[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Utrecht centraal, daar hebben we toch afgesproken? We gaan er morgen maar een gezellige dag van maken of niet dan!

Meiden, ik hou wel ineens giga vocht vast :oops: heb me een olifantenpootjes hey :rolleyes:

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :oops: Thanks, heb ook idd wel het gevoel dat ik er boven sta, denk dat ik ze er gewoon in laat staan en dat wanneer het me gaat beinvloeden ik ze er dan uitgooi. Is ook wel een mooie test om te kijken of ik idd sterker ben dan die stomme eetstoornis....

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja sorry, ik bedoel eigelijk op welk perron :D , maar idd op Utrecht Centraal :oops:

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Precies Liena, misschien kun je leuk kletsen over andere dingen met die meiden en als dat niet zo is en je een negatief gevoel erbij krijgt kun je ze toch uitleggen dat je geen contact wil omdat je voor jezelf kiest! Gaat vast goed, gewoon erover blijven praten!

Ik vind het overigens wel erg jammer dat er maar zo weinig kipjes morgen gaan... :( jammer Yootje dat je ook niet mee gaat...

En de rest... We moeten maar snel een nieuwe datum gaan prikken want voor je het weet is iedereen weer druk en bezet!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha.... Dacht al dat je dat misschien zou bedoelen maar ik bedacht me dat ik er ook wel eens grandioos naast kon zitten :rolleyes:

Ik neem de trein van 10.16 en dan kom ik om 10.53 aan op spoor 5A

Keddeng-Kedeng
    Keddeng-Kedeng
    Keddeng-Kedeng
    Keddeng-Kedeng
    Tokkkkkk-tokkkkk

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nee hoor, je had het helemaal goed.
    Wij vertrekken om 9.21 uur en komen aan om 10.49 op spoor 14.
    Mss zien we je daar wel al en anders bij Burgerking!

OEHOE, komt vast helemaal goed.
    Idd wel jammer dat er maar zo weinig kippetjes kunnen. Er zijn ook nog maar weinig kippetjes die hebben gereageerd op de nieuwe data trouwens dus dan is plannen ook wel een beetje lastig he?
    Kippies reageer snel, zodat we ons met zijn allen kunnen voorbereiden op een volgende en hopelijke heel drukke kippenkakeldag..........

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja kippies zijn allemaal erg druk... Misschien moeten we gewoon een datum plannen en die op hyves zetten en hier regelmatig roepen met de vraag wie gaat er dan en dan mee ipv wie kan wanneer want dat is misschien te on-overzichtelijk...

Ik heb in ieder geval de treingegevens opgeschreven en als ik de trein mis kan ik zelfs nog een andere nemen 10 min. later dus moet me lukken :oops:

Heb de nummers van Juffie, Day en Mink op hyves terug kunnen vinden dus het moet helemaal goed komen!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

was zomaar weg zonder dag te zeggen :oops:
    maar ben er nu weer even..

vind het ook jammer dat er weinig kippies gaan maar heb er wel echt zin in :) In oktober ben ik gewoon weer van de partij en misschien dan met een groter clubje..
    Liena: Wij zien elkaar dus al eerder.... en mij kennende ben ik vast te vroeg op het station.. dus je ziet me vast wel staan. zo druk is het vast niet zaterdag ochtend op station schagen...

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wel leuk dat jullie samen kunnen reizen Juffie!

Jullie kunnen mij herkennen aan die giga-dikke-vochtvoeten hahahaha... Nee, 'snachts wordt het meestal wel wat minder! (hoop ik)

Dames, ik ga eten koken (lees pizza in de oven doen) en dan genieten van mijn avondje vrij :D:D:D:D

Fijne avond allemaal, fijn weekend voor die kippies die ik niet meer spreek en de andere tot morgen!

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, dan zullen we letten op dikke kippenpootjes ;) . Maar idd wel lastig dat je daar last van hebt zeg. De fysio gaf me toen als tip om een kussen onder het matras te leggen. Niet er boenop want dan schijn je aderen af te knellen! Mss dat het helpt, dan liggen je voeten nog wat hoger dan de rest van je lichaam.

@ Juffie, mijn haantje zei ook al dat het station niet zo groot is. En ik zal ook zorgen dat ik er op tijd ben. We herkennen elkaar daar vast wel en anders bel ik je gewoon haha.... Nee komt helemaal goed..

Ik heb nog ff naar de dagen gekeken voor evt. een nieuwe kippendag. Op 4 okt.(dierendag ;) )heb k tot nu toe geen kippetjes staan die niet zouden kunnen.. Mss dat dit een leuke dag is om af te spreken?

Kippetjes ik ga ff afsluiten. Iedereen een heel fijn weekend en een aantal tok jullie morgen :D

Dikke knuffel Liena.....

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey Kippetjes

Liena ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Net wat Deli al zei.

Had heel graag meegegaan morgen maar ja dan zit ik toch alleen maar te huilen bij jullie dus daar hebben we geen van allen iets aan.

In oktober ga ik zeker mee!

Wil jullie dan ook heel erg veel plezier wensen en ik zal aan jullie denken!
    Ik ga met mijn zus en mijn neefje en nichtje een dagje met de trein weg. Ik er ff uit en de kids weer es in de trein wat ze heel leuk vinden.

