Wauw kom ik weer eens checken hier en wat ziet mijn oog LIENA, Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! DAG, gefeliciteerd met Stan zijn 1e verjaardag!!! MARIA08, heel veel sterkte...
@Liena, ach arme Thomas! Beterschap voor hem voor jullie een dikke knuffel! @Mink, dankje! Hopenlijk werkt je nieuwe pil beter! @Maria, jeetje..vreselijk zeg.. heel veel sterkte meis! Knuff.. @Dag, blij dat je naar me luistert! Maar kan me idd goed voorstellen dat je als een stekker baalt dat je niet meer kan doen dan je eigenlijk wilt... Leuk kado een loopauto idd! Kan hij mooi gaan oefenen met lopen! En vallen idd.. @Linnie, jeej Liv! Rollen al! Gaat nu hard met madammeke he? Goed hoor! @My, heej!
Hoi kippies, Dag: nu dan echt gefeliciteerd met Stan! En Luca kan Stan een handje geven want hij botste net in volle vaart tegen de kast aan en heeft ook een buil op zijn hoofd... Maria: wat naar meis, dikke knuffel! Liena: arme Thomas! Ik vind wel dat de arts hem lang door heeft laten lopen hoor! Mink: geniet lekker van je nieuwe laarzen! En hopen dat de progesteron zijn werk doet! Lin: heerlijk doorslapen! En wat knap van Liv dat ze kan omrollen! Ego: net hebben wij de tweede inenting gehad voor de Mexicaanse griep (Luca en ik). Gelukkig was haan mee want Luca was weer erg verdrietig. Ik blijf het altijd eng vinden die inentingen en weet nu al dat ik vannacht slecht slaap omdat ik ga liggen waken...
Hey allemaal Maria: heel veel sterkte Dag: Gefeliciteerd met Stan!! en leuke cadeaus hoor. Nathan vindt LP ook super leuk. Liena: arme Thomas Linnie: knap van Liv zeg!!! My: hoe gaat het jou?? Zie dat je alweer bijna op de helft bent! Wat gaat het hard zeg! QB: Alles goed?? Mink: hoop dat de progesteron gaat helpen! Hier gaat het allemaal wel weer redelijk. Nathan snottert nog verschrikkelijk en kwijlt ook enorm dus jullie kunnen je vast wel voorstellen hoe hij er de hele dag uitziet verder nog bultjes over zijn hele gezichtje dus Nathan is wel eens knapper geweest Maar goed gaat allemaal wel weer over. Verder is hij enorm jengelig. Dus echt lekker in zijn velletje zit hij nog niet. tandjes, sprongetje, of weet ik wat maar wel vervelend voor hem en ons. Op school ook nog even heel druk. maar nog 1 weekje en het is al vakantie! Fijne avond allemaal! xxx
@ QB, haaaai hoe gaat het met je? @ Juffie, haaaai ja de tijd vliegt echt hé! Het gaat opzich wel goed met mij heb nog wel slechte dagen met overgeven, maar voor de rest mag ik niet klagen! Hoe gaat het met jou? Zijn jullie bezig voor een 2e?
goede morgen, Is er nog wel een kippie in dit hok??? Hier nog geen ongi te bekennen, maar die gaat wel komen hoor, denk dat mijn syclus weer langer is. als mijn ongi is begonnen, dan ga ik ook beginnen met die mini pil. All fijne dag vandaag
ja hier!! maar ben ook zo weer weg. moet poetsen en vanmiddag gaan we naar vrienden. Mink: ben benieuwd dan wat de minipil doet.. echt vervelend dat gerommel met je cyclus.. Fijne zaterdag!! xxx
Goedemiddag allemaal... Sorry heb jullie n beetje verwaarloosd de laatste tijd... Maria... jeetje meis, nu t weer helemaal goed ging gebeurd er weer iets verschrikkelijks bij jullie! Meis... ik denk aan je in deze moeilijke periode. Ik weet hoe t is! Sterkte ermee! All... sorry weet niet meer wat jullie geschreven hebben... maar denk wel aan jullie! Ik kan me nog wel herinneren dat, ik geloof Mink, laarzen had gezien voor 130 euro?! Meid... als je dat geld kunt missen én je doet lang met je laarzen... waarom zou je t dan laten??? Hier gaat t nu weer redelijk maar gisteren was ik brak! Had donderdag op vrijdagnacht n date met de toilet! Was kei beroerd... gisteren had ik de nasleep er nog van toen was ik dus erg moe en had t gisteren ijskoud terwijl ik warm aanvoelde. Nu heb ik nog hoofdpijn en koud. Met mn werk is t erg goed. Het gaat heerlijk en heb er ook echt onwijs veel zin in. De kinders zijn leuk en lief. Mijn kerstboom heb ik woensdag gezet. Vind de sfeer in huis dan ineens zoveel fijner he?! Alleen onze kitten heeft er al 3 ballen uitgeslagen hahaha. Zo dat was t weer over mij... kom misschien vanavond nog tokken ligt eraan hoe ik me voel!
