@Liena, ja, dat bankliggen is idd niet mijn normale slaaphouding, haha! Maar ben dan gewoon zo moe... kan der niks aan doen! Lieve foto van Thomas! Zo heb ik ooit eentje van Jamie gemaakt met zijn billen in een grote trofeebeker, haha!
Jesse slaap de nachten al heel lang door. Wij geven hem zijn avond eten om 18:00 uur en dan doen we zijn pyama aan. Daarna om 7 uur nog een toetje en dan om 19:45 uur lekker naar bed en smorgen om 7:30 Maken we hem wakker
32u? Nee idd, 24u vind ik meer dan genoeg.. maar idd is daar het loon dan ook wel naar.. hoewel ik wel weinig verdien geloof ik.. heb het laatst vergeleken met iemand die bij de Action werkt, was bijna 1 euro bruto per uur meer wat zij verdiende!
Hoi meiden, Liena: wat een schattige foto! Enne doorslapen doet Nathan ook niet altijd hoor. Wordt regelmatig nog even wakker voor een speen en een aai over zijn bol.Thomas is echt al groot trouwens zeg! Wij zijn trouwens nog niet echt aan het klussen hoor. Eerst ook maar eens afwachten wat mijn clyclus doet. maar stiekem vind ik het wel weer spannend hoor Wendy: 500 euro minder per maand.. zou ook boos zijn hoor Jij werkt dus ook veel. Ik werk fulltime, best heftig soms maar ja. QB: hoe gaat het met je nek?? All: Nathan is neit helemaal lekker. Had vanmiddag 38,2 en huilt veel. Weet neit zo goed wat het is. Hij heeft ergens last van dat zie je wel maar waarvan Misschien de griepprik, of tandjes?? Nou hoop in iedergeval dat hij straks lekker gaat slapen fijne avond allemaal! xxx
Ik denk dat wij dan op het zelfde salarisniveau zitten. Ik werk 20 uur maar als ik 500 euro zou moeten missen kan ik net zo goed thuisblijven. Das ongeveer 3/4 van mijn loontje. Ik heb wel een hele flexibele baas. Ik kan met de tijden schuiven als dat nodig zou zijn wanneer ik maar wil. Dus wil ook niet te veel over salaris zeuren.
goede morgen kipjes!! Liena; welkom Back in town hahahaha natuurlijk vergeten wij jou niet hahaha Wat doet je mannetje het goed zeg!! Ik vind het heerlijk om weer thuis te zijn en we gaan nooit meer zo lang zonder haar weg hahaha. Het was een super vakantie, maar ook lang zonder haar. QB; hoe is het met je nek? Ik ben natuurlijk voor mezelf begonnen, maar ik zou ongeveer rond de 1000 netto overhouden op basis van 24 uur als ik nog in loondienst zou zijn. Nu is het heel wisselend nog. Wendy 500 netto, dat is een heleboel. Wel goed gecompenseert door je auto niet meer prive te gebruiken. Je mag hem dan 500 km prive gebruiken in het jaar?? deli; ik roep je, waar ben je??? juffie; fulltime is ook veel, maar als mijn bedrijf goed gaat lopen, zal ik ook meer gaan werken en haantje minder. Wel logisch, maar idd soms ook wel zwaar. Elise; meissie wat naar dat jullie kater is overleden. Ik hoop dat jij je snel weer beter gaat voelen. al shij zolang bij jullie is geweest, dan is dat zeker een gemis. Dikke knuffel... Mir; en volgende week ook weer een mooie rit?? Wat betreft zwanger worden. Ik kan me indenken dat je dat zo graag wilt. Wel bijzonder dat het steeds niet wil lukken. Tuurlijk heb je een fijn gezin zo en druk genoeg. Maar een kleintje van jullie samen zou het toch helemaal compleet maken. Misschien kun je er een idd met de huisarts over hebben. Dat je de medische molen niet in wilt, dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik wil wel een foto spammen, maar weet niet meer hoe dat moet grrrr Bij bureau weer heel tevreden ze is 73cm en 8450 gram. Ook reageerde ze goed op de prik. Een echte meid wordt het al. We willen even aankijken hoe het met het bedrijf gaat lopen en dan ongeveer met 5 maand voor een 2e gaan!!
