Hoi meiden, Wen: gecondoleerd met je opa. Vast een vreemd gevoel om de dood en nieuw leven zo naast elkaar mee te maken. Mijn opa overleed toen ik 11 weken zwanger was van Luca. Ik heb het hem niet meer kunnen vertellen en dat vind ik nog steeds moeilijk... Juffie: Nathan is dus goed verwend! Luca heeft zijn taart ook niet helemaal opgegeten hoor; hij wilde liever een broodje. Is alles naar wens verlopen? Miran: ik blijf het ook maar koud hebben zeg, brrr! Mink: nog even spannend voor jou dus... veer, veer, veer! All: vandaag lekker wezen shoppen met Luca en mijn moeder. Luca heeft 1,5 uur geslapen in de wagen en gezellig een broodje gegeten bij de V&D. Heb een soort Uggs voor hem gekocht, maar dan van Name-it (de echte Uggs waren 80 euro en dat vond ik een beetje te), dus hij heeft nu lekker warme voetjes. En 2 truien voor hem erbij. Was erg gezellig!
Goede morgen Phoeh er ligt hier veel sneeuw zeg!!! vanmiddag hebben we een feestje. Ik hoop maar dat we daar nog heen kunnen... bubsie; thanks, De pil die ik nu hebt, breekt het baarmoederslijmvlies af, waardoor het vruchtje niet kan nestelen. Ik probeer het nog wel even zonder en anders moet de ha het maar uitzoeken hahaha Juffie; dat klinkt als een leuk feestje. Wat voor een taart had je? een slagroom. Die wilde ik voor Zoe ophalen Wendy; gecondoleerd met je opa... Elise; nog bedankt voor het veren, maar ik verwacht een ongi hoor. Ik heb al eergisteren getest en was negatief. Tja vandaag zou ik weer kunnen testen, maar ik wacht wel af. Vergeleken met mijn vorige cyclus, ben ik nu 2 dagen overtijd. Maar mijn langste cyclus was 33 dagen. Dus nog 2 dagen wachten.
hoi meiden! Wendy: gecondoleerd! Elise: wat super dat Luca ook in de kinderwagen slaapt. Volgens mij is Luca wel een makkelijk jongetje! En goed geslaagd dus weer. Mink: We hadden inderdaad slagroomtaart. we hadden nog wat taart over dus vanmorgen ook nog een paar hapjes meegegen van de kwarktaart. Dat was vond Nathan wel lekker! hier vanmorgen het eerste roze gespot dus zal vandaag of morgen wel echt ongesteld worden. op naar ronde 3! ach we hebben geen haast
Goedemorgen allemaal... Wendy... ik ben geboren in Helmond en tot mijn 30ste daar ook getogen. Sinds 4,5 jaar woon ik met de kinders in Zeeland (provincie)... maar mijn ouders wonen nog steeds in Helmond! Jij woont toch vlakbij Jolanda? Vond je dat niet eng toen je opa de laatste adem uitblies en jij zat er bij? Ik weet niet of ik je al gecondoleerd had maar bij deze nogmaals gecondoleerd meis! Doe je wel rustig aan in deze trimester?! Mink... ben je nu overtijd meis??? Wanneer doe je testen? Hoop zo voor je dat je zwanger bent. Juffie... hopelijk blijft die ongi weg en is dit voortekenen van n innesteling! Hoe lang had jij er met Nathan over gedaan? n maand of 7 toch? Fijn dat je n goede verjaardag hebt gehad... ging t goed met die sneeuwalarm? Dat was toch vlakbij jouw in de buurt of niet? Hier is geen vlokje gevallen wat is blijven liggen. Nu sneeuwt t ook maar t is maar STUIFSNEEUW helaas!!! Van mij mag er nu wel zoveel sneeuw vallen dat er 20 cm dikte ligt! All.. we hebben dus ook n zeer geslaagde feest gehad gisteren. Chris is flink voor de gek gehouden door iedereen! Zelfs door mijn zoontje (die Chris niet papa noemt maar gewoon Chris) die kan op t moment zo lekker klieren/pesten! Mijn ouders en peettante