[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga slapen tot morgen xxx

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Miran; Wat een goed rapport zeg! Trotse mama!

Dag; 1 jaar alweer, wow! :)

Juffie; Alles op zijn tijd inderdaad! En wat balen dat Nathan ziek is zeg.. :(

Wendy; Hoe gaat het met je voet?

Elisa; Fijn dat je sinterklaasweekend leuk is geweest! En inderdaad, we mogen onzelf af en toe best eens verwennen!

Mink; Oei €135, dat is flink! Maar als je er een tijd mee vooruit kan, dan zeg ik DOEN! (ik ben mijn schoenen altijd snel weer zat, vandaar)

EGO:

Liv heeft doorgeslapen vannacht! Ohhh, ik teken voor deze nachten zeg! Als dit het resultaat van het sprongetje is, dan neem ik alles voor lief ;) hahahaha!
    Na het avondpapje om 18 uur gaan slapen, half 9 fles, 1 uur fles en ik moest haar vanochtend om 6 uur wakker maken! HEERLIJK!

Mama = uitgeslapen! :)

xx

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Super rapport Miran! Trotse mama, natuurlijk! :D

@Linnie, Liv gaat goed met haar slaapjes!

@Juffie, hoe is het nu met Nathan?

@All, hallooooooow! Good morning! :D

---

Hier weer een dagje vrij. Jamie vanmiddag weer naar de PSZ, dan kan ik ff met Britt wat boodschapjes halen, is wel weer tijd... uit mijn koelkast klinkt zowat een echo zo leeg issie... ;)

Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Xx

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen all...

Linnie... jazeker is mama TROTS. Hij heeft voor 2 dingen n 5,5 maar voor de rest n 7 of hoger dus ik kan mn lol wel op met hem hahahaha.
    Lekker hoor dat Liv doorgeslapen heeft. Dat doet n mama zeker wel goed. Je zal ook wel n stuk vrolijker zijn dan dat je gebroken nachten hebt. Ik moet zeggen dat mijn kinders, alle drie, met drie maanden doorsliepen. Om 23.00 uur kregen ze de laatste fles en dan sliepen ze door tot n uur of 7/8. En dan n fles en badje in en dan gingen ze weer naar bed tot n uur of 11.
    Ach ja ieder kind is anders, ik had met de jongens nooit vroege kinderen en toen kwam mn meissie maar die was al om 6 uur wakker en sliep dus ook niet meer voor 9 uur. Meisjes zijn toch anders als de jongens. Maar je bent nu lekker bijgetankt toch?
    Daar gaat t toch om. Hopelijk was dat dat sprongetje!

Wendy... hoe is het met jou meis? Nog gefeliciteerd met Jesse zn eerste verjaardag. Ik ben je helemaal vergeten sorry!
    Is ie flink verwent?

Dag... is vandaag Stan jarig? zoja dan gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoontje. Anders bij deze alvast gefeliciteerd hahahaha

All... hoe is het hier?

5. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Juffie: arme Nathan! Het gaat echt op en af met hem hè?! Hoe is de nacht gegaan? Luca is ook steeds verkouden en toen hij toch naar de dokter moest heb ik gelijk gevraagd of er naar zijn oortjes gekeken kon worden en toen bleken zijn trommelvliezen al rood te zijn dus ik moest hem goed in de gaten houden. Die kleintjes hebben zo een oorontsteking te pakken.
    Dag: Luca staat ook pas sinds een week of twee hoor; die is ook niet zo'n snelle;). Kletsen doet hij wel de hele dag; overal naar wijzen en bij liedjes doet hij de gebaren mee. Gisteren hadden haan en ik een discussie over iets en ik had Luca op de arm. Haan zei "ja, dag" en Luca begon prompt te zwaaien... Moesten we erg om lachen! Is Stan vandaag jarig? Dan gefeliciteerd natuurlijk!
    Miran: fijn gesprek gehad dus. Vanavond weer!
    Lin: sprongetjes zijn hier ook altijd duidelijk te merken. En eenkennig is Luca heel erg; hij duikt echt helemaal bij mij weg als er een vreemde bij ons komt. Terwijl hij op straat weer naar iedereen lacht; zolang ze maar niet te dichtbij komen... Hoera, Liv heeft doorgeslapen!
    Wen: hoe gaat het nu met je? Kan je je een beetje redden met Jesse?
    All: Luca had de afgelopen twee dagen moeite met inslapen en sliep niet veel overdag ('s nachts wel door, maar wel onrustig af en toe). Er is een tandje aan het doorkomen: zijn hoektand boven, terwijl de snijtanden nog niet eens door zijn:$. Ik heb straks echt een klein vampiertje... Nu is hij weer lekker in slaap gevallen, dus ik hoop dat de ergste pijn over is!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey dames,
    Alvast bedankt voor de felicitaties maar Stan is donderdag jarig.
    Nu is gisteravond onverhoopt mijn knie uit de kom geschoten en heb ik vandaag zowat de hele dag in het ziekenhuis doorgebracht. En het resultaat.....krukken en een brace voor 6 weken. En dat met de verjaardagsfeestjes voor de deur. Ik laat het toch maar gewoon door gaan. Mijn moeder komt me gelukkig helpen en de visite moet zichzelf maar een beetje redden. Komt vast goed. Heb er nog steeds zin in!
    Ik ga met het pootje omhoog op de bank!
    Tok jullie later

