[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ben benieuwd naar de foto melanina
     
  2. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

    Eindelijk kan ik weer in het kippenhok kijken. Gisteren kon ik er niet inkomen. De pc zei dan dat ie gereed was, maar kreeg de tekst niet te zien;). Nou ja hij doet het nu in ieder geval weer:D.

    Hoe is het hier?

    @ My precious, gaaf he om de kleine te voelen. Ik voel de kleine af en toe ook en vind het weer heel bijzonder. Denk dat wij het geslacht alleen aan de opa's en oma's vertellen hihi. Heb 16 februari de 20 weken echo, dus ben benieuwd........ Fijn dat het verder goed met je gaat!! Zijn julllie al begonnen met de babykamer?

    @ Wendy, ben jij ook al zo nieuwsgierig naar wat het zal worden? Best weer spannend allemaal. Buikje val nog mee he? Heb helemaal niet het idee dat ie nu sneller groeit als toen met Thomas;).

    @ Miranda, de theorie is dus echt ff een zure appel waar je doorheen moet;), komt goed, als je straks je diploma hebt kun je trots zijn op jezelf!!!! Ben erg benieuwd naar wat de gyn. straks te melden heeft, want het is toch wel raar dat je lijf zo van slag is. Het zou natuurlijk kunnen dat je in de overgang zit, maar dat is dan toch wel heeeeel vroeg:$, hou je ons op de hoogte????

    @ Juffie, gaaf he als ze zo gek met je zijn;)? Was haante nog op pad geweest voor schoenen voor Nathan? Ik was ook al eens wezen kijken voor Thomas, maar vind het maar lastig hoor. Ach het kan nog.......

    @ Mink, hoe gaat het nu met Zoë? Het is idd erg vervelend als ze ziek zijn:(. Hoop dat ze snel weer is opgeknapt!!! Dikke knuffel voor haar!

    @ Dagdromer, wat hebben ze gezegd in het ziekenhuis? En gaaf zeg naar de winterefteling!!! Leuk dat Stan zo genoten heeft!!
    En jullie mss toch ook voor een tweede? Kan me wel voorstellen dat je er een beetje tegenopziet als je zo ziek bent geweest, maar elke zwangerschap is anders, lasig he?

    @ QB, wat vervelend dat je zondag belabberd was, zou best kunnen natuurlijk dat je iets verkeerds hebt gegeten. Ben je nu weer opgeknapt? Hier gaat alles goed en ook met het nieuwe kuikentje ;) afgelopen maandag weer bij de vk geweest en alles was goed!!
    En het fotograven zit je dus gewoon in het bloed, lekker mee doorgaan haha, want ze zijn prachtig!!

    @ Elise, gisteren lekker bij kunnen komen dus? Moet je van genieten hoor hihi. Wat gaaf dat je weer je broeken aan kan, geeft een goed gevoel of niet!!!
    Vind deze keer de zwangerschap wel veel sneller gaan dan toen met Thomas, maar verschil met het groeien van mijn buik zie in eigenlijk niet......
    Ben erg benieuwd naar de foto's van Luca:)....

    @ Bubsie, wat ook al een mooi buikje!! Wat vervelend dat je last krijgt van bekkeninstabiliteit:(, verstandig dat je het meteen rustiger aan doet, kan best zijn dat het zo wel beter gaat. Dikke knuffel!!
    Lees in je onderschrift dat je 17 febr. de 20 weken echo hebt, ik heb deze 16 febr:). Vind het het ook spannend?

    @ Linda, wat fijn dat het goed gaat met Liv, zo hoort het;). Kan me voorstellen dat je het op het moment zwaar hebt zeg, is je haantje gevallen met de gladheid?? Sterkte komende tijd. Dikke knuffel voor jou!!

    @ Melanina, ben ook erg benieuwd naar je buikfoto:D.

    Hier gaat het goed, maandag naar de vk geweest en alles lijkt goed, hartje ging ook flink tekeer:).
    Met Thomas gaat het ook goed, alleen nu ineens 's nachts weer steeds wakker. Soms denk ik wel eens dat hijlast van zijn buik heeft, hij kauwt nl zijn eten niet, als we bijv, doperwten eten komen die er de volgende ochtend eruit zoals ze erin zijn gegaan;). Gemalen eten wil hij eigenlijk niet meer, alleen met broccoli nog..... Nou ja maar even in de gaten houden. Verder heerlijk vrolijk mannetje dus dat scheelt:D.

