[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kieppetjes!

Wat een stralende morgen he :D , vind het nu al heel warm.......

@ Riddle wat ontzettend fijn dat je nergens last meer van hebt. Geniet maar van je vrij dag vandaag! ;)

@ Dagdromer, bevalt het nieuwe kantoor een beetje?

@ Pooh, VVEEEEEERRRRRR, blijft toch altijd weer spannend om op het wachtbankje te zitten he? Hoop voor je dat deze ronde jullie geluktsronde is! Hoe is het gesprek op je werk gegaan? Ga je nu meer werken? Zou wel lekker zijn natuurlijk, een extra spaarpotje ;) .
    Had je al een nieuwe rijlas gepland?

@ Yojo, hoop zo voor je dat je lichaam het zelf doet he? Als curretage niet nodig is dan liever niet toch? Hoe voel je je vandaag?
    Dikke knuffel!

@ Bolleke, we vinden het alleen maar leuk dat er steeds nieuwe kippetjes zich vestigen in het kippenhok. Gezellig meekakelen ;) !

@ Lieve Queenbee, heb wel met je te doen hoor, zo hoogzwanger en dan zo hard aan het werk met dit warme weer, maar ja het is natuurlijk voor het goede doel ;) . Fijn dat je mams vandaag komt helpen. Met z'n tweeen is het toch anders dan wanneer je het alleen moet doen he?
    Heel veel suc6 vandaag!

@ Nata meid jij ook heeeeel veel suc 6 met de verhuizing. Hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat vandaag! Een dikke knuffel !

@ Mink, hoe heeft je schoonmoeder op de vraag dat je zwanger bent gereageerd? Weten zij het al?
    En van de foto: Ik had eerst een foto van de echo gemaakt en die op de pc gezet en dan net zo plaatsen als de andere foto's in je album ;)
    Mss dat het bij jou zo ook lukt?

@ Mupkuh, Hoe gaat ie bij jou?

@ Kristel, van harte meis. Wat een romantische manier om je ten huwelijk te vragen zeg! Dit wordt in ieder geval nu ale een vakantie om niet meer te vergeten.

@ Juffie wat fijn dat je gisteren zo'n leuke dag hebt gehad. Vandaag weer lekker genieten van het weer?
    Gave buikfoto hoor!
    Kan echt het verschil wel zien he ;) ....
    Ja ontzettend flauw dat de banner het niet doet he? En ik was net benieuwd of ie deze week zou veranderen :( , nou ja we zullen zien!

@ Deli, gefeliciflapsteerd met je 35 weken! En heerlijk nog maar 2 dagen ;) . Wat lekker dat je op het werk airco hebt zeg, dan is het tenminste wel een beetje uit te houden. Hoe gaat het nu met je voetjes?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mup :oops: dat had je al gemeldt he, was het ff kwijt! Terwijl we zo hard veren dat je nog zwanger bent voor de uitslag! Hoop wel dat je mee kan in okt! Met mij gaat ie goed hoor! Heb alleen giga voeten maar dat geeft niks :D

@ Liena, hoe is het heerlijk aan het zonnen? Wiegje al klaar ;)

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli nog niet aan het zonnen, kan het op het moment niet zo lang uithouden in het zonnetje, terwijl ik voor ik zwanger was wel uren kon liggen bakken :( . Ach dan maar wat meer in de schaduw ;)
    Ben nog bezig met het wiegje, het is een heel werkje om al die spijlen te verven, maar wel erg leuk om te doen. Gisteren was ik toch nog maar niet begonnen, want ik begon ineens te twijfelen of ik hem wel wilde verven of dat we hem gewoon gingen lakken. Maar de andere meubeltjes zijn ook creme en sommige stukken beuken. Dus gisteravond toch maar besloten om hem te gaan verven...

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, lijkt mij ook super leuk om dat soort dingetjes zelf te doen! Als ik jou was zou ik het ook lekker in de avonduurtjes doen, nu droogt de verf al op je kwast volgens mij ;) en uhhh, ik blijf ook uit de zon ben nog nooit zo bleek geweest in de zomer! Dus ik snap dat je niet gaat liggen bakken maar lekker in de schaduw is toch ook heerlijk!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal.

Hier een kippie die last heeft van hormonen....
    Mijn zoontje heeft net afscheid genomen op school, ik had voor de kinderen n dierenpen gekocht met desbetreffende dierengeluid erbij en een bellenblaas, daaraan vastgemaakt een kaartje met voor de jongens dit gedichtje:

Klein is mijn versje
    Veel zegt t niet,
    Enkel drie woorden
    Vergeet - mij - niet!

En voor de meisjes met t volgende gedichtje:

Als je in je bloementuintje
    nog een plekje overziet,
    Plant dan om aan mij te denken
    slechts een klein Vergeet - mij - niet!