Goeiemorgen allemaal! Uitgeslapen? @Juffie, gelukkig is mijn nek al stukken beter vandaag! Gisteravond nog wel wat last, maar ben toen lekker gaan slapen en nu is het veel beter! Hoe is het nu met Nathan? Hopenlijk koortsvrij. Kan idd door tandjes komen.. @Dagdromer, denk het ook wel dan. Als ik idd 500 zou moeten missen met mijn 24u is dat ook bijna 2/3 van mijn loon.. mag ook met tijden schuiven indien nodig, liever niet, maar als het zo uitkomt, dan mag het ook. Als ik voor die week mijn 24u maar maak. @Mink, da's een best bedrag voor 24u! Daar doe ik het voor hoor! Maar idd, als eigen baas verschilt dat natuurlijk per maand. Zoals je hierboven gelezen hebt gaat het met mijn nek stukken beter.. zal idd donderdagavond wel verkeerd gelegen hebben op de bank... een wijze les voor de volgende keer in elk geval! Mooie cijfertjes van het CB hoor! Fijn dat ze goed op haar prikje reageerde, bikkel! En wat spannend dat jullie straks voor een 2e kuiken gaan! --- Straks als Britt weer wakker is ga ik ff met de kids naar het centrum, moet nodig op zoek naar iets met lange mouwen voor mezelf... ben altijd van de shirtjes enzo, maar dat wordt toch best wel fris zo langzamerhand.. Vanmiddag op verjaardag bij de dochter van vrienden van ons en morgenmiddag weer een verjaardag.. druk maar gezellie! Iedereen een hele fijne dag vandaag en tok gauw! Xx
Goedemorgen kippies, vannacht heb ik gelukkig weer kunnen slapen, maar ik mis Max enorm. Vooral 's avonds op de bank want dan kroop ie altijd lekker bij me op schoot. Haan is nog bij de buren wezen vragen of zij iets gezien of gehoord hebben, maar nee. Ze waren ook helemaal verdrietig want Max lag ook vaak op vaste plekjes bij hun in de tuin en dat vond de buurvrouw altijd zo gezellig. Heb gisteren ook nog contact gehad met de dierenarts en die denkt toch echt aan hersenletsel. Hij heeft hem nog een middel gegeven tegen hersenzwelling maar dat mocht niet meer baten. In ieder geval verzekerde hij me ervan dat hij niet geleden geeft want ze hebben hem de zwaarste pijnstilling gegeven die hij mocht hebben. En gistermiddag werden we gebeld door het crematorium dat Max bij hen was en die avond nog gecremeerd zou worden. Dus we moeten het maar gewoon een plekje gaan geven... Liena: gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Leuk hoor, geniet er maar lekker van! En ik herken veel van je verhaal over het slapen van Thomas. Luca is ook maanden heel onrustig geweest 's nachts en dat breekt je goed op. Idd ongeveer 6x per nacht je bed uit, pff! Bij ons ging het beter toen we een nachtlampje op zijn kamer hadden. En een vast bedritueel met eerst in bad en dan op een donkere kamer zijn flesje drinken. Inmiddels gaat het een stuk beter, maar nog regelmatig eruit voor een speentje, maar soms ook helemaal niet, zoals vannacht. Bij Luca had ik het idee dat hij zo druk was overdag dat hij dat 's nachts ging verwerken. Ik bied hem dan ook veel rustmomenten aan: een half uurtje spelen en dan in de box of op schoot een boekje lezen. Dat gaat wel goed. Juffie: hoe is het met Nathan? heeft hij nog een beetje geslapen vannacht? Luca had dat laatst ook ineens; geen idee wat het geweest is. Het was al een aantal dagen na de prik; hun afweer gaat daar natuurlijk hard mee aan het werk en dat kan wel wat koorts opleveren. Wen: 32 uur werken lijkt me best pittig! Ik werk er 16, das de helft. En ineens 500 netto minder verdienen zou ik ook heel pissig om zijn... Mink: welkom thuis! (ik weet niet of ik dat al gezegd had) En jullie ook al weer de kriebels voor een tweede? Ik wil ook wel graag, maar haantje vindt ons er nog niet klaar voor en daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in. Ik heb pas net dat ik een beetje tijd voor mezelf begin over te houden en daar geniet ik ook wel weer erg van moet ik zeggen... Ach, ik ben nog jong.
Heeyz! Wilde jullie nog ff iets laten lezen wat mijn schoonmoeder op haar hyves gezet heeft van de week toen Britt het behang van haar muur gescheurd had en oma haar dus toen aantrof... "Ik ken een heel klein meisje die af en toe heel ondeugend is, dan gedraagt ze zich als een prinsesje maar intussentijd is het goed mis,ze zit dan in haar bedje met een heel onschuldig smoeltje, met allemaal stukjes behang om haar heen is het echt een janboeltje, o jij stout,stout meisje wat heb je nu gedaan, dan steekt ze haar armpjes uit en kijkt om zich heen....heel voldaan." Lief he? Nou, ben er nu echt vandoor hoor! Fijne dag allemaal! Xx
Hey Meiden Ik heb alles gelezen en nu wil ik gaan antwoorden ben ik alles kwijt...pff stomme ik...maar denk aan jullie allemaal hoor!! Volgens mij had Liena gevraagd wat een jumperoo is Dit dus hahha...kan ze lekker in zitten en springen want het hangt aan elastiek...haantje is em nu halen en Rayven slaapt dus ben benieuwd straks...ze is wel weer niet lekker, weer ec ht snotverkouden en hoest de hele dag en nacht door en eergisteren had ze verhoging dus ze blijft maar aanklooien het wil maar niet over gaan, ze krijgt al thijmsiroop maar vindt et wel sneu en erg lang duren
hoi meiden kom alleen even hoi zeggen en iedereen een fijne zaterdag wensen. Haan en ik gaan even flink in huis aan de slag.. even soppen, opruimen enz.. kom vanavond wel even reageren! xxx
riddle; en hoe bevalt de jumper?? juffie; blinkt het hok weer?? wij moeten ook aan de poets maar heb er geen zin in hahaha qb; wat een lief gedichtje zeg!
goedemorgen meiden, Kon vanmorgen blijven liggen tot half 9! Heerlijk hoor. nathan wel een paar keer speentje gegeven maar dat maakt niet uit. Toch lekker uitslapen op zondagochtend. Nou ga me verder aankleden enz. want wij gaan zo naar de kerk. Fijne zondag!!! Iemand trouwens nog leuke plannen voor vandaag?? Ik moet surprise maken en sintcadeautjes inpakken. Leuk!
Hi Mink.. Jaaaa Rayven vind de jumper helemaal het einde joh...ze springt als een dolle op en neer enm maar lachen en gillen dus het was het geld wel waard
Rid: mooi dat Rayven de jumper leuk vind! Wij hadden een schommel voor Nathan gekocht maar tot nu toe vindt hij die doodeng. Als hij er ingezet wordt begint hij al te huilen.. Normaal kan het hem niet wild genoeg maar een schommel vindt hij dus eng..