[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, hoe is het meissie? Mooie foto's op hyves van je staffies!

Dagdromer, mooi buikje hoor!

Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad gisteren.

Me motorrijles was echt onwijs leuk, viel me alles mee. Ga er dus mee verder, morgen ff bellen voor een volgende afspraak. Gisteren ochtend gelijk ff motorrij laarzen gekocht. haha krijg de smaak te pakken.

Verder gaat het z'n gangetje hier, morgen weer avonddienst. Beetje raar gevoel in me buik, trekt een beetje naar me liezen. wil geen valse hoop krijgen dus ga er maar vanuit dat het niks is.

Vrijdag eind van de middag met Chelsey naar het strand geweest, ze ging met haantje de zee in. Rende als een gek over het strand en door het water. Heerlijk om te zien. Foto staat in me album.

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh, geweldig mooie foto van chelsey op het strand. Gaat het goed met zindelijk maken en zo?

Ik ga zo even lekker op de bank hangen. Daar is het tenslotte zondag voor.
    De komende dagen zal ik er wel niet veel zijn want de verhuizing van het kantoor gaat beginnen. Tok ooit!

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Pooh ik vind je hond prachtig!

hier alles verder goed. Ik ga zo lekker op de bank hangen, want ik ben echt moe :oops: :oops:

Morgenvroeg moet ik om 9.00 uur bij de gyn zijn, dus na die tijd hou ik jullie op de hoogte.

4. maria04

maria04 Niet meer actief

hey meiden

fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad,de volgende keer ben ik van de partij :)

Liena ik heb de angelsound nog maar eenkeer gebruikt,ik vind het wel erg mooi om het hartje van ons kindje te horen.

fijne avond meisjes ik ga zo bbq

liefs maria

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeey kippies,

Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Jammer dat ik niet mee kon.... zei gisterochtend nog tegen haantje: eigenlijk was die kippendag vandaag. Hj zei waarom ga je niet? Ik zeg: mijn oudes komen toch?! Owja, das waar ook zegt ie dan. Nou al met al heb ik gisteren ook een hele gezellige dag gehad.
    Vrijdagavond zijn wij wezen stadten want ik pas niet meer na t avondeten in mijn strakke spijkerbroeken. Dus heb even 2 setjes positie-kleding gekocht. 2 broeken en 2 truitjes/blousjes. Deze week haal ik er nog 2 bij want het zit me toch wel erg lekker. En dat al met 6 weken kun je nagaan.!

Hier gaat alles héél goed, ben niet misselijk, heb geen last van buikpijn/krampen. Alleen mijn tepels. Verders NIKS, dat vind ik ook niet echt leuk want zo slaat de twijfel me af en toe wel eens hard toe. Wel ben ik moe maar dat vooral in de vroege avonduren. Overdag valt nog wel mee hoor!
    Ik zou willen dat ik die echo morgen al had want dan had ik iets tastbaars zodat ik ook ZIE dat ik daadwerkelijk zwanger ben.

Ben vrijdag ook lekker wezen shoppen voor de overbuurvrouw die n kleine heeft gekregen en de buurvrouw heeft voor mij geshopt.... ik heb zo'n slobpakje met voetjes gekregen en 2 rompertjes met lieve konijntjes erop. SUPER!

Ik hoop dat er snel voor oktober n datum geprikt kan worden zodat ik t vast kan leggen en dat ik niet meer mijn agenda moet aanpassen want ik WIL PERSÉ mee in oktober met de KIPPENDAG.

Dag lieve kippies,
    tok vanavond wel weer dan gaat haantje nachtdienst draaien!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo Kippetjes!

Hier ook een leuke dag gehad met vliegtuigen kijken en trein zitten.
    Alleen op t station voelde ik van onderen een bel...en daarna begon het te stromen....gelukkig hadden we nog tijd genoeg om naar het toillet te racen en daar nog een groot gedeelte op te vangen zodat mijn kleren schoon bleven....daarna weer "normaal" . hahah nu kan ik er om lachen maar jeetje wat was dat een vreemd gevoel....

Morgen is Barry lekker vrij dus rustig aan!

Fijne avond iedereen en ik zal de foto's eens op hyves gaan bekijken!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies,

dag kippendagje heeft mij ook behoorlijk moe gemaakt. moe uit bed gekomen vanmorgen en zat mezelf alleen maar in de weg... Tegen 12 uur maar weer mijn bedje in gedaan en heeeeerlijk geslapen. Net op verjaardag geweest en dan vanavond waarschijnlijk stukje finale ek kijken.

deli: het was inderdaad een beetje vreemd in het begin. op eens zie je elkaar echt. en hier tokt het toch wat makkelijker. Al was dat naar mijn idee al snel over..

mink: fijn dat je vrijgezellenfeestje ook nog leuk was, kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt was na afloop. ik was al bekaf!

maria: veel plezier met de bbq! eetze :)

miranda: voelde ook weinig hoor van het zwanger zijn. duss dat zegt niets. en leuk hoor die cadeautjes!

XXX

pooh: wat een schat zeg, jullie hondje! en leuk zeg dat het moterrijden beviel.

Dagdromer: succes op je werk dan!

