[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    laat ons zometeen maar weten wat t was
    Ik wacht dat nog af en dan ga ik ook de laptop uitzetten en heerlijk naar bed!
    Ben echt kei en kei moe

Alvast trusten voor strakkies en uhhhh pooh... volg je gevoel en veel suc6 vannacht

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Pooh; wat knap zeg!! Zoë liet ik meestal even 5 minuten mopperen, dan liet ik haar weten dat ik er was en dan gaf ik haar een aai over haar bolletje. Ik haalde haar er niet uit.
    Nu laat ik haar gerust 15 minuten huilen en meestal valt ze binnen 10 minuten wel in slaap... Gewoon je gevoel volgen en al super dat je het probeert.

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik ga nu bankhangen, dus tok morgen meiden

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    heb hem een slokje van de fles gegeven en hij was erg onrustig. Heb hem uit bed gehaald en op me arm iets laten drinken. hij viel gelijk in slaap. ik leg hem terug in bed en WAKKER. Ben maar weer naar beneden gegaan en het geluid van de babyfoon even uit gezet..... maar hoor hem zonder de babyfoon nu ook roepen. heb beeld op de babyfoon dus kan hem goed in de gaten houden. Ik hou het even op 5-10 min en dan ga ik weer kijken al ie nog roept. pfff wat is dit moeilijk zeg!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    zei vanavond nog tegen haantje dat ryan in z'n eigen bed moest gaan slapen dat we daar echt aan moeten gaan beginnen.
    Zegt haan, ach hij is pas 4 maandjes.... pfff maar goed dat hij nu trainen is anders had ryan al weer beneden gezeten... haha

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Houdt t vol meissie... maar als je er zelf niet meer tegen kunt leg je hem weer op jullie kamer en probeer je t morgen weer! Rustig aan opbouwen! Heel knap van je!!!
    Dikke knuffel!

Ik ga lekker slapen dames... kom morgen weer even tokken oke!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx buddy!
    ik denk dat ie het lang vol gaat houden. ik ga zo weer naar hem toe en dan maar even in zijn kamertje rommelen. hij gaat nu echt huilen, overstuur!
    Morgen weer een dag....

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Joehoei! Kan hier nu ook weer berichtjes plaatsen! Vrijdag ben ik weer tante geworden van een superlief manneke, Noëll, alleen omdat zijn mama ook op ZP zit, ben ik een paar dagen niet online geweest. We kleppen namelijk ook met een stel meiden samen in een ander topic, en mochten ze mijn berichtjes lezen ofzo wisten ze al dat ze bevallen was voordat ze dat zelf kon melden, vandaar! Maar vandaag is ze online geweest, dus nu ben ik er ook weer!

Hoe gaat het verder met iedereen? Hier alles ok! Ben net een uurtje thuis van mijn werk, heb vandaag van 8.30u tot 20.00u gewerkt. ff overuren scoren voor de zomer, hihi! ;)

@Liena, dankje voor je complimenten over mijn foto's! Merk wel dat het steeds meer een verslaving wordt om foto's te willen maken... zat zaterdag onderweg in de auto naast haantje ook steeds door de lens van mijn camera naar buiten te kijken... te erg gewoon soms, haha!

De kids vinden de sneeuw wel leuk, maar niet te lang.. Jamie heeft er te korte beentjes voor zegt hij steeds, haha! Hier liggen ook zulke hoge bulten af en toe, dat hij er amper normaal door kon lopen. En Britt huppelt overal door met haar laarsjes, alleen is ze wel snel koud, en zijn we dus zo weer binnen.

Hoe voel jij je verder dan?

