[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Miranda...ahhh das zeker wel heel lief ja! dat doet je in zo'n onzekere rottige periode toch weer even goed he? :D

@Kristel...ja is wel raar dat je weer zoveel stolsels erbij hebt...kan toch haast niet dat het zo vaak achter elkaar fout gaat? Ik hoop dat je met de uitslagen straks wat meer duidelijkheid hebt!..

Sterkte jullie allebei!

Heeeeeele dikke kriebelige kippenknuffel :D

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het word weer tijd voor wat geluk hier in het kippenhok ;)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Voor heel veel geluk ja mupkuh!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Kunnen we wel gebruiken hier ;)

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies! Was ik weer fftjes!

Nou, had ik zo mooi een lui dagje ingelast, ben ik weer te druk geweest natuurlijk... zit nu dus weer met de voeten omhoog en mijn vingers lijken wel van die dikke braadworsten die je altijd bij de BBQ eet... eigen schuld. Maar, de kamer en keuken zijn nu wel helemaal klaar en ingericht! Alleen de lampen bij de achterkamer moeten nog worden opgehangen, maar dat is haantjes werk. Ook krijgen we deze week een nieuwe tv, zodra die er staat/hangt kunnen we in de voorkamer nog een foto van Jamie ophangen. Ligt er even aan hoe de tv komt te staan. Da's alles!

@Liena; Wanneer ik naar de gyn moet weet ik nog niet, ik zal morgen eerst eens even bellen voor een afspraak. Moest ik deze week doen zei de VK. Dus morgen weet ik daarover meer! ;) En de schutting is goed gelukt dus! Toppie! Dan heb je ook eer van je werk he?

@Yootje; Veel suc6 morgen bij je controle in het ziekenhuis. Zal aan je denken. Gelukkig dat het gesprek van het UWV goed gegaan is en dat ze je steunen.

@Juffie & Liena; Hihi gezellig ja! Een mini-kippenmeeting! Da's idd het voordeel van dicht bij elkaar wonen! Helaas woon ik als enig kipje in het hoge noorden....

@Daydreamy; Gaaf dat jullie echo zo goed was! En wat leuk dat het een jongetje wordt! Ben natuurlijk wel bevooroordeeld omdat ik er zelf al eentje heb lopen, hihi! :)

@Pooh; Jammer dat je test negatief was. Maar nog niet ongi dus..? Blijf gewoon voor je veren hoor! En ik vond Tarzan ook helemaal super! Dat was toen de 1e musical waar ik ooit geweest was... :oops: ... vond het echt geweldig! Enne, werkze vanavond!

@Miranda; Getsie wat een vreselijk nieuws. Ik had er nog nooit van gehoord, maar dat maakt het niet minder erg. Een hele dikke knuff van mij en heel veel sterkte! En wat lief van je zoontje, kan me best indenken dat je daar helemaal van smelt!

@Riedel; Mooi dat de bruiloftsbespreking goed is gegaan! Krijg je ook echt dan kriebels van he? Hadden wij toen ook, kon toen niet snel genoeg gaan voordat we gingen trouwen, maarja, we moesten toch een beetje geduld hebben..

@Deli; Tja, ik en rustig aan doen zijn 2 dingen die meestal niet samen gaan... kan ook zijn dat het nu in dit geval ook aan de nesteldrang ligt dat ik alles aan de kant en netjes wil hebben natuurlijk! ;) Maar zit nu dus weer met de voetjes omhoog... ik kom mezelf vaak tegen de afgelopen paar dagen..

@Kristel; Info voer voetjes zie boven! :) Maar het is inderdaad erg snel gegaan met de verhuizing. Mijn vader was hier vanmiddag nog even en hij zei ook nog dat het echt in een sneltreinvaart is gelukt. Vrijdagavond ons oude huis leeg op de bank en een tafel na, en nu alles hier alweer op zn plek. Op de babykamer na dan, want daar staan nu nog wat dozen die nog moeten worden uitgezocht.. maar de meubeltjes staan allemaal al wel zoals ze moeten staan, dus dat komt nog wel. En lekker een zonnehemel, heerlijk! Wordt je altijd zo lekker loom van!

