandaag. Gekkenhuis op mijn werk dus ben nu compleet uitgeblust. Ga lekker bankhangen. Tok snel weer!
Hier ook bankhangen inmiddels. haha! Dekentje om, koppie thee, Popstars op tv, heerlijk lekker lui! Iedereen een fijne avond! Xx
Kippies! Tis hier vanaaf zo rustig.. Iedereen lekker aan het relaxen, tijd voor weekend! En hier is het zo bedtijd... Trusten allemaal! Xx
Goedemorgen... Hier alvast 1 foto van mijn nieuwe kitten... ze is 3,5 maand MAAR héél tenger en volgens mij ondervoed. Ik heb haar de naam: BLINKIE gegeven!
Dames... Even iets anders... mijn temperatuur stijgt en stijgt. Ik zat vanmorgen op 37.5!!! Gaat dit nog wel goed?!
Hoi Chickens, hoe gaat het met jullie allemaal? Mink: leuk, een berichtje uit Peru! Nog even en je bent weer lekker bij Zoë! Heerlijk knuffelen! Miran: hoe is het met je nieuwe kitten? Leuk, zo'n jong beestje in huis. Mijn haan zegt dat er geen nieuwe kat komt als er iets met onze Max gebeurt, maar dat zien we nog wel... haha! Luca is ook gek op dieren; mijn ouders hebben een Alaskan Malamute (soort husky maar dan groter) en die 2 zijn dikke vrienden! Dagdromer: bij mij was het gisteren ook gekkenhuis op werk. En toen kreeg ik gisteravond nog visite ook! Maar vannacht lekker uitgerust. Voel jij je ook wat beter? Juffie: heerlijk, weer weekend! En nog 4 weekjes en dan hebben we alweer vakantie, dus we mogen niet klagen! Linnie: ik heb ook een borstontsteking gehad en toen voelde ik me heel ziek. Ik werd ook heel snel zieker; voelde me echt met de minuut naarder. Moest toen echt antibiotica en dat sloeg heel snel aan. Ik had ook hoge koorts erbij. Die harde plekken heb ik ook gehad toen ik stopte met de borstvoeding en die moest ik onder de douche wegmasseren en 2 paracetamolletjes erbij innemen en dat hielp goed. QB: zeker rustig hier de laatste tijd... Bubsie: hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter? All: donderdagavond uit mijn werk zijn Luca en ik naar de dokter geweest voor de inenting. Ze prikte mis bij Luca, heel zielig. Dus het moest 2 x. Hij was helemaal overstuur. Thuis ging het wel weer tot haan thuis kwam en hem oppakte. Hij kroop helemaal in zijn pappa's armen en moest erg huilen en ik mocht niet in de buurt komen. Mamma ook huilen natuurlijk... Luca werd 1:00 huilend wakker, maar ging na een slokje water en een knuffel weer slapen en vannacht weer helemaal doorgeslapen. Ik heb behoorlijke spierpijn in mijn arm, maar Luca lijkt gelukkig nergens last van te hebben. We gaan straks naar de Sintintocht hier in het dorp.
Hoi Miran, volgens mij klopt je banner niet meer, want die geeft al een nieuwe cyclus aan? Goedemorgen trouwens!
Elise... ik was mijn banner aan t veranderen toen jij t mailtje stuurde! Hhahahaha kijk nu maar naar mijn banner. Hoe ziet t tot nog toe eruit? Durf niet te testen... maar heb ook totaal nergens last van! Geen klachten... nu wat lichte hoofdpijn maar verders niks
Stond net aan voetbalveld en kreeg lichte pijn onder in mn rug met uitstraling naar mn rechterbovenbeen. Nu voelt t nog tintelig aan. Dadelijk naar sinterklaasintocht hier op t dorp! Mijn buurvrouw heeft voor mij n test gehaald dus misschien dat ik vanavond ga testen maar eigenlijk wil ik wachten nog zo'n 5 dagen dan zit ik over mijn langste cyclus heen. Wat denken jullie??
@ miran, ziet er wel goed uit je kaartje maar ik durfde ook niet te testen weet je nog. heb toen ook nog wat dagen gewacht. en voelde ook helemaal niks bijzonders. als je wilt wachten moet je het doen, dan heb je als het raak is in iedere geval een goeie positieve over een paar dagen!
