jA als je temp woensdag nog hoog is test jij s morgens en ga ik naar het ziekenhuis naar onze gup kijken!!! zat vanacht om 3 uur beneden had zo'n honger dat ik er misselijk van werd, en net om half 9 weer. dus ja ben weer beneden. maar ga zo nog ff liggen or. ben toch nog niet helemaal lekker dus ff bijkomen.
STEL dat ik woensdag positief zou testen dan zou ik al wel 5 weken zijn hahaha dan schiet t wel op natuurlijk! Hahahaha waar denk ik op dit moment aan! Woensdag zou ik op dag 32 moeten zitten. Wij willen wel alles weten van de eerste echo he? en als je foto krijgt willen we die wel zien! Ik ben echt benieuwd of ik gelijk heb ja of nee. Toen ik zwanger was van de tweeling paste ik al binnen 6 weken mijn broeken al niet meer. Dat ging echt hard! Maar de dokter zag er altijd maar 1tje dus tja ging ik er ook maar vanuit, later op de pretecho kwam t er toch uit dat ik zwanger was van n tweeling en toen ging dat lichtje branden bij mij! Ik vind t spannend voor je meis!
Hier sinds de eisprong van veel kwaaltjes last eerst rugpijn en daarna misselijk tot zelfs overgeven gisteren de hele dag plat gelegen ook gisteren veel last van mijn tepels Vandaag ook wat misselijk gevoel en were last van mijn tepels
Goedemorgen meiden, Juffie: toch wel spannend en serieus nu weer aan de foliumzuur hè?! Leuk hoor, zou ook wel weer willen... Maar haan vindt het nog te vroeg; hij vindt dat we er nog niet klaar voor zijn en daar heeft hij wel gelijk in. Ik vind het nu al behoorlijk zwaar en moet eerlijk gezegd nog niet denken aan een kleintje erbij. Maar aan de andere kant ook zo leuk... Nog ff geduld maar! Arme Nathan, was ie bang voor de fanfare? Luca vond de fanfare juist het leukste; Sint en de Pieten deed hem niet zoveel. Ik had ook wel gedacht dat hij het teveel herrie zou vinden, maar nee, hij zat te springen op mijn arm, haha! Miran: spannend allemaal meis. Ik gun het je zo, dus veer me gewoon weer suf! Melanina: leuk om weer wat van je te horen! En gefeliciteerd! Hoe voel je je? Irisnaomie: welkom back! Mink: ik heb Luca donderdag in laten enten. Had er ook gemengde gevoelens over, maar mijn moeder werkt op de kinderafdeling in het ziekenhuis en ziet gezonde kindjes in tenten liggen aan de beademing met een longfunctie van bijna 0 en dus definitieve schade en dat lijkt me echt vreselijk, dus mijn keus was snel gemaakt. Luca heeft tot nu toe geen bijwerkingen van de inenting. Fijne dag allemaal!
hoi Hier alles goed hoor alleen mega misselijk en moe . Sta wel wekelijks onder controle door alle toestanden van het begin van het jaar. Dus dat is wel fijn Heb me eerste zetje zwangerschaps kleren gekocht want krijg nu toch al een klein buikje Had altijd al een buik maar nu word ie ronden en gaat ie meer naar voren staan . Ik moet nog wel aan het idee wennen hoor dat wij een kleine krijgen .
Lieve meiden sorry dat ik jullie heb verwaarloosd. Ik heb Maandag een auto ongeluk gehad. Ik ben met de auto over de kop gevlogen nadat ik dor een klapband een lantaarnpaal heb geramd en op mijn dak geland. Door een ruit in te slaan ben ik er uit geklommen. Ik heb er bijna niks aan overgehouden. Alleen wat schaafwonden en kneuzingen. Ik zit nu in de WW en de arbo arts beslist binnen kort wanneer ik weer moet gaan werken.
Wendy dat is schrikken! Gelukkig heb je er niet veel aan overgehouden. Jesse zat niet bij je in de auto neem ik aan? Ook bij jullie bijna verjaardag! Wat gaat de tijd snel. Juffie...toch best een beetje spannend. Ergens zou ik er ook wel voor willen gaan maar van de andere kant vind ik het druk genoeg zo. En moet er niet aan denken om weer met een dikke buik rond te lopen en dan nog die bevalling..... @ kippies die terug van weggeweest zijn...welkom terug! Miran...hoe gaat het met je nieuwe kitten? Enneh...niet te lang wachten met testen. Ik ben nieuwsgierig! Straks gaan we lekker eten en daarna op de bank hangen. Misschien kan ik morgen op het werk wel even komen spieken maar beloof nog niets!
