Miranda: ga je nu ook feliciteren hoor! Hoop echt van harte dat het nu goed mag gaan! Mink: balen zeg van je auto.. Hoe gaat het verder?? ik heb ook maar weer een cyclus banner genomen. Moest steeds gaan rekenen welke dag ik nu zat en zo hou ik het mooi bij. Jammer dat je hier geen twee banners kan doen Het regent hier nu trouwens.. Zal de sneeuw wel snel weg zijn vrees ik Jammer had op een witte kerst gehoopt.. Ga nathan even wat drinken geven want hij probeert uit mijn lege theeglas te drinken
Ben ik even een paar dagen niet online geweest en wat lees ik nu! Miran...van harte gefeliciteerd! Ik ga heel hard veren dat alles goed mag blijven gaan! Liena....wat een mooi ukkepukkie in je buik! Blijft speciaal om zo te zien. Het begint hier ook wel weer te kriebelen hoor! Maar eerst maar eens afwachten hoe het verder moet met mijn knie. Juffie...wat een gave foto van Nathan op de slee!! Blijft hij goed zitten? Hier is er in geen een winkel meer een slee te koop. Overal uitverkocht. Tja die knie...blijft klote en pijnlijk. Ik zit aan huis gekluistert met dit weer. Dat doet mijn humeur geen goed. En dat van de hond ook niet trouwens. Die zit ook al dagen binnen en mag alleen even snel de tuin in om zijn behoefte te doen. Ergens hoop ik dat de sneeuw snel weg is maar ik vind het ook weer heel mooi om een witte kerst te hebben. 19 januari moet ik terug naar het ziekenhuis en dan gaan ze mijn knie verder onderzoeken. oud en nieuw....wij gaan naar mijn ouders. Daar staan mijn paarden dus daar ben ik graag in de buurt met het vuurwerk. kerst....wat doen jullie? gasten of uit eten? 1e kerstdag gaan we bij mijn ouders eten en 2e kerstdag komen er gasten ons eten. Hoop maar dat mijn menu gaat lukken! Heb niet het allermakkelijkste gekozen maar wilde toch wel een beetje uitpakken. Ik ga snel wat eten koken en opruimen. Tot snel weer!
@ miran gefeliciteerd meid!! weet je nog dat de mijne ook licht was. heb toen wel gelijk die dag een digitale gedaan. die geeft gelijk duidelijkheid. vind het knap dat je daar mee kan wachten!! blijf veren voor je!!
Dank jullie voor jullie complimentjes over mijn foto's! Jullie mogen best een reactie achterlaten op mijn weblog hoor, vind ik leuk!
Over kerst; 1e kerstdag gaan we in de middag naar mijn ouders om te gourmetten denk ik, maak ik hier eerst een dikke pan soep, nemen we die mee, scheelt mam weer! 2e kerstdag gaan we naar mijn schoonouders, geen idee van hoe of wat we daar gaan doen, is altijd weer een verrassing! --- Tja, en oud en nieuw.. hebben we het hele huis vol, want dan is mijn allerliefste haantje jarig! Wordt hij 30! Dus groot feest hier, haha! --- Nou, ben weer weg hoor, ga ff scrappen! Xx
Goedenavond... Kerst?... 1ste kerstdag komen mijn ouders hier gourmetten. Dan s'avonds gezellig kadootjes uitpakken en spelletjes spelen met de kinders en als die in bed liggen gaan wij met vieren kaarten... is altijd reuze gezellig! 2de kerstdag lekker thuis blijven en wii-en en lekker lui filmpjes kijken. Dan s'avonds heerlijk eten. En... zondags gaan de andere 3 kids heerlijk weg voor 5 daagjes! mama haar welverdiende rust hahahaha