@Maria; Hoe is het met jou verder dan?

Zo, geloof dat ik niemand vergeten ben. Zo wel...:oops:.... I didn't mean to..

Iedereen een hele fijne avond gewenst en tok snel! We krijgen zo weer visite, weer nieuwsgierige mensen, hihi! :) Zal zsm wat foto's plaatsen.

Dikke kus!
    Xx

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja queenie ben erg benieuwd naar jullie nieuwe huis.. veel plezier met je visite. weet nog dat ik het erg leuk vond visite toen ik net verhiusd was. Vol trots elke keer weer ons nieuw huis laten zien :)

fijne avond allemaal..

heb trouwens weer best veel last van getrek onder in mijn liezen en buik. zullen mijn banden wel zijn denk ik. Ik denk laat ik ook nog een een klacht na mijn eisprong noemen ;) daar gaat dit topic tenslotte over :)

XXX

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Over eisprong gesproken. Ik denk dat ik rond mijn ei zit nu. Ik hou het niet bij nu. Maar heb wel duidelijk ovualtuatie pijntjes.

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedenavond kippetjes

@ Miranda, wat vervelend nieuws meis. Had het echt niet verwacht. Je hebt groot gelijk dat je ff niet gaat werken. Eerst dit verwerken en een plaatsje geven, want het is niet niks. En het is helemaal niet erg dat je niet op ons reageerd, je hebt op dit moment wel wat anders aan je hoofd. Je kan hier altijd je verhaal/gevoel kwijt, ook egoberichtje hoor, je moet je nu niet druk gaan maken om anderen!!!! Dikke knuffel van mij[​IMG]Je hebt echt een schat van een zoon. Zo ontzettend lief van hem!!!! Kan me voorstellen dat je daar van smelt!!!
    Hoe gaat het vanaaf met je?

@ Juffie, ik zie uit naar onze minikippendagmeeting hier in Hensbroek ;) . Zal je ff pb-en voor mijn adres!
    De pijn die jij beschrijft heb ik ook. Trekt in de liezen en ook in mijn onderrug, maar zal er idd wel bijhoren......... het smurfje schijnt deze periode ook heel hard te groeien!

@ Pooh, op hoeveel dagen had je deze cyclus gezet dan? Hoop dat je alsnog binnenkort positief mag testen. Ik blijf voor je veren hoor!
    Wat vervelend dat je schoonvader niet mag praten. Hoop niet dat ze iets ernstigs vermoeden?
    Dikke knuffel voor je schoonpaps...

@ Deli, vandaag toch nog een beetje kunnen doen? Hoe voel je je? Kun je een beetje genieten van je verlof, of heb je het daar eigenlijk nog te druk voor ;) ? Hoe gaat het nu met je voetjes? Is het nog een beetje vol te houden?
    Met mij gaat het verder goed. Ben blij dat de vk me vanmorgen wat gerust heeft gesteld. En de angelsound was afgelopen zaterdag idd erg fijn. Was toen al weer wat rustiger en heb toch nog een heerlijk weekend gehad!

@ Queenbee, morgen dan maar een rustdagje inlassen ;) ? Kan me ook wel voorstellen dat je steeds weer bezig gaat, je wilt je stekkie natuurlijk ook graag weer een beetje gezellig hebben! Pas goed op jezelf je meis en probeer toch een beetje te luisteren naar je lichaam........
    Ben erg benieuwd naar de foto's, en natuurlijk veel plezier met de nieuwsgierige mensen :D .................

@ Mupkuh, zou fijn zijn als je weer rond je eisprong zit. Gaan jullie er weer voor deze ronde?

Kippetjes allemaal een heel fijne avond, haantje zit in de nachtdienst dus heb het rijk (bijna ;) ) voor mij alleen.

Dikke knuffel van mij................