Fijne avond ik ben er weer vandoor.
    Barry is fijn thuis en zijn ouders komen straks terug van vakantie dus daar gaan we ook even heen.

Liefs van mij!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ook namens mij alvast heel veel plezier morgen! Enne, we willen wel foto's zien hoor! Plaats ze maar op onze SKSB-hyves, hihi!

Volgende keer hoop ik er wel bij te zijn hoor, lijkt me errug gezellig!

Xx

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Komt idd heel veel bij kijken, had ik van te voren toch anders ingeschat..

Vandaag om 17.00u zijn onze kopers en de makelaar hier geweest om het koopcontract te ondertekenen, dus nu is het officieel helemaal rond! JIPPIE! Kan er nog steeds niet bij dat ze ons huis echt gekocht hebben!

Dus nu idd inpakken, morgen weer een dag. Voor vandaag is mijn lamp echt uit, heb me toch een partij last van mijn rug... ik loop voorover gebogen en zit op de bank met een aantal kussen achter mijn rug..

Vanavond maar lekker niks meer doen, keuken ruim ik morgen wel op. Jamie gaat nu eerst op bed, het scheelt dat hij de trap zelf omhoog gaat en ik erachter aan kan kruipen, hihi! ;)

Xx

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik zal mijn fototoestel meenemen hoor!
    queen: vervelend zeg die rug!
    yojo: jammer dat je niet mee gaat maar snap het wel hoor... jij ook veel plezier morgen. Even lekker een dagje eruit...
    liena: het station is inderdaad echt niet groot dus dat komt wel goed. En anders ga ik op een bankje staan en roep ik heel hard je naam ;)

fijne avond en slaap lekker alvast!

XXX

15. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Kippies, halloooooo!

Niemand leest dit nu natuurlijk nog, iedereen vroeg op stok om morgen druk te kunnen kakelen. Maarrr.. wou jullie even heel veel plezier wensen! Wij gaan dinsdag en woensdag verhuizen en moeten het grootste deel nog inpakken en maandag gewoon werken en we zijn doodmoe, dus morgen helaas geen Kippendag voor Natakip. :(

In oktober wil ik er wel graag bij zijn, MAAR 4 oktober is haantje jarig! :) Ik wil dus graag één van die andere data. En niet 11 oktober want dan is haantjes moederkip jarig. Al valt daar misschien nog iets te regelen. 4 oktober in ieder geval niet. Haantje vraagt overigens of er ook een Hanentopic is. :confused: En daaruit voortvloeiend een Hanendag? 8) Sorry zit nu in mijn eentje melig te zijn, met een droge haan op de bank. Hihi. :D

16. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Liena Over het contact met de meiden die uit jouw moeilijke tijd stammen.. Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik heb in mijn laatste jaar van het VWO ook een verschrikkelijke tijd meegemaakt en nog steeds (12 jaar later dus) word ik daaraan herinnerd als ik mensen van toen tegen kom. Niet dat het me echt iets doet, maar de herinnering is er gewoon. En dat is toch vervelend.

Dusss.. ik zou het afwegen: hoeveel zijn die mensen waard? Wat win je ermee? Die herinnering mag je namelijk ook lekker laten rusten. Je bent ook sterker dan die eetstoornis als je niet met opnieuw met die meiden in contact treedt. Maar misschien kunnen jullie wel heel veel met elkaar delen. Zijn zij net zover als jij? Ik ken de situatie niet, maar mijn tip is dus om het jezelf niet moeilijker te maken dan het is. Waarom zou je dat doen?

Kippies, nogmaals: fijne dag!

Ik heb zo'n aanwezige buik. Had ik eerder ook een keer maar toen was het buikgriep, nu niet volgens mij. Maar wat dan wel? Ongi of...

Ik heb in ieder geval zoveel verschrikkelijke stress gehad (sta stijf van de spanning, daardoor ook veel ruzie met haantje.. nergens voor nodig) dat ik denk dat ALS ik al zwanger zou zijn dat de innesteling dan niet helemaal goed is gegaan. :(
    Natakip = (ook) stresskip! Zit ik me nu gewoon al zorgen om te maken en ik ben nog niet eens zwanger! :) Sowieso waarschijnlijk niet.

Pff. Of nog erger: wel zwanger, innesteling niet helemaal mis, dus geen miskraam, maar wel een niet compleet kindje ofzo. :confused: Ooooohh.. ik ga maar naar bed, het gaat niet goed met me! :) Hoop niet dat ik mensen kwets ofzo, maar ik ben gewoon heel erg gestressd nu.... Sorry.

Welterusten en tot in oktober! En tot typs natuurlijk! :D

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sylvia, ik ben opzich best veel aan het vloeien al 5 dagen. Maar ook nog steeds flinke stolsels moet ook vaak verschonen. Voor jou is het wel fijn dat je weer ongi bent. Hopelijk pakt je lichaam het meteen netjes op en heb je een ei deze maand :D

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Nata, probeer lekker relaxe te blijven meid. Stress is zoiezo niet goed voor je ;)

19. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Mup Ik weet het meid.. thanks. :oops:

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal,

ik ga zo op weg naar het station..het weer is nog niet super maar wij nemen allemaal een zonnetje mee toch :) ?

alle kippies die hier in het hok blijven. een fijne dag vandaag en tot vanavond!

XXX

Deel Deze Pagina