[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Miranda: gewoon vertellen inderdaad. eerlijk zijn is gewoon het belangrijkst!

Mink: hier was het vanmorgen half 7 dat de wekker ging:( Elke dag zo vroeg helaas. alleen in het weekend als we geluk hebben wat later.. Vervelend zeg van je cyclus:(

Elise: Nathan is tot nu toe niet eenkennig.. Moet vaak wel even de kat uit de boom kijken.

Wendy: 6 weken thuis zitten is nu wel lekker ja maar neit om deze reden natuurlijk! Hoe gaat het zo de eerste dag alleen??

Melanina: hoe gaat het met jou?

QB: werkze nog even!

Liena: hoe gaat het met Thomas??

Zo wat een rotweer zeg.. Steeds als ik Nathan op de fiets moet ophalen regent het. Kunnen we wel tegen natuurlijk, maar leuk is anders;)

nou ga nog even wat in huis doen.

xxx

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
  3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mooi kuikentje hoor melanina!

All: begin het toch wel weer een beetje spannend te vinden hoor. Heb nu al 2 dagen iets bloedverlies maar zet nog niet door.. ben benieuwd;) zal wel ongesteld worden hoor want de kans dat ik zwanger ben is volgens mij erg klein..

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mooie Echo meid!!!

@ Juffie Het gaat wel goed gelukkig is Jesse een makkelijke slapen en heeft hij 2,5 uur geslapen. Kon ik ff relaxen.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mooie echo Mel! :D

Nog eventjes... bijna vrij.. heb honger!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wendy: das fijn dan ja.. Nathan ligt nu alweer bijna ander half uur en vanmorgen ook ruim 2. ook een goede slaper vandaag dus:) het wisselt heir nog wel eens hoor.
    oh hoor hem nu. zal je altijd zien natuurlijk:D

tok later!

xxx

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede avond dames,

We stonden op pagina 2!!!

Mir; gewoon eerlijk zijn hoor...

juffie; hihih spannend weer he. Wel leuk hoor om weer zwanger te worden. Ik ben benieuwd naar mijn cyclus. Ben jij nog steeds ongeveer om de 40 dagen ongi?

qb; en moest je weer invallen?

nou ik ga douchen, want ik stink naar rook bah!!

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes..

@ Elise, lekker hoor, aan het babyzwemmen met Luca. Geniet hij er een beetje van? Suc6 vandaag bij de ha. Hoop dat je kleine mannetje geen navelbreukje heeft:(.
    Thomas heeft (nog) geen last van eenkennigheid. Hij vind andere mensen erg interresant, maar mag bij sommige wel graag eerst de kat uit de boom kijken;). Hij heeft op het moment meer last van verlatingsangst..

@ QB, we hebben verder niets gekregen voor de ontsteking. Moet hem zetpilletjes geven en om de 3 uur ong. neusspray. Dit is echt een drama trouwens want hij vind die spray verschrikkelijk:(.
    Wat ben je weer creatief bezig geweest zeg! Gaaf hoor!!!! Wou dat ik zo handig was met de pc hihi.
    En moest je nog weer invallen bij het call-center. Kan me voorstellen dat je liever je eigen werk doet maar ja je hebt het niet altijd te kiezen he, soms moet je wel een wat.....
    Hoe gaat het met de kids? Laat Britt het behang nu aan de muur?

@ Linie, soms maar goed dat je op het werk niet alles kan krijgen he hihi. Wat fijn dat Liv het allemaal zo goed doet!! Supergirl:D....

@ Mink, doen jullie niet aan sinterklaas, hoe kan dat nou;)?. Cadeautjes kopen is natuurlijk altijd leuk.......
    Wat vervelend dat je cyclus nog niet is zoals ie zou moeten zijn;). Ben je nu nog onder controle van het ziekenhuis?

@ Dagdromer, nog van harte met de verjaardag van je papa!! Jammer dat je de foto's nog niet kon bewonderen, nog even geduld hebben dus;). Nog maar een paar dagen en dan wordt jullie mannetje alweer een jaar!! Voor Thomas duurt het ook niet zo lang meer:).

@ Juffie, ja ik ben ook blij dat we meteen zijn gegaan. Ik wil;de gewoon weten wat er was want hij ging zo tekeer en dat doet hij echt nooit:(.
    En is het op het werk nog een beetje te doen of zijn de kidsnu helemaal erg druk? Toch altijd wel weer een spannende tijd voor de kinderen he, maar ook wel weer heel leuk!!
    Hoe gaat het met Nathan? Is hij ook zo lekker actief?
    En zet je ongi al door of is het nog steeds spannend????? Ben erg nieuwsgierig;).

