Goede morgen meisjes Hier een heel druk kipje moet zo nog de laatste sint cadeaus kopen en van het weekend moet ik werken dus druk druk. Na het weekend kom ik gezellig mee tokken. Ik wik jullie allemaal een hele fijne sinterklaas wensen met veel cadeautjes hihi liefs maria
Wendy: gefeliciteerd met de 1e verjaardag van JESSE!!!!! joepie alweer 1 jaar. Juffie en Elise; ik hoop dat deze maand snel voorbij gaat en dat de rust in jullie groepen weer terug keerd. QB: hahah een drukke dag gisteren en vandaag nog werken... En staat er een pot pepernoten? Liena; dikke knuffel; Hoe is het met je mannetje. Nog last van zijn oortjes? Hier ging het vannacht wat minder. Ik kreeg weer heel veel pijn in mijn buik. Net zo als vorige maand. Nu ben ik niet naar het ziekenhuis geweest, want het antwoordt kennen we inmiddels. Ik ga wel een afspraak maken met mijn gyn, want het is wel opvallend dat het steeds rond dezelfde periode is. Bah. Nu maar wachten op mijn menstruatie en dan zie ik het wel weer... Mir; alles klaar voor de sint? Rosa; shopse nog even Ik ga straks nog even kadootje voor een vriendje van Zoe ophalen. Daar gaan wij straks gezellig eten
heeeel lang geleden dat ik een berichtje getikt had SORRY! Heb het gewoon erg druk met de kleine, mezelf, huishouden etc. Met Ryan gaat het goed (nu alleen erg snotterig en een erg lelijk hoestje) Hij groeit goed. Oh, hij is weer wakker. xxx
hey meiden, Wendy: gefeliciteerd met Jesse!!! Leuke dag gehad?? Mink: vervelend zeg weer buikpijn Rosa: geslaagd voor de cadeautjes?? Werkze dit weekend! All: Hier is Sint ook al geweest Mijn ouders hadden een doos met cadeautjes in het tuinhuis gezet en Nathan kreeg vanmiddag ook nog een pakje mee van onze gastouder. Net dus cadeautjes uitgepakt en we zijn weer verwend hoor Nathan ook twee hele leuke dingen gehad. Hij ging meteen lekker spelen. Ook nog leuke kleren voor Nathan gehad en voorleesboekjes. Zondag ook nog Sinterklaas vieren met de fam.. gezellig weekend dus. Fijne avond allemaal. xxx
Jesse, (nog) van harte gefeliciteerd. Nu echt een dreumes! Wat gaat het toch snel. @ de rest...een fijn weekend en vooral een leuke pakjesavond gewenst voor degenen die het vieren!! Wij gaan lekker relaxen en morgen gourmetten bij mijn ouders met de hele familie.
Heey lieve kippetjes, Ik heb jullie ook ontzettend gemist hoor, ben blij dat ik weer iets meer de rust kan vinden om hier weer lekker mee te tokken!!!!! @ Wendy, van harte met jullie mannetje!! Heeft een een leuke eerste verjaardag gehad? Wat fijn dat hij zich zo goed heeft gedragen toen je alleen was met hem, zo hoort het ook. @ Deli, fijn om weer een berichtje van je te lezen! Doe maar rustig aan. Eerst even de boel weer op orde en dan weer lekker hier kletsen. Wat jammer dat jullie nog geen eigen stekkie terug hebben, blijft ook lastig om iets naar het zin te vinden he? Met Wesley alles goed? @ QB, als ik zo lees wat je gisteren allemaal hebt ondernomen kan ik me voorstellen dat je helemaal uitgeteld was gisteren. Maar wel fijn dat de kinderen zo genoten hebben zeg, geeft ook meteen weer energie he hihi. Wat balen dat je verstandskiezen eruit moeten zeg. En idd maar zo snel mogelik mee afwerken want dan heb je het maar weer achter de rug!! Dikke knuffel!! @ Mink, wat ontzettend vervelend dat die eisprong je zo dwars zit. En ze kunnen er verder niets aan doen? Hoop dat het volgende maand dan weer beter gaat!!! En idd misschien wel goed om de gyn nog een te raadplegen want als je dit elke maand door moet dan ben je er ook mooi klaar mee. Ook dikke knuffel voor jou! Hoe gaat het met Zoe? @ Miranda, wat fijn dat jullie er samen over hebben