Oh en Miran... jeetje.. zit jullie niet mee zeg.. sterkte.. en idd misschien komend jaar ff naar de gynaecoloog bellen.. knuff!
All ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen. Lekkere maaltijden allemaal!! Ik ga morgen zalm maken, we gaan samen met vrienden eten. Dag; hahaha tja wie weet vind Zoe jullie haantje wel helemaal het einde hihihihi thanks voor het compliment Tja en ze lijkt op mijn haan hahahahah Mir; Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen, opvrolijken kan ik je nu niet, gezien de situatie. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Ik wil je dan ook een hele dikke knuffel geven vanuit hier.
goedemiddag allemaal... Ik wil iedereen fijne dagen wensen! Sorry had gisteren geen tijd om te komen tokken. Ik weet niet wat er mis is in mn lichaam maar aan de andere kant kan ik nu wel lekker drinken toch? Chris baalt er ook gigantisch van want ik had m gisteren n gereedschapstrolley gegeven en hij zei: ik had liever iets anders gehad maar helaas! Ik wist meteen wat ie bedoelde. Misschien idd ns met de dokter overleggen wat ik hier nu mee aan moet. Ik weet wel dat ik mega buikpijn heb gehad de eerste dag en nu ben ik er zowat weer van af. Maar goed... "gelukkig" was t nog maar heel pril. We gaan er weer voor maar ik zal even tijdelijk niet zo veel aanwezig zijn om mn hersenspinsels n beetje uit te schakelen. Hopelijk begrijpen jullie mij en ik kom echt nog wel ns langs maar niet meer dagelijks! Maar even iets anders.... heb gisteren van mn schatje n laptop gekregen!!! Ik ben helemaal in mn sas! en ook n digitale fototoestel! Ik ben op en top verwent door m! Zoooooooooooooo lief!!! Ik ga jullie nu weer verlaten en kom beslist nog wel ns langs! Ga heerlijk met de kinders filmpje kijken en mn laptop installeren. Doei
zo, even naar pagina 1 dames hihihihih Mir; neem rustig je tijd. Heel begrijpelijk toch? Het is een goed plan om even naar de HA te gaan, dit gaat natuurlijk niet goed zo... hele dikke knuffel meis...
hey meiden, wij zijn net weer terug van een nachtje bij mijn ouders. was erg gezellig want mijn zusjes + aanhang waren er ook. Wat een rotweer trouwens. Mijn ouders wonen natuurlijk op Texel dus moesten we net met de boot. Schommelen dat die deed, was gewoon misselijk toen ik weer in de auto zat Nu net thuis een kerstkrans gegeten en nu gaat het weer Hoe is het verder met iedereen?? Miranda: snap heel goed dat je even afstand neemt meis. Rustig aan en een dikke knuf! xxx
Hoi meiden Hebben jullie een fijne kerst gehad!! hier wel we zijn erg verwend en rosalina heeft een nieuwe gaderobe. en flink wat speelgoed. miran jeetje meis het zit je niet mee,toch lijkt het me verstandig om dat te laten onderzoeken. Denk aan je dikke knuffel voor jou. juffie ging jij nou ook voor een tweede kindje. spannend weer he? mijn nod is op 7 jan. ben erg benieuwd. @ all fijne avond. liefs maria
Rosa: Ben er niet zo heel erg mee bezig hoor maar stiekem is het natuurlijk best weer spannend Als het goed is heb ik mijn ei ook gehad dus wordt ook afwachten nu
hihih rosa, ik vind het wel weer spannend hoor, ondanks dat ik heel hard roep dat het niet veel uit maakt hihihih. We zullen zien. Wel hebben we goed geklust hahaha, maar wel omdat we wilden en zo zien we wel weer.... Het etentje was geslaagd en straks komen er nog wat vrienden. Gezellig!! Wat leuk dat die kleintjes zo verwent worden he?