@ Wendy, wat fijn dat je voet in ieder geval niet gebroken is!! En ja nog 6 weken thuis is idd deze maand vooral best lekker natuurlijk. Je baas zal zich er toch bij neer moeten leggen. Hoop dat hij er niet te moeilijk over doet. Je moet eerst even de tijd hebben om goed te herstellen!! Dikke knuffel!! Hoe was het gegaan je eerste dagje alleen met Jesse??

@ Miranda,wat weer een vervelende situatie meis! Ik kan me voorstellen dat je het lastig vind omdat je schoonmoeder zei het niet te vertellen, maar aan de andere kant moet je denk ik doen waar jij je goed bij voelt!! Ik zou er ook niet mee rond willen lopen. Heb je zelf een keuze kunnen maken?

@ Melanina, gaaf hoor die echo van jullie beebje. Echt heel wonderlik he?

@ Maria, hoe gaat ie bij jou? Ben je al bij de vk geweest? Spannend hoor omdat je ook niet precies weet hoelang je al zwanger bent?

@ Deli, meis hoe gaat het bij jou? Hebben jullie inmiddels een huisje kunnen vinden of zijn jullie nog aan het zoeken? Hoe gaat het op het moment met Wesley? Gaat het slapen weer wat beter nu?
    We missen je hier hoor;), dikke knuffel!!!

Hier gaat het gelukkig weer iets beter. Thomas heeft nog wel steeds last van zijn oor, maar als ik op tijd zijn zetpilletje geef dan is het vol te houden. Het slapen gaat gelukkig wel weer beter, al moet ik zeggen dat het lijkt of ik nu af en toe nog moe ben van die gebroken nacht van maandag, maar goed het kan natuurlijk ook komen van de zwangerschap... Ben ook nog steeds erg misselijk, maar goed, verder geen klagen.....

Meiden ik ga nu eerst maar eens even wat doen, Thomas slaapt dus kan ik mooi even de was doen en wat opruimen:D.

Kom straks misschien nog wel ff spieken en anders tok laterzzzz

Dikke knuffel Liena

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Liena Die lange gezellige berichten van jou heb ik wel gemist hoor!! De eerste dag weer alleen met Jesse ging eigenlijk best goed. Het is ook wel een voorbeeldig kind natuurlijk ;)
    Vandaag is hij weer naa zijn gastouder. Heb net de tractatie gebracht. Morgen is hij echt jarig jeetje een peuter alweer wat gaat de tijd toch snel...:) Zondeg vieren we zijn feestje! Ik heb er echt heel veel zin in maar ben nog wel snel moe. We verwachten 50 man..haha...Gelukkig heb ik veel hulp.

@ Juffie Zijn jullie ook bezig voor een tweede?
    VOlgens mij heb ik iets gemist :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey lieve meiden!

Ik kreeg berichtjes op mijn hyves dat ik werd gemist :D zoooo lief van jullie! Ik mis jullie ook maar ik kom op het moment echt niet toe aan zp :(
    Thuis heb ik geen tijd of geen rust en op m'n werk word ik nu ingewerkt voor mijn nieuwe functie dus dan kom ik er al helemaal niet aan toe om tussendoor te zp'en ;) behalve nu, ik kom even snel een berichtje plaatsen en hopelijk snel weer mee kletsen!

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat? Met ons wel! We hebben nog steeds geen huis :( maar we gaan ons nu helemaal verdiepen in nieuwbouw en we willen dus gaan voor een nieuwbouw huis. Bij ons is er al en wordt er nog steeds veel gebouwd dus we hopen dat we nu snel echt zicht op iets hebben.

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Eey Kipz! :D

@Deli, heey meis! Daar was je weer ff! Goed dat je een nieuwe functie hebt, wat ga je nu doen dan?

@All, haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :D:D:D

---

Vanmiddag krijgt Jamie op de PSZ bezoek van Sinterklaas, ze hebben dinsdag schoentjes gezet dus die zullen nu wel vol zitten, haha! Dan moet ik om 13.40u naar het zkh naar de kaakchirurg voor een foto te laten maken (en maar duimendraaien dat er geen verstandskiezen uit moeten.. heb er geen last van, maar je weet het natuurlijk maar nooit...), daarna Jamie weer ophalen om 15.30u, dan om 16.30u naar mijn werk met de kids, dan liggen daar kadootjes voor ze klaar en vanavond krijgen we na het avondeten bezoek van 2 pieten voor de kids... druk dus, gezellig druk!