kunnen praten. Zo zie je maar dat je het beste de dingen met elkaar kan bespreken! @ Juffie, de drukte op school weer achter de rug? Hebben jullie er samen een gezellige dag van gemaakt? Toch wel een heel leuke tijd he zo met sinterklaas? Heel veel plezier het weekend!! @ Elise, wat fijn om te lezen dat het geen kwaad kan. Hij heeft er verder dus ook geen pijn aan? En Luca dus ook al wat last van zijn oortjes? Hoop voor je dat de zoutoplossing zijn werk doet en idd goed vol houden want oorontsteking is echt heel zielig. @ Dagdromer, hoe gaat ie? Alles goed met de kleine man? Rijdt je trouwens nog wedstrijden met je paard of staat dat nog op een laag pitje? @ Maria, is het gelukt met het inkopen doen? Altijd toch weer een heel geplan he, maar ook wel weer leuk toch? Werk ze het weekend en tok snel!! @ Pooh, doe maar rustig aan hoor meis. Je moet gewoon de tijd nemen om aan je nieuwe leventje te wennen!!! Wat sneu dat jullie mannetje zo verkouden is.. Hier was het weer helemaal muizen. Thomas is afgelopen nacht de hele nacht aan het krijsen geweest van de oorpijn. Vanmorgen weer met hem naar de huisarts geweest en nu blijkt hij het andere ook heel erg ontstoken te hebben. Zo ontzettend zielig, soms gaat hij zo tekeer dat ik met hem meehuil. Vanaf 17.00 uur tot 20.00 uur heeft hij ook weer zitten krijsen. We hebben nu druppels gehaald die een verdovende werking hebben en nu slaapt hij al bijna een uur. Heerlijk voor ons en vooral ook voor hem. Met mij gaat het verder prima, alleen een beetje erg moe, ook niet zo gek na 2 nachten zonder slaap. Hoop dat het vannacht beter gaat. We zijn nu bij mijn ouders en gaan morgen ook sinterklaas vieren. Overdag gaat het redelijk met Thomas dus dat wordt vast wel gezellie. Meiden allemaal een heel fijn weekend en voor degene die sinterklaas vieren heel veel plezier. Dikke knuffel Liena
Goedemorgen allemaal, we staan gewoon op pagina 2... Dat kan niet hoor meiden! Liena: wat naar dat Thomas nog steeds zo'n last heeft en nu ook nog zijn andere oortje ontstoken heeft. Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Juffie: leuk, al die kadootjes! Wij vieren het vanavond met mijn ouders en schoonzusje; heb er zin in! QB: ai, verstandskiezen moeten eruit. Gelukkig pas volgend jaar, dus eerst lekker genieten van de feestdagen. Leuk dat jullie bezoek hebben gehad van de pieten! Mink: wat naar meis, weer zo'n buikpijn. Kan me voorstellen dat je toch echt graag wil weten wat het nou is! Dag: veel plezier vanavond! Pooh: bij mij duurde het ook wel een paar maanden voordat ik mijn draai gevonden had hoor! Doe lekker rustig aan, want dat is echt belangrijk! All: gisteren kwam Sinterklaas op mijn werk. Haan kwam ook met Luca en het was erg leuk! Luca vond de kinderen helemaal geweldig en ging zich ontzettend uitsloven. Zo lief om te zien hoe voorzichtig de kids uit mijn klas met hem waren, ondanks dat ze allemaal wat mankeren. Hij was ook helemaal niet bang voor Sint en Piet; zwarte Piet heeft een hele tijd met hem rondgelopen en ze hadden de grootste lol. De muziekleraar was er ook en Luca vond de piano ook helemaal leuk. Al mijn collega's vonden hem een schatje, dus mamma helemaal trots! Volgens haan viel hij in de auto in slaap op de terugweg en hij kon hem zo door zijn bed in leggen en hij heeft hem 2,5 uur later maar wakker gemaakt omdat we gingen eten. Hij was uitgewoond, haha! Gisteravond nog even de stad in geweest en langs de oma van mijn man geweest. Luca de hele nacht niet gehoord tot 7:45, dus lekker geslapen! Straks gaan we nog even samen shoppen en dan de laatste voorbereidingen voor ons Sintfeest vanavond; ik heb er zin in!
