qb; zat net effies op je site te neuzen, maar mooie foto's hoor!! Heb je toevallig ook mooie foto's van bloemen?? hihihi
Gelukkig had ik wel allemaal aardig verzekerden, dat scheelt wel. Maar hoop toch dat het een éénmalige ondersteuning was.. heb geen zin om er morgen en vrijdag weer te zetten iig...
Dankje! Complimentjes zijn altijd leuk om te krijgen! Heb nog niet echt veel van bloemen gemaakt nee.. ben veel in de bossen te vinden en af en toe duikt er in onze tuin een mooie roos op (staat ook op mijn site ).. maar ik zal aan je denken als ik de camera weer bij me heb! De laatste tijd ben ik op paddojacht, haha!
Kom ff snel hallo zeggen. Vanavond alvast een kijkje nemen bij de fotograaf. Die is een heel eind met de reportage van Stan klaar dus ik ga vanavond even keuren! Heb er zin in. Morgen is mijn papa jarig dus ook geen tijd. Dikke knuffel allemaal!
hoi meiden, Linda: Nathan krijgt ook altijd een avondpapje voor hij gaat slapen. gisteren wilde hij alleen niet en toch geslapen tot kwart voor 8 misschien heeft hij hem wel niet meer nodig dus.. Elise: een navelbreukje?? hoop het niet QB: inderdaad weer mooi hoor!! Liena: arme Thomas. Wel goed dat jullie direct naar de HApost gegaan zijn. oorpijn kan echt pijn doen volgens mij beterschap en een dikke knuffel voor Thomas! Mink: zie weer een cyclus banner. gaan jullie ook voor een tweede? Miranda: zo 30 uur werken dat is best veel. fijn dat het zo goed gaat! Dag: kom je wel even foto's spammen als ze klaar zijn?? zo druk dagje weer. de kids zijn echt hieper om sint natuurlijk. nou ja nog een paar dagen en dan is het zover.. Kom vanavond nog wel even kijken. xxx
Daar ben ik nog even. De foto's kijken is niet door gegaan helaas. Ze had geen tijd. Nu hebben we 8 december afgesproken. Ben zooooo benieuwd. Nu ga ik lekker douchen en mijn bed opzoeken. Ben bekaf!
Hier is de dag ook weer begonnen. Jesse zit in de box te spelen. Vandaag is de eerste dag na het ongeluk dat ik helemaal alleen ben met mijn mannetje. Hoop dat alles goed gaat. Ben nog steeds snel moe...... Om half 11 komt de werkster dus dan ben ik even niet alleen
goede morgen dames, De dag begon hier vroeg, nou ja voreg, voor mijn doen dan hahaha om 7,00 uur was Zoe wakker. Maar heb haar om 8 uur weer in bedje gelegd en ga haar zo naar de oppas brengen. Wendy; sterkte voor vandaag. Gebruik die 6 weken, maar goed om aan te sterken enzo... Juffie; hahah wel een banner, maar nog geen tweede hoor!! Wil mijn cyclus even bijhouden. Voor dat ik naar Peru ben gegaan, ben ik weer in het ziekenhuis beland i.v.m mijn eisprong enzo. Weer zeggen ze een verlate eisprong, maar vervolgens wordt ik een week later gewoon ongi. Dus erg irritant. Succes deze week. Je hebt bijna vakantie toch?? qb; ik hoop voor je dat je niet steeds hoeft in te vallen. scheelt dat je leuke mensen aan lijn had? Hahaha op zoek naar paddo's, dat klinkt lekker als moeder van 2 kids hahahaha. dag; niet te druk maken he, dat doe ik wel voor je hahaha nou ik ga mijn meissie uit bed halen en tok laters
Goedemorgen meiden... Mijn rit zit er voor in de ochtend er weer op. Dadelijk om 10 uur in zkh zijn voor mijn pols... ja ja nóg steeds last van! Kan er niet op steunen en dat is ooit met poetsen toch best lastig. Dus ben bang dat ik n brace ga krijgen voor t poetsen en autorijden. We zullen afwachten. Hier was t vanochtend 6.00 uur toen mijn wekker afliep. Mijn schoonzus is ook erg blij met mij hahahaha want de kinders zijn daar deze 3 dagen naar toe gemoeten. Nog 1 dagje en dan is ze ervan af! Ik heb al informatie opgevraagd voor voorschoolse opvang 1x in de 2 weken voor 3 ochtenden! hahaha Even n vraagje wat jullie in zo'n geval zouden doen.... Het volgende: Chris heeft voor mij n relatie gehad met n andere meid. Die meid ging in de relatie met Chris vreemd met n andere man. Nadat Chris hun relatie verbroken had beweerde zij tegenover mij dat haar dochtertje van Chris is. (Ik geloof er bar weinig van maar goed) DNA test wil ze niet doen! Chris had haar al die tijd gewoon nog op de msn staan (zij woont in Den Haag)... tot mijn ergernis toe... uiteindelijk (nu n 2 maanden geleden) heeft Chris haar verwijderd uit zijn msn. MAAR nu komt t.... mijn schoonmoeder kwam van de week hier op de koffie en zei t volgende: Weet jij dat die hoer hier op t dorp is gesignaleerd? Ik zei: huh? Wie? Jaaaa die ex van onze Chris! Mijn schoonmoeders buurvrouw zag die ex van Chris lopen met die gozer waar dat zij mee vreemd gegaan was in de relatie met Chris. Ik moest van mijn schoonmoeder mijn mond dicht houden tegen Chris. Ik vind dit ontieglijk moeilijk! Wat als Didier haar op t dorp ziet en komt dat vertellen en ik zeg dan: ooow dat weet ik allang! Hoe zou Chris reageren op mij? Wat als Chris ze tegen t lijf loopt? Wat als ze hier weer doodleuk aan de deur komt? Wat als... ? Noem t maar op!. Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Zouden jullie t wel tegen jullie partner zeggen? Stel dat ik me in Chris zn schoenen zou verplaatsen dan zou ik dat aardig rot vinden als Chris mij niks zou vertellen! Aan de andere kant heb ik kans dat Chris haar weer aanspreekt via msn. Dus ik zit nu in dubio en weet t dus ook echt niet wat ik moet doen! Ik wil niet stilzwijgen maar wil ook geen problemen of slapende honden wakker maken! Oooooow wat is dit moeilijk! EN ook denk ik weer... is zij deze aandacht wel waard? NEE dat is ze niet!!! Hoe zouden jullie dit oplossen? Iemand tips voor mij????? Ga nu rijden naar ziekenhuis... kom straks reageren oke!
