[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: zie net dat je gisteren weer een echo gehad hebt. Hoe was het??

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat vinden jullie kan dit voor een jongen???

Leren babyslofjes | Babyschoenen

wil ook nog gewone slofjes kopen maar dit lijkt me wel heel lekker warm, ook voor op de fiets enzo..

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh kippz!

Ben niet veel online (geweest), komt dat het zulks mooi weer is en haantje vakantie heeft, dus we zijn nu veel met de kids buiten, heerlijk! ;) En idd Liena, heb al de nodige plaatjes geschoten! Gister heeft Jamie met haantje een sneeuwpop en een paar iglo's gemaakt, of zoals Jamie het noemt 'iegeloos'! Helaas heb ik zelf geen vakantie, was gister werken en morgen ook, dan kerst en dan maandag gewoon weer werken... btje jammer..

Maareh, ff iets heel anders hoor, ik zag een foto voorbij komen van een posi test van Miran! Jaaah! Super zeg! Van harte gefeliciteerd! Tis jullie zo gegund!

Ben nu ook weer foetsie hoor, Britt gaat zo nog ff slapen, Jamie aankleden, boodschappenlijstje maken, en de sneeuw weer in! ;)

Iedereen een hele fijne dag vandaag en tok gauw!

Xx

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: heb even op je blog gekeken. wat een mooie foto's!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje Juffie! Moet nog veel leren, maar door veel plaatjes te schieten leer ik steeds meer natuurlijk! ;) Ben juist nu er ook erg druk mee, haha!

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Juffie, het zou idd best een sprongetje kunnen zijn, als Nathan er ook al last van heeft;). Wel lastig hoor, kan er gewoon niet zo goed tegen, maar komt vast wel weer goed. Hj wil ook erg graag samen spelen. Nu ligt hij trouwens lekker te slapen, dus heb even de handen vrij.
    Ik vind dat die slofjes best kunnen hoor Juffie! Ze lijken idd erg lekker warm en daar gaat het toch ook om?

@ QB. Gaaf hoor, ga lekker genieten van de sneeuw, zolang het kan moet je dat vooral doen!!!! Thomas vind de sneeuw ook erg leuk, wel een beetje koud:D.
    Wat balen dat je gewoon moet werken:(, en haantje heeft wel vrij, het is oneerlijk verdeeld;).

@ Miranda, kan me voorstellen dat je graag al een afspraak wilt maken. Het enige is dat je ws nog niet zo veel ziet, het is nog zo pril, dus het kan zijn dat het een teleurstelling wordt. Met 8 weken heb ik de eerste echo gehad en dan kun je het hartje ook zien kloppen. Dat is wel gaaf!!!

Dikke knuffel Liena

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Miran; Ik zie een streep! Een voorzichtige felicitatie! Ik zou nog geen afspraak bij de VK maken, want er valt nog weinig te zien! Zou eerst lekker de digitale zw-test doen om totaal zeker te zijn en dan gewoon rond de 6 weken gaan! Ben wel superblij voor je!

Juffie; Ik vind de slofjes echt superstoer zeg! LEUK! :) En waarschijnlijk zo'n heerlijk sprongetje, leuk he?! NOT!

Liena; Voor Thomas ook een sprongetje! Dan zijn ze hangerig, huilerig en humeurig, dus kan wel kloppen he?! En door je hormonen kun je nou eenmaal wel eens reageren, maar dat vergeet Thomas vast heel snel! Weet jij nog dat je vroeger gehuild hebt?! Nee joh, daarom! :) Komt wel goed schatje!

QB: Mooie foto's meis! Mag je trots op zijn! :)

All; Onze lieve Liv is supervrolijk, ze slaapt alleen niet meer door helaas! Dat vond ik juist wel fijn! Maar die vrolijkheid is toch ook wel HEERLIJK! :D

Wat gaan jullie trouwens doen met kerst en oud & nieuw? Wel raar om nu nergens heen te kunnen met Oud & Nieuw! Maar we maken het gewoon thuis gezellig! :)

xx

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Linda: Wij krijgen met oud en nieuw vrienden met 2 kids op bezoek dus dat wordt vast gezellig. Gewoon thuis inderdaad:)
    Doorslapen is inderdaad erg fijn, maar ga er zelf liever 1 keer 's nachts uit dan de hele dag piepen;)

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Juffie, ik heb idd gisteren de 2de echo gehad. Wat een verschil zeg met 4 weken geleden. Toen zagen we een groot uitgevallen boon, waar het hartje in klopte, gisteren zagen we echt al een mensje. De armpjes, voetjes, handjes, vingertjes. Alles konden we nu zien!!:D. Zo gaaf weer...
    De kleine was erg druk, was al aan het gymen en lag geen moment stil. De armpjes en beentjes gingen steeds heen en weer:). Volgens de vk konden we onze borst wel weer natmaken;). Ach we zullen zien. Thomas was ook heel erg druk(en nog steeds) dus ben wel wat gewend hihi.

Dit is onze kleine kabouter. 5,5 cm.......

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Linnie, ik weet het idd ook niet meer, maar ken mezelf gewoon niet zo ongeduldig. Hij heeft nu 3 kwartier geslapen en is nu gelukkig weer iets beter te spreken;).
    Wat fijn dat Liv zo lekker vrolijk is, en Thomas wordt toch ook best vaak een keer wakker 's nachts hoor, maar dan zijn speen er weer in en dan slaapt hij vaak wel weer door.