En voor de juffen had ik een schrift gekocht met daarin een zakje vastgemaakt waar een pen met de horoscoop van de juffen en een ketting met de maand waarin ze jarig zijn als kadootje en op de eerste pagina van t schriftje had ik de volgende tekst geschreven:

Wanneer je op n stil moment
    eens door je album bladert,
    en dan zo menig dierbaar schrift
    hier voor je ziet vergaderd.
    Als je je ogen open slaat
    en je mij niet meer ziet,
    bekijk dan deze regels
    als een vergeet - mij - niet!

En voor zijn lievelingsmeisje waar dat hij mee gaat trouwen en zij met hem heeft ie een speciale dierenpen aan gegeven want ik had maar 1 roze papegaai en die moest en zou Nina krijgen (lief he?) en dus voor een speciaal meisje met een speciale pen ook een speciaal gedichtje toch?.......
    Daar had ik de volgende gedichtje voor:

We zitten samen in een klas,
    we leren en we spelen.
    Soms zijn we braaf,
    soms zitten we de juffrouws te vervelen.
    Maar altijd hebben we plezier.
    En daarom hoop ik van al deze vrinden,
    jouw 't EERSTE terug te vinden.

Nou je had de juffen moeten zien, de tranen kwamen echt wel omhoog en wat dacht je van n brok in de keel.... nou ik ben blij dat chris mij niet heeft gefilmd alleen maar de klas en de juffen want ik hield t ook niet droog hoor!

En jullie?
    Hier gaat verders alles heel goed moet ik zeggen, niet ziek, nergens last van, alleen mijn borsten beginnen iets of wat meer te jengelen maar verders alles oke...... owja en ik heb dus meer last van stemmingswisselingen.
    En ja JUFFIE, ik zit nog steeds op die roze wolk!

Liefs miranda

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja in de schaduw is ook heel lekker, maar wil idd graag gauw bruin worden, maar ja dan maar een zomer een beetje minder hoor :D .
    Het is idd wel een idee om pas 's avonds te gaan verven, alleen vandaag zou het heel slecht weer worden en ik wil eigelijk graag buiten verven omdat verflucht heel slecht schijnt te zijn toch?

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Miranda wat een ontzettend mooie gedichten en ook mooie cadeautjes. Ik zit zelf met tranen in de ogen dus kan me voorstellen dat jullie het niet drooghielden. Hoe vond je zoontje het afscheid?
    Heeft hij een beetje zin om strakkies naar de andere school te gaan?

En wat betreft de roze wolk? Mooi blijven zitten want er zit niets lekkerder dan een roze wolk ;) ..... heerlijk van genieten!

Dikke knuffel!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, fijn dat je je zo goed voelt en dat jullie een mooi afscheid hebben gehad!

@ Liena, ja zo denk ik ook hoor, dan maar iets minder bruin dit jaar :D de verflucht is inderdaad niet gezond maar ik heb ook gewoon helpen schilderen en met goed ventileren maar als je het buiten kan doen is dat altijd beter natuurlijk! Heb je toch iets meer frisse lucht... Nou ja, fris? Schoon!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Liena, mijn zoontje heeft er nu verders nog niet veel benul van, sociaal gezien is ie maar n manneke van 3/3,5 jaar. Maar hij vind t leuk dat ie met een busje opgehaald wordt. Hij stond in de middelpunt van de belangstelling en dan kan je zien dat ie daar niet mee weet om te gaan. Het is een heerlijk manneke om naar te kijken. Ik zal eens proberen om mijn kinderen in mijn album te krijgen.

Wat die roze wolk betreft, ik dnek dat ik dat volgende week meer heb want dan heb ik de kleine gezien natuurlijk als t goed is!
    Ik heb nu nog veelste weinig.... zeg maar gerus geen klachten/symptomen om te spreken van zwangerschap.
    dat maakt t wat beangstigender.

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Miran, ben benieuwd naar de foto's van je kids!
    Vind foto's altijd leuk trouwens!

Leuk dat je mannetje dan straks met de bus kan. Ach en beginnen op een nieuwe plek is altijd wel ff wennen, maar toch vinden ze daar ook vaak snel wel weer hun draai en er zitten natuurlijk kinderen die even ver zijn als hij! Dat is ws ook wel er fijn voor hem.

Ik kan me voorstelllen dat de zwangerschap meer leeft op het moment dat je veel kwaaltjes hebt en je nu soms onzeker voelt, Maar ik was bijv. wel steeds heel misselijk en als ik er dan een dagje weinig of geen last van had maakte ik me er ook meteen heel druk over, dus was ook niet echt rustig. Na de cho idd wel. Nog een paar dagen en dan kunnen jullie ook je kleine zien......

@ Deli, jij heb took gewoon binnen geverfd toen?
    Idd maar wat minder bruin en wie weet hebben we straks een beetje een mooi najaar en kun je er dan wat van genieten. A zul je het dan wel druk hebben mss ;) !
    Morgen moet je toch weer naar de VK voor het bevallingsverhaal. Begint het besef al een beetje meer te komen dat het bijna zover is?

