[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Hebben jullie ook de koud op jullie botten zitten???... nou ikke dus echt wel! Krijg me totaal niet meer warm!

Even klagen hoor...
    mijn buikje geeft krampen maar geen ongikrampen, mijn boobs doen kei zeer... lijkt wel n flinke spierpijn, kei moe, sinds nu net vanavond ben ik kotsmisselijk. Mijn hele buik draait rond. Chagrijnig/hoofdpijn en dus superkoud! Ook mijn bovenbenen voelen als lood aan!
    Zal allemaal wel met ei te maken hebben.

Zo dat moest er even uit. Morgen zal t vast en zeker wel stukken beter met me zijn!

Ik ben geestelijk al heel t huis aan t versieren hahahaha
    Krijg wel hulp van de buuf en de kids maken me om half 9 wakker... mits dat onze babykatje me niet eerder wakker spint of boven op mn gezicht gaat zitten klieren!
    hahhaha

Sorry voor niet reageren... heb er geen zin in en ook geen puf voor. Kom morgenvroeg wel even aanwippen hier!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mink: jammer van je negatieve test. zitten we nog even samen op het wachtbankje;)

Miranda: koud inderdaad hoor. Heb nou al zin om lekker in bed te gaan liggen:D

Fijne avond!

xxx

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... die gedachte deel ik met je mee! Ik heb mn elektrische deken in bed lekker warm aanstaan dus ik schuif straks in n heerlijk voorverwarmd bed. Mmmmmmmmmmmmmmmm die gedachte lekker hoor!

Ik ga nog even bankhangen en dan naar bed!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ben vandaag naar de bedrijfsarts geweest en heb er weer 6 weken bij gekregen. Opzich lekker zeker nu maar............

Ik heb echt geen idee hoe ik mijn baas moet vertellen dat ik zwanger ben. Tegen de tijd dat ik misschien weer mag werken is het voor 3/4 maanden en dan ga ik weer met verlof. Hoe moet ik het aanpakken mijn baas gaat over de rooie denk ik :D

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Zo lief Bart kwam net thuis van zijn werk met een cadeautje van de prenatal. 2 nijntje rompertjes maar 56, een mutsje en een speen met I love mama met gouden letters.

Ja zegt hij het is nog zo pril maar vandaag drong het pas goed tot me door. Wat een lieverd he?

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wendy: wat lief!!!:D En ja over het aan je baas vertellen;) lijkt me wel lastig maar ja dat ongeluk kan jij toch ook niets aan doen. Het is nu eenmaal zo. Voor een baas is dat wel lastig natuurlijk maar ja dat is zijn probleem;)

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Wendy... idd Juffie heeft wel gelijk he. Kan jij idd niks aan doen aan dat ongeluk, dit is overmacht! Dan is ie maar over de rooie. Ik zou mn eigen daar nu niet al te druk over maken. Jouw gezondheid is toch belangrijker. Even n vraagje... hoe is het weer bij jouw?

All... hier heb je alleen stuifsneeuw. En heel zachtjes + zonnetje schijnt! Mijn buikkrampen zijn weg maar de rest van de klachten heb ik nog wel.
    Vandaag is Chirs jarig maar verwacht weinig familie van mijn kant gezien t weer!

Ik ga nog even de laatste spulletjes in huis halen voor vandaag!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran....gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag van vandaag!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miran gefeliciteerd en hoop dat je bezoek niet te veel afbelt vanwege het weer

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miranda: gefeliciteerd!!

Wij hebben ook verjaardagsfeest vandaag. We vieren Nathans verjaardag. Vanmorgen al wat visite gehad de rest komt vanmiddag.
    hier nog geen sneeuw, wel harde wind..

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Mir; gefeliciteerd met je haan....

Juffie; veel plezier vandaag. Ben benieuwd naar alle cadeautjes hihihi. Hier geen extra sneeuw maar wel hele harde windvlagen.

Wendy; ik heb die ook gebruikt van de kruidvat, maar geen 5 minuten gewacht hahaha. Maar acht ik zie het ook wel. Mijn cyclus is gewoon langer denk ik, dus de duivels komen nog wel hahaha.

Tja wat betreft je baas, gewoon vertellen hoor. Boos wordt hij toch wel. Maar jij kan er niks aan doen, dat je een ongeluk hebt gehad. Ik denk dat hij hoe dan ook wel pissig zou zijn geweest ook zonder ongeluk. Gezien de korte tijd. Maar goed dat moet hij maar oplossen. Je hebt een vast contract toch?
    Mocht hij het toch moeilijk gaan maken, dan zijn er vast een heleboel andere leuke banen die op je pad komen. Dat heb ik de afgelopen jaren wel geleerd:D

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ik zit net te lezen en ik heb op 27 dec mijn eisprong gehad en ik had op 2 januari buikpijn in de ochtend. Eigenlijk zoals elke maand, de laatste tijd. Dus weer precies een week na mijn ei. Hmmm 3e maand dus. Van de week had ik lichtroze afscheiding, dus ik dacht dat ik ongi zou worden, maar niks dus. Maar als dit mijn cyclus is, dan kan ik de 11 pas testen. Maar dat is ook al over twee dagen en dan is mijn cyclus ook weer langer. hmmmm

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    gefeliciteerd miran

all, fijn weekend

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    weer zo rustig vandaag...iemand nog geschaatst? ik heb geen schaatsen helaas.

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    bubsie; ik zie net dat jij ook duphaston hebt gebruikt. Dat is toch voor je progesteron gehalte en daar kun je toch gewoon mee zwanger worden?
    door mijn PMS is mijn progesteron gehalte waarschijnlijk te laag en zal dit door het slikken van progesteron verbeteren. maar omdat we weer zwanger willen worden, is de pil die ik nu heb gekregen (deze bestaat uit alleen maar progesteron0 dus niet handig en ben ik daar niet aan begonnen.

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    even de banner aangepast

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mink,
    ik heb de duphaston gekregen om ongesteld te worden.
    ik moest het ff denken or. dacht een dag of 10 innemen en daarna kreeg ik een bloeding. primolut werkte niet en dit wel. na die bloeding moest ik meteen met clomid starten. dus weet niet precies of je nou zwanger kan worden daarmee.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Mink: nog 2 dagen wachten dus. Spannend!!

Hier is de rust weer teruggekeerd. Nathan ligt in bed en alles weer opgeruimd. Het was erg gezellig en Nathan is super verwend..
    speciaal voor Mink;) de cadeautjes:D
    duplo vuilniswagen, littlepeople auto, houten blokkentrein, brandweerauto, blokkenkar, timmerblok, mooi windjack/ fleecevest, puzzel/ activiteiten kubus erg leuk allemaal. Het is wel duidelijk dat we een jongen hebben want veel autos:D
    Taart vond Nathan trouwens niet zo. Paar hapjes en toen wilde hij niet meer. Nibit vond het wel heerlijk:)

fijne avond allemaal!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff zie dat ik alweer op dag 39 zit. Wordt dus toch weer een 40 + cyclus;)

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran GEFELICITEERD.
    Hier sneeuwde het behoorlijk de hoofdwegen zijn gestrooid de rest niet. Maar woon jij zo dicht bij dan? Moeten we eigenlijk een keer een bakkie doen?

Juffie ik weet dat ik het al had gevraag maar weet het antwoord niet meer. Had jij nu ook al getest?

Trouwens meiden ik was het hier nog vergeten te vertellen maar mijn opa is helaas afgelopen woensdag overleden. Ik was er bij toen hij zijn laatste adem uit blies. Dinsdag wordt hij gecremeerd.

Deel Deze Pagina