Nou Yootje ik snap dat je dicht klapt maar ik vind dat ze wel erg overdrijft! Ze doet net of je al weken thuis zit en er zelf om gevraagd hebt terwijl je werkgever het nota bene zelf aangaf!
Erg he! Sommige mensen.............. :x ik zat net aan je te denken, heb je je nieuwe broek al gedragen
Zij vind dat mijn manager niet voor mij had mogen beslissen om de hele week thuis te blijven. Ik had zelf moeten beslissen en per dag moeten kijken hoe het ging
Ja duhhhhh en dat is fijn voor een werkgever laat ze lekker het heen en weer krijgen! Jou werkgever kent jou en die kan dat denk ik beter inschatten toch! Het is maar goed dat we niet weten waar haar hok staat anders had ze mooi een club boze kipjes achter haar aan vandaag, ondanks de hitte!
Snap het gewoon niet....denk ook niet dat ik het zal snappen..... Het hok van haar weet ik ook niet....hahaha
heb mijn broek al aangehad hoor! haantje moest heel hard lachen toen ik hem aantrok. hij snapte niet waar die knoop aan de voorkant voor nodig was omdat je die toch niet kunt gebruiken. pfff mannen alles moet altijd alleen maar functioneel zijn Maar hij zit echt lekker. nu lekker een linnen rokje aan. zit ook lekker los.. buikje kun je echt goed zien nu! yojo: snap dat je er ook verdrietig van wordt meid! maar het slaat toch nergens op? idd wat deli zegt maar goed dat we niet weten waar haar hok staat want anders.... tegen een heel club boze en verhitte kippies doet ze vast wel anders!
Ach yootje, trek het je niet aan! Het is echt haar gebrek en niet dat van jou! Als ze het overdreven vind had je toch op z'n minst verwacht dat ze zo menselijk was om daar niets of niet zoiets bots over te zeggen... Maar iemand die zo'n reactie geeft is zelf een beetje gefrustreerd volgens mij! Wat een mafkip zeg...
@ Juffie, fijn dat je al plezier hebt van je broek Ik had ook een broek gekocht met een knoopje voorop, snapte er ook niks van, zal wel mode zijn (ik hem 'm wel er vanaf gehaald, laat je haantje het maar niet horen)
zal het hem maar niet laten lezen nee. anders denkt hij weer dat hij gelijk heeft ga weer even naar buiten. het betrekt hier een beetje hoop niet dat we vanmiddag al regen krijgen.. nu nog maar even genieten dan. al is het echt benauwd warm. deli heb medelijden met je arme voetjes!
Hahahaha... Nee geef je haantje maar vooral geen gelijk! Voetjes? Het zijn meer klompen ik zat gister met mijn beentjes vooruit en mijn haan kon er makkelijk langs zegt ie "kun je die klompen even aan de kant doen" whahaha.... Zal eens een foto maken ipv een 35 weken buikfoto een 35 weken voetfoto Geniet nog ff lekker van het weer Juffie!
Kristel, gefeliciteerd meid. Een mooie dag om naar uit te kijken! Mup, wanneer hoor je de uitslag van de gyn? En je haantje moet ook bloed laten prikken? Hoop dat je voor de uitslag al op de roze wolk zit meid! knuf Deli, gefeliciteerd met je 35 weken! Ben benieuwd naar het bevallingspraatje van de vk..... Yojo, wat een achterlijk w**f. Sorry hoor maar hier kan ik zo kwaad om worden, als of je voor je lol thuis zit. En het is toch juist goed dat je manager je geen keus heeft gegeven en je gewoon een tijdje thuis laat. Zo hoef jij je daar in ieder geval niet druk om te maken en niet schuldig te voelen, anders was je miss al te snel weer gaan werken. En dat ze dan zegt dat ze zelf ook mk heeft meegemaakt, wat moet jij met die info. laat ze dat lekker voor zich zelf houden, Het lijkt er niet op dat ze jou daardoor beter begrijpt. Als ik jou was zou ik gewoon je manager bellen en vertellen wat zij gezegt heeft. Zij is echt niet goed bij d'r *pannekoek*. Zo hou ik het nog een beetje netjes... Dikke knuffel voor jou meid!
