[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    jeetje zeg, mat al die zwangerschapsverhalen wil ik ook wel weer, hihi! Het is zo bijzonder en spannend! Maar schuif het nog even lekker voor me uit; ik heb net voor een half jaar de pil gehaald en met haan afgesproken dat ik die op maak en dat we dan even verder kijken. Voel me nu alweer onzeker of het wel gaat lukken het zwanger worden, had ik met Luca ook;). Ben dus ook een onzeker muts juffie, haha! Maar moet eerlijk zeggen dat als ik aan de misselijkheid denk (tot 16 weken boven de pot gehangen elke ochtend) en de bekkenpijn, dat ik dan diep in mijn hart wel weet dat het verstandiger is om nog even te wachten.
    Heb vannacht weer de halve nacht liggen hoesten, net bij de huisarts geweest en codeïne gekregen, dus hopelijk kan ik vannacht beter slapen. Ben ook steeds bang dat ik Luca wakker hoest, maar die slaapt gewoon door gelukkig.
    Kristel: ik kan je niet helpen wat betreft vastleggen meis. Luca lag altijd in een Puckababy, maar daar mogen ze maar tot 6 maanden in en dat is Yentle al bijna. Hij slaapt nu in een dikke slaapzak met mouwen en dat gaat prima. En als je geen goed gevoel hebt over de gyn waar je heen moet, zou ik gewoon om een ander vragen. Hij moet toch een heel intiem deel van je lichaam bekijken en dat is al moeilijk genoeg, en het schiet niet op als je dan ook nog eens gespannen bent door hem. Gewoon bellen en uitleggen; gebeurt vast wel vaker!
     
  2. mink

    mink Fanatiek lid

    22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    all; goede morgen. Hier een kip die niet vooruit is te branden en ik moet nog zoveel doen!!!

    Kristel ik weet wel een manier. Zoe ligt namelijk ook vast in bed door middel van haar slaapzak. We hebben de slaapzak een een band heen geschoven en zo kan ze dus niet draaien. Ze slaapt hier heel goed op en heeft er geen last van. Als je wil dat ik er een foto van maak, dan hoor ik het wel.
    Je kan ook vragen naar een gyn die je al eerder hebt gehad. Ik heb ook een vaste gyn waar ik altijd naar vraag.

    Juffie; een streep is een streep!!! niet meer gaan testen, daar wordt je alleen maar onzeker van idd. Je kan nu eigenlijk niks meer doen dan wachten tot de 1e 3 maand voorbij zijn en hopen dat alles goed gaat. Daar gaan we gewoon van uit. :)


    Wendy; mvm knap hoor. Bij een 2e zwangerschap ga ik dat ook doen...

    Mir; dat is een snelle ongi, deze maand. Ook wel lastig allemaal he? Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Julllie willen al zo lang.
    Nou in iedergeval kan ik een diggi knuffel geven hahaha

    Nou ik ga nu echt even werken hoor
     
  3. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... dat is erg lief van je meis en uhhh je digiknuffel helpt al genoeg. Dat vind ik ook zo prettig aan jullie allemaal... wij steunen elkaar door dik en dun en waar we kunnen. Dus ook al kun je me zo niet helpen (wat hopelijk de dokters wel kunnen) die digiknuffel helpt altijd!!!
    Ja wij willen al zo lang... en die onregelmatige cyclussen iedere maand helpen daar echt niet bij hahaha... ik ben dus ook echt benieuwd wat de gyn wil gaan doen! Hoop zo dat ik dit jaar nog zwanger mag raken van n gezonde voldragen zwangerschap en dus uiteindelijk n pracht van n kind!
    En aan t klussen ligt t echt niet... zo klussen wij maar 1x in de maand en ben ik gelijk zwanger en zo klussen wij 7x in de eerste 15 dagen en dan is t niks geworden. Gek hoor!
    Weet ook niet waar ik rekening mee moet houden of wat ik er aan kan doen?!!!
    Ach bijna naar de gyn.
     
  4. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nu meiden nu kan ik het een beetje beter geloven...MvM is net geweest en zie testje...
     
  5. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy... die is SUPERDUIDELIJK!!!
    Kun je over n paar dagen VEEL maar dan ook ECHT VEEL hcg strooien voor mij???????

    Ik heb t zo hard nodig!!! hahahahaa
    Ik begin nu toch echt steeds meer te denken dat er iets mis is omdat jullie zo snel weer zwanger raken en ikke na ruim 2 jaar nog niet!
     
  6. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran ik ga heel hard voor je duimen hoor!
     
  7. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

    Hoe gaat het hier met iedereen? Ben alweer een poosje niet geweest:).