Hey allemaal; We gaan vandaag terug naar Nederland. Straks nog een afscheidsetentje bij onze nieuwe peruaanse familie en dan samen met het bruidspaar weer naar nederland. Ik heb er wel zin in hoor.. Echter voor mijn vriendin is het wel zwaar, want ze zal haar familie voor een jaar niet zien. Dat is natuurlijk vreselijk moeilijk. Mir wat spannend meis, ik ga veren voor je, want heb toch niks te doen in het vliegtuig hahaha misschien helpt het wel 12 uur lang hahaha wen wat vreselijk zeg!! wat zul jij zijn geschrokken van alles. Wat denk je zelf, durf je wel weer te rijden? ik hoop dat jij je snel weer goed voelt. mel ga maar lekker genieten van je zwangerschap, heerlijk een buikje, hahaha wil er ook wel weer een hahahaha elise wij hebben besloten om haar ook maar in te laten enten. wel een lastige beslissing, maar als ze wel heel erg ziek wordt, dan voel ik me ook schuldig. irisnaomi wat spannend zeg, gezien ik genoeg tijd heb om te veren ga ik dat ook voor jou doen hahaha bubsië bijna is het zover, best spannend he? ben erg nieuwschierig of je er 2 in je buik hebt. Ik denk het wel hahaha nou ik ga weer afnokken. We gaan naar het hotel onze spullen pakken en dan ons afscheids etentje, dus waarschijnlijk tot morgen doei doei
@ mink, goeie vlucht!! ja spannend or. net weer een buikfoto gemaakt. doen we iedere zondag was idee van mn man. nog paar dagen en dat weten we hoeveel er in mn buik groeien. als het maar goed is! dat is het belangrijkste. voel nu al best zenuwen. ook nog eens weinig afleiding opt moment omdat ik nog ziek ben.
Goedenavond all... Mink... ik wil je n prettige vlucht terug naar huis wensen. Bedankt voor t 12 uur lang veren voor Irisnaomie en mij! Als je toch niks anders te doen hebt kun je idd best veren jah! hahahaha Wendy... jeetje meis... dat je er nog zonder échte kleerscheuren ervan af bent gekomen is al n heel groot geluk op zich! Gaat t verders geestelijk ook allemaal wel goed? Gelukkig zat Jesse niet bij je in de auto. Nou pas maar goed op jezelf. En idd durf je nog wel auto te rijden? Lijkt me toch wel eng! Dikke knuffel meis! Bubsie... leuk idee hoor van je man om iedere zondag n buikfoto te maken hahaha. Dag... hoe t met mijn nieuwe kitten gaat?... hahaha dat beestje is zo'n schijtertje dat t steeds in hoekjes wegduikt. NU zit ie boven op de badkamerdak hahhaha zal even uitleggen... onze badkamer zit onder onze slaapkamer. Maar de dak van de badkamer heeft n verlaagd plafond. Nu is de kleine kitten langs de verwarmingsketel geschoten en dus in dat gat gesprongen en wij kunnen er niet bij! Dus nu zit ie daar totdat Chris m bevrijdt of dat ie zelf eruit kan springen! Wij kunnen er niet bij of Chris moet heel de badkamerplafond eruit slopen! Verders gaat t wel goed met m denk ik! All... denk dat ik ongi ga worden... zag net op inlegkruisje wat rose/lichtbruinsige afscheiding te zitten, ik veegde af met papiertje maar zag helemaal niks op t papiertje. Had ik vorige maand ook 2 dagen vóór ik ongi werd. Dus denk wel dat dat door gaat zetten. Alhoewel ik bij mijn zusje straks toch ineens n party misselijk werd. En over mijn gebakje deed ik n uur over omdat ik t gewoon tegen zat te eten denk ik. Had al 2 mokken capucchino op bij mijn moeder en die was ook al heel verkeerd gevallen. Nu als ik aan die koffie en gebakje denk wordt ik nog misselijk. En weer gapen he... ben verschrikkelijk moe! Dus dadelijk lekker mn bedje opzoeken en morgenvroeg voor de eerste keer n eigen ritje! Ik wens jullie n fijne avond en tok morgen!
miranda en is je kitten nog bevrijd Ons kitten zat toen ie nog een kleintje was in het keukenblok bleek aan de onderkant ergens een gat te zitten haha En ik hoop dat je niet ongie word .
Hallo lieve schatten, Even snel een dikke kippenknuffel! Very druk vandaag, maar kom snel weer tokken hoor! XX
Goedemorgen allen! Miran hoe is het met je kitten? En hopelijk nog niet ongie?? Linnie...hoe is het afgelopen met je pijnlijke borst? Melanina...goedemorgen! Leuk dat je weer mee komt kletsen.