Wij gaan met oud en nieuw naar mijn ouders. Daar zijn we 2de kerstdag ook en ws blijven we daar dan;).

@ Juffie, jullie plannen klinken ook gezellie zeg. Komt ook vast helemaal goed hihi.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een mooi wurmpje weer liena.. super hoor. zo groot alweer en echt al een ienieminiemensje:D
    Nathan ligt nu al anderhalf uur te pitten. 's ochtends slaapt hij altijd het beste..

pff heb echt geen puf zeg. heb hoofdpijn en ben zoooo moe... Straks maar even naar buiten als nathan wakker is..

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoor nathan boven kletsen dus ga er ook vandooor.

fijne dag!

xxx

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Juffie wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Misschien helpt de buitenlucht idd. Ik ga zo ook even naar buiten met Thomas. Even aan de wandel denk ik. Dat vind hij vaak ook lekker.

Haantje komt hoop ik een beetje op tijd thuis, hij heeft eigenlijk vakantie maar er waren problemen op zijn werk dus hij moest vandaag toch op komen draven en dat terwijl we eigelijk onze slaapkamer aan zouden pakken;), potjandorie hihi.

Ik ga er ook vandoor, Thomas wil graag wat aandacht.
    Tok snel allemaal

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Liena wat een mooi mensje op de echo!

Juffie ik vind die slofjes heel stoer!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Liena; Wat gaaf weer he?! Geweldig om te zien! Het blijft een wonder! :D
    En een druktemakertje, wel gezellig toch ;)
    Hopelijk is Thomas dan snel uit zijn sprongetje!

Juffie; Ahhh, balen, koppijn! En gezellig dat er vrienden met kids komen! Helaas hebben wij geen vrienden met kids... :( Arme wij! ;) Hihi!

Wendy; Hoe gaat het met je? En met Jesse? Is hij weer helemaal de oude?

All; Ik verloor vanochtend wat roze slijm en dacht ongi te worden, maar er komt nog niets! Maak me opeens helemaal druk over een eventuele zwangerschap, want daar zit ik echt nog niet op te wachten namelijk! Achhh, moet maandag naar de gyn dus dan zou ik het snel genoeg horen ;)

xx

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Liena... ik vond t op zich helemaal niet erg dat ie wegreed met n kwade kop alleen die sneeuw maakte me onzeker. Maar hij heeft n rondje gereden om te kijken of ie s'avonds gewoon naar werk kon en idd hij is s'avonds gewoon gaan werken. Hij had t idd nodig om af te koelen denk ik zo, en ik ook hoor!
    Daarna was t al snel weer goed want voordat ie naar werk reed kreeg ik alweer n voorzichtige kus hahaha

Juffie... ik vind die slofjes juist heel stoer voor jongetjes! Ik vind dat t wel kan! Hoofdpijn?... zal wel met je eisprong te maken hebben denk ik zo, of je bent te druk bezig met die kerstdagen! Heb ik nl ook. Moet nog dit halen en dat nog doen. Moet nog kadootjes halen voor de kinders en ik weet echt niet wat ze willen! Vreselijk!

All... bedankt voor de voorzichtige felicitaties!!
    Ik denk dat ik zo mijn banner ga updaten hahahaha
    Ik ben nog steeds niet ongi en had positieve test dus denk wel dat ik m mag veranderen.
    Ik heb wel vanmorgen de vk gebeld en die zeiden dat ik nu ongeveer 5 weken ben. Woensdag 30 december om half 7 s'avonds mag ik voor de eerste echo komen bij mn vriendin de verloskundige! Ik hoop zo dat ik dit jaar zo supermooi mag afsluiten!

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Miran; GEFELICITEERD JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een geweldig nieuws zeg. Oh ik hoop met je mee, dat het nu helemaal goed mag gaan...... We blijven positief denken en dan mag jij HCG gaan strooien hihihi

Juffie; ik vind ze heel stoer. Wij hebben ze al in onze handen gehad, alleen waren ze toen te groot hahaha

Liena; prachtige echo. Wil je weten wat het geslacht is?

Hoe krijgen jullie die foto's er op? ik ben het weer vergeten hahaha

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    oh helemaal vergeten te zeggen. Ik heb met de auto tegen een boom aangezeten!! hahah had de boom nooit gezien en toen was het al te laat. Als de winter voorbij is, dan laten we het maken hahaha te erg, dit is al de 3e keer:):x

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hier is de link Mink!... hahahaha ik kan rijmen.

TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten

Hier kun je foto's spammen.
    Bedankt meis en ik blijf gewoon hopen dat t deze keer goed raak is!
    Immers... 3x is scheepsrecht he?
    Die eerste van 10 weken toen was ik nog aan de pil en toen gingen wij er nog niet voor pas bij die laatste 2 dus.... wie zal t zeggen!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Is nog even afwachten mink of ik mag gaan strooien met die HCG. Zou wel erg gaaf zijn hoor!

All... ik had trouwens naar Pooh gesmst... blijf ik buddy van hahaha... dat ik n positest in handen had en kreeg volgende smsje terug:

Hey meid, oh wat spannend! Ik ga heel hard voor je veren!!!

Ze ging Ryan eten geven en dan moest ze gaan werken. Ze zal snel wel weer op t forum komen denk ik zo!

Deel Deze Pagina