zijn blijven kaarten (doen wij altijd als mijn ouders hier zijn) en gingen pas s´nachts om kwart voor 2 weg! In helmond lag er n 6 cm dikke laag sneeuw toen ze dus thuis kwamen! Maar ze zijn veilig thuis aangekomen en dat was t belangrijkste! We hebben t weer gehad hahahaha Hier verders geen klachten... zo heel af en toe doen mn darmen raar en jaaaaaaaaa ik verrek van de koud! Ach ik wou vandaag poetsen maar denk dat ik mn gemak maar lekker houd en dat ik dat morgen doe als de kids op school zitten. Gyani is lekker schaatsen met wat vriendjes van school. Giuliano is boven lekker aan t spelen met zn vriendje. Didier is ook boven alleen achter de pc en ons Ebony is de dvd van K3 al voor de 2e keer af aan t spelen. Ze is lekker mee aan t dansen en zingen. Dus we hebben n relaxte dag! Chris is weer aan t werk... die is om 13.00 uur aangereden en komt vanavond om 23.00 uur pas weer thuis. En ikke?... ik zit achter mijn laptop!
Ja Miran ik woon idd redelijk dicht bij Jo! Ik probeer rustig aan te doen dinsdag wordt opa gecremeerd. Daarna heb ik wat meer rust.
Goedemiddag allemaal, zo net lekker wezen wandelen met haan en minihaan. We kregen een lekkere sneeuwbui over ons heen, maar goed... Was wel leuk om te zien dat mensen overal aan het schaatsen en sleeën zijn. Nu weer lekker thuis relaxen! Juffie: Luca is zeker een makkelijk jongetje wat betreft op stap gaan; hij vindt het altijd gezellig en slaapt heel makkelijk in de wagen. Ik sleep hem ook al vanaf het begin overal mee naartoe, dus hij zal wel moeten... Heeft Nathan vannacht gewoon doorgeslapen na zijn verjaardag? Luca had toen flink gespookt... Miran: dus jij ook een lekkere relaxte zondag vandaag. Poetsen kunnen we morgen wel weer! Mink: wij hadden bananenvlaai en die werd zeer gewaardeerd. All: had ik jullie nog niet verteld maar ik stond donderdagochtend op de N11 voor het stoplicht en toen ging ineens mijn dashbord knipperen en was mijn motorvermogen weg. Heb hem op een stoep kunnen krijgen en toen stond ik daar midden op de snelweg in het donker met een kapotte auto... In paniek haantje gebeld en die zei hem maar weer te starten en toen deed ie het weer. Haan zei dat het waarschijnlijk de kou was. Maar ik ben rechtstreeks naar de garage gereden omdat ik het niet vertrouwde; vond het doodeng. Vandaar naar werk gelopen. In de garage hebben ze de auto aangesloten op de computer en het bleek een storing in het motormanegement te zijn. Hij is gereset en 's middags kon ik hem weer halen. Toen ik vroeg hoe het kon zeiden ze dat ze dat net wisten en dat het waarschijnlijk de kou was. Ik zit dus nu echt niet lekker meer in de auto; ben steeds bang dat het weer gebeurt... Mijn auto vrij nieuw en nieuwe auto's zijn erg gevoelig met alle electriciteit die erin zit zeiden ze bij de garage (ze hadden die dag nog 30 auto's binnen gehad met hetzelfde probleem); nou lekker dan!
pfff Nathan heeft weer eens koorts. Net op nieuwjaarsborrel met de buren en Nathan was heel erg jengelig. Hij voelde al wat warm en was gewoon echt niiet fit. Nu 39,6. Heb hem maar een zetpilletje gegeven en in bed gedaan. We zouden ook nog op verjaardag moeten maar nu is haan maar alleen.. Miran: was met Nathan net binnen het half jaar zwanger. Ronde 4. Maar toen wel steeds goed geklust enzo. nu niet zo mee bezig dus ja kan best dat het wat langer duurt dan..
