Goedenavond... Bubsie.... jeej meid, wat n goed groeiend buikje zeg! Linnie... leuk meis n andere baan! Verandering van spijs doet wonderen hahahaha Lief he?... dat ze zo kan lachen!!! All... ben net onig geworden! Eigenlijk gisteren dus al! Heb nog steeds nergens last van maar ik verlies bruin bloed en net onder de douche voelde ik toevallig en zat helder bloed aan dus... ja hoor! Maar nu weet ik niet of gisteren dag 1 is/was of vandaag? Wie weet dat?
wat jammer miran. wat hadden we nou afgesproken... tegen mij was gezegt dat als je dag 1 moet rekenen als je voor 18:00 die dag ongie bent geworden. anders de volgende dag als dag 1. zo moest ik het doen. want ik moest de clomid starten op de 3e dag.
Sorry Bubs... maar goed dan is dit dus dag 1. Nou dan maak jij t woensdag maar goed met TWEE kleine boontjes in je buik meid!
wow bubsie wat een mooie buik al zeg!!! Prachtig Miranda: Nee he neit ongi Balen hoor. Gun het jullie zo! Ga bankhangen. goede gesprekken gehad vanavond maar nu wel zat hoor.
Jouw buikkie groeit wel erg hard voor n eerste kindje of lijkt dat nou? Ik kwam even bannercheck doen... ga lekker naar bedje... moet morgenvroeg weer om 6.15 uur eruit! Fijne avond allemaal en tok morgen! Ow... Bubsie???.... hoe laat moet jij woensdag bij de gyn zijn?
Juffie... t zal nog wel niet onze tijd zijn denk ik! Wij hebben meer geluk in ons samen zijn en aan de andere kant ik heb ook nog 5 andere prachtkindjes dan alleen n grote wens naar n kleintje! We zullen weer opnieuw moeten beginnen. Heb geen zin om zkh molen in te gaan. Lukt t zo niet dan maar niet! Nu ga ik echt naar bed!
ja hij groeit misschien wel hard ik hebgeen idee. toch 2???? ben nog nooit zwanger geweest dus... moet om half 11 woensdag ochtend. spannend...
Mogguh! Ben der ook eens ff weer! Heb het hele weekend geen tijd gehad om online te komen, ongelooflijk... maar ben vandaag een daggie vrij gelukkig! Heb eerlijk gezegd dan ook totaal niet terugglezen... Britt heeft gister haar behang van de muur getrokken.. dondersteen.. mist nu een hele strook.. hubje wilde het opnieuw plakken gaan, maarja, rose behang waar een strook uit mist is ook geen kijk gelijk natuurlijk.. Xx
Hier weer een update van mijn kant. Goede morgen meiden trouwens De nachten zijn hier goed. Jesse doet het geweldig en is altijd vrolijk. Wat een heerlijk ventje heb ik toch Gisteren heeft hij van opa en oma een nieuwe autostoel gekregen. De Romer king plus. Hij zit er heerlijk in. Met mij gaat het redelijk. Zondag zijn we terug gegaan naar huis. Maar helaaas kwam er toen zoveel op me af en moest ik alles weer samen met Bart doen. En dat werd me te veel. Hier helpen mijn ouders me natuurlijk overdag met Jesse en kan ik rust houden. Dus....We zitten weer bij mijn ouders. Tot op heden nog niks gehoord van slachtofferhulp die bellen deze week. Ook de arbo-arts is ingeschakeld. Ik ben alleen bang dat hij mij te snel weer aan het werk wil hebben... Ik heb veel hoofdpijn en ben nog snel duizelig. Verder gaat het wel als ik maar rustig aan doe.
Wendy... ff kijken of ik t snap... wonen jullie nu tijdelijk bij jouw ouders dan? Meis... gewoon aangeven als ze je te snel aan t werk willen hebben terwijl jij t nog niet aankan! Zet er n dokter achter of iemand van zkh of maatschappelijk werk (slachtofferhulp) maar ga niet aan t werk voordat JIJ er weer aan toe bent! gelukkig voor je is Jesse n vrolijk kind dat maakt de dag toch aangenamer! Dikke knuffel en doe rustig aan! Bubs... kan niet wachten voor je... ben zooo verschrikkelijk nieuwsgierig!
