[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goede morgen @ all

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Zit nu op mijn werk, dus kom alleen ff aanzwaaien!
    Fijne (werk)dag allemaal!

Xx

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve dames!

Ik weet niet wat ik meemaak vandaag! Uitgeslapen tot half 8 (normaal 6 uur), heerlijk vrolijk aan het brabbelen en uit zichzelf in slaap gevallen in haar ledikant en ligt nu al dik een uur te slapen! Ze wordt normaal gesproken altijd na een half uur, drie kwartier wakker! Ben helemaal perplex!

Hoe is het met jullie dames? Lekker van de sneeuw aan het genieten? Ik ga zo met Liv naar buiten, ff shoppen en een bakkie doen met vriendinnen! Gezellig! Vanmiddag waarschijnlijk nog bezoek van een vriendin met haar kleine meid (maand ouder dan Liv) LEUK!

Fijne dag allemaal!

xxx

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Maria... met mij gaat t wel goed hoor. Ben net begonnen aan nieuwe baan en dat bevalt me super! Heb zwanger worden even verbannen naar de 3e plaats. Eerst mn gezin en werk en dan pas zwanger worden. Ben deze maand ook niet zoveel hier geweest maar dat was uit eigen zelfbescherming. Hier raak je steeds geconfronteerd met wat je zo graag zou willen en dat valt ooit best zwaar moet ik eerlijk toegeven. En nu deze maand gewoon geklust wanneer wij allebei zin hadden. We zullen zien waar t toe geleid heeft hahhaha

Ik moet er helaas weer vantussen moet om 12.00 uur aan de eerste school staan. Tok vanmiddag weer doei!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen.

Mag ik even juichen haha....we hebben vannacht doorgeslapen. dat hadden we even nodig. Jesse ging om 21:00 uur naar bed en om 8:30 uur werd hij wakker. Ook zonder koorts. Hij is nog wel hangerig en huilt sneller en heeft ontzettend veel snot maar het gaat de goede kant op.

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Fijn dat het wat beter gaat met Jesse Wen!

--

@All, goeiemorgen!

Gaan jullie ook zo van de sneeuw genieten? Ik duik er zo met de kids weer in, heerlijk! ;)

Xx

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Een aardbeien vlek gaat echt vanzelf weg, kan wel heel lang duren soms zelfs jaren. Het is een woekering van bloedvaatjes.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Wen, fijn dat het met Jesse beter gaat!

Ryan heeft tot 9 uur geslapen en daarna wat gegeten, ligt nu weer te slapen al vanaf half 10.
    Haantje gaat vanmiddag weg, examen voor z'n sport. Dus de kleine en ik zijn vanmiddag en vanavond samen. We gaan ws wel naar me ouders, blijven we daar eten. Me broer is daar ook.

Allemaal een heel fijn weekend!

xxx

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Thomas: van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag en mama liena natuurlijk ook gefeliciteerd! Een fijne dag vandaag!

QB: geniet van de sneeuw! Hier ligt ook een flinke laag, geweldig hoor!

wendy: fijn dat het weer beter gaat!

Pooh: veel plezier vandaag.

All: hier was het vanmorgen ook 10 voor 9:) Alleen om 4 uur even huilen in zijn slaap maar verder vanaf gisteravond half 8 lekker geslapen. Heerlijk ben helemaal uitgeslapen:D

ga even verder rommelen in huis.

fijne dag!

xxx

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thomas gefeliciteerd! Mama Liena, een hele leuke dag gewenst!

hier lekker zitten tutten met de kleine thuis met de kachel aan!!
    Nog even de woonkamer opgeruimd... moet ook gebeuren he.
    Nog even een kopje thee en dan naar me ouders.

xxx

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Hier een vrolijke dame thuis! Heerlijk genieten! Ze gaat slapen uit zichzelf en is mega vrolijk! Lekker dagje gehad dus!

Liena; GEFELICITEERD! :) Hebben jullie een leuke dag gehad?

Juffie; Ohh, lekker uitgeslapen! HEERLIJK! :)

Pooh; Veel plezier bij je ouders!

QB: Lekker in de sneeuw gespeeld??

Wendy; Fijn dat het met Jesse beter gaat!

Miran; Nog gefeliciteerd met je contract! :)

De rest; Ola!

Ik kreeg net gratis een 'My first Christmas' setje, met een romper, mutse en slabbetje! TE schattig joh! :) Verder een leuk jurkje gekocht bij de Hema, heel lief!

Liv ligt nog ff een dutje te doen! Straks lekker in bad, papje eten en naar bedje toe! :)

Fijne avond meiden!

xxx

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo allemaal!!

Fijn dat het zo goed gaat met iedereen!!

Liena gefeliciteerd met je mannetje. Alweer een jaar, wat gaat de tijd toch snel zeg!!

wij gaan vanaaf op visite, dus iedereen een fijne avond

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga stoppen voor vandaag. Lekker op de bank.
    Als Jesse morgen weer een beetje opgeknapt is gaan we even naar mijn schoonouders.

Slaap lekker allemaal!
    XXX

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow ja en Liena GEFELICITEERD met je mannetje. Hebben jullie een leuke dag gehad?

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Liena... nog gefeliciteerd met jullie kleine menneke. Hoe heeft Thomas t vandaag gehad? Veel kadootjes gekregen?
    Hoe gaat t met mama? Is ze nu hartstikke moe van zo'n drukke dag of valt dat wel mee?