    Dikke knuffel Liena
     
  3. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    hier een ziek mannetje van zijn prikken gisteren. Koorts, hangerig en zere beentjes. Zielig:(! We zouden eigenlijk gaan zwemmen en twee vriendinnen van mij zouden ook komen met hun kindjes, maar dat feest gaat dus helaas niet door...
     
  4. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Liena hier ook nog geen buikje maar dat zou ook wel heel vroeg zijn haha....Ik ben zo benieuwd wat het wordt.Kan niet wachten en we willen het ook zeker weten...:D En willen jullie het weten?
     
  5. bubsie

    bubsie Fanatiek lid

    1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ liena.
    ja vind het wel erg spannend de 20 wkn echo. jij ook zeker?
     
  6. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Helllooooowww!!

    Liena....wat heb ik die lekkere lange reacties van jou toch gemist! Echt gezellig dat je er weer bij bent!! In het ziekenhuis eigenlijk niets wijzer geworden. Mocht mijn brace afdoen en zometeen voor de eerste keer naar de fysio. Komt vast allemaal goed. Het weer en mijn knie worden hopelijk snel beter zodat ik binnen no time weer op mijn paardje kan rijden :D. En een 2e kindje. Tja inderdaad zie ik er best tegenop en zeker de bevalling maar ja, eerst maar eens proberen zwanger te worden. Na de zomervakantie gaan we ervoor! Als ik tenminste zo lang kan wachten,hihi.

    Melanina...ben zeer benieuwd naar de foto!

    Wendy....is de rust al een beetje wedergekeerd bij je baas? Ik snap best dat je er een vervelend gevoel bij hebt maar ja....bazen genoeg!

    Juffie....ach gut! Wat lief dat Nathan in je armen komt gerend! ***smelt**

    Ik ga me weer even opfrissen voor de fysio. Misschien tok vanavond.
     
  7. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    @ Melanina, mooie buikfoto :D !

    @ Miran, vreemd dat je maar zo'n beetje bloedverlies hebt.. Idd misschien ff navragen.

    @ Liena, hee wij hebben 16 februari de pretecho :D toevallig zeg! Ja bij ons staat de babykamer al helemaal klaar eigenlijk. Moet alleen nog inbouwkasten uitruimen omdat daar onze eigen spullen nog in staan. Ben er vroeg klaar mee :p . En jullie?
    Je zou wel zeggen dat Thoma's last van z'n buikje moet hebben als hij zijn eten niet kauwt idd. Heb je zelf al een voorgevoel van het geslacht? :D Ik denk dat jullie een meisje krijgen!
     
  8. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

    @ Elise, wat sneu dat Luca zo'n last heeft van zijn prikjes:(, ook jammer dat het zwemmen nu niet door kan gaan, maar eerst moet het mannetje weer wat opknappen. Geef hem maar een dikke kippenknuffel;).

    @ Wendy, haha zou idd hel snel zijn als je nu al een buikje kon zien;), maar voor je het weet zit ie weer in de weg hihi.
    Wij willen het ook graag weten, lijkt me erg leuk.

    @ Bubsie, ik vind het idd ook erg spannend, maar wil ok gewoon graag weten of alles tot zover goed lijkt. Bij Thomas vond ik het toen ook erg spannend, maar onze vk was heel rustig en stelde ons al snel op ons gemak. Moet jij weer naar het zk voor de echo?

    @ Dagdromer, ja gezellie he:D, heb jullie ook erg gemist hoor, ben blij dat ik weer meer tijd vrij kan maken.
    Wat gek dat ze in het ziekenhuis niet meer hebben gedaan, voelt het nu wel beter dan? Suc6 bij de fysio, ben benieuwd wat die zegt. En idd voor je het weet kun je weer lekker op de paard rijden, want dst zul je ook wel missen. Ga je dan ook weer voor de wedstrijden?
    En jullie wachten tot de zomervakantie? Ik zie ook heel erg op tegen de bevalling hoor, dat had ik toen met Thomas ook al en die angst is absoluut niet weg:).

