[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Grrrrr :evil: ...pff wat wordt ik gek van mijn baas...hij heeft intern een andere functie straks maar is daar niet blij mee maar reageert dat steeds af op ons...nou heeft hij van alles niet gedaan vrijdag wat hij had bezworen wel te doen en nu zit ik met de problemen...pfff fijn hoor :evil:

Zooo ff lekker klagen hahaha

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen kipjes;

Ik had weer een super domme actie vanmorgen...
    Ik had 30 juni in mijn agenda staan, dus wij vol trots naar het zh. Kijk die vrouw mnij verbaast aan en zegt; je hebt pas een afspraak op 30 juli :confused:
    Ik kijk aan aan en zeg; uh dan mag u die afspraak wel annuleren, want hopelijk is het tegen die tijd niet meer nodig :D en kan ik wel naar een verloskundige toe. Toen begon ze te twijfelen en ik heb haar uitgelegd dat ik in gambia ben geweest etc... en nu mag ik vanmiddag om 11.45 uur terugkomen :)
    Wel bij een andere arts, maar ach, als ik die echo maar kan krijgen is het mij wel goed...

Zo al een heel verhaal op de vroege morgen, maar nu is iedereen weer bij hahahaah

ik ga nu aan het werk en tot vanmiddag

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha Riedel, dat mag in dit topic, is speciaal voor klachten/klagen!

Maar wel lekker frustrerend! Moet je de hele dag vandaag?

En bedankt voor de felicitaties dames ;)

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik moet tot kwart over 2 maar dat duurt nog uren voor mijn gevoel, ga zo maar weer in gevecht met mijn baas om het toch alsnog voor elkaar te krijgen :(

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn mink dat je toch nog langs kan komen vanmiddag!

rid: lekker dan zo'n baas :(

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Mink, dat begint al vroeg bij jou "zwangerschapsdementie"

Gelukkig kun je in ieder geval straks terug komen anders had je weer moeten wachten op een afspraak bij de vk!

Heel veel succes en we horen het wel he!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, al aan t aftellen?
    Nu is het echt nog maar een paar dagen en dan lekker met verlof!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dag!

Ja ik ben inderdaad aan het aftellen, wat raar zeg :rolleyes: vind het een lekker idee om zolang niet te hoeven werken maar vind het ook vreemd, weet niet wat er nou allemaal op me af gaat komen het gaat ineens zo snel :D

Met jou alles goed, ivm de verhuizing?

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hahahahah zwangerschapsdementie hahahah tja ben overal graag vroeg bij :oops: hahaha

Begin het nu wel spannend te vinden, maar gezonde spanning is goed he... Kan me ook nergens anders op concentreren, dus dat werken van mij wordt vandaag niks hahaha

Deli nog maar even dan lekker genieten van je verlof. HEERLIJK!

Riddle laat je baas maar zeuren, hahah het is ook overal hetzelfde hahaha

nou tot laters

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, ik zou me ook niet kunnen concentreren hoor! Pfff... Het is ook super spannend! Maar nog een klein uurtje en dan weet je een hele hoop meer :D Succes in ieder geval straks!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik heel eventjes. Heb het zo ontzettend druk gehad. Maar vanavond kom ik wel even kletsen.

Vanmiddag heb ik het ook nog druk en moet nog naar het zhs.

Tot straks.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Mup, moet je voor controle? In ieder geval veel succes!

@ all... Heb net even gevraagd hoe het zit met mijn aangevraagde vrije dag vrijdag en mijn teamleider gaat vandaag met vakantie en hij zei dat ik het maar zelf moest inschatten... tja die ene dag zal het er ook niet om doen zei hij dusss......... Donderdag = laatste werkdag voor Delikip :D

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jippie deli, dan weet je ook precies hoe lang je nog moet aftellen!

Hier gaat de verhuizing tot nu toe nog prima. Ik kom nu ook even afscheid nemen want mijn pc gaat zometeen afgekoppeld worden.
    Ben nu druk aan het opruimen en oude zooi aan het weggooien. *Lees ik ben aan het uitzoeken en laat de mannen lekker sjouwen!
    Nu zitten we nog op 1 hoog zonder lift. Strakkies lekker op de begane grond.
    Om 14.00 uur moet ik nog op controle bij de vk en dan is het weer snel terug naar kantoor om alvast het e.e.a. daar naartoe te brengen.

Kippies die in spanning zitten.....SUCCES
    @ All..........denk wel aan jullie maar zal de komende dagen niet veel tokken. Zal jullie missen :(

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Dag, dat klinkt wel als een drukke boel bij jullie! Laat die mannen maar lekker sjouwen ;)

Succes en veel plezier bij de vk! We horen je hopelijk snel weer!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: fijn zeg het aftellen is echt begonnen nu!
    mup: Hoi! :)

Nog geen nieuws van Mink. ben zo benieuwd!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee nog niks van Mink gehoord... Hoe is je vakantie tot nu toe?

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo is er nog iemand?

Ik ben heeeeeel eeeeerg blij, want er klopt een hartje :D :D
    Alles zag er heel goed uit. Kreeg complimenten over het dooierzakje :oops: ( geen idee, maar zal wel hihi)
    Ga proberen om de echo erop te krijgen, maar kan iemand mij uitleg geven hoe ik dat moet doen?

Dagdromer; veel plezier met verhuizen en tot gauw. Laat de mannen maar veel werk verrichten hahaha

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahahaaaaaaaaaaa Mink! Super! Gefeliciteerd nogmaals! Geweldig ben jij even in uit spanning! Mooi joh!

Als je onder je bericht op album klikt staat er links bovenin uploaden en als je daarop klikt kun je foto's uploaden.

Als ie te groot is kun je links in het menu klikken op foto verkleinen en dan die foto uploaden die je wilt verkleinen dan kun je 'm opslaan op je schijf en dan die in je album zetten... Wijst zich vanzelf want wat ik typ klinkt volgens mij heel ingewikkeld ;)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Komt vast door die Afrikaanse innesteling ;)

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo!

nou 1 dagen tot me nod.. ik denk altijd dat hetraak is haha maar nu weet ik het haast zeker van niet!
    ik voel niks alleen gevoelige tepels en hoofdpijn..
    wa twel raar is, is dat ik de hele dag al een ongi gevoel heb.. altijd de eerste 2dagen dat ik ongi ben heb ik dit ook, maar ben echt niet ongi! me temp is ook nog hoog.. maar het is denk ik toch niet raak :(

maar even een vraagje, als jullie 1 dag voor je nod zitten hebben jullie danook een soort ongi gevoel in jullie buik?

Deel Deze Pagina