Xx

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede middag;

Liena; mijn cyclus doet gewoon wat ie wil hahaha. Heb besloten om het maar even te laten voor wat het is. De gyn kan er momenteel weinig mee? Ja dan moet ik weer aan de pil. Dat wil ik verder niet.
    Wat betreft sinterklaas; daar doen we al jaren niks aan en Zoe is nog te klein om het te begrijpen. Dus misschien volgend jaar:D

QB; klinkt goed zeg!! allemaal sinterklaas en pieten gekte hahaha ben benieuwd wat je kids er van vinden.

DEli; jaaaaa daar is ze weer. Dus druk druk druk. hahaha dan hyven we gewoon vaker hahaha. mooi hoor een nieuwbouw huis. Ben benieuwd.

Wendy. Jeetje morgen is je mannetje alweer 1. De tijd gaat echt snel zeg!! Fijn dat alles goed is gegaan. Heerlijk hoor, zo'n voorbeeldig mannetje

voor derest; allemaal een hele dikke knuffel.

Hier gaat het verder wel oke en nu ga ik weer werken hahaha

doei doei

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

Ja ik heb gisteren toch alles gezegd tegen Chris. Hij vermoedde al dat zij weer richting deze kant in zou komen omdat zij al n tijdje n relatie heeft met n jongen hier op t dorp. Hij zei: laat ze, zij zal t toch nooit leren en daarbij... ze hoeft niet naar mij te komen! Wij hebben t heerlijk samen!
    Ik zeg: ik snap niet waarom je moeder wilde hebben dat ik mn mond dicht zou houden. Hij zei: dat snap ik ook niet, misschien is ze bang dat ik haar weer aan ga spreken via msn. Ik zeg: dat laat je! Ik wil die exen buiten de deur houden. Ik zeg: jij wilt ook niet dat gezeik opnieuw hebben met mijn ex en de kinders dus ik wil ook niet weer opnieuw dat gezeik hebben met jouw ex en dat nog onduidelijke (nep) dochtertje van je!
    Wij hebben t goed zo... geen geruzie samen... altijd pret samen (oke op zn tijd woordenwisseling maar dat komt in de beste relaties voor)... we kunnen lachen en huilen met elkaar...
    Dit willen wij beiden niet opgeven door die exen!
    Dus we hadden samen n heel goed gesprek!!!
    Ik voel me nu n stuk luchtiger!

Verders gaat t hier goed ondanks mijn hevige vermoeidheid. Lag gisteravond al om 18.00 uur te slapen op de bank tot half 9 en toen van half 11 tot vanmorgen kwart over 6 geslapen EN NOG MOE zijn! Ik moet echt even wennen hoor aan de situatie nu!

All... ik reageer strakkies moet nu even kinders naar school brengen!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Liena: die lange reageeracties heb ik ook gemist hoor! Gelukkig dat het nu wat beter met THomas gaat. hoop dat hij snel weer helemaal de oude is!

Wendy: Nou echt bewust zijn we nog neit bezig voor een tweede hoor. Was de pil helemaal zat, zat er neit lekker door in mijn vel dus nu laten we het gewoon maar gebeuren;) een tweede is welkom in iedergeval!

miranda: logisch dat je moe bent. opeens veel meer werken en je huishouden en gezin, is gewoon vermoeiend!

Deli: fijn weer wat van je te horen! Nieuwbouw is wel super hoor. wij wonen ook in een nieuwbouw huis. zo fijn om alles naar je eigen smaak te kunnen laten bouwen, inrichten enz. En alles nieuw is ook fijn! Hopenlijk vinden jullie snel wat naar jullie wens.

