Precies Yootje... En ik vond (hoe smerig het er ook uit ziet) dat ze niet mochten ontbreken in m'n album
Helleu all! Was me weer een dagje wel.. ben verder gegaan met inpakken, net nog weer 2 dozen ingepakt...... vanmiddag visite gehad en daarna kreeg ik tegen 5u een gigantische steek links in mijn buik, ik kon niet meer rechtop staan, niet leuk dus. Gelukkig is dat nu weer afgezakt, was al bang dat het al zou gaan beginnen... @Deli; het ging dus goed bij de VK? Morgen mag ik heen voor 'het verhaal', maarja, weet toch al dat ik in het zkh beval en als beebje nog overdwars ligt, waarschijnlijk met een ks, want een draaipoging lijkt me niks.. Maar die voeten... ... Hihi! Succes met tegeltjes uitzoeken! Oja, veel plezier met je verlof! Jippie! Nu is het echt aftellen hoor! @Juffie; Taart? Zei iemand taart? Waar? Jammer dat het niet naast de deur ligt, anders konden we met z'n allen je appeltaart proeven, hihi! En boodschappen doen in etappes komt me eng bekend voor... 9 van de 10 keer ben ik in de winkel al bekaf, en dan moet ik nog de tassen inpakken en in de auto zetten... Hoort er allemaal bij hoor! Rustig aan doen! @Mup; Gelukkig, blij om te horen dat het goed gaat! @Yootje; Gelukkig dat je een begripvolle leidinggevende en VK hebt zeg! Kan me voorstellen dat dat wel oplucht! En wat goed dat je de volgende keer al zo vroeg voor een echo mag komen! @Dagdromer; Spannend hoor! Wanneer was ze uitgerekend? Of heb ik dat gemist.....? En wat leuk dat je de eerste trappeltjes voelt zeg, bijzonder is dat he? En airco, ooh, ik had vandaag wel een moord gedaan voor airco in huis (figuurlijk dan he )! 't was hier nog steeds zo vies benauwd... nu regent het een beetje, naja regen, mag eigenlijk geen naam hebben, maar het koelt er wel een beetje van af gelukkig! @Riedel; Hoe gaat het in de hysterische drukte? Hou je dat wel vol met die hitte? @Pooh; Is idd al snel, 4 dagen... weet dat ik voor je veer hoor! Wilde verder nog ff zeggen dat ik blij ben dat het er hier niet zo verhit aan toe gaat zoals het vandaag ging bij de augustusmama's... heb net even een beetje teruglezen, maar het is een heen-en-verwijt van heb ik jou daar. Beetje jammer dat dat zo moet gaan. Dus bij deze; EEN HELE DIKKE KIPPENKNUFFEL VAN QUEENIEKIPPIE VOOR ALLE KIPPIES! Zo, zal ik eerst eens ff de keuken gaan opruimen... denk ik... en dan morgen de laatste dingetjes inpakken, gelukkig heb ik morgenavond het hele huis vol met versterking, kunnen ze allemaal gaan inpakken en inladen. Mn schoonpa heeft via zijn werk een vrachtwagen kunnen regelen waar hij zelf op kan rijden, dus we kunnen heel veel kwijt in die wagen! Denk dat ons huisje zaterdag aardig leeg zal zijn... Spannend! Lieve kippies, een fijne avond verder en ik zal morgen wel even verslag uitbrengen hoe mijn laatste bezoek aan de VK is verlopen, vanaf week 36 moet ik naar de Gyn.... Xx
@ Queenie, ben ook blij met ons kippies inderdaad! Ik snap het wel bij de aug. mama's daar zitten natuurlijk wel heeeeel veeeel dames te kletsen en sommige zijn wel vrij en andere niet het is ook moeilijk bij te houden en op mij wordt ook niet altijd gereageerd maar ja, ik heb jullie lekker Alles was idd goed bij de vk gelukkig! Misschien moet ik die voetenfoto maar weghalen mensen kijken niet meer naar mijn buikfoto alleen maar na die voet(jes) hahahaha.... Maar uhhhhh meis, doe je nou eindelijk eens een beetje rustig aan?! Je krijgt niet voor niets zo'n steek volgens mij ben je veel te druk geweest weer! Morgen moet je gewoon in het midden van de kamer gaan zitten en mensen aansturen Jij ook succes morgen bij de vk, hopelijk ligt de kleine niet meer dwars! In ieder geval succes en veel plezier en we horen het wel he!