Elise: Nathan was wel 2 x wakker vannacht maar wel uitgeslapen tot 9 uur! Nathan is trouwens wel vaker even wakker voor een speen dus daar zijn we aan gewend Vooral nu hij dus neit zo fit is gaat het slapen ook wat minder.
Elise.. idd n heerlijk relaxte maar toch nog n sportieve zondag! Heb net met dochtertjelief staan wii-en! We hebben samen bowling gedaan en staan tennissen hahahaha je ziet de mensen naar binnen kijken hier! Nu net kwam mn andere zoontje terug van de schaatsbaan... hij is er toch maar mooi 2,5 uur heen geweest dus die heeft zn gezonde lucht ook weer binnen hahahaha Juffie... misschien ben je nu ook snel zwanger.. wie zal t zeggen. Ik hoop t voor je! Dus Nathan was heerlijk lekker verwent? Die heeft dit jaar tot sinterklaas toe wel genoeg speelgoed of kan er nog meer bij? Waar Chris werkt was t net flink aan t sneeuwen maar hier komt er niet zo veel uit de lucht vallen... wel erg jammer hoor! Ik ga frietjes snijden... heb geen zin om te koken... daarna ga ik lekker met mn meissie in bad, lekker meidenavondje... en daarna gaan de jongens in bad. Dan op tijd naar bed en heb ik nog de hele avond voor mijn eigen! Smakelijk eten alvast!
Mir; dat klnikt als een gezellig middagje heerlijk een meiden momentje. Tja nog geen ongi. Ik ben nu eigenlijk 2 dagen overtijd, maar een test wees eergisteren negatief uit, dus ik denk gewoon een late ongi dit keer. Mijn banner aangepast, want ik denk dat ik mijn ei de 27 ste heb gehad. Dus dan ben ik nu 1 dag overtijd. Nou we zien wel. Net als juffie hebben wij er eigenlijk ook geen haast mee. Juffie; beterschap, zal hij tandjes doorkrijgen?? Tja op naar de volgende ronde. Maar goed als je geen haast hebt, dan is dat al minder vervelend toch? Dat is voor hier net zo, ondanks dat er nog niks te zien is hahaha Elise; wat heerlijk gewandeld Wendy; idd rustig aan meis.
miranda: lekker hooor een meidenavondje geniet ervan.. mink: inderdaad geen haast maar het lijkt me wel super om weer zwanger te zijn hoor.. kriebelt toch wel erg nou nathan heeft dus een zetpilletje gehad en stuitert nu weer door de kamer ook geen koorts meer dus dat pilletje doet zijn werk Nathan koortst zowiezo makkeljk. van de wek ook 's avonds 39 graden koorts en de volgende dag nergens last van. zou je 39 + van tanden/ kiezen kunnen krijgen zo lekker met hem douchen en dan gaat hij op tijd naar bed. hopenlijk slaapt hij dan lekker door tot morgen! kom straks ngo wel even kijken. xxx
Juffie; echt geen idee of dat kan, maar kindjes hebben al snel hogere koorts dus wie weet?? Hahahah stiekum kriebelt het hier ook wel, maar goed ik wil ook realistisch blijven en met mijn bedrijf erbij geeft het nioet hahaha. Ik ga er toch vanuit dat het bij ons langer gaat duren, dus kan nog wel even. Toch wel raar dat er nu echt niks gebeurd. Heb wel steeds steekjes enzo en gevoelige borsten maar dat had ik bij Zoe niet. Nou ik wacht nog wel een aantal dagen, anders blijf ik aan het testen hahaha
