[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Alles goed met jullie?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    maria: lekker zeg. zo maar onverwachts een dagje vrij.. en een geweldig gevoel moet dat zijn je kleintje voelen bewegen. Tot nu toe voel ik volgens mij nog niets.. is ook nog een beetje vroeg natuurlijk. af en toe voel ik wel wat blubjes maar of dat het kindje is of mijn darmen dat weet ik niet.. nog maar even afwachten.. wordt vast duidelijker.

yojo: je kater weer helemaal te boven?

rid: werkze!

deli: succes met je moeder. en idd samen is altijd gezelliger!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie Ja vandaag wel....ben om half negen maar gaan slapen.... het was zaterdag gewoon veel te gezellig. En m'n lijf werkte ook mee. Dus was wel erg fijn om er weer eens goed uit te zijn.

Kreeg een brief van het ziekenhuis over mijn afspraak morgen. Dat het niet om 16.00 uur is maar om 13.50 uur. Of ik dat erg vond. Nou helemaal niet dacht ik. Hoe eerder hoe liever!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lijkt me ook yojo! en fijn dat je lichaam ook weer goed meewerkt. Lekker dan even goed uit gaan. even aan heel andere dingen denken.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd! Moest natuurlijk wel een paar keer vertellen over hoe het ging enzo maar dat ging me goed af! Zonder te huilen!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    je hebt het dus al een klein beetje een plaatsje kunnen geven?
    Kan me voorstellen dat wanneer mensen er naar vragen het wel moeilijk is.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja het is wel moeilijk maar heb het wel een plaatsje kunnen geven. Een beetje dan hoor. Want ja er lopen natuurlijk heel veel zwangere vrouwen rond en vrouwen met kinderwagens op zo'n weekend. Dan is het af en toe wel slikken.
    Maar denk dat het scheelt dat iedereen wel op de hoogte was. Er waren er maar een paar die me proficiat kwamen wensen.
    Lang leve hyves!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    natuurlijk is het moeilijk! en het verwerken doe je niet in een paar weken! maar inderdaad fijn dan dat hyves.. anders blijf je houden dat mensen je gaan feliciteren en dat lijkt me echt vervelend. moet je het elke keer weer vertellen..

Ga zo even de was doen. kom later wel weer kijken.

XXX

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga mijn neefje naar bouwdorp brengen
    later!

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Hier een kippetje die ff aan het bijkomen is van een druk weekend....

Ik ben eerst ff bijlezen hoor en dat van een heel weekend ;)

Tok zo...
    Knuf Lienakip

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen kippies!

Zo, ben vandaag lekker uitgeslapen! Moet alleen mezelf nog ff opfrissen, want Jamie en ik hebben vandaag een luie dag ingelast! :) Hebben we wel verdiend! Vanmorgen heb ik nog even een paar dozen met kleding uitgepakt en in de kast gelegd, vanmiddag nog even de laatste 2 dozen uit de kamer leegpakken en dan is de woonkamer en keuken helemaal doosvrij en naar mijn smaak ingericht! Jippie! Gaat echt heel goed!

Merkte alleen gister wel dat ik toch te veel gedaan had, mijn voeten zijn namelijk al 3 dagen opgezwollen (alhoewel het nu meevalt), en mijn vingers zijn ook dik... voelt niet zo lekker, heel gespannen... Dus gister met de voetjes omhoog gezeten, haantje is aan het stofzuigen geweest en heeft daarna gedweild. Vond-ie helemaal niet erg, hij is erg trots op zn nieuwe huissie! ;)

Moet vandaag wel even met Jamie op stap, even verhuiskaartjes kopen en postzegels voor de geboortekaartjes, kan ik meteen van de week de verhuiskaarten en de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Ik zal vanmiddag als Jamie op bed ligt nog wel ff komen spieken hoor!

Dikke knuf en iedereen een hele fijne dag gewenst!

Xx

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Queen geniet maar van je luie dag in je nieuwe huissie!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo weer heel wat getokt:D ....

@ Dagdromer, Ter Apel ligt in Groningen, dicht bij Veendam. Wat lekker dat je nog maar twee weken hoeft te werken! Vakantie is altijd goed!

@ Deli, wat fijn dat alles goed was met je mam. Zo'n controle is toch altijd wel weer een beetje spannend he?
    Meis wat fijn dat je nu echt je keuken helemaal schoon kan maken. Het voegen ed ook alllemaal al klaar. Ze hebben vrijdag dus echt hard gewerkt! Geniet er lekker van.. En al weer zelf aan het koken geweest ;) ?

@ Riddle, is de bespreking met je schoonouders goed gegaan ;) , wel fijn om al zo mee bezig te zijn he? Heel veel plezier met de voorbereidingen!
    Jullie zitten weer in een spannende fase? Hopen dat het snel weer raak mag zijn voor je. VVVEEEERRRRRRR!

