hihi mink toch getest.. Ik kan me nog inhouden Maar heb de hele dag ook al zoveel thee gedronken dus als ik test wordt het pas morgenochtend.. Maar eigenlijk verwacht ik vannacht toch wel dat het doorzet.
ja juffie ik kon me niet inhouden en ben 3 dagen overtijd, dus ik dacht doe het gewoon hahaha dan wil ik het ook weten. Nu weet ik gewoon dat ik er geen rekening mee hoef te houden. Maar laat die ongi maar komen dan, want heb wel een opgeblazen gevoel enzo... knap dat jij je kan beheersen. Ik hoop niet dat je weer van die lange cyclussen hebt. Maar aan de andere kant, je was van nathan ook in 4 maand zwanger. Tja we gaan gewoon weer naar een volgende ronde. Maar goed jij kan nog heel zwanger zijn
Mink... hopelijk komen die duivels dan heel snel voor je. Of misschien toch nog snel n posi test Juffie... ben reuze benieuwd bij jouw. Wanneer wil jij op zn vroegst testen? Vind t wel spannend! Pooh... ik denk dat mama er meer last van heeft dat Ryan in ledikantje op zijn eigen kamer gaat slapen dan dat Ryan er moeite mee heeft. Meis... kinderen wennen heel snel! Maar als jij er nog niet aan toe bent moet je dat ook zeker niet doen! Je moet t wel doen als je er n goed gevoel over hebt. All... ik ben verschrikkelijk moe... heel humeurig... heb t helemaal gehad vanavond met de 4kids (ik vroeg me zelfs heel hardop af hoeveel kinderen ik er nog bij wou)... heb t steenkoud. Ik ga ze lekker naar mijn bedje toe. Nog even spelletje spelen en dan boven in bed tv kijken en lekker slapen!
slaap lekker miran ik heb mijn banner aangepast, als mijn cyclus wel weer langer is, dan kan het zijn dat ik mijn eisprong later heb gehad?? eerder had ik deze op dag 18, nou ja we zien wel weer hahaha
ja was bij nathan inderdaad in de 4e cyclus zwanger dus dat is best snel. Weet gewoon nu niet meer wanneer mijn NOD is dus weet ook niet wanneer ik moet gaan testen. Bij Nathan had ik trouwens ook bruinverlies tot week 8/9 om het even nog spannender te maken maar had toen geen ongigevoel volgens mij dus vandaar dat ik nog steeds denk dat ik niet zwanger ben.. miranda: slaap lekker!!
mink, juffie..... spannend meiden. ben erg benieuwd! thanx meiden voor jullie reactie's, ik ga het proberen. xxx
Eerste dag van je laatste menstruatie:12 december 2009 Een beetje vruchtbaar:29 december 2009 Vruchtbaar:30 december 2009 Erg vruchtbaar:31 december 2009 Eisprong:1 januari 2010 Innesteldag:6 januari 2010 Vanaf hier kun je testen:15 januari 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum:24 september 2010 Dag 20 weer verschrikkelijke buikpijn, was in de ochtend van 2 jan. Als ik een langer cyclus heb, dan kan dit eisprong zijn geweest, dan klopt dit ongeveer. Stond bij op 6 jan, dat ik dan een innestelling kan hebben, die dag had ik roze verlies? Dus ik wacht wel weer af. hahahah wel raar weer allemaal.
kijk het kan dus nog steeds Mink! Blijf gewoon voor je veren! Wel gek he dat het toch weer net zo spannend is als de vorige keer?? Het enige is dat ik nu Nathan heb en daar super gelukkig mee ben. Ik zou heel graag nog een kindje krijgen hoor maar het is toch anders.. weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen
Pooh succes meis Juffie; ik ken dat, zoals je ziet wisselt het bij mij dus ook. door ovulatietesten kwam ik er dus achter dat mijn ei gewoon veel later was en ik begreep toen al niks van mijn lijf hahaha tja dat heb ik nu gewoon weer hahaha dus gewoon veel gezellig klussen hahaha
Ja heel herkenbaar juffie. Tuurlijk ben ik super blij met ons meissie, maar idd het is weer net zo spannend en leuk. Maar we hebben wel gezegd dat we de medische molen niet inwillen. Als het zo mag zijn, dan worden we zwanger en anders gewoon niet...
