@ Riedel, dan moet jij je daar wel thuis voelen nu als hij als kip zonder kop rond loopt geniet van de buitenlucht! Ik denk dat ik maar binnen blijf vandaag heerlijk in de airco, mijn voeten hangen nu al over mijn schoenen van al het vocht
haha dat zal een mooi gezicht zijn deli..airco staat hier ook aan maar het is buiten ook weer errug lekker hoor
Ja Riedel, ik heb om 12.30 uur pas pauze en dan zal het inmiddels al wel lekker warm zijn... Maar kijk wel ff misschien ff ergens in de schaduw zitten... Wandelen zit er niet in want de schoenen die ik nu aan heb zitten al strak en ik heb speciaal een maatje groter gekocht hahahaha.... Wel lekker dat jullie ook airco hebben! Morgen wordt het nog warmer he...
Heey kippetjes Ik kom zo ff meekakelen, maar zal eerst eens ff lezen wat er allemaal gebeurt in het kippenhok! Tokzo
@ Miranda (en de rest), opzich gaat het wel en heb ik het al redelijk een plaatsje kunnen geven. Denk dat het straks pas echt moeilijk word, als ik weer zwanger bent. We mogen in principe gewoon verder gaan. Ze zei ook al dat ik misschien wel zwanger ben voor de uitslag er is. De vrouw die de echo maakte zei ook al: we gaan er gewoon vanuit dat al het goede in met 3-en komt. Nou ik hoop het van harte.
Hey mup, ik kan me voorstellen dat het echt moeilijk is als je zwanger blijkt, dat prille begin is altijd spannend maar voor jullie wel dubbel natuurlijk!
Goeiemorgen dames! Vanmorgen hetzelfde verhaal als gister...alleen nu van kortere duur. Ontdekte per toeval als ik wat perste dat het er dan zo uitgefloept (sorry...) kwam. Scheelde meteen in buikpijn van niet te hebben naar redelijk te hebben..... Was nu ook met een uurtje of drie klaar ipv de hele ochtend. Loopt nu ook lekker door hahaha klinkt dat smerig zeg..... Maar het wordt een heerlijke dag dus dames die vrij zijn HEEL VEEL PLEZIER! Dames die moeten werken Werk ze en ga in je pauze lekker naar buiten!
Nou Yootje...beter eruit als erin zeg ik dan maar ...nee fijn is anders maar blij dat het een beetje gaat....ook voor jou geldt dat natuurlijk Mup..
Ja idd Riedel beter eruit als erin...kan me niet voorstellen dat er nog meer stolsels zitten. Elke keer als er een stolsel komt heb ik zo'n pijn heb ik gemerkt. En hoe groter het stolsel hoe groter de pijn....was wel blij dat ik kon "helpen" het er sneller uit te krijgen. Ik ga lekker in de tuin onder het afdak op de bank met mijn boek. Heerlijk rustig nu hier nog geen zomervakantie is en er nog geen kinderen vrij zijn....hier begint vrijdag de vakantie.
@ Deli, ik ga ook weer aftellen naar oktober! En zal dan ook maar vast zorgen voor goede schoenen , ben dan nog wel niet helemaal 35 weken, maar beter voorkomen dan genezen he ? Ik had idd een heerlijk weekend gehad. Haantje heeft me van het station gehaald en thuis hebben we nog wat gegeten en zijn toen lekker voor de tv gekropen. Zondag was ik eigenlijk erg duf, kon moeilijk op gang komen. 's Middags zijn we er nog ff lekker uitgegaan. Maar alles lekker rustig aan ..... En al een doel bedacht voor het geld dat je hebt gewonnen? Heb je gisteravond lekker gegeten, wel weer een lange dag he? Maar nog maar 2 1/2 te gaan! Niet leuk he die kippenpootjes. Vanaf vrijdag dan maar met de voetjes omhoog , boekje erbij muziekje aan en niemand je laten storen . maar als je dat doet komt de keuken natuurlijk niet klaar . Oke dan vanaf volgende week maar..... @ Leeuw wat ontzettend balen meis, heeft het nu ook idd doorgezet? Bij mij heeft ronde 8 ook geluk gebracht, ik hoop dat dat voor