Oww domme ik. Lees nu dat je schrijft dat je flink misselijk bent. Weet je wat bij mij heel erg geholpen heeft? Een glas cola drinken. Ik moest daar niet aan denken maar de vk gaf het als tip en bij mij ging dat super!
Heey meiden, Bedankt voor de tips, zal ze eens proberen. Heb cola trouwens al eens geprobeerd, maar dan 1 slokje, mss dat een glas helpt. Aanstaande maandag heb ik de 12 weken echo, vind het toch wel weer spannend. Met 8 weken ook een echo gehad en toen klopte het hartje al, hoop maar dat dat nog steeds zo is. Verder gaat het goed hoor, heb alleen ineens tijdens deze zwangerschap astma, heb daar medicijnen voor en dat helpt prima. @ Dag wat fijn dat je Stan zelf weer een beetje kan doen. En ik kan me helemaal voorstellen dat het vervelend is om steeds iemand te moeten vragen om naar bijv. de tandarts te gaan. Ik heb 1 1/2 jaar op krukken gelopen en was helemaal afhankelijk van haan en mijn schoonmoeder. Heb in die periode ook heel veel binnen gezeten, maar ook dat is gelukkig weer aardig goed gekomen. Ben erg benieuwd naar hoe Stan eruit ziet nu, is vast alweer een heel manneke!! @ Wendy, hoe gaat het bij jou? Kun je je de dagen nog een beetje vermaken? Meiden hebben jullie dit jaar ook en kerstboom? Wij hebben besloten om hem dit ar niet op te zetten omdat Thomas zo ontzettend veel aan het klauteren en trekken en ontdekken is dat we bang zijn dat hij de boom omtrekt, maar moet wel zeggen dat ik hem wel heel erg mis om in de kerststemming te komen of zo. Hebben jullie dat ook?
goede middag dames, Liena; wij hebben wel een kerstboom. Wel verleidelijk voor Zoe om aan de ballen te trekken, dus die hangen inmiddels al steeds hoger in de boom hahaha geen gezicht want onder is nu wat kalig hahahaa Maar zoe moet toch leren wat wel en wat niet kan, dus perfecte oefensituatie hahahaha Vervolgens ben jij straks niet meer misselijk van het zwangerzijn, maar ben je steeds aan het boeren van de cola hahahaha zag het al helemaal voor me Dag; beetje bij beetje kun je dingetjes weer zelf, maar wat vervelend is dat he, om afhankelijk te zijn van anderen. Wendy, hoe is het nu met je mannetje en met jou natuurlijk... Elise; mooi is dat he? ik ben er ook wel eens geweest. woon je er in de buurt? of moeten jullie een flink stuk rijden? Bubsie; die moeheid wordt minder als het goed is. Maar wel super dat alles verder goed groeit enzo... juffie; dus nathan gaat ook al zo snel hahaha. Toch leuk om elkaar weer te ontmoeten hoor, ben zo benieuwd naar de kids hahaha zal wel een heel verschil zijn Kristel; hoe gaat het met jou eigenlijk? ook al heeeel lang niet meer gezien hier?? ALL; Gaan we nog een meeting plannen?
