Nu belde mijn baas vandaag omdat hij via de bedrijfsarts hoorde dat dit nog minimaal 6 tot 12 weken gaat duren en ik zit nu al 9 weken thuis . Hij was daar niet blij mee!!! En dan weet hij nog niet eens dat ik zwanger ben. Het wordt steeds enger om het straks mijn baas te moeten vertellen. Hij wordt vast woest
wendy: ik snap nog wel dat hij het niet leuk vind maar wat wil hij dan dat je doet?? Ziek is ziek toch?? Dit doe je toch niet expres?
pfff wat lastig zeg wendy.. maar zo;n arbo arts is er niet voor niets toch?? die zegt dat echt niet zomaar. kan je niet helpen maar je wel een dikke digiknuf geven!
Wendy... wat niet mag van de bedrijfsarts dat mag ook niet! Wat heeft t anders voor nut dat jij bij de bedrijfsarts loopt? Kan je bedrijfsarts niet met je baas praten? Je praat mij geen moed in hoor!... ik wist niet eens dat ik al op dag 23 van cyclus zit vandaag. Ik moet zeggen dat ik heel vieze (sorry dames) afscheiding heb. Ik heb nl n inlegkruisje erin liggen en t is gewoon geelsig van kleur! En t ruikt nog heel sterk ook nog. Mijn urine ruik je trouwens ook heel goed. Ach... die laatste week is altijd spannend. Ik zie t allemaal wel hoor. Morgen nog n dagje werken en dan heb ik weekend... toch nog lekker uitslapen... geen theorie-avond. Volgende week maandag/woensdag en vrijdag heb ik theorie-avond! Dus kan lekker uitslapen! Heb ik wel verdiend... ik heb deze week per dag ruim 6 uur auto gereden! Dus ben echt op!!!! Ik merk wel dat ik geen griep heb maar mijn lichaam doet heel raar... vlinders in mn lichaam... warm gloed door mn bloed heen stromen... heel apart gevoel door mn hoofd en lichaam! Zo apart heb ik t nog niet gevoeld. EN misselijk máár ook weer veel honger!
ik kan ook de hele dag wel eten miranda.. maar hoe dat komt, geen idee.. moet ik maar niet aan toegeven anders ben ik straks tonnetje rond (en wil wel weer dik worden maar dan van wat anders als eten)
Nou Juffie... ik heb vandaag toch goed gegeten maar ik verrek nu weer van de honger en tevens heb ik last van n misselijkgevoel! Maar dat honger gevoel wint hoor... ik zet toch echt de frietpan aan want ik hou t niet meer vol. Anders kan ik strakkies niet slapen! Ik wil ook niet testen als ik niet ongi wordt want ik moet toch de 25ste bij de gyn zijn dus die kan dat dan toch gelijk zien!
Ja hij staat ook al aan... dadelijk heerlijk frikadelletjes en bitterballetjes! Chris zn maat zit ook hier dus dat is wel lekker! Alleen helaas niet weer op tijd in mn bedje! Maar om half 10 ga ik echt lekker slapen!
Ohh mijn maag rammelt als ik het lees Miran Ik lig er ook weer op tijd in hoor. ZIt ondertssen wie is de mol te kijken en daarna lekker mijn bed in.
Jaaaahaaaa lekker maar ow wat krijg ik hier n spijt van... ik voel al n vlaag van misselijkheid omhoog komen. Gelukkig is het alleen maar n GEVOEL van misselijkheid. Ik ga ook zo naar bed en neem lekker mn tijdschrift van KINDEREN mee! Even lekker lezen! Slaap lekker alvast Juffie en alle andere kippies!
Ook namens mij voor iedereen trusten! Haantje ligt al te ronken naast me op de bank, gaan zo op stok.. morgen nog ff werken en dan weekend! (k)
En Wen, wat heb jij een *piep* van een baas dan zeg... blijven aandringen.. mijne is net zo helaas.. zat een tijd geleden thuis, tegen een burn-out aan, duurde volgens de vrouw van mijn baas (ze zijn beiden baas, maar haar zie ik niet al baas, hij heeft me aangenomen...) allemaal al lang genoeg zo, en kon ik wel weer volledig aan het werk komen.. ben daar toen jankend het kantoor uitgelopen.. maar goed... Van mij krijg je een megadigiknuffel! Als het kon gaf ik hem zo, maarja.. dat ken nait! Xx
Hé hé... ik kan weer op zp. Vanmorgen kwam ik er niet op en nu strakkies ook niet! Hier gaat t redelijk hoor. nog steeds zelfde klachten maar volgens mij geen griep. Ook nog geen ongi te zien dus we zitten weer op t wachtbankje! Ik ga zo even poetsen en dan vanmiddag weer rijden. Kom vanavond wel weer!
Tja ik moet zeggen dat ik niet zenuwachtig ben maar ik laat t wel op me afkomen. Hoe langer ik wacht hoe eerder ik aan die 5 weken zit en dat ik dus bij de vk kan komen om te kijken. Ik heb de 25ste ook afspraak bij de gyn dus die kan t dan ook zien toch?! Hoe gaat t nu met je?
Met mij gaat het goed. Heb bijna geen kwaaltje en slaap ook weer goed. Jesse ligt nu lekker te slapen dus nu is het mama tijd.....nou ja ik moet zo strijken haha...