jou ook zo mag zijn! Ik ga voor je veren hoor! @ Yojo, wat ontzettend vervelend zeg dat je zo'n buikpijn hebt gehad. Is het vandaag weer wat beter dan gisteren? Hopen dat je nu het ergste hebt gehad. Dikke knuffel! Meis kan me je twijfel voorstellen, maar wat de anderen ook zeggen je krijgt er met een bavalling iets voor terug en denk dat dat je er op zo'n moment doorsleept. Maar eerst dit maar eens verwerken en hopen dat je over een poosje weer net zo opgeknapt bent als riddle nu is . @ Mink, hoop voor je dat de misselijkheid nu ook gewoon wegblijft en je nu gewoon lekker verder kan genieten van het zwanger zijn! Dus in augustus mag je terug komen voor een echo. Leuk hoor, weer iets om naar toe te leven! @ Mup, wat fijn dat je niet gecurreteerd hoeft te worden! En we gaan natuurlijk met zijn allen veren dat je over 2 maanden weer zwanger bent en het dan allemaal heel voorspoedig mag verlopen! Wat kunnen ze uit het chromosomenonderzoek halen dan? @ Juffie, op het moment dat ik dit schrijf lig je vast heerlijk te genieten in een van de bubbelbaden . Heel veel plezier vandaag en laat je maar lekker verwennen. Het weer doet in ieder geval haar best! @ Queenbee, gefeliciteerd met je 35 weken. Idd de laatste loodjes, en dat eigelijk twee keer, want verhuizen is ook een zwaar loodje . Maar wel fijn dat het allemaal lekker op begint te schieten. Straks heerlijk op jullie nieuwe stekkie. Doe idd maar rustig aan want het wordt veel te warm om je heel erg uit de naad te werken! En wat de foto's betreft? Afgesproken ! Zal ik ze dan zeker gaan bekijken! @ Dagdromer, hoe was het gisteren bij de VK? En is de verhuizing een beetje gelukt. Veel plezier op je nieuwe stekkie . @ Kristel, wat vervelend dat jullie beide ziek worden in de vakantie, niet helemaal goed gepland he . Maar beterschap nog met je haantje en geniet nog ff van de laatste dagen! Wat staat er zoal op het menu in Egypte? Eten ze daar heel anders dan hier? Suc6 bij de gyn. vrijdag. Hoop dat hij/zij je op weg kan helpen en ga natuurlijk voor je veren want zwanger terug komen van vakantie geeft wel een heel speciale herinnering! @ Bolleke, zker gaan we ook vor jou veren! Iedereen die het nodig heeft is hier in het gezellige kippenhok aan het juiste adres! VVEEEEERRRRRRRR! @ Miranda, lastig is het om je mond te houden over iets waar je zo ontzettend blij mee bent he? En je hormonen kunnen je soms idd onredelijk maken, ik ben af en toe ook erg snel geirriteerd, maar kom er na tijd vaak wel weer op terug bij mijn haantje. En hij moet dan maar weer vol begrip zijn , ja zij hebben het ook niet makkelijk! Probeer idd pos. te blijven. De eerste periode is ook gewoon heel spannend. Maar nog een weekje en dan kan je mss rustiger zijn. Dikke knuffel.... @ Riddle, lekker net doen of je gek bent hoor, loop ook maar als kip zonder kop rond want daar zijn wij kippies toch het best in . En hoe was het buiten? Heerlijk toch? Werk je deze week ook nog halve dagen? Flauw dat de banners het niet doen he? Ik laat mijne nog ff staan hoop dat ie het snel weer doet! @ Linnie, al ben je dan ff niet hier aanwezig, we vergeten je niet hoor meis: . Hoop dat het allemaal weer wat beter gaat met jou en je haantje en dat je een beetje een leuke verjaardag hebt vandaag. Bij mij gaat alles wel goed. Ben niet meer zo vaak misselijk en de moeheid wordt ook iets beter, krijg weer wat meer energie. Ben lekker aan het genieten van het mooie weer. Straks ff de was ophangen en dan aan het verven met het wiegje. Heb er nu al zin in!