Goedemiddag mink Ik geloof dat ik liever last heb van het boeren dan van het misselijk zijn, en van het boeren heeft haantje denk ik meer last dan ik haha. Wij hebben er ook wel aan gedacht dat het idd een goede leersituatie zou zijn om de boom wel neer te zetten, maar ik kan hem niet op een plekje zetten dat hij er niet bij kan en hij trekt zich er volgens mij zo aan op om te kunnen staan, dan vind ik het risico een beetje te groot. Hij kruipt bijna de hele dag lekker over de grond. En ik mot ook eerlijk zeggen dat ik geen zin heb om constant nee te moeten roepen en dat mag niet. Is het voor beide ook niet leuk. Dan zou ik hem in de box moeten doen, maar dat vind hij maar hooguit 15 minuten leuk. Hoe gaat het met jou dan? Ben je inmiddels begonnen met de pillen of nog niet? Ik ben ook voor een meeting, ben zo benieuwd naar de kids . Zullen we gewoon een datum roepen en kijken wie er allemaal mee kunnen? Groetjes Liena
Hee Liena Jesse is ook een echte klauteraar haha niks blijft heel en toch hebben we een kerstboom gezet en wat denk je?......Hij kijkt er niet naar om haha
Hallo meiden, Mink: zeker erg mooi die kerstmarkt. Moet ook eerlijk bekennen dat ik een echte kerstjunk ben hoor! We moeten er best een stuk voor rijden: 2 uur heen en 2 uur terug. Maar het was het waard! Hoe is het met Zoë? Over de meeting: we hebben toen een keer gepolst voor januari? Weet niet waar die lijsten gebleven zijn... Liena: wij hebben ook gewoon een kerstboom en Luca kan er ook bij. De eerste dag was het steeds "nee" zeggen, maar inmiddels komt hij er niet meer aan en speelt er lekker omheen. Net als die van Mink is die van ons ook een beetje kaal aan de onderkant... All: net boodschappen gedaan met Luca. Sta ik net in de apotheek begint een wildvreemde man een heel gesprek tegen me over dat hij en zijn vrouw net hun baby in de buik verloren zijn en dat ze het er heel moeilijk mee hebben... Pfff, lastig hoor zo'n situatie. Sta ik daar met mijn blakende kind en die man heeft zo'n verdriet. Wist niet zo goed wat ik moest zeggen...
hier geen kerstsfeer zijn er niet met kerst en hebben een kitten dus die sloopt de boel en me energie is 0 om de sfeer te maken het huishouden lukt al niet eens . Heb op me werk al een kerstsfeer dus ja komt goed . Volgend jaar pakken we uit.
Nou, de kids hebben hun 2e prik gehad vandaag. Haantje was vrij, dus die is met ze heen geweest. Ze hebben allebei geen kik gegeven, stoertjes! Ligt er bij jullie ook sneeuw? Tis hier helemaal wit! Zoals het nu lijkt gaan de kids morgen op de slee, gezellig! Xx
Hallo hier ben ikke ook weer even... Even n antwoord op de vraag, weet niet wie hem stelde dus even in t algemeen, wel of geen kerstboom met zo'n kleintje? Ik heb altijd de kerstboom gezet. Ik vind nu ik n kitten in huis heb veel erger dan toen mijn kinders rondkropen of liepen. Nee lekker de sfeer in huis halen en genieten van de kerst! All... Chris en ik zijn "gelukkige" opa en oma geworden hahahha. Wij hebben 2 hamsters en die hadden 2 a3 weken geleden n hele heftige maar ozo leuke avond saman. Wat blijkt nu... gisteren heeft moederhamster maar liefst 6 jonge geworpen. Prachtig om te zien maar ik doe papa/mama en kinders toch echt naar de boerenbond brengen want ik wou geen hamsters. Het is wel aandoenlijk om die kleine guppies te zien hoor. Ik kan me helemaal voorstellen hoe mamahamster haar eigen nu voelt. hahaha Iig merk ik dat we n vruchtbaar huis hebben hihihihi. Ik ga even spelletje spelen en dan lekker naar bed. Wij lagen gisteren al om kwart over 9 op bed... heerlijk hoor!!! Tok morgen!
QB... bij ons is er nog geen vlokje komen dwarrelen. Als jij nou ns flink blaast kunnen wij misschien ook meegenieten! hahahaha Goed man van jouw kleine stoere kinders of komt dat misschien omdat de stoere papa erbij was?. hahaha
@Miran, gefeliciteerd met jullie kroost dan! Leuk zeg, een nestje wurmpies, haha! En dat de kids stoer waren door stoere papa? Zou kunnen... dan zou ik ook een stoere mama zijn want bij mij gaven ze ook geen kik die eerste prik.. Jamie zei zelfs dat het geen pijn deed, haha! Enne, zal ff flink blazen dan, want zoals het lijkt blijft het hier nog wel even sneeuwen! Tis zo'n aparte oranje achtige lucht.. there's more 2 adore!
