Ik mag zometeen na mijn rit weer doorrijden naar Hooge Zwaluwe om dat busje om te ruilen... jippie, mijn busje is klaar!!! Heb net heerlijk gepoetst... mijn huiskamer... de keuken en zelfs de toilet is gedaan. Chris hoeft alleen nog maar te dweilen als ie dat wil. Jeetje denk dat ik ongi ga worden.... heb n hele pak koeken alleen op zitten te vreten. Zaten er 18!!! in. Ik ga nog even ontspannen voordat ik dadelijk weer mag rijden. Doei en tok vanavond
Wat is het hier rustig vandaag. Hier is alles wat op een ongi lijkt weer over. Zit op dag 45. mijn langste cyclus voor Nathan was 47. pff lang hoor. Blijf nu ook ergens een klein beetje hopen dat ik zwanger zou kunnen zijn. maar denk dat de kans groter is dat ik gewoon een mega lange cyclus heb deze keer. Maar ja waar komt dat bruin dan vandaan?? sorry voor het ego berichtje ga even opruimen hier met Nathan en dan koken. tok later weer! xxx
Juffie... misschien ben jij gewoon net als Wendy in de 2 ronde al gelijk zwanger! Ik hoop t voor je!!!! Ik ga lekker badderen met mijn mannetje... kids zitten op de wii.
@ Juffie, normaal is je cyclus korter toch. En roze kan volgens mij een goed teken zijn. Of een eisprong.
goedemorgen meiden, hier een moe kippie.. Gisteravond om 23.30 Nathan wakker, ik meteen maar plassen. Toen werd ik om 1.30 uur weer wakker. weer plassen. Toen half 6 weer wakker om te plassen. Toen iets voor 6 Nathan wakker en aan het kletsen. Hij heeft er nog in gelegen tot kwart over 7 hoor maar ik kon natuurlijk niet meer slapen. Hij is nu alweer aan het wrijven in zijn ogen dus gaat hij er zo maar weer in. Het ging zo goed met het uitslapen dan is dit wel erg vroeg Goed genoeg geklaagd. ga zo maar even douchen en dan wat doen in huis. vanmorgen op verjaardag en vanmiddag nog verlate verjaardagsvisite voor Nathan. verder nog de normale zaterdagdingen zoals soppen en boodschappen dus vermaak me wel vandaag' Fijne dag! xxx
Goedemorgen kippies, hier weer een heerlijke nacht gehad. Voel me nog steeds ziek, maar vandaag is haan aan het werk, dus zal toch aan de bak moeten. Luca ligt er alweer in; die was erg moe en ook een snotneusje, dus hoop niet dat hij het ook krijgt... Juffie: zoveel eruit om te plassen is ook een symptoom toch? Ik blijf gewoon voor je veren hoor! Wel lekker dat je er niet meteen meer uit hoeft te rennen als de kleine wakker is hè? Luca kan ook nog rustig een uurtje liggen spelen in bed. Ik slaap dan niet meer, maar kan wel rustig wakker worden, hihi! Miran: hoe bevalt je nieuwe busje? Ben jij dan de enige die er in rijdt? Sommige chauffeurs van onze kids van school versieren hun taxi helemaal; staat erg gezellig. En met Kerst maken ze volgens mij een wedstrijd van wie de meeste versieringen in de bus heeft, haha! All: ik ga even douchen en dan toch maar wat aan de was doen...
Goedemorgen... Juffie... dat was geen nieuw busje maar mijn eigenste busje die ik gisteren op moest halen. De zijdeur (schuifdeur) ging niet meer open en die moesten ze maken. Het was weer heerlijk om in mn eigenste busje te rijden zeg! De leenbusje daar stond t stuur veelste hoog van. Die reed echt niet lekker! En gisteren voelde t gelijk vertrouwd in mn busje! Ik kwam ook heerlijk met n bigsmile thuis. Toch zwanger juffie?????... zou wel even testen nog n keer, misschien de vorgie keer te vroeg getest?! Wendy moest ook zoveel plassen weet je nog! All... veel pijnlijke steken in mn rechterlies. Zo af en aan is dat maar hoor maar ze zijn heel duidelijk te voelen. Verders gaat t hier wel weer goed. Heb nu hoofdpijn dus mn ongi zal wel in aantocht zijn denk ik zo. Ik krijg straks nog bezoek van mijn vriendin, die kon vorige week niet en dus kwam ze vandaag! Gezellie!!!
Elise... ik ben idd de enige die in mijn busje rijdt, alleen als ik ziek ben en t duurt te lang dan ben ik idd mn busje weer kwijt voor tijdelijk. Ik versier alleen als iemand jarig is én met de kerst wou ik t doen maar ben ik vergeten... durfde ook eigenlijk niet goed. Ik rijdt pas 2 maanden dus dat maak ik dit jaar wel goed. hahahaha
Mir; ik ga weer veren meissie en fijn dat jij je eigen busje weer hebt. Juffie; toch maar een testje wagen?? Elise; bah ziek dus. Dat is niet leuk. Zoe heeft ook een flinke snotterneus en roggelt erg. Ik ben trouwens ook steeds misselijk, bah dat is niet leuk. Nou ik ga de was doen, dus tok laters
ja hij is wel te zien he?? geloof het nog niet helemaal. maar aan de andere kant wist ik het stiekem wel geloof ik. maar echt super hoor. zal nu wel ongeveer 4 weken zijn. weet natuurlijk niet wanneer mijn ei is geweest. pff wel spannend weer allemaal
Nou juffie, hij is duidelijk te zien dus ga het maar lekker vieren met je haan (en nathan natuurlijk) de rest van dit weekend. Ik geloof best dat het weer heel spannend is. Nu wij besloten hebben na de zomer er ook weer voor te gaan vind ik het nu al spannend, laat staan als je daadwerkelijk weer positief getest hebt! Geniet er lekker van meid! Ik ga even eten koken en vanavond lekker in bad en groot onderhoud aan ons aquarium plegen.
DUIDELIJK ZWANGER zo was mijn eerste test ook!!!! Nu is mijn test van vandaag (tja ik kon het niet laten...) donkerder dan deze want deze is van 4 dagen geleden.