[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Het waren trouwens leren slofjes maar dan voor de winter. Ik heb nu 1 paar in maat S=11,5CM online gekocht vond ze zo mooi!

    Idd niet handig voor buiten met dit weer haha :D .
     
  2. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden!
    Hier een moe kippie. Ook geen puf om terug te lezen en te reageren. Morgen weer :) Vandaag naar de efteling geweest. Haan had gratis kaartjes gehad dus we zijn met 5 volwassenen en 3 kinders lekker in het sprookjesbos gaan wandelen. Daarna hebben ze even geslapen in de wandelwagen zodat wij lekker even wat konden drinken. Als hoogtepunt nog in de carnaval festival en de droomvlucht. Het was helemaal niet druk dus we konden bij elke atractie nog een ronde blijven zitten als we wilden. Stan vond de carnaval festival en de droomvlucht super!! Het sprookjesbos vond hij nog niet zo interessant. Behalve de draak, die vond hij erg grappig. Was eigenlijk bang dat hij die eng zou vinden maar begon echt te schaterlachen toen de draak begon te bewegen.

    Ik ga lekker bankhangen en kom morgen wel weer kletsen.
     
  3. Eliz

    Eliz Actief lid

    17 dec 2009
    142
    0
    0
    Sales Manager in Rotterdam
    Rotterdam
    Nou dat geeft me weer even extra energie. Heb wel diarree gehad maar geen spugen ofzo iets. We moeten het maar afwachten.
     
  4. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    goedemorgen meiden,

    Miran: hoe is je examen gegaan??

    Dag: leuk zeg de efteling!!

    Ik ga zo naar mijn werk. Fijne dag!

    xxx
     
  5. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej kipzl!

    Was ik ook weer eens ff! Druk weekend gehad, naja druk, zaterdag de hele dag op pad en zondag helaas ziek op bed... Zaterdag waren haantje en ikke 10 jaar samen, heeft hij me meegenomen naar de stad, zijn we wezen shoppen, daarna uit eten geweest, daarna een kroegje gepakt en daarna naar Avatar 3D geweest! We hebben een erg gezellige dag saampjes gehad! Waren thuis om half 1 's nachts!

    Tja, en zondag voelde ik me toch een partijtje belabberd.. zou haast gaan denken dat ik iets verkeerd gegeten heb ofzo zaterdag.. gelukkig was dat 's avonds al weer een stuk beter, ben gister ook gewoon aan het werk geweest!

    ---

    @Juffie, wat zie ik nou? Super zeg! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

    @Wen, sow, die streep knalt idd van je MvM-test af! Geloof het maar meis! ;)

    @Liena, ja idd, het fotograferen begint uit de hand te lopen, hihi! Neem overal mijn camera mee naar toe als het ff kan... ;)

    @En hoe gaat met iedereen? En de kuikens (in aantocht)?

    @Iedereen, knuffel voor jullie!

    Xx
     
  6. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

    Juffie... hoe t met de theorie gaat?... blêgh, breek me de bek niet open. hahhaha verschrikkelijk maar moet er even doorheen en dan heb ik er naderhand veel profijt van. Vind t alleen moeilijk om de rust te vinden om te kunnen leren. Overdag ben ik met andere dingen bezig.. huishouden/mn hoofd even leeg maken/boodschappen/kinders halen van school (mn eigen kinders dus geen taxiritjes)/bijslapen... noem maar op. Dan om kwart over 4 tot half 8 zijn de kinders volop aanwezig en na half 8 wil ik eigenlijk lekker lui bankhangen tot n uur of 9/half 10 en dan naar bed! Dus wanneer moet ik daar de tijd voor nemen?
    Maar goed... ik ga dadelijk weer ns goed t boekje doornemen en alvast vragen maken!

    All... ik ben wel ongi maar niet echt veel! Zal dat ook ns navragen aan de gyn. Moet eigenlijk n vragenlijstje maken hahahaha ik vergeet zoveel dingen dat is niet leuk meer!