Ik ga maar eens aan het werk want anders komt het niet klaar :D

Tok jullie laterzzzzz
    Dikke knuffel Lienakip

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nata verhuis ze! Succes in de hitte!

Ja ik hoop t ook. Gister kreeg ik weer wat buikpijn maar meteen een zware pijnstiller genomen. Het liep wel weer flink en er zat ook een stolsel bij. Hoop dat dat dat laatste restje was.....Nu is het weer net of ik gewoon ongi ben.

Maar wat is het heet he.....

Heb eindelijk gewonnen van Barry met een droogmolen....hij vond t onzin om buiten de was te drogen en ik niet.....heb er vier jaar voor gestreden hahahaah nu komt mijn schoonvader dadelijk een gat in de grond maken voor me zodat ik vooruit kan. Kan ik mooi het beddegoed vanmiddag buiten drogen!

Vanmorgen lekker naar de markt geweest en de rest van de dag ga ik niks doen! Of ja de was buiten drogen hahahah

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: ga zo ook mijn was lekker buiten ophangen hoor. gaat veel sneller als binnen! heb allees ook nog geen droogmolen dus wordt op het wasrek. maar dan gaat ook prima.

liena: succes met schilderen!

miranda: Mooi zeg die gedichtjes! enne ben ook erg benieuwd naar een foto van je kids!

Ga weer lekker naar buiten. onder het zonnescherm en ingesmeerd met factor 40.. Dan inderdaad maar neit zo bruin...

XXX

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ja ik heb de kinderkamer gewoon geschilderd en dat kon ik niet buiten doen ;) wel met raam en deur open maar toen het vensterbank moest ging het raam natuurlijk dicht en toen heb ik een doek voor m'n mond gedaan maar ja... Het was maar een klein stukje.

Morgen hebben we inderdaad het bevalpraatje bij de vk en een gewone controle ben erg benieuwd, het besef is er nog steeds niet echt moet ik zeggen! Maar dat komt vanzelf.

Veel plezier en succes met schilderen!

@ Yootje :whistle: yeahhhhhhhh.... Gewonnen van haantje :D heb je mooi goed, met dit weer is het zonde om de was niet buiten te drogen natuurlijk!

Geniet lekker van het weer en de was/overwinning :D

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, leuke versjes zeg.

@ Deli, ik denk dat ik tot nu toe wel mee kan. Maar weet niet wanneer de verjaardagen gevierd worden. Dus dat is even afwachten.

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey!

Nu belde net de verzuimcoördinator van het werk zelf. Die vond het onzin dat ik nog ziek gemeld stond terwijl het wel weer ging. Ze had zelf drie miskramen gehad dus ze wist waar ze het over had. Dus ik vertelde dat ze me op het werk de hele week uitgeroosterd hadden al voordat ik zelf de keuze kon maken. (niet dat ik dat erg vond, fijn zelfs....) En ze vond het ook raar dat ik niet gewoon een curretage laat doen. Terwijl de gyn me aanraadde een week te wachten.... Dus nu bel ik morgen even de vestigingsmanager en zal me beter melden dan geef ik vrijdag en dinsdag wel wat extra uren af. Raar bedrijf......vole me ook meteen weer k*t......zit toch niet voor niets thuis....

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, dat klinkt me als een vrouw die erg gefrustreerd is! Wat een mafkees zeg! Alsof jij erop aangedrongen hebt om vrijaf te krijgen, heeft het bedrijf toch zelf besloten! En dan daarbij, de ene vrouw is de andere niet! Jij gaat er misschien heel anders mee om als zij destijds, pffff... Je zou toch juist verwachten dat zo'n persoon iets meer begrip zou hebben ipv iets minder :(

Meid laat je niet gek maken, jij hebt niks verkeerd gedaan! Als ik jou was zou ik bellen met de persoon die je toen gezegd heeft even thuis te blijven om je verhaal te doen, dit is toch belachelijk!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat is echt niet normaal zeg. Het is voor iedereen anders. Wat een k*t wijf zeg. Die had ik echt helemaal verrot gescholden ben ik bang. Als ik jou was zou ik gewoon even je baas bellen. En zeggen hoe en wat. Kans is groot dat hij je gewoon nog even ziek laat. Want het is onzin om er dagen voor in te leveren. En dat wijf hoeft al helemaal niks te zeggen over de curretage dat is jouw beslissing meid. Sorry ik kook er een beetje door.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat was ik ook van plan maar die werkt op woensdag niet dus dat doe ik morgenvroeg meteen even. Geef er niks om om uren af te geven maar ja aan de telefoon klap je dan gewoon ff dicht en denk je van ja ze heeft ook wel weer wat gelijk. Maar ja je zit niet voor niets thuis he.....

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou ja zeg! tuurlijk zit je niet voor niets thuis! Niet iedereen is hetzelfde hoor! Kan hier nou zo boos om worden :(

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    en ik zo verdrietig.....

Deel Deze Pagina