goedemorgen allemaal! Liena: hoe ging het vannacht?? Wat naar zeg dat zijn andere oortje ook nog ontstoken was. Wat moet hij een pijn hebben gehad dan.. Elise: heerlijk he als het zo goed gaat met je kindje! Lekker trots zijn hoor Ik heb Nathan ook wel eens in de klas gehad en inderdaad zijn dan zelfs de lastigste kindjes, heel erg lief voor zo'n kleintje! Mooi om te zien..' All: fijne dag vandaag en voor degene die pakjesavond vieren: heel veel plezier.
goedemorgen meiden, iedereen een leuke avond gehad gisteren??? ook even ego hoor Nathan kan al 2/3 stapjes los doen. los staan gaat al goed en nu probeert hij dus al wat los te lopen. wat gaat het hard.. Heb gisteren trouwens hele leuke kleding gekocht voor kerst. minirokje, met bloesje, shiletje en legging en ketting. Ben helemaal klaar dus. Vorig jaar liep in in positiekleding nu wilde ik weer eens iets nieuws.. Gaat ook goed met mijn gewicht voor ik zwanger was woog ik altijd tussen de 60 - 61 kg, nu vanmorgen 61,1. Dat maakt shoppen ook leuker natuurlijk zo dat was wel weer heel erg ego fijne dag allemaal! xxx
wat is het hier weer rustig. Ga ik weer lekker verder lezen in mijn boek.. Het is toch rotweer. eind van de middag nog sint vieren..
hallo kippies, het Sintfeest was hier gisteren erg geslaagd; Luca is goed verwend! Juffie: wow, bijna weer op je oude gewicht!!! Ben jaloers; bij mij blijft er nog altijd 5 kilo plakken (en dan vooral op mijn buik en heupen, pfff). maar ik vind al dat eten ook zo lekker!!! En die Nathan is al bijna aan het lopen, knap hoor! Luca staat pas net... Ach, komt vanzelf wel! Leuk hè, shoppen? Ik heb laatst een spijkerjurkje gekocht en daar was ik ook helemaal blij mee; af en toe moet je gewoon iets nieuws! We hebben vrijdagavond nog voor Luca een heel leuk setje van Lief gekocht en hij heeft gisteravond ook een hele stoere outfit van de H&M van mijn schoonzusje gekregen, dus hij kan weer even vooruit!
Klinkt allemaal leuk dames. ik heb mooie laarsen gezien en die wil ik heeeeel graag hahaha maar haantje is wat minder blij want ze zijn 135 euro... tja en net naar peru geweest, dus gaat even lastig allemaal. Zoe heeft van ons een tol gekregen en ze vindt hem helemaal leuk hahahah nou ik ga even info verzamelen voor mijn site.
Mogguh! Vandaag weer aan het werk na een oh zo druk maar gezellig weekend! Wilde eerst ff aanzwaaien hier en iedereen een hele fijne dag wensen vandaag! Xx van mij!
