kan ik best een keer doen eigenlijk! ook wel gezellig! en je woont toch dichtbij. komt ik gewoon een kopje thee ofzo drinken
Ja lijkt me erg leuk , goed idee......... Heb net de vk gebeld en die zei dat ik me niet zoveel zorgen hoef te maken omdat het eenmalig was en ik verder ook geen buikpijn of id heb. Mocht ik toch weer bloedverlies krijgen dan mag ik altijd weer bellen en overleggen we dan verder.
leuk Heb vakantie en verveel me nu een beetje. erg he nog maar een week vrij en nu verveel ik me al.. kan nog genoeg vervelende klusjes doen trouwens maar daar heb ik geen zin in
Nou dan gaan we toch gewoon wat afspreken , Mijn haantje heeft nu 2 dagen nachtdienst, maar aanstaande donderdag en vrijdag werkt ie gewoon overdag. Kun je een van deze dagen mss?
Hey Kippies, ff snel een berichtje van mij ben nogal druk op het werk dus kan niet zo vaak meer online zijn en thuis hebben we problemen met het internet Maar we hebben vanochtend de 21-weken echo gehad! en alles is helemaal in orde ben zooo opgelucht! was toch best wel spannend zeg! En we weten het geslacht: Het wordt een..... jongen! Haantje en ik hebben van begin af aan al een heel sterk gevoel gehad dat het een jongen zou worden en dat is nu bevestigt Nu kunnen we lekker behang en kleertjes gaan uitzoeken Maar ik ga er weer vandoor, iedereen een hele fijne dag gewenst! Liefs Sandra
@ Juffie, van mij mag je dan donderdagmorgen wel komen! Gezellie hoor @ Daydreamer, wat ontzettend gaaf dat de echo goed was! Super dat jullie het geslacht al weten, dan kun je nu heel gerich spullletjes gaan kopen , geniet ervan! Balen wanneer internet niet goed werkt he? Hoop dat het snel weer goed is en je dan weer gezellie met ons mee kan tokken!
Day, wat leuk, EEN JONGEN! grappig dat jullie allebij dat voorgevoel al hadden. Vanmorgen een testje gedaan, NIET ZWANGER
Hallo allemaal, Hier n berichtje van mij... Ben verdrietig vandaag.... wij kregen de echo en blijkt dat ik n windei heb, m.a.w. het huisje is gebouwd maar de bewoner is vertrokken! Nu heb ik bloed moeten laten prikken want hij achtte n kleine kans dat ik toch maar net zwanger ben maar die was eigenlijk onwaarschijnlijk. Dus volgens hem moet ik binnenkort n miskraam krijgen. Dat is al de 2e, want in nov 2006 had ik n miskraam gekregen na 10 weken en nu dan. Ik wacht t bloed nog af maar zie t somber in. Heb wel wat symptomen zoals: moe en pijn aan mijn tepels maar meer niet! Ik heb het nu gewoon koud en eigenlijk zit ik nu op die menstruatie te wachten. Ik weet t even niet meer dames! Sorry, ik kan nu niet op iedereen reageren voel me gewoon beroerd. Ik ga ook niet werken vanavond kan ik niet aan denk ik. Liefs miranda
Miran heel veel sterkte! Heb je zeker nodig! Liena goed dat je gebeld hebt! Day leuk zeg een jongen! Gefeliciteerd en geniet er nog maar goed van!
Miran, vind het zo erg voor je. weet niet goed wat ik moet zeggen. hoop natuurlijk dat er uit de bloed test nog wat positiefs komt! Doe rustig aan, denk aan jezelf. Je weet me te vinden! kus en knuff
@Miranda...ach meid wat balen zeg...de zoveelste al hier!...Nou heel veel sterkte en doe lekker rustig aan, idd niet werken ! @Day..gefeliciteerd met je kleine manneke...ik wil het ook weten als et zover is @Liena...ja bruiloft bespreking was goed gegaan...moeten nog veel regelen maar de plannen liggen klaar...je krijgt er zo'n zin in meteen haha helemaal geen zin om te wachten maar slim van je om te bellen hoor...geruststelling is heel belangrijk! En ja nu is het wachten voor mij...tenminste ervan uitgaande dat mijn cyclus meteen helemaal stabiel is natuurlijk...misschien heb ik ineens wel een langere cylus omdat dit de eerste "echte" volledige is na de ma...
Pooh, ik weet waar ik je kan vinden dat is heel lief van je. Dank je! Ik hoop dat er nog iets positiefs uitkomt maar heb er een hard hoofd in nu op t moment. Mijn lichaam denkt nog steeds dat ie zwanger is en dat is moeilijk. Hoop niet dat ik dadelijk 14 dagen ongesteld ben als ik in oostenrijk zit! Dank jullie voor t medeleven maar denk vooral aan je eigen. Ik kom er wel weer bovenop, heb nu een flinke dip op t moment, maar dat komt wel weer goed! Liefs Ik laat mijn banner nog even staan die pas ik later wel aan
he bah wat een naar nieuws! miranda sterkte! pooh: jammer dat je test negatief was.. maar zolang je niet ongi bent blijf ik veren! liena: is goed kom ik donderdag morgen jouw kant op. als je je adres even via een berichtje stuurt dan tom tom ik er zo heen Gezellig een minikippenmeeting