goedemorgen... Hier n kippie die dadelijk 3 uurtjes moet werken maar dat doe ik graag! Het zijn bij hele lieve mensen en hoef er nooit veel te doen. n halfuurtje de wc en de wastafel en vloer poetsen. Dan van half 10 tot kwart over 10/half 11 koffie drinken. En dan nog iets stoffen of afsoppen... daarna stofzuigen en om kwart over 11/ half 12 ben ik klaar en kan ik weer naar huis! Heerlijk huisje om bij te houden. Ik heb voor die mensen van ferrero rouche (die soort van bonbonnetjes) gekocht als kerstkadootje ipv n kerststukje want die hebben ze al zoveel! Die mensen zijn heel de kerst maar met zn tweetjes! Ze zijn 82 jaar oud allebei en hebben zelf nooit kinderen kunnen krijgen. Haar broer en zus laten hun vallen. Wel begrijpelijk want die hebben zelf n gezin. Maar die menskes stonden altijd voor iedereen klaar en hun krijgen stank voor dank! Zo zielig!!! Vanmiddag de kadootjes halen voor de kids. Heb nu tenminste ideetjes! Chris zn kadootjes staan al onder de boom. Hij vroeg wat ik wou en heb m n paar tips gegeven maar nadat ik gisteren verteld heb gehad dat ik zwanger ben zei hij met n brede lach: dan heb je mijn kerstkado al gehad he?! Moet je wel 9 maanden over doen om m uit te kunnen pakken hahahaha Wat n gemenerik he! Ga strakkies even langs de kruitvat om n betere test te kopen en dan test ik strakkies nogmaals! Ik ga weer en kom strakkies weer tokken.
Goedemorgen meiden, Miranda:Werkze en succes met shoppen! All: vanmorgen weer heerlijk uitgeslapen. Haan hoefte ook pas 9.00 weg en Nathan werd iets voor 9 wakker Wij gaan zo ook even naar de stad. Maar nu eerst even aankleden. Kom vandaag nog wel even lang hoor.. Tok later! xxx
Mirand die banner staat je SUPER GAAF!!!! Meiden ik ben de komende 3 dagen misschien iets minder online. Ik ben bij mijn oudes ivm kerst en vanmorgen hadb ik een gesprek met de hypotheekadviseur. pfff belt die eikel af. De hypotheek voor de verbouwing is rond we moeten alleen nog tekenen. We gaan een verdieping op de keuken zetten dan krijgen we een extra grote slaapkamer.Tja en hopelijk is die snel gevuld
Hoi meiden, Miran:gefeliciteerd! Ik veer voor je dat het nu goed blijft gaan! Juffie: zo, 9:00!!! Ik ben jaloers! Haan moet er steeds om 6:00 uit met als gevolg dat luca steeds ook vroeg wakker is. En ik heb vannacht slecht geslapen, dus ben lekker brak... Liena: wat een mooie echo. Het blijft zo bijzonder hè?! Geniet er lekker van! Wen: alvast succes met de verbouwing! Wij hebben vorig jaar een grote verbouwing gehad en ik ben er gelijk weer voorlopig van genezen, haha! (maar was toen ook hoogzwanger, dus een erg slechte timing) Dag: wij gaan eerste kerstdag naar mijn schoonouders en tweede kerstdag komt mijn familie bij mij thuis. Oud en nieuw weet ik nog niet en vlak daarna (3 januari) is Luca alweer jarig! QB: dat wordt vast heel gezellig met oud en nieuw bij jullie! All: haan heeft gisteren mijn auto uitgegraven, dus ik ga zo maar eens op weg voor de kerstkado's...
