Hey Leeuw! De hoop niet opgeven want dat je niks of weinig voelt wil niks zeggen! Sommige voelen van alles en zijn niet zwanger en andersom, je kunt er niks van zeggen! Je temp is hoog dus dat is positief, nog even afwachten tot morgen en dan testen als het goed is!
Hey Deli; ja ik heb dat geprobeert, maar krijg het niet voor elkaar misschien heeft juffie nog een idee? die heeft hem er ook op staan... Leeuwtje. Ik had wel ongi klachten voor nod, maar dit is bij iedereen weer anders. Gewoon wachten meis en voor je het weet kun je testen.
mink: ben zoooo blij voor je! en die foto inderdaad net zo als deli schrijft. eerst inscannen dan de foto via deze site verkleinen en weer opnieuw opslaan. de kleine foto kan je dan in je album zetten... ben benieuwd! deli: geniet wel van mijn vakantie hoor. lekker in huis gesopt. was wel nodig nu is alles weer netjes en ga ik zo maar van het weer genieten denk ik 8)
Thanks Deli. Ik moet idd vanmiddag op controle om te kijken of alles schoon is. Waarschijnlijk gaan ze ook even bespreken waar het evt allemaal aan kan liggen.
Nou sterkte mup, ben benieuwd hoe het afloopt! We horen het van je he! @ Juffie, lekker hoor geniet maar goed straks mag je weer vol aan de bak ik snap ook niks van die banner mijne loopt ook weer een dag achter! Dat was een tijd terug ook een keer, storing op de site denk ik!
denk het ook want kan ook niet goed op hun site komen. maar vond het zo jammer ben namelijk net weer een weekje verder vandaag
@ Yojo, lekker om zo ff een dagje weg te gaan he? Heb je de zinnen een beetje kunnen verzetten? Wordt het vloeien al weer wat minder. Denk aan je.... @ Queenbee, het inpakken vanlt dan idd wel wat tegen als je het in de uurtjes moet doen dat Jamie slaapt. Maar niet te druk maken he meis? Je bent tenslotte wel hoogzwanger . Aanstaand weekend gaan jullie over toch? Lekker hoor. Nog ff volhouden en dan strakkies heerlijk genieten van jullie nieuwe stek. Ik ben benieuwd naar de foto's . @ Deli, wat grappig dat het je haantje meteen opviel dat je andere schoenen aan had! En lief dat hij je van het station heeft gehaald. Maar ik heb idd ook erg genoten van de dag al was het erg vermoeiend . Wel vervelend dat je nu zoveel vocht vast gaat houden. Het wordt tijd dat je lekker rustig aan kan doen en genieten van je verlof. Nog maar goed 3 dagen! Nu heb je thuis natuurlijk ook nog het een en ander te doen, maar dan kan het wel lekker in je eigen tempo......... En je hebt dus ook wel verstand van voetbal ? Gefeliciteerd! @ Mink, dat was zaterdag echt een heel lange dag dan zeg! Maar het vrijgezellenfeest ws wel geslaagd? Hoe is het vandaag met de misselijkheid? En je moest eigelijk nog niet vanmorgen naar de gyn? Ach wat maakt het uit. Fijn dat je nog wel weer terug mocht komen en natuurlijk gefeliciflapsteerd dat alles zover goed is. Mooi om het hartje te zien kloppen he? Nu kun je gewoon een afspraak maken bij de VK? Heb je wel al een foto op de pc staan van de echo? Dan kanje deze ook opslaan in paint en dan formaat wijzingen. Deze dan weer opnieuw opslaan en dan kun je hem zo via je album uploaden! Suc6 Ben benieuwd of het je gaat lukken en anders trek je maar weer aan de bel! @ Pooh wat ontzettend leuk dat je zo hebt genoten van je rijles. Ja en dan horen er natuurlijk wel laarzen bij . Wanneer heb je nu de volgende rijles? Hoe gaat het verder met je? Die foto van Chelsey op het strand is trouwens echt super, wat een ontzettend lief koppie... @ Dagdromer, heel veel suc6 met verhuizen. En dan ook tussendoor nog ff naar de vk, wel leuk om er dan ff tussenuit te kunnen En goed dat je de anderen laat sjouwen hoor! Tok gauw..... @ Judibi, al zit je dan in Frankrijk we denken natuurlijk wel aan je! Ik ben echt superbenieuwd of je ook getest hebt en dan vooral naar de uitslag natuurlijk! @ Maria, ik vind het ook erg leuk omhet hartje te horen. Wij gaan hem vanmiddag weer proberen op te zoeken. Hoe was de bqq gisteren? Gaat verder ook alles goed? @ Miranda, was idd jammer dat je er niet bij kon zijn. We plannen gewoon snel een nieuwe datum zodat de kippetjes die dag allemaal vrij kunnen houden! Het schiet al op naar de eerste echo joh, en heerlijk