Goedemorgen, Wen: doe vooral rustig aan. Je hebt een flinke klap gemaakt en geef je lichaam de tijd om daarvan te herstellen. Laat je lekker door je ouders in de watten leggen en voel je vooral niet schuldig. Fijn dat Jesse het zo super doet; geniet maar lekker van hem en vergeet je werk even! Bubsie: mooie buik meid. Ik dacht ook dat ik een tweeling zou krijgen omdat iedereen het al zag met 8 weken. Maar toch gewoon 1. Spannend dus morgen! Nog even en dan is het zover! QB: wat een boef die Britt! Ik hoor Luca ook regelmatig vanuit zijn bed aan zijn behang krabben, maar scheuren is hem nog niet gelukt... Hoe gaan jullie het nu oplossen? All: toen ik vanochtend Luca ging halen deed ik de deur open en keek in 2 lachende oogjes: meneer stond met slaapzak en al in bed! Eindelijk staat hij ook! Ben helemaal trots. Verder weer een goede nacht gehad; het is hier alleen weer baggerweer...
@Elise, ben bang dat de muur binnenkort maar een likje verf gaat krijgen.. ach, dan wordt dat gewoon een knalroze muur met allerlei leuke freubels aan de muur!
Ha meiden! He! Eindelijk tijd om te reageren! Mink; Welcome back in Holland! Je bent er inmiddels weer toch?! Hihi! Heb je je meisje erg gemist? Miran; Balen van je ongi meis! Hopelijk volgende ronde raak! En fijn dat je nieuwe baantje zo goed bevalt! Juffie; Fijn dat je gesprekken zo goed zijn gegaan! EN voor een tweede, GAAF! Bubsie; Mooie buik meis! Geniet er lekker van! Elisa; Wow, Luca kan staan! Wat gaaf! Oh, wat zal hij zelf ook trots zijn, hihi! Miran; Haha, het behang van de muur getrokken! De doerak Lekker verven zou ik zeggen, gebeurd het nooit meer Wendy; Jeetje meis, wat schrikken zeg! EN balen dat je je nog steeds niet goed voelt, maar wel fijn dat je ouders jullie zo goed opvangen! Sterkte meis! Wel fijn dat Jesse zo lekker vrolijk is! Je ouders zullen het wel gezellig vinden Deli; Hows life meis? Leef je nog Gave foto van Wes op Hyves! Pooh; Alles goed met jou en de kleine? Is hij nog steeds onrustig, of gaat het al beter? Ben erg benieuwd! Rid; Hoe gaat het met jou en de kleine meid? Moet ze ook voor een prik? En heb je inmiddels al een goed ritme te pakken? All; Hier alles super! Wel moe van het werken, maar we krijgen een aardig ritme nu! Liv is 1 en al vrolijkheid, zo fijn! Ze is alleen nog steeds niet van de nachtvoeding af, omdat meestal rond 17 uur al naar bed wil en gaat! Ach ja, komt vanzelf wel! Liv ligt nu te dromen, zit af en toe te snikken en als ik ga kijken is ze diep in slaap.. Vind het zo zielig klinken! Maak haar niet wakker nu, want misschien raakt ze daar juist overstuur van! Nou meiden, ga lekker bankhangen nu! xxx
hallo allemaal, ben heel goed in nederland aangekomen en heb Zoe meteen uit haar bedje geplukt hahaha ze sliep al lekker, maar dat kon me niet zoveel schelen hahaha. Ze herkende ons meteen en begon gelukkig te lachen. We hebben heerlijk genuffeld. Daarna weer in bedje gelegd. Haan en ik gingen slapen en werden vanmorgen pas om 12.30 uur wakker hahaha beetje last van tijdverschil, want dan was het 07,00 uur in Peru en dan werden we ook altijd wakker hahaha Zoe kruipt super en tot miijn verbazing ging ze staan aan mijn benen!! Ze gaat echt super hard, maar volgens bureau super goed. Morgen ga ik weer werken. Om 17.00 uur krijgt zoe de inenting. Ik vind het best spannend en heel lastig idd. Maar toch maar besloten om het wel te doen. Mir; he jammer dat het veren niet heeft geholpen, ik zat gewoon te zweten. Nou hopelijk de volgende maand meis!! Rid; is idd moeilijk wel of niet inenten. Ik ben er ook niet helemaal gerustgesteld over, misschien denk ik morgen wel, om het niet te doen... Juffie; weer druk he? al die oudergesprekken... bubsie; hahaha wat al een verschil, geweldig zeg! misschien wel 2 idd morgen weet je het lin: heerlijk zeg dat jullie meissie het zo goed doet. Ben benieuwd naar het gesprek.. QB; hahahah wat een boefje zeg!! mooi roze geverfde muur is ook mooi huihihihihihihih ik ga zo lekker bankhangen en dan slapen tok morgen
meiden sorry ga weer niet reageren heb echt geen puf meer nu. morgen hopenlijk meer tijd. zag wel dat Mink weer thuis is.. gezellig dat je er weer bent! fijne avond. xxx
goedemorgen meiden, Ga zo werken maar ben vanmiddag op tijd thuis. als Nathan het toelaat kom ik vanmiddag even tokken.. xxx