[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo meiden!

Ff snel hoor!

Miran; Ahhhhhh, SPANNEND! Ik veer als een malle hoor, het is jullie gegund! :)

De rest; Lekker van de sneeuw aan het genieten? Ik moet zo nog terug naar huis, jakkes!

Dikke kus

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    LindaS... dank je meid! Ik ben er nu nog best voorzichtig over maar ik geef toch 85% kans dat ik dus daadwerkelijk zwanger ben.
    Ik heb iig n mooi lichtrose 2e streepje dus ik ben er eigenlijk wel zeker van.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: een tweede streepje komt alleen als je zwanger bent dus dat streepje is vast over een dag of 2 nog veel duidelijker!!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik hoop t ook en dan doe ik de test op kerstavond. Helemaal geweldig toch?! Alhoewel Chris veel voorzichtiger is dan ikke. Hij wil er de eerste 12 weken niks over horen totdat we uit die gevaren zone zijn en dan wil ie pas genieten!
    Snap t ook wel hoor.
    Ik ga nu nog stilletjes alleen genieten!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Owwww Miranda wat spannend en idd die 2e streep staat er niet voor niets. Van mij alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ik ben erg benieuwd naar je test ik krijg er zelf gewoon de zenuwen van haha....

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vind het ook spannend voor Miranda, Wendy!:D

Hoe is het met jou??

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja gaat reelijk wel veel last van rug en nek en ben nu 7 dagen huis geweest met Jesse omdat hij ziek was. nu is hij zo goed als opgeknapt. Hij hoest alleen nog en een snot neus. Morgen wil ik hem dan een dagje naar zijn gastouder brengen. Want dit is voor mij nu heel zwaar zeker omdat ik zelf ook nog rustig aan moet doen.

En hoe is het bij jullie?

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    meiden...

ff kijken, zie je de 2e streep goed? Is t iets of niet?

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja ik zie hem, ik zie hem!!!! **juicht**

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja wendy.. is die goed te zien?
    Op mijn test is ie duidelijker zichtbaar hoor. Vind t toch al moeilijk om zoiets duidelijk op foto te krijgen.
    Donderdag toch maar even n digitale ertegenaan gooien.

Bedankt meis!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja Miran ik zie hem echt!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dus ik mag nu officieel n kippendansje doen van vreugde???
    hahahaha heb wel vanmiddag de vk (mijn vriendin) gebeld, ze zei ik heb vakantie maar moet je even naar praktijk bellen en dan maken ze meteen n echo! Ik zeg ik kan dat weekje ook nog wel wachten hoor. Ze zei: meis, als je nou echt niet kan wachten bel dan en dan kan marleen even nakijken voor je! Ooow ik gun t je zo zei ze. Wat n schatje he... ze weet natuurlijk dat ik 3 mk heb gehad en dat ik dus niet echt de volste vertrouwen erin heb. Maar nu ga ik mijn lichaam vertrouwen en nu zeg ik dat t goed komt. ** spreekt ze haar eigen streng MAAR volmondig toe**

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    miranda wat spannend en ja ik zelfs met me brilletje en ochten ogen zie een streep hoor
    * duimt dat het nu wel goed blijft gaan*

zo dan zou jou jaar fantastisch eindigen .

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik zie hem ook miranda.. Wordt vast snel donkerder.

wendy: hier alles goed hoor. fijn dat jesse weer bijna beter is!!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Hoe gaat het hier met iedereen?

@ Miranda, wat weer spannend meis. Zo op de foto lijkt er idd een heel licht streepje te staan. Aanstaande donderdag doe je dus nog een test? Mijn veermodus draait op volle toeren!!!!!!!!!
    Ook nog van harte met je nieuwe baan. Geweldige dingen zo voor het einde van het jaar;).....

@ Wendy, wat vervelend dat je nog steeds zo'n last blijft houden. Je hebt groot gelijk dat je Jesse nog ff een dagje wegbrengt. Dan heb je zelf ook gewoon even tijd om bij te komen!!

@ QB, en heb je al veel mooie winterse foto's gemaakt? Vinden de kids de sneeuw ook zo gaaf?

@ Linda, wat knap dat Liv al wat kan buikschuiven!! Voor je het weet gaat ze je er vandoor;).

@ Pooh, wat fijn om weer wat van je te horen! Wat een ontzettende gave foto van jullie mannetje zeg:D. Hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn? Wil het allemaal een beetje lukken?

@ Maria, nog van harte met de verjaardag van jullie meissie. Hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal een beetje een plekje geven?