@ Liena, wat een reactie/actie weer van jou Zorg maar voor goede schoenen inderdaad! Je denkt al snel dat iets wel gaat zoals de hele dag sjouwen maar dan valt het toch tegen maar uhhhh we gaan aftellen is er al een datum definitief? Fijn dat je een goed weekend hebt gehad verder! Lekker! Ik heb het geld al op, gister gebruikt voor bij het etentje het was inderdaad weer een lange dag maar ja, nog ff'kes! Toen ik thuis kwam waren mijn haantje en zwagerhaantje bezig in de keuken, en de apparatuur was er dus nu moet de loodgieter nog even komen om de afzuiger en het gasstel aan te sluiten maar ik kan in ieder geval samen met haantje al een hoop opruimen en schoonmaken, dan komen vrijdag de tegeltjes en dan schieten we op Mijn eerste verlof week is dan denk ik heeeeeeeel veeeeeeel poetsen en dan de weken erna lekker bijhouden en relaxen! Fijn dat jij weer wat meer energie krijgt! Sommige dames hebben de hele zwangerschap zo'n last van die vermoeidheid gelukkig jij dus niet Leuk joh, het wiegje verven ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat worden! Geniet ook maar lekker van het weer voor het weer minder mooi wordt! En ja Linnie, ik had je al gekrabbelt vanmorgen maar je hoort hier ook gefeliciteerd te worden natuurlijk, dat heeft Liena mooi goed! Meis, van harte met je verjaardag en we missen je!
@ Deli, dan heb je je geld toch heerlijk besteed? En er is nog geen nieuwe datum gepland. Maar bij deze ben ik gewoon zo vrij om 11 oktober....... te benoemen als evt. datum voor een nieuwe kippendag! Dan is het nog geen vakantie en hoop ik dat er heel veel kippies kunnen Dat is dan nog 102 dagen........ En Deli, begint de poetsdrang bij jou al te komen? Zou wel lekker zijn als het de laatste weken alleen maar bijhouden is, want het zal wel steeds moeizamer gaan denk ik. Ku je dan ook genieten. Als ik het wiegje af heb zal ikw el ff foto's maken! Heb trouwens de foto's van zaterdag ook op "onze" hyves gezet . Gisteren wilde het niet lukken en vandaag in een keer
Hey! Ja linnie we missen je! Willen ook erg graag weten hoe het met je is nu! Ik had net de vk even gebeld en nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis voor een echo. Even checken of alles schoon is. Hoop t wel!
@ Liena, 11 oktober vind ik prima! Heb het alvast genoteerd in mijn agenda Ik heb wel poetsdrang maar dat had ik altijd al wel... Heb nog niet het idee dat het de bekende innesteldrang is dat komt misschien nog in de aller-aller-aller laatste weekjes Ja je moet zeker foto's van het wiegje plaatsen, ben zeer benieuwd! @ Yootje wel fijn dat je ff op controle kan komen toch?! Hoop dat je het meeste nu wel gehad hebt meid! Laat je snel horen hoe het is afgelopen?
Ik heb 11 oktober ook genoteerd! @ Yojo goed dat je de VK hebt gebeld en fijn dat je vanmiddag al kan komen voor een echo. Weet je ook een beetje waar je aan toe bent. Zal aan je denken vanmiddag! Ik ga nu ff aan het verven. En de foto's volgen zeker! Tok jullie laterzzzz Dikke knuf Liena
Lijste voor onze Kippendag 2 - 11 oktober 2008 Wie gaan er gezellig mee? Liena Yootje Delilah Iedereen die mee wil, ff lijst kopieren jezelf toevoegen en posten! Oh ja en natuurlijk de datum in je agenda zetten en niks anders plannen op die dag!
Hahahhaha die Deli! Goed bezig zo! Ja ben heel blij dat ik vanmiddag al terecht kan. Was eigenlijk vrijdag pas plaats maar de vk heeft afgedwongen dat ik vanmiddag terecht kon. Gelukkig. Ook meteen het werk gebeld dus daar vanalles weer mee geregeld. Ga nu naar mijn moeder om daar de tijd te doden....moet er om 15.40 zijn. Hoop dat het leeg is anders gaan ze kijken of ze het zo aankunnen en de andere optie is toch een curretage.... Tot vanavond!
@Linnie....ondanks dat je hier niet bent...van harte gefeliciteerd ! @Yootje....tja ik hop ook voor je dat aller eruit is...kan je alleen zeggen dat ik zo enorm veel weefsel had verloren dat ik me gewoon niet vor kon stellen dat dat er allemaal in had gezeten en nog bleek bij dat echo dat er nog weefsel zat....succes meis! @Liena...ja weer is echt heerlijk buiten...nog anderhalf uur en dan lekker naar huis, morgen vrij natuurlijk en dan vanaf donderdag weer hele dagen werken, heb nergens meer last van dus het normale leven begint weer