Werkze Juffie! En natuurlijk ook voor iedereen een hele fijne dag vandaag! Moet straks ook aan het werk, dusse... tot later! Xx
Pfff krijg net telefoon van mijn ouders. Het gaat helemaal niet goed met mijn opa. Hij heeft vannacht al aan de zuurstof gelegen. De hele familie is er nu naar toen behalve de kleinkinderen. Mijn moeder zei je kunt er niks doen en je hebt Jesse ook thuis vandaag. Ze gaan nu eerst kijken misschien zijn ze zelf al wel te laat. ze houden me op de hoogte.
Hey kippetjes, Hoe gaat het met jullie. Sorry, sorry, schaam, schaam.... Ben echt heeeeel lang niet komen kletsen.
Hey Wendy, sterkte meis met je opa. Dit soort nieuws is nooit leuk... Mup; welkom in dit hok hahahahaha lang niet gesproken, hoe is het?? Tja en iedereen heeft het druk, dus geeft niks hoor!! Al nog geen ongi hahah maar ben ook nog niet zover natuurlijk. We wachten netjes af. Uitgaande van een ongi, kan ik ook niet teleurgesteld zijn hihihi. Tja wat betreft mijn ponny, het is echt heeeeeel lelijk. Ik weet ook niet wat ik er mee moet. Ik heb al zo'n bos haar en nu helemaal!!!! GRRRRRRRRRRR kappers, nu weet ik weer waarom ik er niet heen wilde BAH. zo genoeg gemopperd over mijn haar, nu ga ik werken dus tot laters Juffie en QB; ook werkse vandaag
@ Mink, Leuk zeg weer voor een 2e bezig. Ik denk er soms ook wel eens over na. Maar heb het eigenlijk nog veelste druk met Vanisha.
Hoi kippies, vannacht een baggernacht gehad; Luca heeft een beetje moeite om weer in het gareel te komen na de feestdagen... Net lekker wezen zwemmen en nu ligt hij knock-out op bed. Wen: dat is geen leuk nieuws. Sterkte met afwachten meis! Mink: ik heb ook wel eens een kapperdrama meegemaakt en daar kan je goed van balen. Dus lucht lekker je hart hoor! Mupkuh: hoe gaat het met jullie? Hier ook nog veel te druk met Luca om al voor een tweede te gaan hoor, maar het kriebelt wel! Dag: jij ook een goedemorgen! Hoe is het met Stan?
zoooo wat een sneeuw weer he??? Moest vanmiddag met Nathan in de kinderwagen in een sneeuwbui van de gastouder naar huis. Nathan vond er maar niets aan Toen we thuis waren was het droog en hebben we nog even lekker gesleed.. Er ligt hier echt weer een dik pak en de wegen zijn net een ijsbaan. haan is nu onderweg naar huis, zal blij zijn als hij thuis is. Wendy: sterkte met je opa! Nog geen ongi in zicht bij jou?? Mup: Heeey hoe gaat het bij jullie? Mink: ik heb ook regelmatig dat ik bij de kapper vandaag kom en ik het dus neit zo leuk vind. Balen hoor En nog neit ongi dus, spannend!! Melanina: mooi buikje al hoor!
Melanina...mooi buikje!! Lekker van genieten!! Juffie...hier heeft het niet meer gesneeuwd maar alles wat er lag is een dun laagje ijs geworden. Er wordt hier in de hele wijk ook niet gestrooid dus dit kippetje blijft binnen.
huh ik dacht dat ik al een berichtje had getypt, maar kan hem niet terugvinden hahaha. Nou ik verlies net wat rode slijm, dus verwacht een ongi hoor. Dan heb ik altijd twee dagen wat bruin met rode afscheiding en dan komen de duivels hahahaha Dus conclussie; een beroerde ponny en duivels, een heerlijk begin van het nieuwe jaar hahahahaha maar we blijven gewoon positief hoor Genoeg andere zaken waar we ons druk om kunnen maken... dag en juffie; hier ligt ook heel veel sneeuw en ik denk bij QB ook gezien haar woonplek. Kon niet eens achteruit rijden met de auto, gleed alle kanten op, behalve de goede hahahaah
Mink: hmm een goed begin van 2010 dus Nouja kunnen we straks samen de volgende ronde in. Ben nog niet ongesteld maar heb ook geen klachten dus verwacht er niets van.. Dag: met je knie moet je niet vallen nee.. Wel vervelend dat je dan niet naar buiten kunt.
