Ik zit net in mn kaart te kijken en ik heb duidelijk op dag 13/14 mn eisprong gevoeld. Toen hebben wij ook geklust en ook net daarvoor. Ik zit nu op dag 28 dus ik zou vandaag ongi moeten worden neem ik aan! Toch? Heb zo nu en dan wel ongi gerommel in mn buik maar verders heb ik nergens last van!
Elise: wat een lieve foto! Zou inderdaad bijzonder zijn een witte kerst.. Veel plezier met sleeen. Arme opa Hier is het nu nog niet echt lekker om naar buiten te gaan voor Nathan denk ik. De sneeuw stuift echt enorm.. Miranda: Zou een heel mooi kerstcadeau zijn inderdaad.
@ Miranda Ik duim voor je meis! nog ff een vraagje over ff. Ben jij daar vip member of hoeft dat niet? @ Elise Leuke foto!! @ Juffie Veel plezier vandaag! @All Hier weer een goede nacht hij is om half 2 even wakker geweest en heeft daarna geslapen tot 8:30 uur. Wij zouden vandaag naar mijn schoonouders gaan. Maar we hebben besloten om thuis te blijven door de sneeuw. Helaas maar 1 ongeluk vind ik wel genoeg . We hoorden net op het nieuws namelijk dat de maximum snelheid op de snelweg maar 40km is en dat er in 3 uur al 50 ongelukken zijn gebeurd. pffff lekker binnen blijven dus....
Juffie... t is niet koud buiten hoor... tenminste bij ons niet. Hier is t ook opgehouden met sneeuwen. Wel n flinke witte deken over de straat. Erg mooi gezicht. Heb net even buiten sneeuwballen gegooid en met mn dochter geprobeerd sneeuwpop te maken maar lukt niet want de sneeuw blijft niet plakken. Wendy... je hoeft geen VIP member te zijn. Ik ben gewoon ingelogd en ik kan iedere maand opnieuw mn cyclus bijhouden en hoef er geen cent voor te betalen. Elise... wat n lekker kerstmanknulletje zeg! Hij is erg leuk. Misschien n tip om daar volgend jaar kerstkaart van te maken.
Miran: hebben we al gedaan en erg veel leuke en lieve reacties op gehad! All: hier is het opgehouden met sneeuwen. Prikte net met mijn vinger in de laag die op het kozijn ligt en ik denk dat er wel 15 cm ligt. Nu hopen dat het niet gaat dooien zoals ze voorspeld hebben, zodat we lekker kunnen genieten van de sneeuwpret!
@miran, spannend weer!! @ all hier ook sneeuw, hond heeft al ff gek gedaan in de sneeuw met mn man, maar het is een koukleun dus toen die binnen kwam moest tie zich ff warm rennen haha.
All... bij ons valt t met bakken uit de lucht. Chris dacht dat t van de vogelvolliere af kwam waaien maar toen keek ie voor uit t raam en toen zag ie dat t ook daar zo hard sneeuwde. Die moet eigenlijk vanavond de nachtdienst in maar ik heb gezegd dat ie niet mag rijden nu en dus nu al vakantie heeft. Hij hoefde eigenlijk nog maar 3 nachtjes en dan heeft ie toch vakantie. Chris had net n mooi paadje gemaakt voor de mensen die naar de kerk lopen dat ze gewoon kunnen lopen maar heel dat paadje is al weer bedekt met n flinke laag sneeuw. Chris veegde net de auto af met n bezem en hij is aan de andere kant eraf aan t vegen en die geveegde kant lag al weer n laagje sneeuw over. Het valt er lekker goed uit. Dikke pret voor de kinders!!!
Hallo allemaal, Wat een sneeuw! Ziet er heel gezellig uit maar is niet echt handig als je mank loopt. Ik zit nu dus echt aan huis gekluisterd. Gelukkig is haan vandaag de hele dag thuis geweest en hebben we lekker rustig aan gedaan. Hij is nu Stan naar bed brengen dan kunnen wij zo een filmpje kijken.
Goedemorgen allemaal... Ik sta vanmorgen op met megagevoelige borsten. Ik draag geen bh en t voeld nog niet prettig. Kan dus n naderende ongi zijn. Ben ook nog steeds niet ongi. Ga zo even naar de gemeente en dan naar multimate om voor Chris zn kado te kopen. Dan ook maar gelijk langs de kruitvat. We zullen zien wanneer ik test. Iedereen n fijne dag gewenst.
goedemorgen allemaal! Dag: nog veel last van je knie?? Miranda: Hoop het zo voor je! Ga hier in huis flink aan de slag. Het is hier echt een zootje dus moet flink wat gebeuren. Fijne dag allemaal! xxx oh zal zo nog even sneeuw foto spammen.
Nathan kijkt wat serieus want een minuut ervoor was hij voorover in de sneeuw gekukeld. Was hij nogal van geschrokken
Meiden... Ik heb net getest en ik zag n heel licht 2e streepje! Kan er geen foto van maken. Ik heb t de buurvrouw laten zien en die zag m ook! Hopelijk verkijken wij ons eigen niet! Misschien dat ik er n foto van kan maken maar ik kan jullie niet garanderen dat je dat streepje ziet!
@ miran, kon je weer niet wachten hahaha. hopelijk wordt het streepje steeds duidelijker!! hoop voor je dat het eindelijk eens zo is! liefs bubs
Nee Bubs... ik kon niet wachten maar ik zie m nu duidelijker. Ik krijg m alleen niet op foto! Ik wil m jullie laten zien maar krijg t niet voor elkaar. De buurvrouw zag m toch ook goed. Zo zo'n test heb ik ook gehad bij mijn dochtertje dat ik dacht dat ik t droomde en dat heb ik nu weer máár hij staat er echt!
spannend meid, ik weet dat de mijne ook niet echt duidelijk was voor mijn gevoel. maar later die dag heb ik toen zo'n zwanger test gedaan, en ja, dan is het duidelijk he. die gaf zwanger aan. welke test heb je gebruikt?
Dat ik t niet weet... 1 of andere eigen merk van ons dorpwinkeltje! Ik ga morgen wel even langs de kruitvat om zo'n digitale te kopen. Ik hoop t zo!!!!