Ha meiden! Ben aan het werk, dus kom alleen ff snel iets vragen! Ik denkd at Liv in haar 19-weken sprongetje zit.. Ze is opeens heel eenkennig, wil alleen maar bij mama en papa zitten, is huilerig/ hangerig en verveelt zich snel... Ze was juist zo vrolijk, dus we herkennen dit niet meer zeg! Normaal lacht ze naar iedereen en vindt ze iedereen lief, maar dit weekend alleen maar huilen als ze bij anderen zat.. Een echte pruillip! Kennen jullie dit nog van jullie kleintjes? En hoe lang duurt zo'n sprongetje? Ben erg benieuwd! xxx
Goedemorgen... Hier nog n druk kippetje die nu even de tijd heeft gevonden om te kunnen kakelen! Het werk gaat reuze goed! Heb t er goed naar mn zin ALLEEN zou ik meer km's per dag willen maken. Nu zit ik aan de 120 km per dag en eigenlijk wil ik tegen de 300 km per dag zitten maar goed kan niet alles hebben natuurlijk! De sint is hier dit weekend niet geweest maar wel vorig weekend niettemin de kinders hebben niet te klagen gehad geloof ik zo. Zaterdag heb ik n relaxdag gehad. Filmpje kijken met de kinders en manlief. Gewoon n niksdoendagje! Zondag ben ik met mijn 3 kotertjes naar mijn ouders en zusje + gezin gegaan. Mijn zusje vierde haar verjaardag! Nu heb ik n heel makkelijke rit vandaag en was dus al om 10 voor 9 thuis maar ben maar gelijk aan mn eten voor vanavond begonnen. Wij eten vanavond stoofpotje met aardappels en rode kool. Het water loopt me nu in mn mond! Ik wil afstand nemen van dat zwanger raken maar dat is erg moeilijk... de eerste weken lukt me dat wel tot ik weer in de buurt van mn ongi ga komen. Vind dat zo zwak van mn eigen. Als ik t goed heb... heb ik gisteren of vandaag mn eisprong. Gisteren voelde ik n uur lang krampen aan mn rechterkant in mn lies/onderbuik en nu voel ik aan de linkerkant krampjes in mn onderbuik. Dus we zullen zien. Klussen?... mmmwah wat zal ik ervan zeggen... Chris is niet zo gemotiveerd als ikke hahahaha Ach sex moet je hebben voor je plezier en niet om iets voor elkaar te krijgen! Ik wil niet steeds denken: goh... was t nu op tijd voor mn eisprong ofzo. Dames... ik ga nog even n spelletje spelen op de pc moet dadelijk naar ziekenhuis voor mn psoriases! Hopelijk komen ze met n wondermiddel want ik houd t niet meer uit van de jeuk! Tot vanmiddag!
Hellowwww ladies. Iedereen een leuke pakjesavond gehad lees ik wel. Hier ook hoor! Was errug gezellig. Juffie...lopen!! Stan trekt zich nog maar net op in de box als hij zit. Als hij ligt lukt het hem nog niet eens om te gaan zitten. Echt heel knap! Linnie...sorry kan je niet helpen. Heb de sprongetjes nooit zo bijgehouden en bij Stan is de eenkennigheid nog steeds zeer aanwezig. Hoop voor jou dat het bij Liv wel snel over is want het is soms erg lastig. Elise...leuk die kleertjes van LIEF! Ik vind die teksten zo leuk. Mink..tja, laarzen van 135 euro. Jammer is het toch altijd als je iets moois gezien hebt maar het net ff niet kan betalen. Hopelijk zie je toch ergens een mogelijkheid om ze te kopen. Ik ga weer even aan het werk. Het is nog steeds erg rustig hier dus drink veel koffie en thee en maak maar af en toe een praatje. Heb vrijdagmiddag al vrij genomen want de dagen duren me anders echt te lang. Hopelijk wordt het snel drukker. Verder een beetje aan het voorbereiden op Stan zijn verjaardag. Heb er best zin in. We hebben een mooi fisher price vliegtuig voor hem gekocht. Hoop dat hij het leuk vind.