    @ Juffie, wat gaaf dat je ook weer zwanger bent!! Gefeliciteerd!!! Zijn we weer gelijk zwanger, alleen zit er nu wat meer verschil tussen;). Ik kan me je onzekerheid voorstellen hoor, de eerste weken vond ik ook weer heel spannend en had ook weer bloedverlies en bruinverlies. Denk dat dat bij ons hoort;). Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

    @ Wendy, je hebt groot gelijk dat je er straks nog ff weer inkruipt. Als je de mogelikheid hebt moet je het zeker niet laten.. Hoe gaat het verder? Heb je nog last van de zwangerschapskwaaltjes of valt het nog mee? Nog weer wat van je baas gehoort?

    @ Deli, hoe gaat het meis? Wat gaaf dat jullie hebben getekend. Hoe lang duurt het nu nog voor jullie de sleutel krijgen van jullie huurhuis? Hoe gaat het nu met het verschonen van Wesley? Hier gaat het wonder boven wonder heel goed, heb het advies van Elise opgevolgd en dat wierp meteen zijn vruchten af:D.
    Had het CB ook nog gebeld maar die hadden een heel raar advies. Ik moest maar boven op hem gaan zitten met mijn billen naar zijn gezicht en hem dan klem leggen met mijn benen en hem zo verschonen:$, heb het een keer geprobeerd, maar dat was niet te doen en leek ook nog eens heel raar. ALs anderen me zouden kunnen zien hadden ze zo de kinderbescherming kunnen bellen;).

    @ Mink, hoe gaat het met jou? Lukt het werken thuis een beetje? Hoe gaat het met Zoë? Duurt al niet meer zo lang tot haar eerste verjaardag he?
    Heb je het fotoboek van Zoë afgekregen?

    @ Elise, nog heel erg bedankt voor je advies mbt het verschonen. Ik deed het op het kdv idd ook zo, stom dat ik dat nu niet kon verzinnen:). Maar heb het hier ook zo gedaan en sinds die tijd gaat het verschonen bijna zonder problemen:D. Hij wil het nog wel eens vergeten hoor, maar daar herinner ik hem dan wel ff weer aan;).
    Hoe gaat het verder met Luca, slaapt hij de nachten weer beter? Vervelend het wanneer ze zo vaak wakker worden. Thomas slaapt ook heel wisselend. De ene nacht kunnen we doorslapen terwijl er ook nachten zijn dat hij om de haverklap wakker is;), tja kun je niet zo veel aan doen he, maar wel vermoeiend.
    Hoe gaat het nu met je? Kun je het allemaal weer wat aan?

    @ Kristel, wat fijn om te lezen dat jullie iets gevonden hebben dat Yentle wel lekker rustig een poos kan slapen!!! Kan ze nu dus lekker bijtanken en jij ook;). Het draaien enzo komt ook vanzelf hoor, ieder kind doet het in zijn eigen volgorde. En zitten is natuurlijk ook wel heel leuk, want dan kun je alles volgen hihi.

    @ Pooh, hoe gaat het nu met het slapen van Ryan op zijn eigen kamertje? Ik heb Thomas ook een hele poos bij ons op de kamer gehad hoor, vond het gewoon erg prettig hem dicht bij me te hebben:). Ik heb hem op gegeven moment eerst ook overdag in zijn eigen kamertje laten slapen en dat ging al vrij snel heel goed, later ook de nachten gedaan en geloof dat ik er meer moeite mee had dan hij;).

    @ Dagdromer, wat gaaf dat Stan nu en stuk minder last heeft van de koemelkallergie. Moet hij nog wel voor controle naar de kinderarts? Hoe gaat het nu met je knie? Daar moet je ook mee naar het ziekenhuis toch?
    Hier gaat het nu gelukkig weer best goed. De misselijkheid is weer aardig aan het zakken. Ben alleen vaak duizelig, maar dat had ik toen met Thomas ook wel.
    Vind het nu idd wel een heel stuk sneller gaan als toen met Thomas, maar je hebt natuurlijk van alles om handen, wel lekker hoor hihi.

    @ QB, het fotgraveren begint dus een uit de hand gelopen hobby te worden ;)? Gaaf toch om te doen? En gaaf hoor de reactie van de kids op de sneeuw. Jamie zakte natuurlijk een heel stuk weg in de sneeuw. Lekker ventje......

    @ Maria, fijn om weer van je te horen. Wel lekker dat je cyclus meteen weer is zoals het was als met Rosalina. Hoe gaat het met jullie meissie? Wordt ook al groot of niet? Is ze ook al begonnen met lopen?

    @ Yojo, wat fijn dat je er ook weer bent. We hebben je wel gemist hoor!! Alles goed met je?

