[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden ik ben er weer. Ben echt zooo moe van deze dag. Het was zwaar en emotioneel maar heel mooi! Opa heeft het afscheid gekregen wat hij verdiende. Ben blij dat het achter de rug is. Mijn oma was ook zo sterk.

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    wendy; heel begrijpelijk dat het een zware dag voor je is geweest. Wel fijn dat het een mooie dienst was. rust maar goed uit en een dikke knuffel.

Maria; ik wist eigenlijk niet eens dat je zwanger was:) Heb ik dat gemist... Maar niet leuk dat je een miskraam hebt gehad, hopen dat je snel weer zwanger bent. Ik ga ook naar de volgende ronde.

Ik ga verder met het fotoalbum van zoë tok laters

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kom snel even langs vliegen....

Wendy... fijn dat je t voor je opa goed gedaan hebt en dat jullie hem nog n mooie mis hebben gegeven die die goede man ook verdiend heeft. Tuurlijk vreet zo'n dag aan je. Maar nu kun je je energie weer sparen voor je zwangerschap meis!
    Heb je nog nagedacht over hoe je t je baas gaat vertellen?
    Dikke knuffel meis

Mink... tuurlijk gaat veiliegheid boven alles! Mijn zijdeur van mn bus is dus kapot en daarom moest ik vandaag wéér naar de zaak. Heb daar even 1,5 uur gewoon koffie kunnen gaan zitten drinken terwijl ik moest wachten op mijn bus! Nouja... geeft eigenlijk niks want krijg t gewoon doorbetaald maar ik had in die 3,5 uur dat ik onderweg of daar op de zaak was wel mn huis kunnen poetsen! Of lekker terug op bed gekropen.

Klachten?... mijn melkklieren onder mn oksel beginnen licht te irriteren... ben moe... misselijk... stemmingswisselingen... gejaagd... opgezette buik (voeld aan alsof ik al n maand of 3 ben, strak en gespannen)... veel dorst... vaak plassen (meer als normaal tenminste)... veel betere reukorgaan. Zo dat was t eigenlijk wel! hahahaha

Ik ga spelletje spelen en dan lekker slapen!
    alvast trusten!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Miran . Ik kan me nu idd concentreren op mijn zwangerschap. Ik zie er nog steeds heel erg tegen op om om mijn baas in te lichten. Het liefte zou ikj het via de mail doen. Dan kan ik me beter uiten en krijg ik niet meteen Respons haha mag hij eerst even alleen vloeken voordat hij mij belt. Alleen ik weet dat een mailtje ook niet de manier is. aangezien ik ook nog niet het hele eind naar kantoor mag rijden zal ik het dan via de telefoon moeten doen. :(

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat is iig beter dan dat je in persoonlijk contact n vloekend persoon tegenover je hebt toch?! Al is telefonisch ook niet alles hoor! Maar t is even niet anders en misschien stiekem toch iets makkelijkers.
    Suc6 meis... wanneer was je t van plan om te gaan vertellen? Toch nog niet nu al?... als je n week of 12 bent?

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

vandaag de hele dag gewerkt, net nog vergaderd maar nu lekker op de bank.

wendy: sterkte meis! moeilijk altijd dit soort dingen:(

miranda: zo dat zijn heel wat klachten.;)

qb: weer mooie foto's gemaakt dus:D

All: hier nog steeds een ongi wat geen naam heeft. vanmorgen dacht ik dat het door zou zetten maar nee nog steeds maar een klein beetje bruin/ roze. Maar goed niet zwanger dat zei de test in iedergeval. heb nu geen testen meer in huis dus kan in iedergeval neit meer in de verleiding komen. ;)

ga nu nog even verder lezen en dan bank hangen.

xxx

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kan me voorstellen dat je er tegen opziet wendy:(

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga slapen het was een slopende dag. Mijn ogen doen zeer van het huilen en ik kan ze bijna niet meer open houden :)

Tot morgen!!
    xxx

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb in een paar fases bijgelezen dus ik hoop dat er genoeg is blijven hangen voor een reageer poging...

@ Kristel, heb je nog een grotere speen gevonden die werkt?