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey meiden, hier even een snel berichtje van mij ;)

Vond het erg gezellig en is zeker voor herhaling vatbaar, weet alleen niet of oktober gaat lukken :(

maar ik moet weer even verder.. was bezig met strijken en moet nog een aantal overhemden :(

Tok later ;)

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dagdromer...mijn zus rijdt springwedstrijden en wil ook een keer dressuur gaan proberen....nu rijdt ze even niet omdat het paard tijdens het trailervervoer kreupel is geraakt maar dat komt wel...ze moet hem alles nog leren hoor hij is net ingereden pas maar dat wou ze ook graag juist helemaal zelf doen :D

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Zo ook de rest ff gelezen dus ben van alles weer helemaal op de hoogte....Leuk joh dat de kippendag zo goed bevalle is alleen moet de groep inderdaad volgende keer veeeel groter das nog leuker.....zoals het er zo uitziet heb ik die periode niks staan dus ik hoor wel hoe of wat :D

Hier gaat alles verder goed...totaal geen bloedverlies of iets meer dus ben een blij kippetje :)

Nou blij dat hier over het algemeen ook alles weer ok gaat....kan er morgen niet al te veel zijn denk, zo druk op het werk maar zal me best doen :D

11. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Heel laat op de avond nog een berichtje van mij.

Super dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! :D

En jullie hebben helemaal gelijk.. gewoon loslaten en ontspannen. Maar zo moeilijk nu.. ik ben kapot!

Gelukkig gaan we ondanks de verhuizing toch nog lekker zo'n twee weken op vakantie. Bijtanken.. alleen maar slapen en ontspannen.

En ik had op dag 26 roze en bruinverlies. Niet eerder zo gehad. Door alle spanning/ruzie steeds erge steken en op dag 27 ongesteld geworden. Denk dat het deze maand ondanks alles toch raak was, maar door de spanning uiteindelijk niet. Heb ik helemaal niets aan, maar heb nou eenmaal anderhalve week lang al die steekjes en krampjes gehad en dat was nieuw voor mij. En toch onregelmatig ineens terwijl ik heel regelmatig was.

Nou ja, in ieder geval ook geen negatieve herinneringen aan de 'verwekking' zullen we maar zeggen.. We gaan helemaal ontspannen voor een baby in het nieuwe huis!

Slaap lekker meiden en tot toks!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

ondanks de vakantie toch maar op tijd mijn bed uit gegaan. ga lekker wat in huis rommelen. er ligt nog behoorlijk wat werk hier...

rid: fijn dat het bloedverlies eindelijk weg is. nu hopen op een normale cyclus!
    nata: lekker straks hoor op vakantie! Dan kun je tenminste even goed uitrusten..

iedereen een fijne dag. kom vast nog wel een aantal keer kijken vandaag!

XXX

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey mijn banner is nog niet up to date :( ben vandaag 14 wk.. nou ja maar eens kijken zo

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Nata, inderdaad meid, aan die ruzie's heb je niks. Wie zal t zeggen dat t misschien toch raak was maar ondanks alles toch mis is gegaan..... ik kan daar geen oordeel over geven. Maar ik zie onder je banner dat je bent gaan samenwonen..... sorry dat ik t vraag maar is dit n nieuwe relatie of ga je nu pas met m samenwonen maar al n lange duurzame relatie? Sorry voor die persoonlijke vraag maar kon t even niet volgen.

Hier gaat t goed...... tja geen veranderingen met mijn laatste berichtje. Vandaag over 1 week de eerste echo..... wat zal ik eindelijk iets tastbaars hebben zeg!
    Ik kan echt niet meer wachten, als ik dinsdags die uitgebreide echo heb gehad dan vertellen wij t aan de kinders!
    Ben heel benieuwd hoe die gaan reageren!

Liefs miranda

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey bij mij ligt de banner eruit.... hoe kan dat nou?

@Juffie, onze kinderen krijgen nou n vrijdag vakantie. Lekker hoor, wij gaan 3 weken van de 6 op vakantie.

Zien jullie mijn profiel foto?..... zo zie ik er ook uit, ik ben t niet maar t is sprekend ikke. Hebben jullie alvast n beeld van mij.

@Juffie, deze banners die verspringen vanmiddag rond n uur of 11/ 12 pas naar de juiste dag. Loopt n paar uur achter.

Liefs

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat gek dan want meestal is het 's ochtends wel goed al.. maar wacht nog wel even. de site doet het ook niet van hun..
    miranä: handig dan dat we alvast weten hoe je er ongeveer uitziet. weten we dat alvast voor de volgende kippendag!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja, ik zag deze foto en zei tegen mijn haantje kijk... precies ikke. Hij zei ja idd!

Ik ga echt wel mee de volgende kippendag, lijkt mij hartstikke leuk man!

Maqar ik moet mijn eigen nu klaar gaan maken voor mijn werk en de kinders naar school brengen.

Ik moet om 9 uur beginnen tot 13.00 uur dus lekker maar 4 uurtjes!

Groetjes

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Moet nog wel een beetje beter bijlezen maar alvast het volgende:

@ Judibi, succes vandaag meid! Hopelijk wordt het een nog mooiere vakantie voor jullie!

Ik heb zojuist wat gewonnen op mijn werk ivm de EK poule, whahahaha.... Na 2 mensen op een gedeelde 1e plaats komt Delikippie :whistle: toch 23 eurotjes, errrrug grappig!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

He Deli.....haha leuk toch?...Als vrouw is het zo en zo leuk om wat ik een voetbal poule te winnen ;)

@Miranda...nou das handig haha zo'n mooie foto en dan dat ie nog op je lijkt ook :D

@Juffie....geniet maar lekker van je vakantie, ik moet nog 3 weken werken en dan ook eindelijk vakantie :(

Nou hier gaat alles nog steeds goed...hopen dat de cyclus nu inderdaad ook weer mooi rond de 28 dagen blijft...ben er wel klaar voor weer en haantje ook merk ik...ach wie weet in de vakantie :) ;)

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goed gedaan deli!

Deel Deze Pagina