    @ Myprecious, wat gaaf dat alles goed gaat. Heb je de kleine al voelen schoppen? Wij willen dit keer het geslacht ook weten, ben erg benieuwd.

    @ Miranda, ook van mij een heel dikke knuffel, het is moeilijk dat er alweer een aantal voor de 2de keer zwanger zijn en het bij jullie maar niet wil lukken, ik ga voor je veren dat de gyn wat voor je kan betekenen en het bij jullie ook heel snel wel allemaal eens goed mag gaan. Gun het je zo!!!!!!!!!!!!

    Hier gaat alles zo zijn gangetje. Heb me er maar bij neergelegd dat Thomas moeite heeft met slapen. Ik heb hem eerst een hele poos laten huilen, maar het hielp niet, We waren beide helemaal van slag en daar heb ik geen zin in. Ik voel me er beter bij om toch maar even bij hem te blijven. Wanneer ik hem op schoot pak is hij in 5 minuten in dromenland. Ook als ik hem in zijn bedje leg is hij nu weer in 10 minuten vertrokken en ga ik dan gewoon weg. Hij heeft erg last van verlatingsangst, zo voelen we ons beide prettig;). Had het CB advies gevraagd en de invaller zei dat ik hem moest laten huilen. Ik moest hem gewoon neerleggen, weggaan en helemaal niet meer naar hem toe gaan, al bleef hij ook 2/3 uur huilen:$. Ja hem dus bevestigen in dat waar hij zo bang voor is. Dan zeggen ze dat slaan kindermishandeling is, maar vind dit er ook heel veel van weghebben, was gewoon een beetje boos, en dat ben ik niet zo snel:).

    Nou ik stop maar weer eens. moet hier ook nog even wat doen haha.

    Dikke knuffel Liena....
     
  8. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    zo, de was is weggestreken en de badkamer blinkt weer. Luca zal zo wel wakker worden en tot die tijd kan ik nog even forummen;).
    Liena: fijn dat je wat had aan het advies wat betreft verschonen; toch fijner als je geen gevecht hoeft te leveren bij iedere schone luier;). Luca slaapt inmiddels weer lekker door. Het gaat hier ook vaak wisselend hoor; ik heb me er maar bij neergelegd dat Luca alles verwerkt in de nacht en daardoor snel wakker is als er iets aan de hand is (tandje, buikpijn, verjaardag, enz.). Maar de afgelopen 5 nachten heb ik hem helemaal niet gehoord. Morgen moet hij voor een inenting, dus dan zal het 's nachts wel weer bal zijn erna... Ik ben zelf ziek geworden en nog steeds niet helemaal fit, maar ik kan het wel weer aan. Het scheelt dat Luca een supervrolijk en makkelijk jongetje is. Ik zou ook boos worden op het cb bij zo'n opmerking hoor! Toen Luca heel klein was hebben ze mij dat advies ook wel eens gegeven. Heb toen meteen gezegd dat ik het daar niet mee eens ben en de rest van de tijd dat ik met Luca nog op het cb zal komen nooit meer zulke belachelijke adviezen wil horen. Heb toen ook gevraagd of ze wel eens van hechting gehoord hadden... Sindsdien heb ik ook nooit meer van die rare adviezen gekregen. Joh, gewoon elke avond proberen en als hij het nodig heeft neem je hem lekker op schoot en je zal zien dat hij ineens wel in zijn bedje in slaap valt als hij zich weer veilig genoeg voelt!
     
  9. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Elise, wat vervelend dat je ziek bent zeg, heel veel beterschap! Dikke knuffel.

    Wat lekker dat Luca zo'n makkelijk mannetje is:). Fijn dat hij de nachten nu in ieder geval weer even doorslaapt. Thomas is ook heel druk in zijn slaap en verwerkt dan wat hj overdag heeft meegemaakt. Merk dat nu ik me er minder druk om maak het wel makkelijker is om mee om te gaan.
    Thomas is op zich ook een heel makkelijk mannetje hoor, maar ook echt een gezelligheidsventje, hij vind het heerlijk om bij ons in de buurt te zijn. En hij is ontzettend ondeugend, het woordje nee snapt hij natuurlijk nog niet hihi en hij is wel alles aan het ondekken. Vind het een erg leuke fase:D, maar ook wel eens heel erg vermoeiend;).

    Ja en dan het CB, ze houden er soms rare ideeen aan over he? Snap wel dat het de bedoeling is dat hij zelf gaat slapen, maar om hem maar helemaal aan zijn lot over te laten dat kan ik gewoon niet. Voel me soms dan wel een slappeling hoor, dat ik hem niet kan laten huilen:). Maar goed aan de andere kant denk ik ook dat het echt wel over zal gaan....... Voor hij 18 is;).