Alle kippies, fijne avond nog en slaap lekker! Ik ga zo op stok denk ik, morgen komt de tegelzetter al om 07.30 uur hier en dan moet ik dus alweer uit de veren zijn! Verder ga ik met mijn moeder mee naar het ziekenhuis voor controle en op stap om wat spulletjes te kopen dus weet niet of ik veel kom tokken maar zal zeker aan jullie denken! En uhhhh, ik veer gewoon door voor iedereen he
goedemorgen allemaal! Deli:de eerste dag van je verlof! geniet ervan. enne die voetjes zijn misschien niet zo charmant maar je buik is prachtig! niemand die naar je voeten kijkt! queenie: ik wacht op je verhaal van de vk.. kippies: fijne dag allemaal. ga zo nog even 2 taarten maken en dan om een uur of 11 komt een vriendin al.. zal hier dus niet zo veel zijn.. XXX
Heey Goedemorgen kippetjes! Hoe gaat het hier in het kippenhok? Nog lekker rustig hier ... @ Juffie ik begin natuurlijk bij jou meis! Al cadeautjes gehad? Maak er maar een fijne dag van, maar dat moet vast lukken met de zelfgemaakte appeltaart. Ben inmiddels ook wel benieuwd naar hoe die zal smaken ! Gisteren toch gelukt met boodschappen doen? Valt best tegen he en helemaal als je voor je verjaardag op pad moet. @ Miranda, ben je gisteren een beetje geslaagd op de markt, wat leuke kleding kunnen vinden? Wel jammer dat het regende, maar ja niets aan te doen. Nog maar een paar dagen en dan eindeljk voor de echo meis! Lastig dat je die misselijkheid hebt, maar idd het eten van kleine beetjes helpt vaak wel en bij mij doet een slokje cola ook wonderen ... @ Yojo, wat fijn dat je leidinggevende wat meer begrip voor de situatie heeft. Laat de gefrustreerde tante dan maar kletsen! Lekker luisteren naar je eigen lichaam en natuurlijk ook naar de wijze woorden van de VK!. Rustig aan doen. Gaat het al weer wat beter met je of heb je nog steeds last van bloedverlies? Lekker dat Barry deze week wel 's avonds thuis is, voelt toch heel anders he? @ Kristel, heb je nog getest vannacht? Ben erg benieuwd naar de uitslag! En vanmiddag naar de gyn? Veel suc6 meis. Nu weer thuis dus, hebben jullie nu nog een poosje samen vrij of begint volgende week het gewone leventje weer? VVEEEERRRRRRRRR! @ Queenbee, heb je de afgelopen nacht weer een beetje beter geslapen? Goed dat je ook af en toe rust neemt voor een bakkie koffie , maar gistermiddag toch iets te druk gehad? Vandaag nog maar wat meer delegeren dan , al kan ik me god voorstellen dat je handen jeuken en je zelf ook heel graag actief deel wil nemen. Meis pas goed op jezelf en op je kleintje! Suc6 bij de VK vandaag, hoop voor je dat de kleine zich toch bedacht heeft .... @ Dagdromer,bevalt je nieuwe kantoor een beetje? Ja ook idd wel een beetje oppassen voor Opperhaan, want stel dat ie ons zou ontmaskeren dan hebben we natuurlijk wel een probleem . Wel fijn dat je airco hebt in kantoor, je wordt dus geen gestoofd kippetje . Wat gaaf dat je de baby nu begint te voelen! Kan haast niet wachten tot het