@ Pooh, moeilijk is het he, als je kindje zo huilt :( dat blijft lastig en ze zullen die fases blijven houden. Hoe je daar mee om gaat is echt aan jezelf, gewoon je gevoel volgen. Hopelijk zit je wel met je haan op 1 lijn, zodat je geen gemok krijgt over hoe je kleintje te troosten.

@ Juffie, een twijfelachtige ongie dus? En een nega test :( jammer meis... Ik vind het echt zo grappig dat er alweer meiden voor de 2e bezig zijn of zelfs zwanger :D leuk leuk. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is.

@ Liena, heb je nog contact gehad met het cb meis? En tips gehad? Je hebt dus ook een pittig ventje ;) daar moet je heel duidelijk voor zijn, ritme, rust en regelmaat is heel belangrijk kreeg ik als tip!

@ Mink, jij dus ook een nega test :( ik hoop dat het snel raak mag zijn! Wat je tegen Kristel zei, over pijn in je cyclus. Ik heb het ook, al vanaf voor de zwangerschap. Er is eigenlijk maar 1 weekje in m'n cyclus dat ik echt lekker in m'n vel zit. De andere dagen voel ik pijntjes komen, mijn buik zet helemaal op bleh... Maar heb jij dat dus laten onderzoeken? Voor de zwangerschap van Wesley ben ik ook regelmatig bij de ha geweest en inwendig onderzoek gehad maar alles leek normaal dus ik denk dat het erbij hoort?!

@ Wendy, sterkte meis :( snap dat je even op bent nu!

@ Maria, hoe gaat het met jou meis? Wat vervlend dat je een miskraam hebt gehad, dat is moeilijk zeg... Maar hieruit neem ik wel aan dat het met jou en je haan beter gaat? Jullie hadden toch na jou bevalling een moeilijke tijd en zelfs overwogen uit elkaar te gaan? Of vergis ik me nu?

@ Miranda, hoe gaat het met jou nu meis?

@ all, ik hoop dat ik niemand vergeten ben?! Ik deed dat in ieder geval niet expres ;)

Meiden, we hebben vandaag getekend :D:D:D De bank moest nog een recentere werkgeversverklaring van ons en de laatste salarisstroken en dan is het voor de rest helemaal rond. De koopoverkeenkomst is ook getekend bij de makelaar dus nu moeten de andere partijen nog tekenen en dan kunnen we naar de notaris. De bouw start begin feb. mits ze in de grond kunnen dus ik hoop dat het ophoudt met vriezen ;)

Ik wilde vorige week op mijn werk mee kletsen maar dat ging dus niet, site is geblokkeerd... Lekker dan :( Als ze zien dat ik op zp zat denken ze straks nog dat ik zwanger ben hahaha....Ach ja, ik zat er niet zo lang op gelukkig. En andere roken en ik niet dus hoop niet dat ik er problemen mee kan krijgen maar waarschijnlijk had ik dat dan al wel gehad.

Morgen dus niet meekletsen voor mij :( en nu ga ik naar bed. Wesley was afg. nacht aan het klooien, hij was klaarwakker. We hebben dus weinig geslapen. Slaap lekker allemaal!!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!

Wen...een beetje geslapen na die nare dag?

Juffie...lang dagje gehad gister of niet? Bah, heb ik morgen :(

Deli...echt geweldig dat alles rond is. Nu nog voor het echte gevoel de handtekening bij de notaris en dan kan er niet meer mis toch? Ik ga met je mee veren dat het stopt met vriezen want ik heb er wel genoeg van. Begin naar lente te snakken!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen! Hier goed geslapen. Alleen vannacht voor het eerst zo misselijk geweest. blegh....

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Sorry, hier even wat klagen hoor...
    ik ben echt moe! Kwam om half 7 pas uit bed en om 9 uur wou ik eigenlijk al weer terug de bank op.. zo moe ben ik. Maar dat kon niet want ik moest nog pasfoto's laten maken voor mijn taxipas en net nog even wat boodschappen gehaald. Nu bellen ze op of ik de bus wil komen omswitchen omdat de mijne dus kapot is. Nou ik heb gezegd dat ik dat vanavond wel doe! Vanmiddag is mijn middag en dan kruip ik in bed!!!
    Vanavond tijdens de theorie als ik dan weer zo moe ben dan ga ik gewoon naar huis. Heb dokter gebeld want dacht dat dit aan mn ijzergehalte ligt (moe/veel plassen en koud) maar die zegt dat t de griep is en dat ik in bed moet blijven liggen en veel slapen! Ja daaaaaaaaag... ik heb mn werk!
    Dus veel aspro's slikken voorlopig.