haha mink snap je gevoel wij klussen ook omdat we er zin in hebben het blijft spannend ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren. hoe is het met jullie kleine meisje? juffie wij gaan een beetje gelijk op ben benieuwd. liefs maria
Mink en Rosa: Hier hetzelfde hoor. De tijd gaat nu alleen veel sneller voor mijn gevoel. Toen ik de vorige keer zwanger wilde worden vond ik het wachten op eisprong enz.. zo lang duren. Nu ben ik niet zo aan het tellen met de dagen enzo.. Net even op de calculater gekeken en kan testen op Nathans verjaardag Zou toch een mooi cadeautje zijn
Ha lieve meiden! Helaas ff geen tijd om bij te lezen! Zie dat wat dames weer bezig zijn met zwanger worden, leuk hoor! Hebben jullie een fijne kerst gehad? Wij wel hoor! Wel wat hectisch, maar zeker gezellig! Liv was heel vrolijk, maar slapen ging wat minder.. Ze wil echt overal bij zijn, vooral als er veel visite is! Dus telkens oogjes wrijven, maar zodra ze in de buurt van het bedje kwam zette ze het op een huilen! En dan weer mee naar beneden om weer erg charmant naar iedereen te gaan lachen! Wat een komiek Liv is alweer een half jaar! Wat vliegt de tijd zeg! Aan een tweede moet ik voorlopig niet denken, hoewel ik ook nog steeds niet ongi ben, dus misschien heb ik geen keuze, hahahaha! Vanmiddag naar de gyn! Ben benieuwd hoe het ervoor staat! Nou meiden, ga snel aan het werk! Had me een beetje verslapen vanochtend! Was maar goed dat Liv om half 7 wakker werd, hihi! xxx
goedemorgen meiden! Linnie: Liv dacht vast dat ze haar eerste kerst wel helemaal mee moest maken Ben benieuwd wat de gyn zegt vandaag. Toch wel een klein beetje spannend dus Werkze vandaag! Ga vandaag even naar school. even een paar uurtjes voorbereiden en dan ben ik weer zo goed als klaar voor de vakantie.. Zou rond 9 uur er zijn maar Nathan slaapt nog lekker dus dat wordt wat later. Ach ik klaag niet hoor Fijne dag allemaal!
Nog even snel een berichtje! Miran; Heel veel sterkte meis! Jeetje, wat een naar bericht zo voor kerst! Hopelijk kan de gyn je wat duidelijkheid geven! Misschien moet je eens vragen aan Kristel, die kreeg iets van injecties kon ik me herinneren.. Sterkte meis! Juffie; Ohhh lekker vakantie! En fijn dat Nathan nog lekker ligt te slapen! HEERLIJK! Fijne dag dames! xxx
zo ben er weer. Nathan was het goed zat dus ben maar naar huis gegaan, broodje gegeten en nu ligt hij in bed. Hoe is het hier verder??
Hoi kippies, zo, allemaal een leuke kerst gehad? Hier wel; Luca is ontzettend verwend en dan is hij zondag nog jarig ook!!! (Haan wil al een groter huis gaan kopen om al dat speelgoed in kwijt te kunnen). Eerste kerstdag gegourmet en daar was ik van tevoren een beetje bang voor, maar Luca deed het supergoed en heeft netjes al die tijd aan tafel gezeten (hij zat natuurlijk ook wel mee te smullen). We waren bij mijn schoonouders en hij heeft 's middags heel goed geslapen, maar 's avonds ging het niet. Hij was helemaal overstuur, dus we zijn lekker naar huis gegaan; het was genoeg geweest. Tweede kerstdag kwam mijn familie bij mij en at hij gewoon mee met het kerstmenu. Het was heel gezellig en hij genoot van alle aandacht en kado's. Net boodschappen gedaan; was weer net zo druk in de supermarkt als vlak voor de kerst, pff... Lin: ik moet ook nog niet denken aan een tweede kindje hoor! Wil het wel graag in de toekomst, maar dan als Luca iets ouder is. hoe was het bij de gyn?
Hoiiii! Juffie; Is het wel gelukt met de voorbereidingen? Hoop van wel! Elisa; Fijn dat Luca het zo goed heeft gedaan! En het slapen dus ook iets minder.. Ze krijgen natuurlijk ook wel erg veel prikkels he?! Moet vanmiddag om half 4 naar de gyn, dus weet het nog niet! Zit een soort van in de stress... Stom he?! Ik had net vriendlief aan de lijn, hij is vandaag thuis met Liv. Onze gastouder heeft namelijk een weekje vrij! Liv was NIET te genieten zei hij, ik denk een sprongetje, wil alleen maar vastgehouden worden! Arme hij Ga snel verder! xxxx