Meiden ik ga naar me werk, voor de gene die vrij zijn, geniet nog maar ff van het mooie weer. kus en knuff
Hey Pooh werkse vandaag! Volgens mij is het mooie weer hier over, heb begint ineens te waaien en de blauwe lucht is ook verdwenen...
hey ben ik weer. Heb even collegaatje gebeld en mijn verhaal gedaan. Zij doet de planning en vertelde ook dat de manager en zij in overleg hebben besloten om me eerst rustig maar eens thuis te houden. Ze heeft zelf persoonlijk ook ooit een klacht ingediend tegen deze persoon omdat ze zo reageerde toen zei een mk had gehad. Dus morgen eens luisteren wat mijn manager te vertellen heeft en dan denk ik een fomuliertje invullen....
Het mooi weer is hier voorbij, het regent en onweert al. Nou ja haantje komt ook net thuis dus gezellie met z'n 2en binnenzitten. Morgen maar weer verder met verven dan . Straks voor de 1 na laatste keer voor moeders voor moeders op pad en dan zit het erop .... Eigenlijk best heel lekker @ Pooh werkze vanaaf. @ Yojo, wat een ontzettend kwetsende reactie zeg! Niet iedere miskraam is hetzelfde en iedereen verwerkt het op haar eigen manier. Zou toch verwachten dat ze iets meer begrip voor de situatie zou hebben aangezien ze het zelf ook heeft meegemaakt. Fijn dat je werk zelf heel anders reageerd. Laat je maar niet van de wijs brengen en idd ff een formulier invullen. Kom maar op voor jezelf! Dikke knuffel! @ Juffie wat leuk dat je je nieuwe broek al hebt aangehad zeg! Wel een verademing denk ik of niet? @ Deli, ik ben benieuwd naar de 35 weken voetfoto's . Maar alle gekheid op een stokje heb je er nog zo veel last van?
@ Yootje, nou als ze dat vaker doet op deze manier heeft ze volgens mij zelf nog eea te verwerken. Triest maar goed, dat mag ze nooit op een ander af reageren natuurlijk! @ Liena, alle gekheid op een stokkie: ik heb nog nooit zulke dikke voeten gehad het model is er helemaal uit hahaha... Het lijkt een beetje op een opgeblazen handschoen dan is de handpalm helemaal opgezet en dan steken er wat vingertjes uit..... Wat jammer voor jou dat het slechte weer al is begonnen ben je nog wel een beetje opgschoten? Lekker lijkt me dat, kun je straks weer "normaal" plassen, wel goed van je hoor!
Hey Kipjes, Even snel een berichtje van mij en moet zo weer gaan pfff en dat in deze warmte... Yoyo goed gedaan onm even naar je werk te bellen. Jij kan er niks aan doen hoor. Die vrouw heeft zelf een probleem zo te horen... Juffie; Leuke foto en idd al behoorlijk verschil. Hier gaat alles goed. Mijn schoonmoeder had gezegd dat wel meer kleine kinderen zo'n buikje krijgen hhahah en dat het mijn lichaamshouding was Verder goed gegeten vandaag en steeds als ik iets misselijk ben, dan eet ik wat bij en dat werkt goed Jippie! Lieve kipjes fijne dag alvast en vooral niet te druk maken Knuffel voor iedereen doei deoi
Yojo: wat een nare reactie zeg, bah! Ik snap echt niet dat die vrouw zo tegen jou praat! Daar wordt jij ook niet beter van, knuf! Ik herken het wel van mijn eigen bazin, is alweer tijd geleden hoor, oude baas gelukkig die ik niet meer zie.. het begon al toen ik vertelde (meteen al) dat ik zwanger was...ja, oke, ik was nog maar net aangenomen nog maar zat in proefperiode. Het ging telefonisch, weet niet precies hoe het ging maar ik moest het wel vertellen...ik zei dus dat ik zwanger was...zei reageerde letterlijk: oooooh, dat meen je niet! dat meen je niet....daar ben ik niet zo blij mee........geen felicitatie of niks.....ze was best boos en wilde me eigenlijk meteen ontslaan...