Mink: tuurlijk blijven dromen mag altijd! Doe ik ook hoor Moest me vanmorgen zelfs inhouden om niet alvast te testen Maar het is me gelukt wil toch echt pas testen als ik overtijd ben. Dit is nog maar de eerste echte ronde dus als ik nu al begin met te vroeg testen gaan de testen weer zo hard Nathan vond het sleeen echt super. We hadden het zitje van onze ikeakinderstoel op de slee vast gemaakt. Hij zat echt te genieten. Steeds zwaaien en klappen in zijn handjes.. zal zo nog even foto plaatsen. fijne avond allemaal!!
hahahahaha Mink... zo droom ik ook iedere maand meis. Ik was toevallig de ronde van vorige maand (net voordat ik zwanger testte) ook heel dizzy. Spannend weer hoor!!! Leuk he hoe dat gaat met oude mensen en dan zo'n klein mensje. Ik vind dat n schitterend gezicht. All... Ik voelde vandaag veel steekjes rechts in mn onderbuik/liesstreek. Gisteren n flinke doorzichtige (denk vruchtbare?) slijmsliert. Ben wel benieuwd hoelang mn cyclus nu gaat duren. Mijn geduld wordt wel héél zwaar op de proef gesteld. Luca... hoe was je 1ste verjaardag? Heb je veel kadootjes gekregen? Mama Elise... fotootje? Heb je t leuk druk gehad? Wat gaat t snel he? Ik ga nog even spelletje spelen... doei
Bij ons ligt er nog niet eens de helft volgens mij. Ook weer spannend voor jouw meis! Hoop dat t raak is voor je! Bij Nathan ging t ook best vlot he?! Zal nu ook wel zo zijn. Ik zal heel hard veren voor je!
Luca, je zal wel slapen nu, maar wilde je nog ff van harte feliciteren met je allereerste verjaardag vandaag! Ben je goed verwend? @All, haaaiii!! Heb zo weinig tijd om te beppen op ZP... heb het druk met van alles, weet zelf niet eens waarmee... bah, moet morgen nog aan het werk ook, zo geen zin in.. tis niet anders! Iedereen een hele fijne avond verder en alvast trusten voor straks! Xx
Goedemorgen dames... Mijn 1ste rit zit er al weer op!... strakkies om 11.40 uur bij de ha zijn... kijken wat die allemaal voor mij kan betekenen. En dan vanmiddag om 14.30 uur de kinders weer ophalen, dan ben ik om 16.00 uur weer terug thuis. Iedereen... hoe bevalt de eerste werkdag weer in t nieuwe jaar? Bij mij ging t wel was alleen ERRUG vroeg vanmorgen en ERRUG koud! hahahhaa Ik ga zo lekker douchen en daarna naar de dokter. Heb hele erge jeuk op n niet zo smakelijke en fijne plek... heb al mentholgel geprobeerd maar dat brandde dat was echt niet prettig en zeer pijnlijk. Nu heb ik uierzalf en smeer ik erop maar ook daar gaat t niet mee weg. Hoop niet dat t psoriases is op die plek want dan ben ik mooi de l*u*l. Ik kan amper zitten zonder pijn en jeuk te hebben. Kom strakkies langs om te vertellen wat de dokter nu verder wil doen wat betreft mn miskramen! En of ie bloed wil laten onderzoeken! xxx
Dank je Wendy... zal t nodig hebben hahahaha Hoe gaat t met jouw meis? Ben je de feestdagen n beetje goed doorgekomen? Hoe is het met Jesse... lukt t allemaal in je eentje? Ik kom zo nu ga ik echt even douchen.
Jawel het lukt goed. Jesse is nu bij zijn gastouder en Bart is werken. Ik kom net bij fysiotherapie vandaan. Heb een brief meegekregen voor de bedrijfsarts. De fysiotherapeut vind het echt nog veel te vroeg om weer te gaan werken. Ben benieuwd wat de bedrijfsarts zegt vrijdag middag.
Lekker toch dat je de fysio achter je hebt staan. Zal mij ook idd benieuwen wat jouw bedrijfsarts hiervan vind. Hopelijk ziet ie ook in dat t niet kan zo! Laat je t ons wel weten? Zo ff lekker gedoucht... goh wat was die douche lekker heet en dan kom ik nu hier die huiskamer binnen en dan is t zo koud binnen he. Heb de verwarming maar snel omhoog gegooid. Chris ligt toch te slapen. Tja... groot huis stook je niet makkelijk warm! Even eten en n bakkie thee!
Ik kan best veel hoor. Ik kan stukjes autorijden. Ga ik boodschappen doen. Jesse weg brengen, naar mijn ouders, naar mijn beste vriendin.
goede morgen kipjes Vandaag ben ik aan het werk en weinig hier te vinden. Maar ik wil miranda effe succes wensen bij de HA. Gewoon vragen om een doorverwijzing naar een gynocoloog. Juffie; nathan wordt morgen toch al 1? gaan jullie nog wat leuks doen? Mooie foto's hoor!!! hier ligt ook heeeeeeel veel sneeuw. doei doei
Weet je wat mij opviel. We hebben een tijd geleden een prive pagina opgestart. Daar is nooit zo veel mee gedaan. Jammer eigenlijk want daar lucht je net ff wat makkelijker je hart omdat het prive is. Ook je foto's staan daar veiliger.