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal,

Ik ga zo even de ha bellen. wordt al een paar nachten wakker met een zere buik. moet dan heeel nodig plassen. vannacht trok het ook naar mijn rug dus ga even laten checken of ik geen blaasontsteking heb. toevallig las ik bij de decembermama's dat er meer meiden last van hebben maar voor de zekerheid laat ik het toch maar even nakijken..

liena: bedankt voor je adres . onze banner is inderdaad super!

fijne dag allemaal.. De eerste hoosbui al gehad voor vandaag. zal weer een dag binnenzitten worden vrees ik..

XXX

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

Ja Jufie..hier is het nog droog maar ben ban dat dat niet lang gaat duren...nou ja kan je mooi met ons kletsen haha

@Mup...he als je idd je ei hebt gehad kunnen wij bijna gelijktijdig testen :)

Nou ik ga hier de andere programma's op de pc eens even opstarten ;)

Tok zo

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Heb wel tussendoor steeds bij gelezen gister maar kon de rust niet vinden om ook nog te reageren steeds...

Maar mijn verlof is lekker :D moest alleen wel 2 ochtenden al mijn haantje wakker schudden omdat hij de wekker niet of alweer uit had gezet dus die moet nog even wennen aan het feit dat ik er niet eerder als hem uit ben en hem 10 x roep 'smorgens ;)

Vandaag ben ik de hele dag thuis dus hoop dat ik een hoop gedaan krijg, moet alle potjes en pannen schoon de kast in krijgen en dacht ik zet lekker de hele dag de vaatwasser aan maar ja, daar kunnen niet veel pannen in en dat ding draait zowat 2 uur dus dat schoot gister niet op... Misschien vandaag toch maar wat met de hand doen...

@ Queenie, ik weet dus hoe je je voelt, ik wil ook van alles en doe ook steeds te veel maar wat je zegt je komt jezelf wel tegen zo! Maar je hebt het bijna achter de rug meis!

@ Liena, met mijn voetjes gaat het beter ;) ik moet gewoon niet de hele dag in de weer zijn dan gaat het goed maar ja, ik kan ook moeilijk stilzitten. Fijn dat de vk en angelsound je gerust hebben gesteld! Toch wel handig die dingen :D

@ Juffie, het kan nooit kwaad om eens te informeren toch!

@ Miran, hoe is het met je vandaag?

@ de rest, hoop dat het goed met jullie gaat! Ik ga even ontbijtje maken en koffie zetten dan kijk ik nog of er iemand om te tokken is en anders ga ik aan de slag!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben even niet geweest maar ik lees allemaal weer niet echt leuke dingen.

Miran, sterkte meid!

Pooh, vervelend van je nega test.

Heb weinig tijd maar mis jullie wel hoor!

Dikke klus!

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Tot snel dagdromer!

@Deli...succes met je pannetjes straks en eet smakelijk :D

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dank je Riedel! Komt wel goed, helemaal het eten ;)

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Liena, had me banner op 31 dagen gezet.
    Nog steeds geen ongi klachten, wel meer last van me liezen en bovenbenen. Tepels zijn ook nog erg gevoelig.
    :oops: geen afscheiding, erg droog eigenlijk. vrijen was gisteren avond geen pretje, droog/krap daar beneden :oops:
    Nu pijn steekjes links onderin me buik....

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Heb nog ff zitten rekenen, vandaag is dag 32

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pooh, dat klinkt allemaal geweldig :D je bent dus echt goed overtijd nu?! Wanneer ga je nog eens een test proberen?

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    wat een stilte hier..... Ga zo maar naar bed.
    Misschien is die steekjes in me buik links onderin doorzeurend naar me linker lies wel een voor teken van me ongi. dan zou het vandaag moeten doorzetten, zie het wel als ik wakker word......

Fijne dag meiden!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Succes pooh maar ondanks de nega-test klinkt het wel zeer positief :D

Slaap lekker

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hey deli, er is dus toch nog iemand.
    Heb gisteren een digitale test gedaan van cb. Was me laatste test. Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik wel ff langs de drogist... Weet nog niet of ik dan gelijk ga testen... Maar ergens heb ik het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden. pff dat wachten tot je lichaam wel of niet iets gaat doen is erg frustrerend.

Deel Deze Pagina