Hoi kippies, ik wil jullie even allemaal een fijn weekend wensen! Hier gaat alles goed, maar erg druk momenteel. Kom snel weer tokken!
Hee meiden hier een kort berichtje van mij. Wij hebben namelijk een heel druk weekend. Vrijdag avond een etentje van Bart zijn werk. Vandaag bruiloft van Bart zijn nichtje en morgen wordt mijn moeder 50! Ben nu al kapot maar we liggen nu lekker op de bank.
Hier ook nog even iets van mij... Ik kwam alleen even langs om iedereen n fijne avond en goede nachtrust te wensen. Kom morgen weer even spieken want morgen houdt ik n echte lekkere RUSTdag! Heerlijk rond baggeren in mn huispak of n joggingbroek en floddertrui. Heerlijk hoor lekker niks doen. Tok morgen! Slaap lekker allemaal!
Goedemiddag allemaal... Wendy... gefeliciteerd met je mam's! Sara?... dan is ze nog jong toch? Mijn mama is Sara al 8 jaar voorbij hahahaha en nog is ze niet oud hoor! Als ik zie hoe zij met haar kleinkinders omgaat dan geef ik haar echt geen 58. Iig n hele fijne dag vandaag meis! All... ik ben vandaag lekker lui! hahaha heb nergens zin in. Heb wel al de was weggevouwen en in de kasten gelegd, mijn zoontje zn kamer opgeruimd en nu ben ik de huiswerk (boekverslag) van Gyani na aan t kijken. Het kind heeft er goed werk van gemaakt. Maar hij was bang dat ie n onvoldoende zou krijgen. Nou als jij n hoofdstuk hebt van 16 regels in t boek en jij maakt er in je werkstuk n hoofdstuk (samenvatting) van 6 regels van vind ik t netjes! Juffie??? wat zou jij ervan vinden hahaha Ik vind dat je echt goed kan zien dat ie er tijd en aandacht in heeft gestoken WANT hij heeft de woorden HOOFDSTUK netjes in kleur en niet recht maar met bogen of slingerachtig gemaakt. Overal staan er prachtige plaatjes bij dus ik vind zeker voor werkverzorging wel n goed cijfer waard! Verders zit ik nog lui achter de pc. Mijn lichaam is nog steeds trillerig en erg koud en heb ook nog steeds hoofdpijn. Dus vandaar relaxte dag! Ik kom strakkies weer tokken hoor.
all vandaag ongi geworden, dus cyclus van 29 dagen, nou best netjes hoor bah mir niks aan als je grieperig bent. ik heb je tip opgevolgd en heb de hele dag in mijn huispak rond gehangen, heerlijk hoor!!
Hahaha Mink... dan heb jij mijn tip beter opgevolgd dan ikzelf... ik heb nl al 3 wassen weggedraaid en opgeruimd, huiswerk van mn zoon nagekeken, 2 slaapkamers opgeruimd en nu zit ik kerstkaarten te schrijven. Dus ik heb toch meer gedaan dan ik eigenlijk in petto had. All... gisteren en eergisteren had ik niet gekookt en ging t dus best goed met me en nu heb ik vanavond gekookte aardappels met groente op en mijn hele buik borrelt weer en weer steeds naar de wc. Ik pak zo maar n aspro want dit gaat zo niet goed komen. Ik ga nog even verder met kerstkaarten schrijven. tok later!