toch dat je niet misselijk bent. Ik ben benieuwd hoe je kids volgende week reageren. Nog maar een poosje en dan gaan jullie lekker vakantie vieren? @ Daydreamer, is wel leuk zo'n dagje weg, maar ja dan moet er de volgende dag wel wat gedaan worden he . Ik hoop wel dat je mee kan in okt! @ Riddle, zou fijn zijn als je cyclus nu weer meteen 28 dagen is. Ik ben blij dat je weer zo bent opgeknapt. En ik wordt steeds erg vrolijk wanneer ik jou banner zie! @ Nata, jullie hebben groot gelijk dat jullie er nog een poosje tussenuit gaan. Even lekker helemaal bijkomen van alle stress en drukte! Heel veel suc6 met de verhuizing morgen! Hoe is het trouwens afgelopen met de douchedeur? @ Juffie, je was vanmorgen idd al vroeg uit de veren. Ik was er ook al vroeg uit, maar ben er later nog wel even weer ingegaan. Internet deed heel raar, dus kon toch niet meer op zw. pagina komen! Nu doet ie het wel weer . Stom dat de banner nog steeds niet is aangepast, volgens mij die van mij ook niet , was juist erg nieuwsgierig of ie was veranderd En gefeliciteerd met je 14 weken he ! Want al doet de banner he dan niet, het is natuurlijk wel zo . @ Mup, heel veel suc 6 in het ziekenhuis. Kom vanaaf wel ff spieken wat er uit gekomen is. VVVEEEEEERRRRRRR @ Leeuw, ik had ook steeds een ongi gevoel voor mijn NOD. Ik ga voor je veren dat het deze ronde gewoon raak is. Blijft spannend he op het wachtbankje? VVEEEEERRRR Nou kippetjes het was een korte vreugde, want ik moet al weer afsluiten. Moet zo naar fysio. Kom vanmiddag nog wel ff weer langs. Tok gauw Dikke kippenknuffel Liena.....
Ik weet wat je bedoeld! Ik had dat gevoel ook! Ik heb op mijn pc ook de code staan van een banner van lillypy dan deed ik die als die van bonita storing had, dan klopte in ieder geval de weekjes alleen zie je daarbij geen ontwikkeling
@ Liena, het was zeker leuk al was het vermoeiend! Erg grappig dat je nu ineens een gezicht hebt bij berichten die geplaatst worden ik zou zeggen op naar oktober en voor de kipjes die dan zo ong 35 weken zwanger zijn........ Trek goede schoenen aan want het is een beetje vermoeiend Heb jij nog een lekker weekend gehad? Heeft jou haantje je ook opgehaald? Ik stapte in de auto en hij zei meteen "heb je andere schoenen moeten halen" en toen was het een ge-ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vanwege mijn dikke pootjes hahahaha... Ach ja, hoort erbij! Ik heb gewoon geluk gehad met de voetbal-poule!
NOUU Ik ga net plassen en zie een beetje rood bloed/ slijm.. wel raar want normaal is het echt vel rood, en dat ik oo kpas nu ongi word? normaal altijd meteen in de ochtend pfff kut zooi! naja... ronde 8!
@Leeuw, dat had ik vorige keer ook en de laatste keer was t dus bruin. Nu heb ik met 6 weken zwangerschap al positiekleding moeten kopen dus ik denk dat ik misschien toch wel verder ben of toch n 2ling dus wat ik wil zeggen is.... weet je idd zeker dat t n ongesteldheid is? Kijk even aan hoe t gaat anders moet je toch maar even testen meissie.... ik ga veren voor je! @Dames ik ben mijn banner kwijt! Heel die internet-site doet t niet wat n kl*tezooi. Ik krijg mijn banner niet eens goed zeg! Boehoe nu moet ik t zonder banner doen! Wie kan mij zeggen hoe t moet? Liefs miranda
mm nee niet echt omdat het licht rood is,, maar het zet nog wel door want vertelelde eerder vandaag al dat ik ongi pijn had.. maarja 1 aug mijn NOD! hoop dat het deze ronderaak is en dat ik 1 aug posi test, want dan ben ik jarig en dat is de dag dat mijn vriend en ik toen met elkaar kregen voel me wel kut! bluh...
Ja meid ik weet er alles van hoor! Ik voel mijn eigen ook altijd zo als ik ongi werd en daar is niks mis mee. En ik voelde mijn eigen zo als iemand anders leuk vertelde ( wat hun goedrecht is natuurlijk) dat ze zwanger zijn oooowwat voelde ik me dan even rot zeg! Maar dat is allemaal normaal meissie en niks om je voor te schamen! Ik zal voor je veren je krijgt van mij n kipknuff..... doei
ja,.. het is zo !@%^&$# naja ronde 8.. het klinkt zo lang he! haha ik hoop echt zoo dat het deze ronde raak is! vind dat het dan wel lang genoeg geduurt heeft haha! naja duime... en klussen volgens SMEP hoop dat het werkt.. xxx