Pooh... dan is dat bij ebony vast en zeker geen aardbeienvlek want deze plek gaat niet meer weg. Ow nu weet ik t weer... t is n koffievlek! En dat bij haar neus weet ik niet maar het is iig door de hele snelle bevalling gekomen. Maar ook die valt bijna niet op.

Wendy... lekker hoor dat je door hebt kunnen slapen. Vooral omdat je ook nog met je eigen lichaam kampt is dit wel erg lekker natuurlijk. Hopelijk vannacht weer zo'n goede nacht.

Linnie... bedankt voor de felicitatie meis! Lekker hoor dat Liv het zo goed doet! Goed volhouden dan heeft ze n hele tevreden mama denk ik zo! Lief he die kleine pakjes en jurkjes!

All... wij zijn n dagje Helmond geweest. De kinders naar mijn ex-schoonvader en Chris en ik naar mijn ouders. Chris mocht bij mijn vader de computer weer ns maken en ik ben met mn moeder de stad ingedoken. Heb voor de kinders allemaal nieuwe broeken en voor ons meisje n nieuw rokje gekocht. Ik was in staat om bij de kruitvat n test te halen, maar heb me toch kunnen bedwingen. Heb nog nergens last van op moeheid na... gisteren lag ik al om 8 uur te slapen tot vanmorgen 9 uur. En nu zit ik heel erg gapend achter de pc. Morgen n lekker lui relax dagje inlassen. hahaha
    Ik ga slapen meiden... tot morgen!

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede morgen,

Er ligt hier heeeeeel veeeel sneeuw hahaahah en het sneeuwt nog steeds:$

straks leuke foto's maken hahaha

hoe is het verder bij jullie?

Mir knap dat jij je hebt weten te beheersen. Lekker shoppen is altijd leuk.
    Bij ons is het koopzondag, maara met dit weer ga ik echt de stadt niet in hahahah

Pooh; dus alweer bijna beginnen met werken. Ja de tijd gaat snel, ik hoop dat je snel je werkt ritme en het moeder zijn onder de knie hebt, maar dat gaat wel goedkomen:)

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Hier ook veel sneeuw.. En ook nog steeds sneeut het. het stuift alleen wel heel erg dus of het ook echt lekker is om buiten te zijn weet ik niet.
    Mijn schoonvader is vandaag jarig dus vanmiddag eerst op visite en dan komen aan het eind van de middag vrienden met kids bij ons eten. Gezellige dag dus..

We hebben nu een muziekdvd aan staan en Nathan staat aan de tafel te dansen zo'n schattig gezicht:D

Fijne dag allemaal!!

xxx

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    toch weer spannend he miranda?? Veer weer voor je hoor!

Linnie: wat fijn dat het zo goed gaat met Liv. Genieten dan he?

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... t is zeker spannend en ik heb ook last van mn boobs die zijn gevoeliger maar ik weet dat dat niks wil zeggen en ben nog af en toe misselijk maar ook dat wil niks zeggen want dat heb ik ook tot aan mn ongi toe soms dus ik zie nog geen verschil. Het enigste wat ik nog als verschil zie is dat ik nog steeds niet ongi ben. Dus het is weer wachten. Zou wel n superleuk kerstkadootje zijn toch?! Ik wacht met testen (mits ik t volhoudt en mits ik dan nog niet ongi ben geworden hahaha)tot aan kerstavond en dan test ik pas! Dat geeft toch weer meer romantiek denk ik zo!

Hier sneeuwt t nu weer goed... er ligt al n flink pak van ik denk zeker wel n 7 cm dik maar nu komen de vlokken echt uit de lucht gevallen en dikke vlokken. Zo'n mooi gezicht! De kinders gaan buiten n sneeuwpop maken en mama gaat zometeen helpen!

Doei... vanmiddag maar lekkere warme chocomel drinken en opwarmen hahahaha

Gyani is helemaal in zn sas buiten, het is al n buiten kind maar nu met die sneeuw helemaal dus dadelijk lekker met de slee even naar mn schoonouders en daar lekker sneeuwballen gooien met neefjes en nichtjes! hahahaha

doei xxx

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Liena: nog van harte gefeliciteerd met Thomas! Hebben jullie een fijne dag gehad?
    Linnie: super dat Liv het zo goed doet! Geniet er lekker van!
    Juffie: Luca sliep gisteren ook al zo lang: tot 9:15. Weliswaar was hij om 7:00 wakker door zijn pappa die naar werk moest, maar vanaf 7:00 lekker bij mij in bed geslapen. Fijne gezellige dag vandaag!
    Wen: fijn dat Jesse opknapt!
    Miran: toch weer spannend stiekem hè?! Ik veer voor je hoor!
    Pooh: het dochtertje van een vriendin heeft ook een aardbeienvlek, maar dan op haar lip. Ze is nu 1,5 en het wordt al minder. Lekker ventje hoor!
    Mink: ik wilde ook naar de koopzondag gaan, maar vind het ook echt te slecht!
    All: hier ook een dik pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds! Wel bijzonder dat de eerste kerst van Luca misschien wel een witte kerst gaat worden! Minder leuk is dat haan alle dagen moet werken tot aan de kerst... Ik vind het maar niets dat hij de weg op moet met dit weer, maar gelukkig was hij veilig op zijn werk aangekomen. De weg was wel erg slecht zei hij. Ik ga vanmiddag naar mijn ouders om te sleeën met Luca; mag mijn vader de slee trekken waar Luca en ik op zitten; arme man, haha!

Deel Deze Pagina