Hoi meiden, Dag: Stan is al bijna jarig! Wat gaat het hard he?? Nathan gaat in zijn motorische ontwikkeling echt als een speer ja maar woordjes zeggen doet hij dan weer niet. Er komt wel iets uit wat op papa of mama lijkt maar echt bewust is het nog neit. Ach alles op zijn tijd Linnie: Heb de sprongetjes ook niet zo bijgehouden. Maar ze waren er zeker wel hoor. Van die dagen dat neits goed is en dat het slapen slecht gaat. Na een week ofzo is het dan weer over. Mink: 135 euro is inderdaad best veel maar alle laarzen zijn gewoon duur Miranda: en heeft het bezoek ziekenhuis nog wat opgeleverd?? Hier weer een zieke Nathan. Echt vervelend. Hij was al een tijdje snipverkouden en nu dus weer koorts. hij is echt heel zielig en jengelig. Eind van de middag een zetpilletje gegeven en kijk vannacht nog wel even hoe het gaat.. Een ziek kind went echt niet zeg, maak me altijd zorgen als Nathan niet lekker is.. Goed dat was weer even ego.. Fijne avond allemaal!! xxx
Goedenavond all... Juffie... zielig hoor voor Nathan! Hopelijk valt de nacht wel mee na die zetpil. Nee n ziek kind went nooit!!! Ook ik vind t nu nog ontieglijk moeilijk als er eentje ziek is. Dit blijft denk ik altijd zo. Even over t ziekenhuis... Ik kwam bij haar, de dokter, aan en ze zei al gelijk: je had in februari al terug moeten komen. Ik zeg luister.... ik had zalf gekregen maar dat ene kleine plekje is nu plakaat geworden van zo'n 7 cm groot en 7 cm breed. Ik liet t zien en ze schrok ervan. Ik zeg dit is groter geworden door die zalf moet ik dan terug komen?... nou mijn vertrouwen is ver gezonken hierin. Juist dan moet je terug komen zei ze. Nu heb ik voor de eerste komende week n zalf gekregen voor te ontschielferen. Na deze week moet ik voor 5 weken lang n andere zalf smeren en daarmee zou t minder moeten worden. Op de verpakking van die zalf staat *voor ernstige huidziekte* dus volgens mij is dit echt niet goed hahaha. Het jeukt en brand. Ik heb die zalf gesmeerd maar t jeukt echt en ik wil krabben maar vind t nu niet verstandig denk ik. Verders gaat t goed hier! heb vanavond 10-minuten gesprek gehad over mn oudste zoontje. Ergens ben ik t niet helemaal eens met de juf (over 1 dingetje maar hoor). Hij huilt nl om ieder klein dingetje... bijv. als je zegt dat die rekensom anders moet uitrekenen dan begint ie al te huilen en gooit ie met de woorden "ik mis mn papa". Ik kan mn eigen heel goed indenken dat t dat ook werkelijk zo is maar aan de andere kant maakt ie er ook misbruik van denk ik zo. Alleen omdat ie dus veel huilt heeft ie qua inzet in omgang met volwassenen n ZWAK gekregen. Ik kan me er niet echt in vinden maar goed. Voor zn inzet qua werkverzorging heeft ie n onvoldoende gehaald maar dat vond ik terecht want hij kan heel netjes schrijven maar hij raggelt alles af omdat ie als eerste klaar wil zijn. Qua cijfers mag ik als moederzijnde TOTAAL NIET mopperen... hij heeft t laagste n 5,5 op zn rapport en er staat verdorie gewoon n dikke vette 10 op zijn rapport en n 9+ ik vind t stoer hoor! Hij heeft n stel goede hersens. Alleen heeft ie faalangst en daar doe je gewoon niks aan! Dus mama is in haar sas met haar zoon. Morgenavond naar mn andere zoontje zn school... ik weet nu al dat ie voor zn rekenen en nog wat andere dingen zwak begaafd is maar waarom zou ik mn eigen daar druk om maken. Ik kon t ook niet op school en kijk ns waar ik terecht ben gekomen?!!! Nee hoor... zolang zn inzet maar goed is ben ik tevreden! Sorry dat ik niet gereageerd heb maar ben alles al weer kwijt geraakt. Ik kom morgenvroeg tokken oke?!