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miranda: Fijn hoor zo'n goed rapport. Mag je inderdaad trots op zijn!

Linnie: hopenlijk weer zo;n goede nacht aankomende nacht!

Elise: Bij Nathan zagen we eergisteren opeens ook weer een boventandje zitten. Al helemaal door. Gewoon helemaal gemist. :) Wat goed dat Luca al zoveel gebaren doet. nathan kan nu klappen en zijn handjes in de lucht doen. Ook af en toe doet hij het na om ze op zijn hoofdje te doen. Zo schattig:D

Dag: wat naar zeg je knie uit de kom. Lijkt me erg pijnlijk:(

Nu nog maar even ego:)
    Nathan heeft vandaag geen koorts meer gehad maar wel allemaal bultjes op zijn gezichtje, armpjes, beentjes en billetjes. Denk zelf iets van de 6e ziekte ofzo. Eten gaat nog niet super maar net tijdens Bumba kijken (heel slecht, weet het:)) er toch nog een bakje pap ingelepeld.. Ben zelf ook echt niet fit. Zit helemaal vol en heb hoofdpijn. dus vroeg naar bed maar weer..

Fijne avond!

xxx

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Dag, aajj... knie uit de kom. Ben je lekker klaar mee idd! Fijn dat je in elk geval hulp hebt op Stan zijn allereerste verjaardag! Snel gegaan he? ;)

@Juffie, gelukkig geen koorts meer voor Nathan! Maar die plekjes, raar hoor. Hij drinkt wel genoeg toch? Beterschap voor jullie 2tjes!

---

Zit nu lekker fout aan een zak pepernoten, lag nog in de kast.. en ik zou zweren dat ze mijn naam riepen! Dus ben heerlijk aan het snoepen, haha!

Iedereen een hele fijne avond en alvast trusten voor later!

Xx

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen!!

Dag; ou dat is heel pijnlijk zeg!!

Juffie; beterschap

Lin; wat heerlijk dat Liv heeft doorgeslapen!!

Mir; super leuk he, zo;n goed rapport

All; ik ga kijken of ik iets kan vinden wat mijn progesteron kan aanvaullen. Men zegt bij PMS dat je dat tekort komt. Kan zelfs de reden zijn waarom het lang duurde voordat ik zwanger was. Helemaal zeker weten de weterschappers het nog niet, maar niet geprobeert, weet ik het ook niet.

Fijne dag, ik ga zo werken

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Morgen om 8,30 uur heb ik een afspraak met de huisarts.
    Het kon niet gewoon via de apotheek. we zullen wel zien.
    Ik ga dan meteen kijken of ze mijn B12 kunnen testen, wie weet...

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Tis rustig hier....

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha chickens!

Dag; GEFELICITEERD met Stan!!!! :) AUW, knie uit de kom... BAH! Krijg spontaan last als ik er alleen al aan denk! Succes! Hopelijk toch een leuke verjaardag, maar dat komt vast goed!

Mink; Ben erg benieuwd meis! Laat even weten wat eruit komt!

Juffie; Hoe is het nu met Nathan?? Al beter?

Elisa; Weer een tandje! Hihi! En niet eens doorgehad! :)

QB; Leuke banner!

All; Liv heeft al 3 nachten op rij doorgeslapen! Volgens mij behoren wij niet langer tot de club van wakkere ouders ;) Hihi! Nee hoor, mocht zowiezo al niet klagen, maar nu is het echt heel FIJN! :D

xxx

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Lin, dankje! Goed dat Liv zo goed doorslaapt nu!