hoi meiden, Miranda: lief poesje! En over het testen. lastig hoor. ik heb getest toen ik nog niet eens overtijd was. was veel te ongeduldig. Elise: arme Luca. een prik is al naar en dan helemaal als ze mis prikken.. Net ook even naar de stad geweest en daar was ook sinterklaasoptocht. de zwarte pieten vond nathan wel prima maar de fanfare die er bij was vond hij verschrikkelijk Hij keek echt heel bang en moest heel hard huilen. heb ook maar weer foliumzuur gekocht. al zijn we niet bewust aan het klussen is toch wel belangrijk om te slikken. Haan is weg dus ben alleen vanavond. kom vast nog wel even kijken. xxx
hallo dames, we zijn online aan het inchecken dus ik dacht ga effies hallo zeggen Mir wat spannend zeg!! ziet er wel goed uit hoor. Wat een lief beestje. Zorg er maar goed voor, hahaha maar dat komt wel goed volgens mij. juffie wat lees ik nou? gaan jullie voor een tweede?? hahaha gaaf pooh hoe is het bij jullie? Rid en hoe is het nu met jullie meissie? Bubsie alweer 8 weken, de tijd gaat echt snel. Hoe voel jij je. Kun je er al van genieten? We zijn gek op buikfoto´s, dus mocht je buikje mooi gaan groeien hihihi spieken wij graag een keertje mee hahaha Deli joehoe waar ben je? hihih knuffel vanuit Peru. Ik hoop dat alles oke met je gaat en dat jullie snel je eigen stekkie hebben QB en al je tanden weer klaar? ik moet nog naar de tandarts, heb ook gaatjes. Bah niet leuk. Sinterklaas tja daar krijg ik nu weinig van mee hahahaah we zien het wel weer als we thuis komen. Nog even een vraag. Hebben jullie jullie kindjes laten inenten voor de mexicaanse griep? Dinsdag moet Zoe een spuit, maar ik twijfel nog steeds??? Waarschijnlijk lees ik jullie meningen hier pas dinsdag over, maar toch ben ik wel benieuwd. Morgen vliegen we om 21.00 uur weg uit Lima en komen we maandagavond om 22.00 uur thuis aan hihih heerlijk. We hebben hier een tijdsverschil van 6 uur. Het is hier dus 6 uur vroeger. Nou tok gauw en hou je taai allemaal doei doei
hoi meiden ik lees soms nog wel hier hoor maar te moe vaak om te reageren , maar hoop zo een keer te lezen dat Miranda zwanger is en dat het blijft zitten is dr zo gegund. Juffie leuk dat jullie stiekem al een beetje aan het oefenen zijn voor een 2de
Goedenavond.... Bubsie, Melanine, Mink en Juffie... dank jullie wel dat jullie t mij erg wensen dat ik nu eens goed zwanger zou zijn. Vind ik kei lieffff! Ik weet niet zo goed... ik test pas vrijdag of zaterdag a.s. want dan ben ik over mijn langste cyclus heen MITS ik t kan volhouden als mijn temp zo hoog blijft! hahahaha wat n twijfelmuts hihihi All... wij waren net ons ieniemienie poesje kwijt... jeetje Chris en ik werden er allebei chagrijnig van. en maar zoeken en zoeken... we hoorden haar miauwen maar konden haar niet vinden. Waar lag madammetje nu?... in mijn oude commode (die nu in gebruik is als spelletjeskast) ze lag in de la. hahahaha wat waren Chris en ik opgelucht zeg! Weet je waar ik veel last van heb?... plassen! Ieder uur moet ik zeker wel naar de wc en soms nog vaker terwijl ik altijd maar 3 á 4x op n dag hoefde. Mijn urine ruikt heel sterk maar dat zei ik vorige maand ook hahaha. Voor de rest geen gekke dingen! Fijne avond allemaal! Misschien kom ik strakkies voor t slapen nog wel terug maar denk t niet... zit nu al te gapen! Dan maar morgen vroeg he?
@mink, ja gaat inderdaad erg hard ja. woensdag mogen we eindelijk zien of het er meer zijn of niet. verder voel ik me wel goed op mn mexicaantje na dan. maar dat gaat gelukkig ook steeds beter. wel heb ik ontzettend last van mn boobs. maar alles voor het goede doel he! en ja buikfoto's heb ik ook wel al. maar dacht zal ze niet in dit topic neerzetten want is voor sommige misschien niet zo leuk. maar in mn album staan ze. dus kan je daar kijken. @ miran, je weet het pas als je test! hihi, weet nog wel dat ik zo aan het twijfelen was. zou ik testen of niet, en dat jullie toen zeiden meid je ben gewoon zwanger en toen heb ik getest en ja hoor!! maar als je temp zo blijft is het een goed teken dus wacht het nog een paar dagen af. weet je waar ik het achteraf gezien ook aan kon zien. kreeg een dikke hals. soort bal had ik bij mn keel. ik dacht toen nog wat is dit nu weer. en pas las is dat ze vroeger een nekbandje om de nek van een vrouw deden en zodra die strakker ging zitten waren ze zwanger. dus wie weet...
Goedemorgen allemaal... Bubsie... je hebt hele mooie buikfoto's. Zal ik woensdag testen als ik dan nog niet ongi ben en jij hebt dan je eerste echo?!Hebben we allebei iets hahaha Mijn temp was vanmorgen 37.4 dus nog steeds lekker hoog maar zegt ook niks hoor... vorige maand werd ik ook ongi toen de temp nog vrij hoog was. Melanine... leuk om weer ns wat van je te horen. Hoe zit t met jouw buikfoto's? Wij hier zijn dol op groeiende buikjes!!! hahahaha Wel leuk er zijn er gelukkig weer 2 zwanger! Wie weet komen er nog bij. Allemaal... slaap sinds 2 nachten heel slecht. Steeds om de 2 uur wakker. S'morgens om n uur of 7 al klaar wakker en toch nog moe maar niet meer kunnen slapen! Op t moment veel last van mn onderrug en hoofdpijn. En s'avonds best moe maar dat is ook niet gek als je smorgens zoooo vroeg wakker bent! hahahaOns kleine nieuwe katje kruipt steeds weg in hoekjes en dus onvindbaar. Ze is n echte kroelkatje... lag gisteravond de hele tijd bij mij op de bank in mijn nek... en daarna bij ons op t bed. Doen wij normaal nooit maar sinds dat wij toen op vakantie zijn geweest naar Duinrell lag onze Minous iedere nacht op ons bed. Dus tja... nu sliep dat kleintje bij ons... tot vanmorgen +/_ 7 uur/ half 8. En nu is ze weer in n hoekje gekropen dat ik haar niet meer kan vinden hahaha t is me er eentje hoor! Maar wel erg lief en klein. Ik wil iedereen n fijne dag wensen... wij gaan naar mijn zusje in Helmond... mijn neefje wordt dinsdag 8 jaar en dan kan ik niet gaan dus dan maar vandaag, Kan ik gelijk haar huisje zien.... die heeft haar huis opnieuw getext en nieuwe meubels. Ben reuze benieuwd. Het is er eentje met smaak let wel DURE SMAAK! Nou ik kom vanavond nog wel even tokken!