    Ik ga even boodschappen halen en dan leren... kom strakkies nog wel even kijken.
     
  7. mink

    mink Fanatiek lid

    22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede middag

    Zoe is ziek geworden. Ze hoest veel en ze heeft koorts. Zielig hoor als ze zo ziek zijn. Maar een voordeel, ze zit nu langer op schoot hahaha. Nu ligt ze lekker te slapen...

    Mir; ik ken dat probleem. Meestal als zoe op bed ligt, dan rond ik nog wat dingetjes af en ik ga altijd met haan rond half 9 bankhangen.

    Juffie; werkse

    QB; klinkt gezelllig hoor!! Ik kwam zaterdag nog uit groningen, wat een slecht weer zeg. Gewoon gevaarlijk om te rijden.

    My; hahaha dan ben ik wel heel nieuwschierig welke het zijn geworden hahaha

    Dag; klinkt gezellig. Helaas moeten wij erg lang rijden, voordat we daar zijn
     
  8. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    hier weer lekker een nachtje doorgeslapen zonder hoesten, dus de medicijnen helpen goed. Luca was alleen al om 6:25 wakker, bij me genomen en hij viel weer in slaap tot 8:40, dus we waren lui vanochtend, haha!
    En: ik heb weer een broek aan van voor de zwangerschap!!! Eindelijk! Hij zit nog wel wat strak, maar hij past weer!8)
    Miran: ik zou denk ik ook een lijstje maken met vragen voor de gyn als ik jou was. Zo vergeet je niks en er is nogal wat gebeurd met je de afgelopen 2 jaar!
    Juffie: werk ze!
    Liena: wat een mooie buik! Gaat het nu harder als de vorige keer of valt dat mee?
    QB: leuk uitje gehad dus! En tja, de volgende dag een beetje brak hoort erbij; je bent tenslotte ook geen 18 meer, hihi!;)
    Dag: leuk, de winterefteling! Geniet maar even lekker na en neem een beetje rust.
    Wendy: fijn dat je je beter voelt als bij Jesse (geeft mij een beetje hoop, haha).
     
  9. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Elise..jij bent dus ook zo lang ziek geweest. Ik bleef maar hoop houden toen ze me vertelde dat het meestal bij 12 weken minder werd. Dat werd het bij mij ook wel maar heb tot de 20e week toch nog regelmatig naar de wc moeten rennen. Mijn slokdarm was helemaal geirriteerd van het spugen. Moet zeggen dat die gedachte mij ook vaak de zenuwen geeft.

    Liena...mooi buikje!!

    Ik ga even badkamer poetsen. Vanochten in het ziekenhuis geweest voor mijn knie. Nu morgen voor het eerst fysio en dan maar afwachten of het goed blijft gaan.
     
  10. bubsie

    bubsie Fanatiek lid

    1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ;)hier weer een foto van ons voor de geintresseerde.

    ben trouwens deze week voor halve dagen gaan werken ivm beginnende bekkeninstabiliteit.:x hopelijk hou ik het zo wel vol.
     
  11. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Mooie foto Bubsie!! Heel mooi zwangerbuikje :D .
     
  12. mink

    mink Fanatiek lid

    22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Bubsie; mooi buikje hoor!

    Elise; fijn dat het weer beter gaat. Mijn dochter heeft het ook te pakken en ook een naar hoestje...

    wij lopen ook in ons huispak vandaag hahaha lekker lui :D
     
  13. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Bubsie wat een prachtig buikje!
     