    Dikke knuffel Liena
     
  10. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Liena:
    Hier alles goed hoor. Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Tot nu toe beter dan bij Jesse ;)

    Mijn baas doet redelijk moeilijk ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Mijn tijd uitzitten over 6 maanden begint mijn zomervakantie en aansluitend verlof en na de bevalling ga ik op zoek naar een andere baan.
     
  11. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    [​IMG]

    Hier dan eindelijk eens een buikfoto, hier 15 weken;)
     
  12. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    @ Juffie, hehe ik herken het die teststress. Je niet te druk maken he ;) .

    @ Wendy, wat een knaltest!

    @ Miranda, ben je al bij een gyn geweest ivm de miskramen? Snap je gevoel wel, daarom vroeg ik het me af.

    @ Liena, ik voel de kleine al sinds een kleine 15 weken :D . Placenta ligt aan de achterkant dus waarschijnlijk voelde ik het daarom al zo snel. Merk wel dat het nu minder ruimte heeft want het schopt niet meer zoveel als paar weken terug.
    Jij ook alweer 16 weken, wat gaat het snel zeg! Leuk dat jullie ook het geslacht willen weten :D houden jullie het ook geheim of willen jullie het wel delen met familie etc?
    Ik vind het ook niet kunnen dat ze zeggen dat je je kindje maar 2/3 uren moet laten huilen :$ ! Echt shocking..
    Mooi buikje heb je zeg :D .
     
  13. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij willen het geslacht ook weten en vertellen het iedereen ook jullie hoor!!! ;)

    Liena wat een mooie bescheiden buik!
     
  14. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    My... ja ik liep al bij de gyn maar dat was met die curretage en sindsdien eigenlijk niet meer. Nu heb ik in dat jaar tijd (september 2008 tot nu) weer 2 miskramen gehad dus nu ben ik wel erg benieuwd. Mijn dokter heeft n brief getypt dat ik al 3 kinderen heb en dat mijn brandende vraag is WAAROM krijg ik nu steeds miskramen??? Hopelijk dat de gyn hier mee aan de slag gaat en dan maar ns kijken of ik chris overstag krijg om mee te zoeken naar t probleem!

    Ik ga rijden dames... ik ben er morgen pas weer want heb vanavond weer theorie JIPPIE MAAR NIET HEUS!!!
     
  15. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    hoi meiden,

    Liena: mooie buik alweer hoor! Ben benieuwd of mijn buik snel hard gaat groeien.

    Wendy: zo die test is duidelijk zeg! Goed dat je meedoet met mvm hoor!

    Miran: succes met je examen!!
     
  16. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    @ Miran, Ben benieuwd hoe het verder gaat met de gyn dan. Blijf ondertussen nog steeds voor je duimen hoor!
    Succes met je examen!


    Ik had een vraagje, ik had zulke leuke babyschoentjes gezien nu hebben ze die in maat 10,5CM 11,5CM 13CM en 14CM. Het zijn winterschoentjes en als het goed is beval ik 2e week in mei, weet iemand hoeveel CM ik dan moet kiezen voor de koudere tijd?
     
  17. mink

    mink Fanatiek lid

    22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    my; dat is een lastige vraag. Zoe heeft namelijk grote voeten hahaha, maar een 11,5 is altijd goed denk ik, maar zijn het slofjes? of schoentjes? want in het begin gebruik je meer slofjes en rond de 9 maand over op schoentjes. Tja is ook afhankelijk of je kindje al veel staat etc... slofjes rond de 10 cm en schoentjes 11,5? misschien nog groter? sorry, ik weet het echt niet hahahaha :)

    mir; succes met je theorie vanaaf en de knuffel, graag gedaan hoor :D
     
  18. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    My: Nathan draagt nu schoentjes van +/- 14 cm. ik denk dat je dan dus 11,5 cm moet hebben.
     
  19. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    wij hebben voor Nathan alleen nog maar slofjes . Maar mijn haan gaat denk ik morgen met Nathan schoentjes kopen. Hij gaat nu ook buiten lopen dus dan zijn schoentjes wel zo handig. Gisteren liep hij op zijn leren slofjes door een plas, sokken kletsnat:D
    Ben benieuwd of schoenen nou wel passen want een tijdje geleden kreeg ik Nathans voetjes nog echt niet in schoentjes.
     
  20. mink

    mink Fanatiek lid

    22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    juffie; wij hebben hele zachte leren schoentjes. Deze zijn echt heel soepel en dat wil prima. zodra ze lopen adviseren ze stevige schoentjes. Zoe heeft nog een tussenschoentje en sloffen heeft ze nu maat m.
     

Deel Deze Pagina