Goodmorning chickens, Miran: ik zou gewoon eerlijk tegen Chris zijn. ik vind eerlijkheid het belangrijkste in een relatie en ik zou erg boos zijn als ik hem was en erachter kwam dat jij het allang wist en het verzwegen hebt. En hun relatie is voorbij, dus er is niks engs aan om het te vertellen. Succes meis! Juffie: bij mij op werk zijn de kids ook helemaal in de ban van de Sint. Nog een paar daagjes en dan zijn we er weer vanaf. Ik eis maar niet teveel van ze op het moment; zo blijft het gezellig. Dag: kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de foto's. Nog even in spanning... Mink: hier was het ook 7:00 vanochtend. Zeker in de winter vind ik dat toch echt te vroeg hoor, hihi! Maar hij was gisteren ook vroeg naar bed gegaan, dus tja, dan krijg je dat. Vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je eisprong. Ik had er ook veel last van, maar sinds ik weer aan de pil ben en dus geen eisprong meer heb, zijn mijn klachten ook weg. Ze waren natuurlijk ook niet zo ernstig als bij jou. Deli: were are you???? All: ik ga straks gezellig op visite bij een jarige vriendin. Haar zoontje is 5 weken jonger als Luca en het is altijd erg leuk om die 2 ventjes met elkaar te zien. We zwemmen ook elke week samen, dus ze kennen elkaar goed. Ben benieuwd hoe Luca reageert, want hij is megaverlegen en eenkennig op het moment. Herkennen andere kippies dit?
Wen: ik vergeet je helemaal, sorry!!! Heel veel succes vandaag met het alleen zijn met je mannetje! Dikke knuf!
Miranda ik vind ook dat je gewoon eerlijk moet zijn in een relatie dus ook dat je dit tegen je vriend moet vertellen. En jullie relatie is neem ik aan sterk genoeg om dit ook weer een plek te geven en daarna te negeren als het goed is. En je kan er gelijk bij zeggen dat het jou zou kwetsen als hij weer contact via msn met haar zoekt . Dus zeg ook echt wat je voelt erbij dan begrijpt hij waar het vandaan komt Wendy succes vandaag en komt helemaal goed
Dames... ik had ook zoiets van "ik moet t zeggen tegen chris" maar omdat zijn moeder zei dat ik stil moest houden twijfelde ik. Maar t zit me gigantisch te knagen dat stilzwijgen. Waarom zou hij t niet mogen weten? Dus idd als vandaag rustig is hier in huis en Chris komt thuis dan vertel ik wel. Ik zou t ook niet eerlijk vinden als hij iets zou verzwijgen. Ik vind t niet moeilijk om t te vertellen MAAR om t feit dat zijn moeder zei dat ik niks mocht zeggen tegen Chris en ik vind juist dat hij dat wel hoort te weten! Snappie... dus ik zeg t m gewoon vandaag! Wendy... gelukkig is er niks met je voetje aan de hand maar wel lekker dat je nog 6 weken thuis zit. Dat wordt lekker genieten met sinterklaas/ verjaardag van Jesse en natuurlijk met kerst en oud op nieuw! Het worden toch al hectische dagen. Dus nu heb jij zee van tijd om je eigen helemaal voor te bereiden hahahaha All... ben klaar met werken en de kids zijn bijna allemaal naar buiten dus mama gaat even rustig genieten! Kop thee (grote mok)... computer... wat te sneukelen (snoepen)... en RUST!!! Heerlijk hoor! Spreek jullie vanavond weer oke?!
Je hebt helemaal gelijk Miranda. Maar ik ben bang dat mijn baas di 6 weken te veel vind. Hij heeft wel niks te vinden maar een verstoorde werkrelatie is ook niet alles. Maar heerlijk is het wel