QB: drukke dag inderdaad maar we erg gezellig!! hoe was het bij de kaakchirurg.

nog heel even ego. Ben ongi geworden hoor:) Volgens mij wel een kortere cyclus nu dus das wel fijn.
    Moet nu nog een sinterklaas gedicht schrijven. morgen natuurlijk sinterklaas op school dus dan moet het wel af zijn.

tok straks misschien nog even.

xxx

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou even gerekend en mijn cyclus duurde nu maar 34 dagen. das beter dan 40+:D

16. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik wilde jullie ff snel op de hoogte brengen van het habezoek voordat ik op de bank plof... Mijn moeder is met hem geweest omdat ik moest werken. hij heeft idd een navelbreukje, maar dat kan op zich geen kwaad. we moeten alleen in de gaten houden of het niet rood wordt en meer naar buiten komt en je het niet terug kan duwen. Dan moeten we direct naar het ziekenhuis, maar dat komt gelukkig bijna nooit voor bij babies. Ze heeft ook zijn oortjes nagekeken omdat hij al best lang verkouden is en 2 geïrriteerde trommelvliesjes is het resultaat. Het was nog niet erg genoeg voor een antibioticakuur, maar vooral sprayen met zoutoplossing en in de gaten houden of hij niet huilerig wordt of koorts krijgt.
    Pfff, ben kapot. De kids op werk zijn helemaal hyper en had vanmiddag ook nog gebarencursus. Dus ik duik lekker op de bank.
    Een paar korte reacties:
    Liena: heerlijk weer jouw lange reacties:D. Luca vindt het babyzwemmen onwijs leuk; hij wordt al helemaal wild als we het zwembad binnenkomen...
    Deli; ik hoop dat jullie snel weer een eigen plekkie vinden meis!
    Miran: fijn dat je het verteld hebt!
    Juffie: das fijn, een kortere cyclus! Veel plezier met het Sinterklaasfeest morgen op school!
    Mink: wij wilden eerst ook geen Sinterklaas vieren, maar stiekem vond ik het toch wel leuk, dus nu komen mijn ouders en schoonzusje (mijn broertje moet werken) morgenavond gezellig eten en vieren we een klein beetje Sinterklaas.
    Wendy: gefeliciteerd met Jesse! Wat gaat de tijd toch snel...

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Elise: herkenbaar hoor! ben ook helemaal op.. vooral vanmiddag waren de kinderen zoooo druk. Nou ja morgen nog 1 drukke dag en dan is het weer heel even over.;) bank hangze!!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Even gauw een berichtje van mij, zit House te kijken.. ;)

---

Drukke en vermoeiende dag, zowel voor de kids als voor mama, haha! Eerst Jamie naar de PSZ gebracht om 1300u, daar was zijn schoentje gevuld met een chocoladesinterklaas.. dus die ging meteen zijn mond in natuurlijk! Lekkerbek!

Ondertussen moest ik om 1340u bij de kaakchirurg zijn... 3x raden... ik mag terugkomen voor het laten verwijderen van mijn onderste 2 verstandskiezen.. hoeft niet meteen, heb er geen last van, maar toch wel binnen nu en 6 maanden.. zal in februari maar mijn 1e afspraak maken.. brr.. mijn verstandskiezen liggen allebei op hun zij ipv dat ze rechtop staat, maakt het er iets moeilijker op zei de kaakchirurg, maar zou zo ongeveer 15 minuutjes maar duren, dat scheelt..

Toen om half 4 Jamie weer opgehaald. Was er op school een zwarte piet geweest en hebben alle kids een 'verderkijker' gekregen, tenminste, zo noemde Jamie het, haha! Volgens de juffen was Jamie erg lief geweest en zong en deed mee met de piet en ging zelfs bij hem op schoot zitten!

Om half 5 waren we op mijn werk. In de kantine lagen alle kadootjes klaar voor alle kids, dus heeft Jamie daar nog 3 kleine Cars-auto's gekregen. Voor Britt had ik gister een Hello Kitty knuffel gekocht en die daar bij laten leggen, Britt ook helemaal heppie!

Tegen half 7 werd er hier door 2 pieten op het raam geklopt, Jamie weer helemaal hieper! Hij zong voor ze, ging bij ze op schoot zitten en vertelde van alles aan ze over wat hij vanmorgen op het sinterklaasjournaal gezien had. Britt vond de pieten iets minder, die ging liever naar mama toe! ;) Een bak vol pepernoten rijker gingen de kids daarna iets voor half 8 op bed, dus de rust is hier wedergekeerd.. ;)

Zo, lang verhaal, maar dit was mijn dag! Haha! Blergh.. je zal morgen maar weer aan het werk moeten.. hoop dat er toch minstens een pot pepernoten op mijn bureau staat, haha!

Iedereen een hele fijne avond verder! Ga ik gauw weer House kijken!

Xx

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511