@ Juffie, en lekker aan het genieten van je vakantie? Je hebt er wel lekker weer bij. Wat een mooie foto van Nathan in de sneeuw zeg:D.
    Is je haantje nog druk aan het werk? Deze weken heeft hij het toch vaak heel druk?

@ Melanina, hoe gaat het bij jou? Wat lastig dat je zo'n last hebt van de vermoeidheid. Wil het op het werk allemaal nog wel een beetje?

@ Dagdromer, heb je nu ook vakantie? Ik kan me voorstellen dat je baalt van dit weer als je nu helemaal geen kant meer op kan, hoop dat je knie snel beter wordt!!!!
    Met Stan alles goed?

Meiden allemaal nog bedankt voor de felicitaties voor de verjaardag van Thomas.
    Hier was het zaterdag een hele gezellige, maar drukke dag;). Ik was aan het eind van de dag echt helemaal op. 's Ochtends om 11.00 uur waren mijn ouders er, gevolgd door de rest van de familie.Mijn familie is de hele dag geweest. Ouders en broertjes van haantje kwamen 's middags rond 15.00 uur. De laatste visite ging weer on 21.00 uur.Thomas vond het allemaal geweldig en heeft genoten van de taart en chips en natuurlijk van alle cadeautjes en aandacht. Hij was aan het eind van de dag ook wel moe, heeft heerlijk geslapen 's nachts;)
    De volgende dag was hij nog moe en ging het toen ook aan het verwerken ws want hij doet op het moment niet anders als dromen.

Op het moment is hij zo vervelend als ik weet niet wat. Zal eens kijken waar hij last van heeft. Moet zeggen dat ik op het moment erg slecht kan tegen dat jengelen/zeuren van hem:), weet niet hoe het komt maar wel erg vervelend;).

Kom zo nog wel ff weer tokken....
    Dikke knuffel Liena

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen dames....

Ik begin er nu zachtjes aan meer in te geloven...
    ik lag gisteravond even op mn buik te lezen in mn bed, geleund op mn ellebogen maar jeetje wat kunnen die boobs dan schrijnend aanvoelen. Ze zijn echt supergevoelig. Ik zit er zelfs aan te denken om voor morgenvroeg n afspraak te laten maken bij de vk, maar durf t eigenlijk ook weer niet! Wat zouden jullie doen?

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... is heel logisch dat je niet tegen dat jengelen en zeuren kan want je hormonen spelen n grote rol. Ik ben zelfs zondag tegen Chris uitgevlogen zo erg dat ie boos is weggereden in dit verraderlijke sneeuwweer!
    Het was s'avonds voor dat ie ging werken wel weer wat beter maar s'middags... ik hoefde dus geen woord tegen hem te zeggen of kreeg te horen: ik weet NU hoe jij over mij denkt!
    Nu kunnen wij er allebei over lachen en tuurlijk hij pest me er nog mee, maar het is wel weer uit de lucht.
    Ik wil hiermee zeggen dat je hormonen nou zo'n grote rol spelen en dat je dus je humeur en dergelijke niet in de hand hebt.
    Komt wel goed schatje!

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hey Miran,

Het zou idd best van de hormonen kunnen komen, maar vind het voor Thomas zo sneu, ik kan soms zo onredelijk tegen hem zijn:). Moet ook zeggen dat haantje het ook af en toe zwaar te verduren heeft, maar goed, hij mag er ook een beetje plezier van hebben he;). Maar Thomas kan er natuurlijk niets aan doen en ik reageer dan soms niet zoals het zou moeten.

Vervelend zeg dat Chris zo de deur uitging, kan me voorstellen dat je dat heel vervelend vond, maar goed hij had het ws ff nodig om af te koelen en jou niet te boos te benaderen, dus op zich wel heel lief van hem toch;)?

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: Nathan jengelt ook enorm vandaag. Zolang je bezig met hem bent gaat het goed maar als hij alleen moet spelen dan gaat het mis.. Hij zit ook overal aan wat neit mag dus ben de hele dag aan het corrigeren enz.. En brullen dat hij dan doet als ik iets afpak:$ Vast een sprongetje, ze zijn tenslotte eigenlijk precies even oud;)

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miranda: moeilijk. Aan de ene kant denk ik gewoon even gaan naar de vk maar aan de andere kant is er nu toch nog niets te zien. Dan kun je beter een afspraak maken als je een week of 8 bent. dan kun je een hartje zien kloppen..

Deel Deze Pagina