Slaap lekker Pooh en uhhhh, ik hoop toch dat je niks ziet als je wakker wordt! Nou ja niks... Geen bloed natuurlijk @ all, fijne dag allemaal ik kom tussendoor nog wel effe kijken maar ga mezelf echt aan het werk zetten nu. Mijn planning was deze week nog hard aan de slag en vanaf volgende week met de voeten omhoog...
Positief door de klachten? Maar de test was gister echt negatief en dat was met een digitale van cb....
Ja dat kan ik me voorstellen meis, het is ook frustrerend maar een cyclus van 32 heb je nog niet gehad in ieder geval en die kwaaltjes klinken mij wel bekend! In ons hok zijn er dames die direct met de digi een positieve test hadden maar voorheen hoorde ik heel vaak dat die meer HCG nodig had en je dus later positief testte daardoor... Hoop gewoon dat je hartstikke zwanger bent! Nog effe geduld meid, hopelijk wordt dat beloond!
deli: succes met de keuken maar weer. en dan volgende week echt lekker uitrusten hoor! pooh: hoop ook dat je als je wakker wordt geen bloed ziet.. slaap lekker!
@ Liena, we gaan er niet echt voor deze maand. Ik doe ook helemaal geen ovutesten of tempen (dat laatste mis ik wel). Maar we doen gewoon wanneer we zin hebbenen dan zien we wel. @ Riedel, stiekem toch wel spannend hé. Is alweer over 2 weken. Ik probeer er alleen niet aan te denken. En wil ook pas heel laat testen omdat ik net een mk heb gehad.
@ Liena & Deli, t gaat redelijk goed met mij. Had gisteravond ineens weer n kleine vreetkick maar ik wist alleen niet waarin, had n halve bakje chips en n paar werthers echte gegeten en toen was t alweer zat. Heb vannacht wat krampachtig gevoel gehad maar nog steeds geen bloed te bekennen. Blijf n sprankje hoop houden dat t n kindje van 4 weekjes is maar mijn verstand zegt dat het niks wordt. Moeilijk moeilijk en nog eens moeilijk! Liefs miranda
Yojo, het gaat goed dankzij dat ik er veel over gepraat heb gisteren met jullie. Had af en toe wel tranen in mijn ogen maar de tranen kwamen niet echt.... jammer genoeg maar ik denk ook doordat ik nog steeds n sprankje hoop heb!
Is ook niet niks Miran! Ik dacht toen ik die maandag die echo had gehad ook nog zo van t is niet zo....t zit allemaal wel goed. Maar idd door er hier over te praten kwam het besef beetje bij beetje.....en ik heb heel veel gehad aan de meiden hier! Ik moet dadelijk op controle in het ziekenhuis....eens kijken of het nu wel schoon is....denk van wel heb alleen nog af en toe wat bruine afscheiding...( )
@ Miranda, ik snap dat het besef er nog niet helemaal is! Ik zou als ik jou was ook even afwachten. Ik wil je geen valse hoop geven maar ik ken iemand waarbij ze bij de echo precies hetzelfde hadden gezegd en ze mocht toen kiezen of 2 weken wachten tot d'r lichaam het zelf zou afstoten of meteen een curretage ze heeft gewacht en het bleek toch dat er een fout was gemaakt want ze was gewoon zwanger en dat kindje is inmiddels alweer ruim een jaar oud! Nogmaals ik wil je geen valse hoop geven maar ik zou het nog even afwachten meis!
Zo ik had even pauze ingelast ga nu weer aan de slag tot later lieve kipjes! Yootje succes vanmiddag in het ziekenhuis, ik zal aan je denken!
Hey Mup...nee ik ga denk ik ook niet meteen testen hoor want het kan heel makkelijk ineens een langere cyclus zijn nu...maar ja stiekum is het idd toch weer spannend haha
@ Yoyo, veel succes in het zhs meid. Bruin is oud bloed. Hoop voor je dat alles mooi schoon is, want als je nu nog eens gecurreteerd moet worden is geen pretje. @ Miranda, probeer lekker uit te rusten meid. En denk en hoop niet teveel. Anders krijg je straks misschien zo'n klap. Hoop voor je op het beste.
Nou meiden! De wasmachine is bezig met mijn laatste wasje, daarna mag de droger aan de bak, pffff wat een was?! Snap er niks van! Ik denk dat ik de vaatwasser nog 1 keer moet laten draaien en dan heb ik alle pannen en schaaltjes wel gehad zo'n beetje. Mijn eettafel ligt inmiddels niet meer vol met keukenspul heb al eea kunnen opruimen dus de woonkamer is weer bijna zoals die zijn moet... Nu moet ik zo alleen even naar de winkel een paar boodschapjes doen en een winkelwagen mee naar huis sjouwen zodat ik alle vuilniszakken makkelijk kan mee krijgen, heb een hoop weggegooid! Wil lekker met een shone lei beginnen ik heb alleen geen zin om naar de winkel te gaan loop thuis zo lekker in mijn nachtjapon en heb weinig zin om me aan te kleden maar ja... Zal toch moeten dus ik ga even omschakelen nu.... Nog een was opvouwen en dan maar meteen aankleden, heb ook wel zin in een lekkere lunch en de koelkast is bijna leeg... Vanmiddag ga ik de kasten in de woonkamer even uitruimen, kijken wat er weg kan en een sopje erdoor heen want dat stof uit de keuken zit overal volgens mij! Jullie zijn rustig vandaag meiden! Fijne dag verder en ik kom straks nog even kijken hier
Hoi meiden Miran hier een dikke knuffel van mij. yojo succes in het ziekenhuis. mup hoe is het met jou? deli geniet je al een beetje van je verlof? wel rustig aan doen he. liena hoe is het met jou meid? pooh nog geen ongi? riddle voor jou weer spannende tijden. Alle ander kippetjes ik denk aan jullie. vandaag al weer 17 weken liefs maria