Dat is wel altijd erg mooi he... die kleur van de lucht? Ik vind de zonsondergang als ik van Brabant uit naar huis rijdt, dan rijdt ik altijd de zonsondergang tegemoet ( in de zomer dus he) en dat is zooooo machtig om te zien. Ook in de winter vind ik de lucht mooi. Gisteren hadden we n oranje-roodachtige zon en dan die lucht eromheen blauw-rozig. Geweldig om te zien! All... ik moest vanmiddag naar de zaak komen en raad ns waarom.... Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mn contract ondertekend!!! Ik ben nu voor 6 maanden aangenomen. Dan krijg ik n contract voor 12 maanden en daarna nog 1tje voor 18 maanden en dan... voor onbepaalde tijd!!! Ik ben zo blij. Net voor de kerstvakantie! Heerlijk he? Ik ga mn psoriasesplekken even insmeren... dat gaat nu stukken beter heb er geen vreselijke jeuk meer aan en op mn ellebogen zijn die plekken zo licht dat t lijkt alsof ze weg zijn... en dan lekker naar bedje toe!
Thanks Wendy... hoe is het met je voetje? Alles nog rustig aan? All... ik ga nu echt naar mn bedje... trek t niet meer! Fijne avond allemaal en trusten voor strakkies! Tok morgen!
Idd, de kleur van lucht kan soms zo mooi zijn! Foto's maken dus! Gefeliciteerd met je contract! Super zeg! Zit je in elk geval eerst een half jaar onder de pannen! Fijn dat je psoriasis bijna over is! En dat met dit weer, goed hoor! Trusten alvast!
Ha meiden! Wat een sneeuw he?! Vind het wel superleuk om te zien, wat minder om in te rijden vanochtend.. Heb er een uur over gedaan (normaal 20 minuutjes).. Gisteren bij het CB geweest en Liv weegt nu 7780 gram en is 65 cm lang! Grote meid he?! Ze waren super over haar te spreken! Ze ging zelfs al een beetje kruipen op het bureau, hoewel het meer buikschuiven was hoor! Maar dat vond ze erg knap voor haar leeftijd! Ben zo trots! Kom vanmiddag nog wel even tokken! xx
Goedemiddag iedereen... Is iedereen van de sneeuw aan t genieten? LindaS... idd sneeuw is erg mooi en leuk MAAR ik moest vanmorgen die kinders ophalen en de wegen in de dorpjes zijn spiegelglad en nee dan vind ik er ineens niks meer aan. Heb wel verschillende foto's van de landschappen gemaakt want dat vind ik nu om van te genieten hoor! Goed zeg van Liv, maakt niet uit buikschuiven is alvast n begin van t echte kruipen. Geweldige sprongetjes maakt ze nu. Ook hiervan lekker genieten meis! QB... ik zit in iedergeval goed met mn contract hahaha alleen nu weer nieuwe cursussen volgen en aangezien ik GEEN ster ben in leren kan dat nog wel voor problemen zorgen hahahaha Over mn psoriasses is dat wel lekker... ik heb geen jeuk meer en t doet ook geen pijn meer als ik steun op mn ellebogen dus ik heb al veel gewonnen vind je ook niet? Wendy... over rugklachten kan ik mee praten en nee dat is niet prettig als je er pijn aan hebt. Heb je daar medicijnen/pijnstillers voor gekregen of niet? Gelukkig heb je n meelevende baas dat scheelt iig n hoop! All... heb Pooh vanmorgen gesmst om te vragen hoe t gaat met haar en met Ryan. Heb nog geen reactie terug gehad. Mis haar hier wel hoor! Weet iemand iets over Deli? Nou ik ga zo kinders naar school brengen en dan kom ik nog wel even tokken tussendoor terwijl ik ga stofzuigen hahaha tja ben ook nog steeds moeder en huisvrouw he! doei