    @ Myprecious, bij ons gaan we voor Thomas een andere kamer klaarmaken en dan dient de babykamer weer gewoon als babykamer hihi. Lekker om het alvast klaar te hebben toch? Wij moeten eerst nog even ruimte maken, maar we hebben nog even tijd;). Wat toevallig, kunnen we op dezelfde dag onze kleine bewonderen:D.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook denk dat het een meisje wordt, maar bij ons in de familie zijn het bijna allemaal jongens dus ja dan zeg ik weer dat deze kleine dat dan ook wel zal zijn:).

    Nou kippies ik ga er weer vandoor, nog even met Thomas spelen, want die wordt het een beetje zat, nog even en dan breng ik hem naar bed, volgens mij begint hij moe te worden.
    Tok snel!!!

    Dikke knuffel Liena
     
  9. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    hoi meiden,

    Zo hard gewerkt vandaag;) vanavond nog cursus dus wordt weer een lange dag.

    Liena: bij Nathan vind ik soms ook hele stukken in zijn luier hoor. Hij heeft daar geen last van volgens mij. vervelend dat Thomas er wel last van heeft.:(

    Elise: wat zielig dat Luca ziekig is:(

    ga zo even was ophangen. heb even geen puf om verder te reageren. ben moe.

    Tok later

    xxx
     
  10. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    pff net een foto gemaakt met me tel heeft ie hem niet opgeslagen dus dalijk weer opnieuw

    ik kan niet wachten tot ik weet wat me uk is maar 4 feb pas me echo dat duurt nog te lang
    wachten is echt niet mijn ding .
    Wil gewoon weten of mijn buik gevoel juist is of dat het een meisje is .
     
  11. bubsie

    bubsie Fanatiek lid

    1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ liena. ja indd erg spannend of alles goed is enzo.
    ja wij moeten voor de 20 weken echo naar het ziekenhuis ik krijg een echoscopiste. schijnt een leuke vrouw te zijn.
    maar ... erg spannend allemaal.
     
  12. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik laat ook me 20 weken in het ziekenhuis maken gelukkig is dat buitenwaards want die vrouw zat met de 12 weken echo soms verkeerd grrr terwijl mijn mannelijke gyns er nooit naast gezeten hebben :D
     
  13. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    melanina: wachten is niet leuk he?;)
    ik vind het nu ookal weer lang duren voor de 1e echo:) wilde net een afspraak maken bij de vk maar was te laat ze waren al niet meer te bereiken. dan morgen op mijn werk maar even proberen.
     
  14. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben wel blij dat ik de 12 weken voorbij ben die waren een ramp pffff
    dus als er een 2de komt wil ik het niet zo vroeg weten dat het raak is want die stress is echt neit goed haha
     
  15. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie, GEFELICITEERD!!

    Mooie buik foto's zag ik voorbij komen.

    Miran, speciaal voor jou een hele dikke knuffel!

    Heb een lange werk dag gehad en ben kapot pfff
    Ryan is naar kdv geweest en is ook super moe.
    Kom morgen wel ff tokken, nu ff relaxen in bad.
     
  16. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    goedemorgen meiden,

    Pff ben moe:( Gisteravond pas na 11 uur thuis. Toen kon ik niet slapen. had koude voeten dus toen het 12 uur geweest is maar eens sokken aan gedaan:D Toen uiteindelijk wel in slaap gevallen. tussen door nog een keer plassen en half 6 weer wakker. kon niet meer slapen maar ben echt zooo moe:(

    goed genoeg gezeurd. ga nu werken.

    fijne dag allemaal!
    xxx
     
  17. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

    Kom mss straks nog wel ff reageren maar moet ff ego doen hoor:)

    Ik moest net naar de wc te plassen en nu had ik bij het afvegen weer wat bloedverlies, ook later in het inlegkruisje weer(sorry voor de details zo op de vroege morgen). Heb met de angelsound geluisterd en het hartje klopte goed, maar maak me toch weer zorgen. Ong. 22 dagen geleden heb ik ook wat bloedverlies gehad en toen was er verder niets, maar nu heb ik er ook een beetje buikpijn bij. Weet niet zo goed of ik nu de vk moet bellen of gewoon nog even moet afwachten:(.

    Ik weet dat ik toen met Thomas ook een aantal keer bloedverlies heb gehad en dat ging ook meestal zo weer over. Alleen heb ik toen met ong 26 weken een poosje in het ziekenhuis gelegen.

    Zouden jullie meteen weer bellen of het nog even afwachten?

    Sorry dat ik verder niet reageer, mss later nog even:)

    Knuffel Liena
     

Deel Deze Pagina