(ik werkte trouwens op een kinderdagverblijf). Mijn collega stond erbij toen ik dat telefoontje dus had, zij was wel heel blij voor mij, erg leuk! Helaas ging het mis.....ben toen ook een tijdje thuis geweest. (was met 8,5 week fout gegaan maar dacht dat ik al 10 weken was) ze heeft geen 1 keer gebeld om te vragen hoe het ging, nee, toen ze belde was het zo van: weet je al wanneer je weer komt werken? Ik heb ook een miskraam gehad en ik kon toen wel weer meteen aan het werk.....echt stom, ik voelde me nog rotter! 2e zwangerschap, ging weer jis, nu wel sneller, al bij 5 weken. ben dus maar heel even thuis geweest omdat ik nu niet zo vloeide en geen buikpijn had, alleen geestelijk deed het zo'n pijn.....ze zei: je had ook niet zo vroeg moeten testen....nouja zeg, waar bemoeit ze zich mee...mk was een weekna mijn nod.. Nou, toen was ik weer zwanger en nu ging het gelukkig goed alleen was ik flink ziek....op het werk moeten we altijd hele dag door veel tillen, ik werkte op babygroep en ik voelde dat ook aan mijn banden,en aan mijn buik, kreeg veel pijnlijke harde buiken. Was trouwens eerst paar weken thuis geweest omdat ik echt te ziek was..dit kon ze ook niet waarderen: toen ik zwanger was, was ik ook ziek hoor, maar ben toen juist heel hard gaan werken, is veel beter, van blijven zitten of liggen wordt je alleen nog maar zieker, was haar idee erover.....iedereen is anders, en echt: ik probeerde wel om meer te doen hoor, maar was gewoon echt te ziek.... Toen ik weer kwam werken en dus last had van harde buiken en bandenpijn, was ik wel snel allert door mijn 2 mk....ik wilde half dagje minder gaan werken, want die dag was het ontzettend druk en stond ik er tussen 16.00 en 18.00 helemaal alleen voor: kon alles in mn eentje doen, kinderen in en uit bed halen etc..echt te zwaar! Zelfs ouders zeiden: waarom laten ze jou alleen deze groep draaien, is niet goed voor je zoveel.. Ik dus aangegeven bij mijn bazin maar die zei weer: is normaal hoor, dat je daar last van hebt, heeft iedereen die pijn........\ Mijn contract was niet verlengd ivm mijn zwangerschap dus eigenlijk gelukkig dat ik met 23 weken thuis kon blijven (week later getrouwd!). ik heb echt goed bij moeten komen... oja, ze wilde me wel heel graag terug na verlof..zo stom, had ze contact maar niet moeten laten verlopen...ze heeft me nog meerdere keren gevraagd of ik terug wilde komen want iedereen is zo tevreden over mij (collega;s, ouders, kindjes..en zij dus ook..?!) Sorry voor het lange verhaal maar ikhad dus ook zo'n baas....echt te erg gewoon...voelde me er echt rot bij en durfde vaak niet te zeggen dat het te zwaar was....soms zei een collega"ik heb last van buikpijn,kun jij vandaag alle kindjes in en uit bed halen? (ja..op een babygroep, 10 babies, dus raad maar hoe vaak je dan kan lopen, trap[ op trap af..)) dat snapte ik dan ook net, ik was soms echt te goed, gelukkig heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik dat echt niet meer wilde zo ivm 2 mk die ik al had gehad (was al tegen de 20 weken zwanger toen ze me zo lieten lopen) Let goed op jezelf,ik weet hoe je je voelt..als het niet gaat, dan gaat het niet meis, ik heb na mn mk ook even tijd nodig gehad, iedereen is anders! sterkte nog Liefs Syl
nou het plenst hier inmiddels ook! onweren ook een beetje dus zit nu gezellig binnen.. mink: dat deed ik ook. heb nooit gespuugd maar wel een naar gevoel in mijn maag. als ik dan at was het weer over..