Mink! Welkom terug in het prachtige holland! Je zal wel even moeten wennen aan het snertweer of niet? Gelukkig heb je al weer lekker kunnen knuffelen met je meisje. En al staan!!!! Stan kruipt nog niet eens.
Wat een rust weer . Alle kippies druk bezig?? Ik heb het weer rustig op mijn werk. Hopelijk kan ik binnenkort in deeltijd ww want ik zit hier echt af en toe te niksen. Dan zit ik liever wat uren tegen 70 % betaald thuis. Dat betekend wel dat ik het elke maand met wat minder moet doen maar dan ben ik ook wel vaker bij mijn kleine vent . Verder nog nieuwtjes? Bubsie al echo gehad?? Vanmiddag de mex.griepprik halen met Stan. Best spannend.
Hey dag, Ik ga vandaag ook met zoe de prik halen. Niet leuk, maar moet maar... Wat een mooie foto zeg!! Hahaha ja Zoe gaat heel snel met alles. Precies de moeder hahahaha
Nee Linnie ik ga de griepprik niet halen...succes voor de mama's die het wel doen. verder alles oke hier, rayven gaat weer super goed en kan nu ook vanaf haar buik naar haar rug terug rollen maar als ze op haar buik ligt is ze steeds aan het proberen om haar knieen onder zich te krijgen dus die is al aan et oefenen voor kruipen straks Haantje gaat vanmiddag een jumperoo van fisher price ophalen, dingen zijn heel duur maar wil hem zoooo graag hebben haha
Hoi, hoi, Ik ben nieuw hier op dit toppic....enne over het onderwerp heb ik ff wat vragen... Er staat al zoveeel dat ik niet alles terug heb gelezen. Ik dump mijn vraag hier dus even en hoop dat iemand me antwoord kan geven. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar zo lang als nu is ie nog nooit geweest (dag 41 inmiddels). Gisteren helaas neg. getest, maar toch nog niet ongi. Nu heb ik vorige week zondag flinke krampen gehad links onder in mijn buik, net boven m'n lies. Kan het nu zijn dat dat mijn (late) eisprong is geweest? Zo ja, dan zou ik dus pas as. zondag (14 dagen later) mijn NOD hebben. Wat denken jullie? kunnen krampen op eisprong wijzen? Help!!!
ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hier ben ik! hihi. echo was goed! zit nu op 8 weken en een dag. en als het goed is is het er maar 1. het liep verschrikkelijk uit, dus zaten we een uur te wachten voor we mochten. en vannacht had ik onwijze pijn in mn buik tot huilens toe. dacht echt nu gaat het nog mis. maar het hartje klopte en we hebben het zelfs horen kloppen! ze zag wel een kleine bloeding. dus moet over 2 weken terug om te kijken of dat er nog zit en voor een echo. maar kan ook zijn dat het de 2e eisprong was, maar dat het niet verder is gegroeit. maar dat weet ik over 2 weken waarschijnlijk. maar niks om me zorgen om te maken zei ze. dus gaan we nu genieten! en iedereen die het wil horen vertellen we het gewoon!
Bubsie goed nieuws dus lekker genieten hoor Ik ben het nu ook al mondjes maat aan het vertellen tegen iedereen haha leuk is dat hoor al die leuke reacties
Heey hallo lieve kippetjes ****Schud het stof van mijn veren en schaam me diep***** Kennen jullie me nog?????? Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier in het kippenhok ben geweest. Er is in die tijd dan ook vanalles gebeurd, maar het gaat weer goed hier haha. Ik heb niet alles terug gelezen, maar hoop vanaf nu weer wat regelmatiger mee te tokken!!! Hier gaat het dus goed. Thomas is echt een heerlijk ventje, ontzettend druk en overal staan. Niets in huis is veilig. Hij kan overal bij komen en hij heeft sinds een week ontdekt dat hij de aanrechtkastjes en lades open kan maken..... Een heerlijk handenbindertje!!! Hoe gaat het hier verder met iedereen? Moet jullie trouwens nog iets vertellen. Wij zijn zwanger van onze 2de smurf. Was nog niet helemaal in de planning, maar zeker wel gewenst. Gisteren hebben we de eerste echo gehad en ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger!!!! Het hartje hebben we zien kloppen.....Spannend allemaal weer. Over 4 weken hebben we de volgende echo om te kijken of de kleine goed doorgroeid... Kom snel weer tokken.. Dikke knuffel voor jullie allemaal Groetjes Liena
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey Liena... Hartelijk gefeliciteerd meis met jullie 2e wondertje op komst!!!! Wat gaaf! Bubs... leuk joh, eindelijk kun je nu je zus/schoonzus vertellen dat je zwanger bent. Laat ze maar de echo zien en laat maar ns zien wat voor trots kippie jij bent! Jollie78... allereerst welkom hier. Ten tweede ja... die krampen kunnen wijzen op n late eisprong! Zijn jullie pas begonnen om zwanger te raken of zijn jullie al n tijdje bezig? Dag... wat n lieve foto van Stan! Het is n knap ventje hoor! Ben er zekers maar trots op! All... hier gaat t heel goed... de ritjes zijn wel lekker hoor. Moet vroeg mn bedje uit en dus ook verschrikkelijk moe s'avonds. Maar vanaf maandag heb ik n andere rit denk ik... daar wordt ik vrijdag over gebeld. Er blijken heel veel zieken te zijn bij ons op het werk. Ach... we hebben maar ruim 900 busjes die rond rijden bij ons op t eiland hahahaha Ik zal wel zien wat ik nu weer voor ritje krijg. Misschien dat ik vanavond nog even kom tokken... ligt eraan hoe moe ik ben. Kwart over 6 moet ik eruit maar ik zit per dag 6 uur in de auto en dat is wel vermoeiend! Ik ben dan constant op de weg en t verkeer aan t letten en dat is geestelijk wel zwaar! Maar ik vind t superleuk om te doen! Tok vanavond!