Goede morgen; Verbouwing; das een flinke klus wendy, maar wel mooi. Wij hebben ons huis laten bouwen en ook ik ben er nog wel even klaar mee hahaha elise; hahahah ik zie je man de auto al uitgracen hahahah een flinke klus. Nu mooi kaod's kopen. Ook leuk Mir; ik veer als een gek voor jou!!!! Ik vind het wel grappig om te lezen, dat er al weer veel kippetjes voor een 2e keuken gaan. hihihih of al zwanger zijn. Leuk zeg!! Wij zitten in twijfel. Ik kan met de nieuwe pil beginnen. I.v.m met progesteron gehalte en kijken of ik mij dan maandelijks beter voel en minder last heb van PMS. OF ik ga de pil niet slikken en over een poosje gaan voor een 2e kuiken. Als ik nu die pil ga slikken, dan ben ik bang dat mijn lichaam weer moet afkicken zeg maar. Dus om nou voor 3 maanden te slikken en dan weer te stoppen?? hmmmm wat zouden jullie doen????? Nou ik ga weer werken, dus tok jullie later weer
heb ik net van alle getypt valt het internet weg en moet ik dus opnieuw beginnen Wendy: veel plezier bij je ouders! En leuk een extra slaapkamer, verbouwen is iets minder maar ja daar kom je dan niet onder uit natuurlijk Mink: ik heb ook 3 mnd de pil geslikt ofzo en toen weer gestopt. Bij mij ging het goed, zelfs een cyclus van maar 34 dagen.. Maar ik voelde me toen ik de pil slikte ook niet super. Down, moe enz.. dus dat was ook niets.. Hm echt helpen doe ik niet volgens mij Elise: Nathan wordt ook bijna altijd wakker als wij er uit moeten hoor. Ook al doen we nog zo stil hij merkt het gewoon. Vandaag was hij ook rond half 7 even wakker (de normale tijd) hoorde hem even kletsen en toen werd het weer stil. Als wij als hij half wakker is gaan aankleden enzo wil hij er uit. nu viel hij dus weer in slaap..
Hey Meiden Miran gefeliciteerd meid!!! Mink ik slik helemaal geen pil meer ik voel me zo een stuk lekkerder. Wij zijn ook weer bezig met een tweede kindje. hoe is het met de rest?? liefs maria
Zo, ben weer terug... Het was megadruk in de stad; 3 rondjes gereden voor een parkeerplaats en overal lange rijen. Maar heb alles in huis. Luca is niet helemaal zichzelf; erg jengelerig en net zelfs een enorme krijspartij op weg naar de auto. Dat ben ik niet van hem gewend... Hij heeft geen koorts, maar duidelijk ergens last van. Mink: was ook een grappig gezicht hoor, mijn haan die mijn auto aan het uitgraven was... Er lag letterlijk een halve meter sneeuw op en omheen, dus hij was best even bezig... Ach, voor de rest hoeft hij niets te doen en ik vond dit een echte mannenklus, haha! Ik ben gewoon aan de pil. Ik zie het wel weer als we voor een tweede gaan, bij Luca duurde het 5 maanden voordat ik zwanger was. Wij willen ook pas over een jaar voor een tweede gaan en ik vind het nu wel erg makkelijk dat ik zelf kan bepalen wanneer ik ongi ben. Juffie: dat doet Luca precies hetzelfde: zodra hij leven hoort, wil hij eruit. Hij is sowieso ontzettend nieuwsgierig en wil overal bij zijn (lijkt op zijn mamma, hihi). Rosa: hai, hoe gaat het met jou? Hier alles prima op wat kerststress na, maar dat hoort erbij deze tijd van het jaar toch?!
Maria: Hoi Hoe gaat het met Rosalina?? Elise: hihi nieuwsgierig jongetje dus Nathan ook hoor wil alles meemaken en zien.. Ga nog even spammen hoor met de muts van mama op
hihi mooie foto's juffie Pil gebruik; we hebben besloten om wel voor een broertje of zusje te gaan. Dus ik ga hem niet gebruiken. Dus dan zie ik wel hoe mijn stemmingen zijn. Ik ga niet tempen of ovulatietesten gebruiken, we zien wel waar het schip strand Maar stel dat het toch weer zo lang gaat duren, dan zijn we er in iedergeval op tijd bij... Ik ga ook eens kijken of ik eht nog kan, foto's uploaden. Dat moet via deze site ook heel makkelijk kunnen, maar ik weet niet meer hoe...
*breekt even in* miranda gefeliciteerd zal duimen dat hij/zei blijft zitten (brabo topic) *breekt weer uit*