Avond.... Zo... mijn meissie is verwent hahahaha die heeft de volle aandacht gehad vandaag van mij. Net lekker samen in bad geweest en nu is ze boven nog even aan t spelen op haar kamertje. terwijl mijn andere zoontje al op de bank in slaap was gevallen. Juffie... mij lijkt t ook wel weer gaaf om voor de allerlaatste keer zwanger te mogen raken en danwel van n gezonde voldragen baby en niet wat uitloopt op steeds die miskramen! Hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn. Mink... dat laatste hoop ik ook voor jouw he meis... dat jij ook maar snel zwanger mag zijn. Ik gun t jullie ook van harte! All... hier alles vrij rustig wat klachten betreft! Maar ik ga weer uit van n cyclus van 29 dagen! Ik vermoed zelf dat mijn ei geweest is op dag 12 maar kan ook op dag 14 of 15 geweest zijn. Aangezien mijn afscheiding moet dat dan op dag 15 geweest zijn want toen was de afscheiding echt waterig terwijl die dagen van te voren echt eiwit was! We zullen weer moeten wachten. We hebben deze ronde wel héél véél geklust én ik ben weer begonnen met foliumtabletjes slikken... wie weet misschien helpt t! hahhahaha Ik ga even ontspannen.... tok later... morgen overdag veelste druk om langs te komen vliegen/rennen dus dat wordt pas morgenavond! Doei
Wendy, Gefeliciteerd meid! Beetje dubbel maar heel veel sterkte met het verlies van je opa. Mink, al getest? Miran/buddy, dikke knuffel voor jou meid! Hier weer erg druk geweest, doe echt me best om hier langs te komen maar er komt steeds wat tussen. Als ik dan ik bed lig probeer ik vaak via me mobiel nog ff te komen tokken maar ben dan vaak te moe. Ryan heeft z'n derde prikjes op CB gehad donderdag. Alles was verder goed. Hij mocht beginnen met fruithapje, 's middags heeft haantje hem gelijk fruit gegeven en ik heb gefilmd. Hij vond het echt super lekker en deed z'n mondje al open al ie de lepel zag. zo schattig! Vandaag is ie een beetje uit z'n doen, sinds gisteren temp 37,8 erg hangerig, niet willen slapen maar super moe zijn. Heel veel drinken. Net heeft ie 2 flessen op van 150ml.....? Haantje moet morgen weer werken, hij had een week vakantie. was echt zo heerlijk met z'n drietjes thuis! En toen ik aan het werk was waren de mannen samen. Ook erg leuk en goed voor hun band. Ik ga even boven de stofzuiger er doorheen halen en dan bankhangen. Haantje is een spelletje aan het spelen op de PS3 en de kleine ligt knock out in de box. Kom morgen weer tokken (ga ik me best voor doen) Aan de a.s. testers...... VEEEEEERRRRRRRR Oh en Deli, wat fijn dat jullie huisje in zicht is en dan ook nog een huurwoning voor de tussen tijd, heerlijk! kan je weer even tot rust komen! Ook hier af en toe de kriebels voor een tweede maar voorlopig ff niet. Als ons mannetje 2/2,5 is willen we er weer voor gaan. Nu nog te druk. Eerst maar eens van hem genieten en ons ritme vinden. In huis willen we een hoop gaan doen en de auto van haantje moet opgeknapt worden (old-timer). Heb nu al haast geen tijd voor mezelf en andere dingen laat staan met een tweede erbij.... Meiden die BV hebben gegeven of nog geven. Wanneer werden jullie weer ongi? Pas toen je gestopt was met BV geven of tijdens al? Hier nog steeds geen ongi, geef nog steeds BV. Wil een spiraal laten zetten als ik ongi ben.... Duurt nu wel lang, we worden echt gek van de condooms.... tot snel! xxx
Pooh/buddy... helaas kan ik niet meepraten over BV. Heb ik nooit gegeven ook dus ik weet t echt niet! Sorry!!! Lekker zeg... 1 weekje met zn drietjes samen zijn. Das pas genieten geblazen! Wacht idd nog maar met nog n kleintje want t is idd drukker hoor! Ook ik ga lekker bankhangen en op tijd naar mn bedje!