All... hier (nog) geen nieuwe sneeuw! Vanmiddag Chris lekker gepest op de bank, hij mij helemaal gek/wild gemaakt. Vanavond samen in bad geweest en tja... van t een kwam t ander. Wij hebben heerlijk geklust... zelfs zo heerlijk dat ik (voor de eerste keer) gewoon niet meer kon lopen!!! Zo gauw als ik wilde gaan staan zakte ik gelijk door mn knieën. Het leek alsof er wel 10 kilo zand aan mn knieën hing. Heel gek... ik lag op de grond mijn eigen kapot te lachen! Ik kon echt niet overeind komen. Chris heeft me ooit ns verteld dat ie in bed zo goed zn best had gedaan dat diegene knikkende knieën ervan kreeg. Bij mij had ie t nog nooit eerder voor elkaar gekregen. Dus dat zei ik vanmiddag nog terwijl we elkaar lagen te pesten. Maar vanavond heeft alles goed gemaakt en neem ik mn woorden heel hard terug! Klinkt stom dat ik t misschien vertel maar stond er versteld van dat ik na zo'n heftige, nee allerlekkerste kluspartij zomaar door mn knieën zakte en niet meer kon staan. Het heeft zeker n halfuur geduurd voordat dat gevoel weg was. En we hebben niet eens gek gedaan! Ik weet dat ik in eerdere relatie veel op dit gebied te kort ben gekomen maar wat Chris allemaal los heeft gemaakt in mn lichaam slaat alles! MAAR WEL LEKKER hsahahahaha als hier nu niet n kindje uit komt weet ik t ook niet meer maar ik kan zeggen dat ik dit net zo prettig vind misschien nog wel prettiger dan t werkelijke daad voor kindjes maken. ahahahhaha ' All... ik ga slapen... heb t hard nodig hihihi
Hey lieve meiden! Hoe is het hier? Kan iemand mij een kleine update geven? Het is teveel om allemaal terug te lezen maar ik ga vanaf nu proberen om jullie weer bij te houden! Heb het getok wel gemist!
@Deli, haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Long time no see! Hoe is het? --- @All, goeiemorgen vanuit een nog steeds wit Delfzijl! Mooi he? Alleen als je er door moet is het natuurlijk minder.. Gister heeft hubje van Hoogkerk naar huis gereden in zo'n beetje 1,5 uur.. waar hij 80 mocht, kon hij maar 20... Ga vanochtend maar ff een beetje in huis doen, wasmachine is al bijna klaar met de 1e was, vanmiddag gaat Jamie weer naar de PSZ, en dan ga ik ff het centrum in met Britt Iedereen een hele fijne dag vandaag!
Hallo lieverds! Melanina; Mooi buikje meis! Dag; Blijf inderdaad maar lekker binnen met die knie van jou! Juffie; Raar om weer zulk soort berichtjes te lezen, maar echt super leuk! Kunnen we weer gaan veren met z'n allen! Mink; Ahhh, ongi en een beroerde ponny! BALEN! Maar gelukkig groeit haar weer aan en geeft een nieuwe ronde een nieuwe kans! Positief het nieuwe jaar in! Miran; Goeie vent heb jij zeg! Fijn dat het met dat klussen wel snor zit! Deli; Meid, we hebben jou ook gemist hoor! Welcome back! Mup; Ook voor jou meis! Ik kijk altijd trouw je foto's op Hyves, wat een mooie meid hebben jullie! All: Hier gaat het weer super! Sprong is volgens mij weer voorbij! Liv is helemaal in haar hum en is nu echt de wereld aan het ontdekken! Ze pakt nu opeens ook kleine dingetje, in plaats van alles wat ze maar te pakken kon krijgen Hihi! Zitten gaat ook steeds beter en ze wil nu ook wel wat langer op haar buik liggen! Dan komt ze al helemaal omhoog met die armen! Zo gaaf! En.... ZE SLAAPT DOOR!!!!!!!!!!!!!! Wat blijkt nu de oplossing, Liv is een buikslaper! Ze draait zich nu zelf op de buik en slaapt van half 7 tot 23 uur en dan tot een uur of 6! Wat een genot zeg! Hoor haar 's nachts weleens geluid maken, maar niet meer huilen! HEERLIJK JOH! Vannacht was ze helaas wel twee keer wakker, maar ze was een beetje van de leg omdat we naar een verjaardag waren geweest, dus lang opgebleven en laat er weer in.. Ach, moet een keer kunnen! Ga snel weer verder girls! xxxx
@ LInda, thanks! Ben ook zooooo trots op haar. Leuk dat je nog steeds kijkt. VInd je het niet eng dat ze een buikslaper is. Ik heb zo'n Aerosleep matje in Vanisha's bed. Ze heeft het niet nodig maar vind het wel een veilig idee. @ Juffie, hier gaat het zeker goed. Vanisha is wel 2x achter elkaar ziek geweest. Maar ze is er nu weer helemaal bovenop en eet gelukkig weer goed.