Ga nu lekker eten en dan over n groot halfuurtje kan ik weer aanrijden naar de scholen!
    Hoezo je hebt tussendoor tijd zat??... ik heb t nog veel drukker nu!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    misschien ben je wel zwanger Miran. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar die klachten had ik ook voordat ik positief testte.

14. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik moet ff ego doen en klagen hoor, want ik zit er helemaal doorheen...:(
    Van maandag op dinsdag zijn we van 0:45 tot 4:30 met Luca bezig geweest; werd overstuur wakker en was daarna klaarwakker. Gisteren extra gewerkt met maar 2 uurtjes slaap en toen ik gisteravond naar bed wilde gaan begon hij weer; uiteindelijk is haan heel boos op hem geworden en toen is hij gaan slapen om 0:30. Maar ik raak helemaal gestresst van dat gekrijs, dus heb het nog 3:00 zien worden en lag met hartkloppingen en supermisselijk. Ik ben ook nog eens snotverkouden, dus werd steeds weer wakker en heb het nu echt gehad. Naar de ha geweest net en Luca is helemaal nagekeken maar is niet meer als verkouden en ik heb slaappillen gekregen omdat de ha een beetje schrok van hoe ik eruit zag... Bah, bah, bah, kan wel janken!
    Einde ego-bericht...

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen kipjes,

Alles goed???

Deli; men zegt dat PMS na de bevalling erger kan worden en dat heb ik in iedergeval wel. De gyn vertelde heel duidelijk, dat als je het al voor je eisprong hebt, dat je het in een zwaardere vorm hebt... Tja je kan er weinig aan doen. Gezond eten, sporten etc...

Kristel; kan het ook nog met je baarmoederverzakking te maken hebben??

Mir; werkse, ja tussendoor werken kost denk ik meer energie, dan gewoon 1 hele dag...

Wendy; bah misselijk dat is niet fijn.

All ik ga ook zo werken en ben er dan vanavond weer:)

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Elise; misschien is het wel goed dat je even de ziektewet in gaat? zo te horen wordt het je allemaal teveel. Even bijtanken van alles en tot rust komen. Kan Luca een dagje naar de oppas of opa en oma?
    Als jij weer rustiger in je vel zit, zal Luca daar ook al beter op reageren. Knuffel meis...

17. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hey Mink,
    ik hoef de ziektewet niet in hoor; zo erg is het nog niet. Ik ben gewoon een stresskip en kan er slecht tegen als er dingen gebeuren die ik niet kan verklaren. En met Luca is er overdag niets aan de hand; hij is vrolijk en eet en drinkt normaal. Het is me gewoon even teveel door het slechte slapen in combinatie met een flinke verkoudheid, komt wel weer goed. Maar lief dat je zo bezorgd bent!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: super zeg dat het allemaal rond is nu!!

Miranda: en lekker geslapen??

Wendy: bah misselijk. was je toen je zwanger was van Jesse ook erg misselijk??

Elise: wat vervelend dat spoken gaat je echt opbreken als je ook nog moet werken. :(

meiden weet echt niet wat ik met mijn lichaam aan moet hoor. 's ochtends een klein beetje bruin/ roze (nog lang geen minitampon vol) de rest van de dag af en toe en klein beetje roze.. Dit kan ik toch nog geen ongesteldheid noemen of wel. Dit is nu al dag 4. Normaal ben ik eigenlijk direct ongesteld en dan dag 2 en 3 behoorlijk heftig. het schiet niet echt op zo.
    Goed nou genoeg geklaagd hoor:)

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    #22299 mink, 13 jan 2010
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
    probeer een pagina te wijzigen

20. yojo66

yojo66 VIP lid