@ Yojo, hoe is het telefoontje met het UWV verlopen?
    Leuk dat het koffiedrinken op je werk een beetje gezellig was.
    Gaaf hoor dat je zaterdag zo hebt kunnen genieten van het feest. Lekker alles even 'vergeten' en gewoon uit je dak gaan! Heel goed. Ben blij om te horen dat het weer een stuk beter met je gaat. En morgen moet je weer naar het zk voor controle? Hoop dat je lichaam het zelf allemaal heeft gedaan! VEEEERRRRRRR

@ Kristel, vervelend dat je zo'n rotgesprek hebt gehad. Ben benieuwd naar de uitslagen van het bloedonderzoek!. Maar idd wel een rare gyn. Het zou toch fijn geweest zijn als hij iets meer begrip had op kunnen brengen, maar goed.
    Weer een beetje bijgekomen van de vakantie? Gave foto hoor ;) .
    Wat leuk dat je de opleiding voor weddignplanner gaat doen!
    Kan je meteen in de praktijk oefenen met je eigen ;) .

@ Pooh, spannende tijd weer voor je..... Hoe is het nu? De ongi al om de hoek, of ga je een testje wagen? Ik blijf voor je veren hoor meis!
    VVVEEEEEERRRRRRRRRRRRRR
    Hoe was het vrijdag bij Les Miserable?

@ Mupkuh, Hoe gaat het nu met je hand? Vervelend dat je zo onderuit gegaan bent zeg, dat moet je niet te vaak doen hoor ;) .
    Hoe gaat het verder met je?

@ Queenbee, wat heerlijk dat je nu echt verhuisd bent! En hoe bevalt het op jullie nieuwe stekkie?
    Fijn dat je beeb bij de vk in ieder geval goed lag. Hopen dat dat zo blijft he ;) ? Wanneer moet je nu naar de gyn?

@ EefieZ, balen dat je ongi is gekomen. Nu voel goede moed op naar de volgende ronde? Hoe was de kraamvisitie?

@ Miranda, Ben benieuwd hoe het was bij de VK! Nu ik dit schrijf ben je al geweest, maar heb wel aan je gedacht hoor ;)....

@ Juffie wat gaaf dat jullie de babyinkopen al zo'n stuk hebben gedaan! Begint het steeds meer te leven he? Kan het me helemaal voorstellen hoor!
    Heb je een beetje een leuke verjaardag gehad vrijdag?
    En hoe vind je de banner?

@ Maria, wat heerlijk dat je vandaag toch niet hoeft te werken. Heerlijk ff bijkomen na zo'n drukke periode! Vervelend dat je zo'n bandenpijn hebt 's nachts! Hoe gaat het nu met je bekken?
    Moet volgens mij een heel speciaal gevoel zijn wanneer je je uk kan voelen. Kan ook haast net wachten tot het zover is!

@ Mink, Super dat de bruiloft toch nog geslaagt was , met nieuwe jurk en al ;) . Heb je het allemaal een beetje geheim kunnen houden en goede smoezen verzonnen waarom je niet kon drinken ;) ?

Hier ook een druk weekend gehad. Mijn zusje had een nieuw tuinhuis gekocht en die moest in elkaar worden gezet. Ik ben dus het hele weekend aan het beitsen geweest, maar het resultaat was dan gelukkig wel super!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Liena

Ja morgen moet ik op controle. Voel me goed dus hoop echt dat het weg is.
    Het UWV gesprek ging goed. Ze wenste me nog heel veel sterkte en wat hun betrof hoefde ik nog geen 100% te gaan werken. Maar dat wil ik zelf heel graag. Werk maar drie dagen en deze week dus maar twee dus moet lukken!
    Ja de Kennedymars was weer zeer geslaagd....kijk nu al uit naar volgend jaar....hopelijk dan met een kleintje....

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Afgelopen zaterdag morgen ben ik trouwens toch wel een beetje geschrokken. Ik moest naar de wc en bij het afvegen zaten er ineens sliertjes bloed bij de afscheiding :oops: , sorry voor de details.
    Was meteen in de stress natuurlijk, maar gelukkig had ik de angelsound meegenomen en dus meteen naar boven gegaan met haantje en het hartje opgezocht. Die ging nog goed tekeer, dus was ik weer een beetje gerustgesteld. Heb het ook helemaal niet weer gehad en het hartje klopt nog steeds!
    Twijfel nu alleen of ik de vk toch nog moet bellen?

Liena-stresskip ;)

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je kan altijd bellen Liena. Beter voor niks als andersom he.
    Maar heb je miss iets teveel gedaan of zwaar getild? Dat zou ook kunnen.
    Ikzelf zou even bellen.

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik denk idd dat ik toch wat te zwaar heb getild of gebukt heb, maar denk dat ik idd toch maar ff de VK ga bellen want op een of andere manier ben ik er ook niet helemaal gerust onder.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zou ook schrikken liena.. maar dan fijn dat je zelf even kunt luisteren. kan ik niet eens even langskomen om bij mij ook te luisteren? :) vind het weer zo lang duren tot ik weer naar de vk mag

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zou gewoon de vk bellen hoor! daar zijn ze voor..

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Juffie, je mag altijd langskomen hoor, is erg leuk om naar het hartje te luisteren :D .......

Deel Deze Pagina