Xx

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hij was echt overstuur met tranen en al....
    heb het licht aan gedaan en tegen hem gekletst en gezongen. de was opgevouwen. hij was al snel rustig. heb een winnie the pooh 'ding' die plaatjes op het plafond projecteerd en een muziekje heeft, voor hem aangezet. grote licht uit. nog even in me eigen slaapkamer gerommeld, hij bleef stil totdat het muziekje en licht van pooh uit ging..... stond nog op 5 min ipv 10-15 morgen anders doen dus hihi
    hij zit nu bij me op schoot en heeft hele verhalen, zo schattig

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    queen bee, gefeliciteerd met je neefje!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nog even en dan komt haantje thuis. ik ga nog even knuffelen en kletsen met ryan op de bank tot die tijd.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

QB: gefeliciteerd!!!

Pooh: en hoe is het vannacht gegaan? waar heeft Ryan uiteindelijk geslapen?

all: heb vanmorgen getest. en helaas hier ook negatief. laat me nu maar snel ongesteld worden:D Ga de volgende ronde wel weer tempen denk ik scheelt weer in de testen;)

fijne dag allemaal!

xxx

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Juffie,

Jammer hoor...maar hier wordt het ook al wat bruinig, dus op naar de volgende ronde hahaha

Ik wil een oud bericht wijzigen, maar ik weet niet hoe dat moet????
    Even contact zien te krijgen met een moderator of zoiets hahaha

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie jammer zeg! Hopelijk zet het snel door zodat je aan de volgende ronde kan beginnen! We blijven veren!!

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ben wel nieuwschierig hoe lang het dit keer gaat duren. Scheelt wel dat we nu minder haast hebben en heel bewust nu al begonnen zijn. Zou het leuk vinden als er niet zoveel leeftijdsverschil tussen zit.

Ik ga mijn meissie naar bedje brengen en dan dit hok opruimen:D

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hmm ik verlies echt donkere drap (sorry voor de details) dus ik maar uit van een ongi. Effe banner aanpassen

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... gefeliciteerd met je neefje!

All... ik ben supermoe! Ben gisteren om 21.00 uur naar bed gegaan en om 6.15 liep de wekker af. Nu kan ik eigenlijk wel weer slapen maar probeer te rekken. Gisteren tijdens t eten begon ik ook misselijk te worden. Kon de laatste 2 hapjes écht niet meer naar binnen krijgen en t vlees heb ik ook voor de helft/driekwart laten liggen. Normaal snoep ik savonds ook wel wat maar nu ook helemaal geen snoepje aangeraakt en ook geen behoefte aan gehad! Heel veel koud... maar daar is t ook winter voor he. Vanavond maar weer lekker vroeg naar bed. Ben benieuwd hoe dat morgenavond tijdens de theorieles gaat... als ik dan zo moe ben stap ik gewoon eerder op en rijdt naar huis!
    Ik ga mijn eigen toch niet verongelukken door oververmoeidheid?!!!
    Ik denk dat jullie t daar wel mee over eens zijn toch?

Ik ga even eten en dan moet ik zo weer rijden. Heb gewoon geen tijd om even te slapen n halfuurtje!
    En dan ben je nog veel meer moe als je dan wakker wordt.

Kom strakkies weer tokken!

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    werkse nog miran!! altijd voor jezelf kiezen. Veiligheid gaat voor alles...

19. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

hoe is het hier??

Ik zag wendy zwanger leuk gefeliciteerd !!!!!!!!!

Ik ben ook naar de volgende ronde dit is me eerst cycles na mijn bevalling vorige maand had ik een miskraam en precies 30 dagen later ongi dus ik zit wel weer in een goed ritme voor me zw van rosalina had ik ook 30 dagen.

liefs

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hoooiii!!

Kom nog ff weer aanwippen! Hebben lekker ouderwetse snert op het vuur staan te pruttelen, lekker winterse kost, hihi!

Ben vanmiddag toen Jamie naar school was eerst boodschappen wezen doen, en daarna wat in huis aangeklooid, en natuurlijk weer foto's gemaakt! Kwam onderweg naar de PSZ zelfs nog een sneeuwpoppenfamilie tegen, hihi! Zo leuk!

Iedereen alvast een fijne avond, en bedankt voor jullie felicitaties!

Xx

Deel Deze Pagina