zover is, lijkt me echt helemaal geweldig! Geniet ervan zou ik zeggen! @ Deli, meis wat een prachtige buikfoto! En die dikke kippenvoetjes, kan me voorstellen dat je daar best last van hebt. Ken het gevoel . Hoop voor je dat dat toch wel een beetje beter wordt! Fijn dat het gesprek bij de VK goed is gegaan. Je bent nu dus helemaal op de hoogte en het kan vanaf nu elk moment dus beginnen 8) . Wordt idd een aardig kindje dan, ach is toch altijd weer afwachten. De viendin van mijn zusje heeft afgelopen zondag een meisje gekregen via de KZ, en die was dik 10 pond en 55 cm! Je moet vanmorgen dus ook al weer vroeg op. Hoop dat ze vandaag lekker opschieten met je keuken, dan kun je strak weer lekker zelf koken! En geniet van je eerste verlofdag en veel plezier met shoppen. Geef je mam maar een dikke kippenknuffel, hopen dat alles goed is! @ Mupkuh, hoe gaat ie meis? Ik hoop dat de tijd dat jullie samen naar de VK gaan voor een mooie echo ook snel komt meis! Dikke knuffel! 11 oktober is idd DE datum, hoop dat je dan ook mee kan! Hoe meer kippies hoe meer vreugd! @ Riddle, niet te hard werken he . Mss tok vandaag.... Alles verder goed? @ Pooh, alles goed meis? Het begint weer spannend te worden he? Nog maar 3 dagen! VVEEEERRRRRRR. Jullie een weekje vakantie in het mooie Drenthe ? Waar gaan jullie heen als ik vragen mag? Wij gaan volgende week een weekje naar Drenthe, vakantie vieren bij mijn ouders , heb er nu al zin in...... @ Maria, hoe gaat het met je bekken? Heb je er nog steeds last van? @ Daydreamer, alles goed bij jou? OOk weer een beetje bijgekomen van de kippendag ? @ Sillybilly, ik heb je al een tijdje gemist hier! Hoe gaat het met je meis? Nog steeds zo'n last van vermoeidheid en misselijkheid? Heb je ook al (bijna) vankantie? Dikke kippenknuffel voor jou! Kippies die ik vandaag niet meer tok een heel fijne dag en fijn weekend. Wij gaan het weekend naar mijn zusje in Ter Apel,maar vandaag komik af en toe wel tokken hoor , al heb ik wel heel wat op het programma staan , maar of het allemaal gaat lukken...... Dikke knuffel Liena
Goedemorgen lieve kippies! Juffie.....speciaal voor jou vandaag uit volle kippenborst! ** LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, IN DE GLOOOORRRIIIIIAAAAAA! Hieperdepiep hoera!** Liena...wat lekker dat jij en je haan even weg gaan. Mijn Topografie is slecht.... waar licht ter apel als ik vragen mag? Deli...je buikje is inderdaad schitterend. Die voeten vallen in het niet tegenover dat mooie buikje. Maar lekker op tijd voetjes omhoog en hopen dat ze een beetje dun blijven. @ All, veermodus staat nog steeds op hoog voor iedereen die het nodig heeft. Ik zag dat het voor Pooh en Kristel al weer spannend wordt. Voor wie nog meer? Vandaag nog precies 2 weken werken en dan lekker bouwvakvakantie! Wij gaan de 23e lekker een weekje naar zonnig spanje. Heb er zin in. Lekker genieten van mooi weer en de onverdeelde aandacht van mijn haan.