hoi meiden, Nathan loopt hier ook rond en is heel ondeugend dus als ik zo weer weg ben weten jullie hoe het komt Dag: wat een leuke foto! Lief mannetje hoor! Bubsie: goed nieuws dus. Fijn dat de echo goed was Melanina: Hoe gaat het met jou?? Liena: Heey, welkom terug Wat super dat je weer zwanger bent. en alweer 8 weken.. Geweldig hoor.. (kriebelt hier ook wel weer hoor) Jollie78: herken de lange cyclussen wel. voor nathan had ik cyclussen tussen de 40 en 47 dagen heb ook een aantal keer gedacht dat ik zwanger was maar werd dan gewoon heel laat ongesteld. Maar een verlate eisprong kan natuurlijk ook.. Heb die nooit echt gevoeld dus geen ervaring mee. Miranda: zijn best lange dagen in de auto dan dus. en kwart voor 6 eruit, vroeg hoor. kan me voorstellen dat je 's avonds moe bent dan. Toen ik Nathan kwam ophalen liep hij achter zo'n poppenkinderwagen aan. ik keek even door het raampje en hij was echt zo heerlijk aan het spelen. Echt leuk om te zien. Hij werd alleen wat overmoedig en ging toch onderuit Echt een ei op zijn hoofdje nu Ach hij zal er nog genoeg krijgen want het is echt een wildebras... Nou zal zo eens kijken of Nathan nog even wil slapen. heeft vanmorgen heel lang geslapen. van 10.40 tot 13.20. kom later weer. xxx
Juffie ja helaas vallen die kleintjes eenmaal vaak en meestal nog op hun hoofd ook Liena gefeliciteerd met je 2de kippetje op komst Hier voel me opzich redelijk alleen rond dit tijdstip word ik me mega moe
Liena....wat super om wat van je te horen. Fijn dat het goed gaat met Thomas. En een 2e op komst! Geweldig!! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig mag verlopen. Ik hoop dat je af en toe de tijd kan vinden om hier te komen vertellen hoe het gaat! Heb vaak aan je gedacht. Melanina...lekker even gaan liggen als dat lukt. Geef je lichaam de kans om even tot rust te komen.
@ miran, ze weet het al or, 2,5 weken geleden hebben we het verteld helaas was de reactie niet zo enthousiast als verwacht. maar wij zijn superblij!! en daar gaat het om.
Bubs... hoe reageerde ze dan als ik zo brutaal mag zijn? Dat is niet echt erg netjes van ze! Maar evengoed... wij zijn samen met jullie HEEEEEEEEEEEEEL blij voor je meis!!! En daar zijn vriendinnen voor toch?!! Heb je toevallig ook n foto van de echo of nog niet? Ben n heel nieuwsgierig kippetje! Juffie... ik moet om kwart over 6 opstaan en kwart voor 7 aanrijden. Half 9 moeten de kinders op school zijn! Is erg vroeg maar dat is denk ik alleen deze week nog want waar ik voor inval gaat maandag weer werken dus ik moet vrijdag de bus inleveren en dan gaan hun andere ritjes voor mij zoeken en dus ook n andere bus! Liena... wij hebben hier vaak aan je gedacht. heb je misschien n recente foto van Thomas? En uhhhh... wij willen ook van deze zwangerschap de bolle buikje zien he! En natuurlijk ook de echo en alles wat er bij n zwangerschap hoort. Ik vind t superleuk voor je en ben ook intens happy voor alle zwangere hier! Zijn er inmiddels alweer 4! Weet iemand trouwens hoe t met my precious is????? Die is nou toch ook al n maand of 3 zwanger? Ik ben echt erg nieuwsgierig!
miranda: oke nog maar even vroeg opstaan dus.. Ik moet er altijd om half 7 uit maar vind dat ook wel erg vroeg hoor.. Ach uitslapen hebben we sinds Nathan er is toch neit meer gedaan
miran, daarom ben ik ook zo blij met dit forum. ze reageerde als volgt: ow.. leuk... gefeliciteerd. dus niet echt enthousiast. maar ja. ben bezig met echo proberen te scannen dus komt zo!
daar ben ik eindelijk werd toch maar foto ervan maken want dat stomme programma van die scanner werkt niet op windows vista. rot vista ook. maar is is tie dan!!