@Wen, ja, tis hier bij tijden ook rustig idd! Hoe is het nu met je voet?

@Dag, van harte gefeliciteerd met de allereerste verjaardag van Stan! Een hele fijne dag vandaag!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden!
    Thanx voor de felicitaties hier en op mijn hyves!!
    Stan ligt nu nog even lekker te slapen maar vanochtend was hij al lekker aan het spelen met zijn kadootje. Een vliegtuig van little people. Vind hij superleuk! Gelukkig maar.
    Vandaag houden we het rustig. Ik kan niet veel en zondagmiddag vieren we het met wat vrienden en hun kids. Vandaag alleen een beetje familie.

Dikke knuffel allemaal. Ik ga weer proberen te trap af te komen en misschien een beetje op te ruimen.

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Doe je rustig aan met je knie Dag?

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Lieve kippetjes

@ Dag van harte met de eerste verjaardag van jullie mannetje!!!!!!!!!
    En heel veel sterkte met je knie meis. Wat vervelend dat je daar nu zo'n last van hebt

Sorry verder ff geen tijd en puf om te reageren. Hier gaat het nog steeds niet zoals het moet zijn. Thomas erg verkouden en snotteren en heel veel aan zijn oortjes trekken. Vanmorgen maar weer de dokter gebeld. Vond het wel heel vervelend, nu alweer bellen, maar na de zoveelste nacht met weinig rust moet je toch wat. Hij heeft even gekeken en schrok van wat hij zag:$. Het zag er slechter uit dan vorige week vrijdag, en het had over moeten zijn:(.
    Hij heeft nu beide oortjes dus flink ontstoken, zo zielig. Hij krijgt nu dus toch maar een penecillinekuur, want kan ook niet langer met de paracetamol doorgaan.......
    Maar zodra hij weer opknapt kom ik weer meekletsen hoor, mis jullie wel erg natuurlijk;).

Dikke knuffel Liena

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede morgen chika's

Liena; wat verschrikkelijk zeg!! ongelovelijk dat jullie arts hem zolang heeft door laten lopen... dikke knuffel voor jullie en jullie mannetje.

Lin; hahah ik heb ze toch gekocht. Ik kocht eerder altijd veel schoen, maar de laatste anderhalf jaar niet meer, dus mocht best hahaha

Dag; Gefeliciteerd met jullie mannetje. Alweer 1 jaar.

QB; idd mooi banner hoor!!

Juffie; hoe is het verder, beetje beter?

ALL: het huisarts bezoek is positief verlopen. Ik krijg een pil met alleen maar progesteron. In de hoop dat dit werkt. Mocht dit niet werken, dan gaan we verder onderzoeken. Hij was het helemaal met mij eens, dat dit niet werkt zo... Even 3 maanden proberen, ben benieuwd.

Nu ga ik weer werken doei doei

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Mijn zwangerschap is dinsdag uitgedraait op een miskraam. ben er stuk van.

ik kom snel weer tokken als ik me weer wat beter voel.

liefs maria

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Maria...wat verschrikkelijk! Veel sterkte

Liena...wat zielig voor thomas. Hopelijk slaat de kuur snel aan.

QB..ja mams :D ik doe rustig aan. Kan helaas ook niet anders. Word er super chago van dat ik niet vooruit kan maar ja. Gaat wel weer over :D

Juffie..Nathan was ook niet lekker toch? hoe gaat het nu?

Stan heeft vanochtend al visite gehad van opa en oma en zijn peetoom en peettante en neefjes. Hij is al super verwend! Hij heeft een mooie auto gekregen waar hij op kan zitten en achter kan lopen. Helaas in zijn haast al gevallen en ik was nu dus niet op tijd bij hem met mijn manke been. Gevolg.....mooi buil op zijn hoofd. Ach, zal niet de laatste zijn die hij krijgt :D.
    Ik ga even met het pootje omhoog relaxen. Stan ligt even te slapen dus nu ff rust.
    Tok strakkies!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Maria; Sterkte meis! :( Wat erg voor jullie!

Liena; Knuffel voor Thomas!

Dag; Arme Stan, bult op zijn birthday! ;)

Mink; Stoute jij!

EGO: Liv kan omrollen! :) Ze heeft echt een sprongetje gehad, ze kan opeens veel meer! :D En ze is weer supervrolijk! :D

xxx

Deel Deze Pagina