Deli...Wat fijn dat alles nu geregeld is met jullie woning. Ik heb 5 jaar met mijn schoonvader in 1 huis gewoond. We hadden wel aparte woonruimtes maar toch voelde ik me er nooit thuis. Privacy is toch wel erg belangrijk heb ik gemerkt. Heb je nog wat aan de tips van de wijkverpleegkundige gehad?? Liena..een HEEL bekend verhaal van de luier verschonen. Ik heb een spiegeltje geplakt aan de onderkant van de plank die boven de commode hangt. En iets in de handen geven werkt bij Stan ook wel. Maar vaak ook niet en is het gewoon onder "lichte" dwang luier verschonen . Je komt soms handen tekort. Fijn dat het klussen een beetje op begint te schieten. Voel je je verder wel goed? Gaat deze zwangerschap nu sneller voor je gevoel? Hier gaat het met het eten heel goed! Hij is bijna over zijn allergie heen en krijgt gewoon producten met koemelk. Ik heb wel nog de pepti 2 voor zijn flessen ipv koemelk. Want als ik te veel op een dag geef krijgt hij nog wat uitslag op zijn gezicht en romp. Mink...jammer van je negatieve test. Maar er kan nog van alles gebeuren. Kristel...ideale oplossing toch? Als ze een grotere speen wil is dat beter maar als dat niet gaat moet je roeien met de riemen die je hebt! Ik zou zelfs op mijn kop gaan staan als dat zou helpen om mijn kindje te laten slapen. Ik ga even lekker bankhangen. Tot morgen. O ja, humeur van haan is vandaag alweer wat beter. Hij is inderdaad geen prater en ben nog niets wijzer. Maar gok er op dat het wat op de zaak was. Vandaag kwam hij al vrolijker thuis. Komt vast allemaal goed. Geef hem nu maar even de ruimte. Niet te veel zeuren en hem even zijn gang laten gaan dan draait hij het snelst bij. Ach, die mannen mogen ook wel een keer minder goed in hun vel zitten.
meiden, kan me voorstellen dat het nu weer spannend is maar toch anders als bij de eerste. lijkt me zo raar om weer zwanger te zijn en al een kleine hummel te hebben. Heb Ryan de fles gegeven en in z'n slaapzak gestopt en....... in z'n eigen bedje in z'n eigenkamer. Klein lichtje aangelaten en de babyfoon aan. Hij ligt nu al een beetje te roepen/miepen. oh mama's hart doet een beetje zeer...
KOMT GOED SCHATJE! Gun Ryan even de tijd om in slaap te vallen... je kunt t wel meis! Knap van je dat je t gelijk probeert en ook al gelijk met n nacht. Suc6 meis!!!
ohhhhh, hoelang kan ik hem laten roepen/miepen? hij is nog niet echt aan het huilen maar aan het roepen (steeds harder) anders ga ik zo even bij hem kijken, speentje proberen ofzo....
dag: gelukkig maar dat je haan weer wat meer in zijn hum is. En inderdaad mannen mogen ook wel eens een offdagje hebben..Mijn haan is ook geen prater en dan werkt inderdaad hem even de ruimte geven het beste. Pooh: ik kan er nog steeds neit goed tegen als Nathan in zijn bedje huilt hoor. Nu doet hij dat eigenlijk niet meer maar toen hij wat jonger was heb ik hem echt wel eens laten huilen. Stel voor jezelf een tijd in en ga na die tijd even kijken. succes! hij gaat straks vast lekker slapen! ik ga de laptop nu uit doen. was aan het wachten op iets op farmville (doet 1 van jullie dat ook eigenlijk?? ) erg verslavend maar wel grappig! Fijne avond en tot morgen! xxx
ieder kind is anders pooh... maar jij moet goed je gevoel volgen! Mijn zoontje huilde altijd in zn bedje, dan ging ik kijken en ging ik in gedachten na of ik niks vergeten was... eten, badje, schone luier tja hij had alles wat ik moest doen en dus liet ik m liggen... wat bleek nou... mijn zoontje huilde zijn eigen in slaap, IEDERE SLAAP huilde hij zijn eigen 20!!!! minuten lang in slaap.! Maar je moet daar wel consequent in blijven meis!