Goedemorgen lieve meiden! Bedankt voor de lieve berichtjes! Allereerst natuurlijk Juffie: *Delikip opent haar snavel en zingt* Lang zal ze leven Lang zal ze leven Lang zal ze leven in de gloria In de gloria In de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tokkerdetok HOERA! Tokkerdetok HOERA! Tokkerdetok HOERA! Van harte meis, geniet van je verjaardag! @ Liena, Jij een heel fijn weekend en succes met je drukke programma, hopelijk gaat alles verder goed met je? En ach, zo'n schatting van het kindje wil niet altijd wat zeggen he! @ Dag, jij bent dus ook aan het aftellen, lekker hoor naar Spanje! Zou ik ook wel willen Hier zijn ze al vanaf 07.30 uur bezig dus ik ben zeeeeer benieuwd ik ga zo even boodschapjes doen en eten halen voor ze dan richting mijn moeder, gister had ze al controle gehad bij haar oncoloog en alles was goed gelukkig vandaag moet ze op controle bij de bestralingsarts dus ga er vanuit dat alles verder ook goed is... Gelukkig maar weer! Nou lieve meiden, als ik jullie niet meer tok vandaag iedereen een hele fijn dag gewenst en sommige alvast een fijn weekend, ik veeeeeeeeeeeeer lekker door voor jullie Liefs Deli
Mogguh Kippies @Juffieee!! Gefeliciflapstaart...geniet maar van je zwangere verjaardag @Deli...goh mooie buik hoor!...hoop dat ik straks ook zo'n mooie buik heb @Dagromer...ik ga de 30e naar Spanje ..waar ga jij heen? @Liena & all....ja hier gaat alles wel goed, was wel helemaal kapot gisteren na zo'n drukke dag en vandaag ook weer druk en vanuit het werk meteen door naar een verjaardag en morgen bespreking met de (schoon) familie over de trouwerij dus wordt weer een dukke boel...
Deli....fijn dat alles goed was bij de oncoloog. Is toch altijd weer erg spannend! Ben ook benieuwd naar het resultaat van je keuken. Ik eis foto! Ben inderdaad aan het aftellen. Niet dat ik heel erg toe ben aan vakantie maar wel toe aan tijd samen met mijn haan. Hij is zo druk de laatste tijd dat ik hem niet veel zie.
Hoi Riddle, leuk dat je er bent! Wij gaan naar Calella. Daar wonen vrienden van ons en is dus lekker goedkoop op vakantie gaan De 30e gaan wij al weer naar huis. Een weekje vind ik ook wel lang genoeg hoor want het kan zijn dat mijn neefje/nichtje geboren word als wij in spanje zijn. Ik hoop natuurlijk dat hij/zij er is voordat we gaan maar ja met moeder natuur ga je niet sollen.
haha gelijk heb je Dag...ja wij gaan 2 weken maar vind ik eigenlijk ook wel errug lang hoor maar ja tis al geboekt
Als we de 30e niet zouden vertrekken dan konden we bij elkaar op de koffie! Heerlijk vind ik het daar. Mooi strand, lekker dicht bij Barcelona en als je met de auto rondrijd is het ook nog eens een hele mooie omgeving.
JUFFIE ***TIS FEEST TIS FEEST TIS FEEST BIJ DE APEN! BOEM RETTEKETET! BOEM RETTEKETET! TIS FEEST TIS FEEST TIS FEEST BIJ DE APEN! BOEM RETTEKETET! BOEM RETTEKETET! (24x....) HIEP HIEP HOERA! HIEP HIEP HOERA! HIEP HIEP HOERA!**** Liena Ja het is zeker fijn dat Barry elke avond thuis is deze week.....heb nog wel bloedverlies maar het wordt langzaamaan minder. En zo moest het ook zei de vk. Ik ga als ze gebeld hebben van het UWV op de koffie bij t werk.[/img]
Ja Dag tis ook heel leuk daar... Yootje veel plezier op de koffie en ben blij te horen dat het bloeden al minder wordt...is een goed teken
Ja ik ook......ben dat maandverband wisselen wel zat.... Dat ze maar snel bellen dan kan ik weg..... hahaha