Goedemorgen allemaal, hier een brak kippie; heb echt superslecht geslapen. Niet door Luca, maar ik had alleen maar nachtmerries over dat hij dood zou gaan en steeds wakker tussendoor. Niet leuk... Wendy: dat was schrikken meis! Gelukkig zat Jesse niet bij je in de auto! Miran: en hoe was je eerste taxiritje? Dit is wel een gezellige tijd om te beginnen; als de taxi's bij mij op werk aankomen, knalt de Sintmuziek om je oren, haha! Lin: goeiemorgen! Hoe is het met je kleine meid? Dagdromer: jij ook goedemorgen! Het si hier wel rustig de laatste tijd zeg! Heeft iemand nog wat van Deli vernomen de afgelopen tijd? Ben benieuwd hoe het staat met de huizenjacht (ben verder helemáál niet nieuwsgierig hoor).
morgen dames, ben nog steeds niet lekker weet ook niet hoe lang die griep duurt maar ben bang dat de misselijkheid en moeheid door de zwangerschap komt. wordt nl niet minder. straks werk bellen ben benieuwd wat ze zeggen als ikn og steeds niet beter ben..... miran, niet ongie he...... wendy.. gelukkig is het goed afgelopen. jeetje dat was echt schrikken!
HAllo Allemaal @Miran...spannend joh,,zal voor je veren! @Wendy...joh das schrikken, wees maar blij dat je er zo goed vanaf bent gekomen @Linnie...hoe is het met je borst nu? @All...ik ga Rayven niet inenten, haantje en ik zijn allebei huiverig voor de spuit omdat we toch de gevolgen niet weten op laneger termijn aangezien het zo'n nieuw vaccin is maar ja blijft een moeilijke keus vind ik Verder hier alles wel ok, meisje is weer helemaal haar vrolijke zelf denkd at het dus een sprongetje is geweest, ze zit nu wel aan de thijm siroop omdat ze nog steeds hoest maar dat helpt wel volgens mij...verder erg druk hier en veel weg vandaar dat ik er weinig ben... nou fijne dag iedereeen
Goedemiddag.... Melanine en Dag... de kitten is bevrijd. Zij kan er zelf uit springen gelukkig... ze komt nu ook steeds beetje bij beetje voorzichtig de trap omlaag! haahaha All... NEE ben nog niet ongi!!!!! Maar mijn temp was vanmorgen erg gezakt MAAR nog niet onder t kruis! Maar goed... denk dat ik 1dezer dagen wel ongi ga worden! Hoe mijn ritje was???? Had ik thuis maar zo'n rustige kinderen hahahaha Ik heb 1 autistje in de bus zitten en die is zelfs nog erg rustig! Langs mij zit n meisje en die is net als ik n kletskous hahahaha dus dat was wel lekker! Dadelijk mag ik ze weer op gaan halen. Vind t heerlijk om te doen! Ben vandaag dan 6 uurtjes onderweg, misschien wel heel de week dus dat is dan 30 uur + mijn poetsadresjes nog dat is ook 6 uur heb ik intotaal deze week n werkweek van 36 uur! Netjes hoor!!! Gelukkig staat Chris achter mij en helpt ie mij waar ie kan. Oke... t huishouden moet ik toch echt zelf doen want dat heeft ie nog niet gedaan MAAR hij kookt en doet de kinderen. Dus dat is al heel wat he! Kom vanavond weer tokken!
Ola! Even snel reageren hoor! Miran; Oehoe, spannend nog steeds dus! Geen bloed, geeft moed! Dag & Rid; Borst gaat beter, heb wel AB gekregen voor alle zekerheid! Elise; Jakkes wat eng! Dan zou ik ook slecht slapen hoor! Bubsie; Gelukkig zijn je klachten voor een goed doel! Bijna echo, joehoe! Met Liv gaat het trouwens goed hoor! Ze is supervrolijk en we moeten erg om haar lachen! Dit weekend heeft ze voor het eerst hardop gelachen, ohhh, wat een leuk gezicht is dat! Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek! In mijn ZW-verlof had ik gesolliciteerd, omdat ik het liefst wat dichter in de buurt wilde werken.. Ik werd toen direct uitgenodigd, maar heb het afgezegd omdat ik het toch niet zag zitten! Nu belde ze weer of ik toch niet wilde praten, dus heb ja gezegd! Praten kan nooit geen kwaad, de functie is namelijk wel super! Ben benieuwd hoor! xx
Oh dat is wel heel super Linnie..helemaal tegenwoordig liggen de banen niet voor het oprapen dus hoop dat het wat voor je is! Meiden....vraagje....heeft iemand evaring met die bouncers voor je baby, zo'n zitje die je in de deuropening of zo kan hangen waar ze dan in kunnen stuiteren als het ware?...ik wil er graag een kopen maar zijn best prijzig dus wil graag eventuele ervaringen horen
kom alleen even hoi zeggen. Heb vanavond oudergesprekken en morgenavond ook dus druk hier Nu eerst nog heel even ontspannen voor ik moet koken en weer weg moet. Daaag!