Ik verwacht dat ze er rond elf uur wel zal zijn. Anders zou ze nog bellen. Maar vind het wel fijn dat ze nog even komt. Heb ook nog een brief van de gyn voor haar.
Vals alarm. Is al weer weg! Moet nu wel opletten want we zitten samen op 1 kantoor dus kan ik betrapt worden op illegale kippenpraktijken.
Krijg je weer groen licht als alles schoon is of moet je eerst weer een menstruatie afwachten Yootje? Of ben je er nog even niet aan toe om daar al weer over na te denken?
Ja dag, je bent immers van de SuperKippenSpionnenBrigade dat is wel iets om voorzichtig mee om te gaan op je werk anders breng je ons allemaal in GROOT gevaar
@ Juffie, ook hoi @ Yoyo, probeer je idd maar lekker rustig te houden. Als je veel vloeit is voordeel dat je baarmoeder dan beter aan het schoonmaken is. Maar het is ook niet alles en je moet niet teveel verliezen. Bij mij was het bijna van de een op de andere dag over. Hoop dat het bij jou ook zo gaat. Voelde me toen meteen beter. @ Deli, mijn ventje zei tijd geleden ook al toen ik nog zwanger was. Als we weer zo veel op controle moeten ga ik niet zoveel mee. Kan ik ergens wel begrijpen het is maar zo kort en de verhalen hoort hij thuis ook wel. Of echo ziet hij wel. Maar zover is het bij ons niet gekomen. @ SneakyDag, Nog niet betrapt
Ja Deli, ik kijk wel uit. Strak ben ik degene die er voor gezorgd heeft dat de grootste geheime kippenorganisatie ontmaskerd word. Nee dat kunnen we niet gebruiken. Het geheim van de SKSB is veilig bij speciaal geheim agente Droomkippie. Dan staat er morgen in de krant, Politie rolt grootste kippenspionnenbende op van nederland. Deze organisatie werkte in het grootste geheim via het internet. Zij hebben grootste plannen gesmeed via een forum wat zij als dekmantel gebruikten. haha
@ Dag, whahahahaha zo te horen ben jij ook lekker melig vandaag "Onlangs zijn enkele van deze levensgevaarlijke kippen gesignaleerd op en nabij het station van Utrecht, schijnbaar opereren ze in groepen van 5" Pfffffff.... @ Mup, gelijk heeft je haantje hoor! De mijne kan thuis werken als hij wil dus hij zou wel mee kunnen elke keer maar ik rij naar de vk, sta met 5 of 10 minuten weer op de stoep en ga dan direct naar mijn werk. Als er bijzonderheden zijn wil hji wel mee zoals vandaag maar het is elke keer zo standaard... Heb je vragen, bloeddruk meten, buik voelen, hartje luisteren en je kunt weer gaan...
*** Deze organisatie spreek in geheimtaal. Wanneer u enig gekakel signaleerd bel dan zo snel mogelijk met de lokale politie. Deze kippen zijn waarschijnlijk besmet met een meligheidsvirus wat zeer gevaarlijk is voor de directe omgeving i.v.m. besmettingsgevaar! **** Idd Deli, ik ben vandaag een beetje melig Ik ga voor de gewone controles ook meestal alleen. Als er echo is of iets aparts dan wil haan graag mee. Je staat tijdens die gewone controles snel weer buiten dus vind ik het ook niet echt nodig dat hij mee gaat. Wel leuk hoor maar nu neem ik af en toe mijn moeder mee. Die vind het geluid van het hartje zo mooi!
ben ik weer. Lekker melig hier zie ik. De vk is net geweest. Ze zei ook dat ik me rustig moet houden omdat het wondje nog niet helemaal hersteld is. En dat het beter is om idd die paar dagen nog thuis te blijven aangezien ik vrij veel bloed verloren heb. Moet nu ook een drankje halen om het ijzergehalte aan te vullen. Verder is alles afgesloten. Als ik weer zwanger ben moet ik me meteen na de test melden zodat ik met zeven weken een echo krijg.
Ja dag dat is inderdaad ook leuk om je moeder mee te nemen! Omdat ik altijd door ging naar mijn werk meteen was ik altijd maar allen. Maar nu in mijn verlof vind mijn moeder het misschien ook wel een keer leuk?! Zal het eens vragen... En ach, melige kippen zijn leuke kippen toch jammer dat er niet meer kipjes zijn om lekker met ons mee(lig) te doen
@ Yootje, fijn dat ze is geweest! En dat ze ook bevestigd dat je niet zonder reden thuis zit! Laat die mafkip nu maar eens wat zeggen daar! Wel fijn dat je bij een volg. zwangerschap eerder kan komen als je wilt!
Fijn Yojo, iedereen wist al dat je niet voor niets thuis zit behalve dat gekke mens. Van mij mag je haar de wind van voren geven ! Dat mens heeft zelf zeker nog nooit iets meegemaakt. Dat zijn de ergste....mensen die menen dat alles automatisch van een leien dakje gaat en ach een tegenvallertje....daar kom je toch wel weer overheen. Bah, lekker niets van dat mens aantrekken!
Nou ze heeft zelf drie miskramen gehad daarom snapte ik er ook niks van dat zij zo doet....maar ja....het is opgelost. Zal dadelijk maar eens even naar de winkel gaan voor dat drankje...weet nog van mijn zus dat dat niet te drinken is....zij heeft het na de bevalling gehad....
Dan snap ik er al helemaal niks van inderdaad. Je zou toch denken dat ze dan een beetje mee zou leven. Bewijst wel hoe sociaal ze is.
Frustraties denk ik.... Waarschijnlijk heeft ze zelf geprobeerd erover heen te stappen door te doen alsof het niets was?! Maar uhhhhh ik ga om 13.45 uur ong. wieberen hier moet om 14.45 bij de vk zijn.
Hoe heet het spul wat je moet drinken? Roosvice ferro word ook vaak gedronken. Is erg vies maar door de yoghurt of zo is het soms best te doen en door de karnemelk heen.