hey Kippies Sorry kan niet veel komen tokken vandaag het is zo hysterisch druk hier pfff en vanaaf ook van alles gepland dus hopelijk morgen weer! @Deli...veel plezier bij de vk vanmiddag
Yootje, dat ken ik niet dus heb geen tips om het lekkerder te maken. Deli, succes bij de vk en geniet van je aankomende verlof. Riddle, jammer meid dat je het zo druk hebt Ik ga opruimen en vanmiddag lekker de stad in! Tok later!
Dankje Yootje! Ga jij nog wat leuks doen vandaag? Of een beetje relaxen? Ik heb zo pauze tot 13.00 uur en dan ga ik aftellen
hey kippies wat is het gezellig hier! kan ik wel gebruiken. ben net boodschappen wezen doen voor mijn verjaardag. kreeg die kar zowat niet meer vooruit.. bah en heb nog niet eens alles. word ik dus zo chagerijnig van net haantje al gebeld om te zeuren. die zei al kun je ook niets aan doen schat, komt omdat je zwanger bent nou ja straks nog maar een rondje.. nu eerst even lekker eten.. XXX
Deli ik heb ff op de bank gelegen. Nog niet naar de winkel geweest. Komt straks wel. Juffie doe maar rustig aan! Dan maar in twee keer de boodschappen halen.
ja daarom dan maar twee keer naar de winkel! mijn slechte humeur is gelukkig alweer over Lekker muziekje aan en beetje opruimen.... Yojo: jij ook rustig aan he
natuurlijk. zolang wij kippies goed voor elkaar zorgen en elkaar goed in de gaten houden natuurlijk..
We zullen zien! Zou leuk zijn als we nu met een grote groep zijn! Gaat er nog iemand op vakantie binnenkort?
heb 11 oktober al wel genoteerd.. wij gaan alleen waarschijnlijk nog een weekendje/ weekje weg met mijn ouders. dit is in oktober maar wanneer weet ik nog niet. gaan we niet op vakantie dan ga ik natuurlijk mee!
Daar gaan wij 8 september heen. Centerparcs toevallig? Wij zijn daar in april ook een weekend geweest en beviel zo goed met de hond dat we in september een weekje gaan.