  14. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    net met Luca bij het cb geweest voor vaccinatie; blijft altijd zielig. Mijn moeder was mee en die had gewoon tranen in haar ogen (van wie zou ik het hebben, hihi). Daarna naar AH, want ik had 2 weken geleden zo'n fotshoot laten doen van Luca en nu konden we het resultaat bewonderen. En ze zijn gaaf!!! Ik heb de hele serie maar genomen en een linnendoek met sepia afdruk erbij. Echt supermooi met zijn naam erop. Het was wel vrij prijzig, maar echt onwijs leuk.
    @Dag: ik hoopte ook dat het met 12 weken over zou zijn. Vanaf 4 weken en 3 dagen tot 16 weken kon ik elke ochtend uit mijn bed naar het toilet rennen om de pot even van binnen te bekijken... Maar ik vond de bekkenpijn en de harde buiken veel erger eigenlijk, want daardoor voelde ik me echt beperkt. Dus mijn zwangerschap hield niet echt over, maar mijn bevalling ging daarentegen van een leien dakje.
    @Bubsie: ik heb ook erge last van mijn bekken gehad tijdens de zwangerschap. Het begon bij mij al met 8 weken. Met 25 weken ben ik gedeeltelijk de ziektewet ingegaan en heb ik het volgehouden tot mijn verlof (was niet altijd een pretje). Ik had erg veel baat bij de osteopaat. Heb er nu trouwens nog steeds last van en ik denk niet dat het nog weggaat...
     
  15. LindaS

    LindaS VIP lid

    30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

    Ik zie wat mooie zwangere buikjes voorbij komen! Leuk weer!! :) En straks die van Juffie en Wendy, jihoe! :D

    Hier gaat alles super met Liv! Ze gaat nu uit zichzelf slapen en slaapt overdag soms wel 2 uur achter elkaar! Ben zo trots! En ze is zo ontzettend vrolijk en wijs! We genieten! Ben alleen zelf erg moe.. Haantje zit met z'n been in het gips, dus alles komt op mijn schouders terecht.. Zwaar kan ik je zeggen, vooral met het vooruitzicht dat we nog 6 weken te gaan hebben.. Ben nu al op!

    Verder weinig tijd om te reageren, dus iedereen en knuffel!

    Tot snel

    xxx
     
  16. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje Linda......jij ook een dikke knuffel
     
  17. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    hoi meiden,

    Bubsie: mooie buik!

    Mink: beterschap voor Zoë. zo zielig altijd zieke kindjes:(

    Linda: kan me voorstellen dat het zwaar is alles alleen doen. Wel fijn dat Liv zo vrolijk is.

    Nathan is ook super vrolijk. Echt zo schattig als ik op mijn hurken ga zitten met mijn armen wijd komt Nathan heel hard aan rennen en gaat me dan knuffelen. Zo lief:D
     
  18. mink

    mink Fanatiek lid

    22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Lin; hele dikke knuffel meis. Meer dan je best kun je niet doen...

    Juffiel: mooi he?
     
  19. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

    Bubsie... wat heb jij n prachtige mooie bolle buikje. Het gaat zo hard zeg met de zwangere hier.

    we hebben:
    *bubsie
    *my precious
    *liena
    *wendy
    *juffie
    Ben ikke nog iemand vergeten????
    Vind t kei leuk en spannend voor jullie.

    Elise... dat vragenlijstje waar ik t over had was ook bedoeld voor de gyn.

    All... ik ga slapen. Ow... wie heeft er ook vaker n ongi van likmevestje? Ik zit vandaag op dag 3 en heb nog steeds maar n inlegkruisje nodig gehad. En zelfs die is aan de einde van de dag nog niet vol! Sorry!!! Tuurlijk ververs ik m wel maar als ik alles bij elkaar optel zeg maar, dan kom ik nog niet aan de hoeveelheid als dat ik met de pil had en voor mn curretage. Het is n halve inlegkruisje PER DAG! Dit vertel ik ook zeker aan de gyn. Ik zit zelfs te denken dt ik in de overgang zit.

    Nu ga ik slapen... tok morgen
     
  20. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mir zou het zeker ff overleggen kunne ze het even controleren

    goedemorgen allemaal
    weer lekker veel zwangeren in het kippenhok
    dalijk een buikfoto maken weer :)
     

Deel Deze Pagina